Otsite ConnectWise alternatiivi?

Avastage miks LiveAgent on parim turul olev ConnectWise’i alternatiiv.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Tulge üle LiveAgenti, pühendunud klienditoe tarkvarale ning pälvige ligipääs piletisüsteemile, mis suudab hallata kliendipäringuid igast kommunikatsioonikanalist. Pakkuge kliendituge piletisüsteemi tööriistaga, mis käsitleb e-posti, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali ja isegi sotsiaalmeediat. 

Pakkuge paremat klienditeenindust lahendusega, mis lubab teil teha rohkemat. Jätkake lugemist, et saada rohkem teada meie klienditeeninduse tarkvarast või alustage oma tasuta 30-päevase prooviperioodiga juba täna.

  • GetApp leaders 2021

ConnectWise vs LiveAgent

Funktsioonid Liveagent ConnectWise
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
ConnectWise pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
ConnectWise pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
ConnectWise pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
ConnectWise pakub iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
ConnectWise ei paku Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
ConnectWise ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
ConnectWise ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
ConnectWise ei paku Viberi integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
ConnectWise ei paku WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
ConnectWise pakub teadmusbaari.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
ConnectWise pakub kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
ConnectWise pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
ConnectWise pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
ConnectWise ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
ConnectWise ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
ConnectWise pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
ConnectWise pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
ConnectWise pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
ConnectWise pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
ConnectWise pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
ConnectWise pakub piiramatut 24/7 tuge.
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Piletite haldamisele pühendunud lahendus

LiveAgenti piletisüsteem loodi parima klienditeeninduse pakkumiseks. See ühendab kogu kommunikatsiooni ühte mugavasse kohta, kus te saata hallata mitmetest kanalitest tulevaid kliendipäringuid. Meie piletisüsteem on toetatud funktsioonidega, mis aitavad Teil luua sujuvat töövoogu ja tegeleda kõigega õigeaegselt. 

Ühendatud platvorm parima klienditeeninduse pakkumiseks

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Hoolitsege klienditeeninduse eest reaalajas vestlusega

Reaalajas vestlus on hämmastav tööriist usaldusväärse ja kiire klienditeeninduse tagamiseks. Teil tuleb vaid paigaldada reaalajas vestluse vidin oma veebilehele. Seda on väga lihtne seadistama ning Te ei pea olema ekspert. LiveAgenti reaalajas vestluse vidin on kõige kiirem, oma 2,5 sekundilise vestluse kuvamise kiirusega.

Seda toetavad klientide kaasamiseks ka funktsioonid nagu reaalajas kirjutamise eelvaade või ennatlikud vestluskutsed. Vaadake üle terviklik reaalajas vestluse nimekiri või proovige seda ise.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Pakkuge meie reaalajas vestlusega kliendirahulolu

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Lai valik funktsioone ühel platvormil

E-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus, kliendiportaal, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter ja Instagram – saate juurdepääsu igale suhtluskanalile, mida vajate parima klienditoe pakkumiseks ühe keskse platvormi kaudu. Kõiki neid toetavad funktsioonid, mis aitavad teil käsitleda kliendi päringuid. Lisaks saate valida üle 140 integreerimise teiste igapäevaselt kasutatavate rakendustega, et luua ühtlustatud töövooge. LiveAgenti paindlikkus ja kohandatavus teevad sellest suurepärase ConnectWise’i, ZenDeski või Intercomi alternatiivi.

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli esimene lahendus turul, mis pakkus reaalajas vestlust ja klienditoe võimalusi. Alates 2023. aastast on LiveAgent turu kõige paremini hinnatud ja arvustatud tugiteenuste lahendus, teenindades üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas.

30%

Teenige rohkem tulu

Looge mälestusväärseid kliendikogemusi, mis suurendavad tulu.

97%

Täiendage rahulolu

Rõõmustage kliente välkkiirete vastustega.

16×

Tõstke klientide väärtust

Tehke rohkem müüki hoides kliendid lojaalsena oma brändile.

Säästke LiveAgentiga rohkem

Kliendirahulolu on meie kõrgeim prioriteet

Pakume parimat kliendituge, et saaksite teha sama ka oma klientide jaoks. Meie kasutajatoe esindajad on saadaval ööpäevaringselt, et saaksite vajadusel alati meiega ühendust võtta. Saate meiega ühendust võtta meili, reaalajas vestluse ja telefoni teel või vaadake meie kliendiportaali artikleid. Proovige LiveAgenti juba täna ja saage õnnelikuks kliendiks.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Hakake õnnelikuks kliendiks juba täna

Hinnad valmistavad uudishimu? Vaadake meie taskukohaste pakettide hindu ning uurige milline on Teie ettevõtte jaoks kõige sobilikum. Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna meie 30-päevase tasuta prooviperioodiga ning vaadake, mis teeb sellest hea alternatiivi ConnectWise’ile.

Võrrelge meid teiste alternatiividega

    Related Articles to ConnectWise’i alternatiiv
    Suurendage oma tööviljakust, lisades 3CX veatult LiveAgenti. Lihtsustage oma kliendisuhtlusprotsesse ja jälgige hõlpsalt kõnesid, mille tulemuseks on kõrgem teeninduse kvaliteet ja maksimaalne tootlikkus.

    3CX

    Sujuvad integratsioonid LiveAgentiga, nagu Daktela, LadiTech, Wavix ja Telematica, parandavad kliendisuhtlust ja suurendavad tootlikkust. 3CX pakub taskukohast suhtlusplatvormi, mis on populaarne üle maailma. LiveAgenti integreerimine 3CX-iga on lihtne ja tasuta, aidates parandada kliendikogemust.

    Brändi toetaja või brändisaadik võib olla tuntud inimene või töötaja, kes levitab inimeste seas brändi kohta infot. Sellisteks inimesteks võivad olla näiteks influentserid.

    Brändi toetaja

    Ettevõtted saavad kasutada inimkäitumise disaini, et luua tooteid ja teenuseid, mis parandavad klientide elu. LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi suhtlemiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja reaalajas vestluse tarkvara. Kliendite rahulolu sõltub suhtlemisest, andmete migreerimisest ja klienditeeninduse tarkvarast. Pisiasjad mõjutavad tarbijate käitumist. Väärtuslikud pakkumised suurendavad konversiooni määra. Brändi toetaja on oluline kliendisuhte loomisel.

    Reaalajas vestlus, tuntud ka kui reaalajas vestluse tarkvara, on veebipõhine suhtlusvahend, mis võimaldab teil oma veebisaidi külastajatega reaalajas vestelda.

    Reaalajas vestlus

    Reaalajas vestlus parandab klienditeenindust ja suurendab müüki. LiveAgent pakub sobivat tarkvara, sealhulgas 15 reaalajas vestluse funktsiooni. Ettevõtted kasutavad reaalajas vestlust klientide suhtluskanalina, et suurendada konversioonimäära, vähendada tegevuskulusid ja tagada suurem klientide rahulolu.

    Kui teil pole kliente, ei müü te midagi. Kui teil on õnnelikud ja rahulolevad kliendid, tulevad nad tagasi ja ostavad uuesti.

    Kliendihooldus

    Kliendihooldus on oluline ärisuhtluse viis, tagades kliendi rahulolu ja usalduse ettevõtte vastu. Parimad praktikad hõlmavad individuaalset lähenemist, toote mõistmist ja CRM-i kasutamist. LiveAgent on üks populaarsemaid klienditeeninduse lahendusi turul, mis aitab tagada suurepärast klienditeenindust.

    Uurige, millised on sisuhalduse ja teadmushalduse peamised erinevused ning kuidas neid oma turundusstrateegias rakendada.

    Sisuhaldus vs teadmushaldus

    Sisuhaldus tagab järjepideva sõnumside, kulutõhususe ja õigusaktide järgimise, aidates parandada kliendirahulolu ja suurendada tootlikkust. Teadmushaldus pakub parema otsustusvõime, suurendab tootlikkust ja edendab innovatsiooni, aidates saavutada konkurentsieelise. Need süsteemid on olulised ettevõtte infohaldusvajaduste täitmiseks.

    Muutke oma klienditeenindus sujuvamaks LiveAgenti Whisper Assistantiga - tehisintellekti funktsiooniga, mis ennustab ja soovitab vastuseid, mida teie agendid vajavad.

    Whisper Assistant

    LiveAgent pakub mitmeid klientiteeninduse lahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, klienditeeninduse tarkvara ja AI-toega Whisper Assistant funktsiooni. Whisper Assistant võimaldab klienditeenindajatel parandada reageerimisaega ja suurendada tõhusust. Lisaks integreerub LiveAgent ka teiste teenustega nagu Sonetel, SpamAssassin ja Virtual-Call. Lisaks jagab LiveAgent artikleid klienditeeninduse, live chat tarkvara ja eneseabiteenuste kohta.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Plaani demo

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Plaani demo
    Start Free Trial x