Otsite ConnectWise alternatiivi?

Avastage miks LiveAgent on parim turul olev ConnectWise’i alternatiiv.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Tulge üle LiveAgenti, pühendunud klienditoe tarkvarale ning pälvige ligipääs piletisüsteemile, mis suudab hallata kliendipäringuid igast kommunikatsioonikanalist. Pakkuge kliendituge piletisüsteemi tööriistaga, mis käsitleb e-posti, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali ja isegi sotsiaalmeediat. 

Pakkuge paremat klienditeenindust lahendusega, mis lubab teil teha rohkemat. Jätkake lugemist, et saada rohkem teada meie klienditeeninduse tarkvarast või alustage oma tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

ConnectWise vs LiveAgent

FunktsioonLiveAgentConnectWise
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah✅Jah
Iseteenindus✅Jah✅Jah
Facebook✅Jah❌Ei
Twitter✅Jah❌Ei
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah❌Ei
Teadmusbaas✅Jah✅Jah
Kliendifoorum✅Jah✅Jah
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah✅Jah
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah❌Ei
Videkõned✅Jah❌Ei
Piiramatu ajalugu✅Jah✅Jah
Piiramatu arv veebilehti✅Jah✅Jah
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah✅Jah
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Jah✅Jah
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah✅Jah
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Piletite haldamisele pühendunud lahendus

LiveAgenti piletisüsteem loodi parima klienditeeninduse pakkumiseks. See ühendab kogu kommunikatsiooni ühte mugavasse kohta, kus te saata hallata mitmetest kanalitest tulevaid kliendipäringuid. Meie piletisüsteem on toetatud funktsioonidega, mis aitavad Teil luua sujuvat töövoogu ja tegeleda kõigega õigeaegselt. 

Ühendatud platvorm parima klienditeeninduse pakkumiseks

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hoolitsege klienditeeninduse eest reaalajas vestlusega

Reaalajas vestlus on hämmastav tööriist usaldusväärse ja kiire klienditeeninduse tagamiseks. Teil tuleb vaid paigaldada reaalajas vestluse vidin oma veebilehele. Seda on väga lihtne seadistama ning Te ei pea olema ekspert. LiveAgenti reaalajas vestluse vidin on kõige kiirem, oma 2,5 sekundilise vestluse kuvamise kiirusega.

Seda toetavad klientide kaasamiseks ka funktsioonid nagu reaalajas kirjutamise eelvaade või ennatlikud vestluskutsed. Vaadake üle terviklik reaalajas vestluse nimekiri või proovige seda ise.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Pakkuge meie reaalajas vestlusega kliendirahulolu

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Lai valik funktsioone ühel platvormil

E-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kliendiportaal, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter ja Instagram – saate juurdepääsu igale suhtluskanalile, mida vajate parima klienditoe pakkumiseks ühe keskse platvormi kaudu. Kõiki neid toetavad funktsioonid, mis aitavad teil käsitleda kliendi päringuid. Lisaks saate valida üle 140 integreerimise teiste igapäevaselt kasutatavate rakendustega, et luua ühtlustatud töövooge. LiveAgenti paindlikkus ja kohandatavus teevad sellest suurepärase ConnectWise’i, ZenDeski või Intercomi alternatiivi.

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. Alates 2023. aastast on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, teenindades üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis suurendavad tulu.

97%

Täiendage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Tehke rohkem müüki hoides kliendid lojaalsena oma brändile.

Säästke LiveAgentiga rohkem

Kliendirahulolu on meie kõrgeim prioriteet

Pakume parimat kliendituge, et saaksite teha sama ka oma klientide jaoks. Meie kasutajatoe esindajad on saadaval ööpäevaringselt, et saaksite vajadusel alati meiega ühendust võtta. Saate meiega ühendust võtta meili, reaalajas vestluse ja telefoni teel või vaadake meie kliendiportaali artikleid. Proovige LiveAgenti juba täna ja saage õnnelikuks kliendiks.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Hakake õnnelikuks kliendiks juba täna

Hinnad valmistavad uudishimu? Vaadake meie taskukohaste pakettide hindu ning uurige milline on Teie ettevõtte jaoks kõige sobilikum. Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna meie 30-päevase tasuta prooviperioodiga ning vaadake, mis teeb sellest hea alternatiivi ConnectWise’ile.

Related Articles to ConnectWise’i alternatiiv
Suurendage oma tööviljakust, lisades 3CX veatult LiveAgenti. Lihtsustage oma kliendisuhtlusprotsesse ja jälgige hõlpsalt kõnesid, mille tulemuseks on kõrgem teeninduse kvaliteet ja maksimaalne tootlikkus.

3CX

Sujuvad integratsioonid LiveAgentiga, nagu Daktela, LadiTech, Wavix ja Telematica, parandavad kliendisuhtlust ja suurendavad tootlikkust. 3CX pakub taskukohast suhtlusplatvormi, mis on populaarne üle maailma. LiveAgenti integreerimine 3CX-iga on lihtne ja tasuta, aidates parandada kliendikogemust.

Brändi toetaja või brändisaadik võib olla tuntud inimene või töötaja, kes levitab inimeste seas brändi kohta infot. Sellisteks inimesteks võivad olla näiteks influentserid.

Brändi toetaja

Ettevõtted saavad kasutada inimkäitumise disaini, et luua tooteid ja teenuseid, mis parandavad klientide elu. LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi suhtlemiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja reaalajas vestluse tarkvara. Kliendite rahulolu sõltub suhtlemisest, andmete migreerimisest ja klienditeeninduse tarkvarast. Pisiasjad mõjutavad tarbijate käitumist. Väärtuslikud pakkumised suurendavad konversiooni määra. Brändi toetaja on oluline kliendisuhte loomisel.

Reaalajas vestlus, tuntud ka kui reaalajas vestluse tarkvara, on veebipõhine suhtlusvahend, mis võimaldab teil oma veebisaidi külastajatega reaalajas vestelda.

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus parandab klienditeenindust ja suurendab müüki. LiveAgent pakub sobivat tarkvara, sealhulgas 15 reaalajas vestluse funktsiooni. Ettevõtted kasutavad reaalajas vestlust klientide suhtluskanalina, et suurendada konversioonimäära, vähendada tegevuskulusid ja tagada suurem klientide rahulolu.

Kui teil pole kliente, ei müü te midagi. Kui teil on õnnelikud ja rahulolevad kliendid, tulevad nad tagasi ja ostavad uuesti.

Kliendihooldus

Kliendihooldus on oluline ärisuhtluse viis, tagades kliendi rahulolu ja usalduse ettevõtte vastu. Parimad praktikad hõlmavad individuaalset lähenemist, toote mõistmist ja CRM-i kasutamist. LiveAgent on üks populaarsemaid klienditeeninduse lahendusi turul, mis aitab tagada suurepärast klienditeenindust.

Uurige, millised on sisuhalduse ja teadmushalduse peamised erinevused ning kuidas neid oma turundusstrateegias rakendada.

Sisuhaldus vs teadmushaldus

Sisuhaldus tagab järjepideva sõnumside, kulutõhususe ja õigusaktide järgimise, aidates parandada kliendirahulolu ja suurendada tootlikkust. Teadmushaldus pakub parema otsustusvõime, suurendab tootlikkust ja edendab innovatsiooni, aidates saavutada konkurentsieelise. Need süsteemid on olulised ettevõtte infohaldusvajaduste täitmiseks.

Saage inspiratsiooni põhjalikust loetelust 80. klienditeeninduse tsitaadi, loosungi ja ütlusega, mis pärinevad tippjuhtkonnalt ja eesliini töötajatelt.

Klienditeeninduse tsitaadid, ütlused ja loosungid

Klienditeeninduse tsitaadid ja loosungid on olulised klientidele suhtumise kujundamisel. Kliendikeskne kultuur ja pühendunud töötajad tagavad parema teeninduse. Tasub kuulata klientide tagasisidet ja pidevalt parandada.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x