Otsite LiveChat`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim LiveChat`i alternatiiv.

  • ✓ Puuduvad seadistustasud    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

LiveAgent pakub enam, kui 175 kasulikku funktsiooni, turu kiireimat live vestluse vidinat, kõnekesust ja katab isegi suhtluskanalid nagu Instagram ja Viber – see kõik on pakendatuna ühte võimsasse paketti.

Muutmine on lihtne! Pakume abi migreerimisel LiveChati ja LiveAgenti vahel, mis impordib kogu teie andmed. See on tasuta ja võtab vaid 5 minutit.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

LiveChat vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
LiveChat
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringud.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi .
LiveChat pakub sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlus.
LiveChat pakub live vestlust .
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
LiveChat ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Sellega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad pääseda ligi oma sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent iseteenindus maksumusega.
LiveChat pakub iseteenindust .
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Liidesega saavad kasutajad vastata kommentaaridele ja muule otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i liidest täiendava tasu eest.
LiveChat pakub Facebook`i liidest.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab vastata säutsudele otse tarkavarast.
LiveAgent pakub Twitter`i liidest.
LiveChat ei paku Twitter integratsiooni.
Instagram
Liides toob kommentaarid ja muu ning muudab need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele otse kasutajatoe tarkavast.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
LiveChat ei paku Instagram`i liidest.
Viber
Viber`i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i liidest.
LiveChat ei pakub Viber`i liidest.
Teadmistebaas
Sisaldab esmavajalikku infot nagu veaotsingu juhised, KKK-d ja artiklid.
Pakub teadmistebaasi sedeliplaanis.
LiveChat offers pakub teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online foorum klientidele otse teie teadmistebaasis.
Pakub kliedifoorumit sedeliplaanis.
LiveChat pakub kliendifoorumit .
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood korduvate tööde kõrvaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis.
LiveChat pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Komplekt funktsioone, millega saavad erinevad rakendused koos töötada.
Pakub API funktsioone sedeliplaanis.
LiveChat pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Selle abil saate enne operaatoriga rääkimist süsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
LiveChat ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
LiveChat ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
LiveChat pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti sedeliplaanis.
LiveChat pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe.
LiveChat pakub piiramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatiod sedeleid/e-maile sedeliplaanis.
LiveChat ei paku piiramatuid sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvesta iga kõne, mis on tehtud ja saadud ning taasesita neid mistahes ajal.
LiveAgent pakub teile piiramatut kõnede salvestamist.
Ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7 ilma piiranguteta päringutele.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis maksumusega.
LiveChat pakub pakub piiramatut 24/7 tuge.

Avastage, mis meid teistest eristab

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele teistele funktsioonidele LiveAgent toetab lisaks kõnekeskuse alternatiivi. Seadistamine on kiire ja lihtne!

Palju funktsioone

175+ funktsiooni, et muuta töö kergemaks ja palju nauditavamaks.

Taskukohased hinnad

Sisaldab mõistliku hinna eest päris paljut. Valige üks kolmest tasulisest plaanist või valige oma klienditoe kohandamiseks välja eraldi funktsioonid.

Book demo with LiveAgent -illustration

Võimas LiveChat alternatiiv

LiveAgent annab klienditoele vajaliku vabaduse. See sisaldab funktsioone ja seda saab integreerida peaaegu kõigega, alustades e-mailist, live vestlusest kuni sotsiaalmeediani nagu Facebook, Twitter ja Instagram.

See kõik on mõistliku hinnaga. Meie hinnaplaanid on kohandatud vastama teie vajadustele. Kui vajate midagi täiendavalt, saate osta individuaalseid funktsioone õiglase hinnaga.

Kiireim vestluse vidin

Live vestlus on funktsioon, mis peab olema reageeriv, kiire ja võimaldama teil ja teie klientidel kohest suhtlemist. LiveAgent vestluse vidin on tõesti kõige kiirem, selle sõnumid kuvatakse 2.5 sekundise kiirusega. Saate testide tulemustega ise tutvuda.

Watch the website loading time
Savings illustration

Taskukohased ja funktsiooniderikkad

LiveAgent pakub kolme makseplaani, mis ei riku teie eelarvet ja sisaldavad kasulikke funktsioone, vajadusel saate osta funktsioone eraldi, näiteks, kui soovite oma plaanile midagi juurde lisada. Tutvuge nendega ja näete, millised on teie ettevõtte jaoks parimad.

Saage vähema eest rohkem

LiveAgent toetab teid mitme suhtluskanali ja kontodega. Töökindel sedelite süsteem organiseerib kõik, alates e-mailidest, live vestlustest ja kõnedest sotsiaalmeediani nagu Facebook, Twitter ja Instagram. Sellisel moel on kõik ühe plaaniga kaetud.

phone puzzle piece-illustration

LiveAgent vs LiveChat võrdlus

Tutvuge, kuidas me võrdleme LiveChat`i tuginedes Capterra kliendiarvustustele.

LiveChat vs LiveAgent comparison

Vaadake, miks ettevõtted lülitusid LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

man and woman winners-illustration

Olete muutusteks valmis?

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.1#hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 2019 aastal. Jääge oma klientide lähedusse ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to LiveChat alternatiiv
Tulge üle suurepärasele reaalajas vestluse tarkvarasse, millel on mitmekanaliline piletisüsteem. Täiendage oma kliendituge e-kirja, sotsiaalmeedia ja palju muuga.

Otsite Userlike'i alternatiivi?

LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.

Otsite Olark`ile alternatiivi? Tutvuge LiveAgent hea hinnaga võimaluste, tööriistade, funktsioonide ja omnikanal toega.

Otsite Olark`ile alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.

Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks, pakkudes kiiret ja täpset tuge. See parandab kliendirahulolu ja müüki.

Kui otsite võimsat Kayako alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Sellel on turu kiireim vestlusvidin ja üle 179 kasuliku klienditoe funktsiooni

Otsite Kayako alternatiivi?

Käitumusliku disaini tehnika aitab ettevõtetel kavandada efektiivseid tooteid, parandades inimeste elu ja muutustega käitumises erinevates tööstusharudes.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.

Liveagent on ülim omnikanal lahendus teie ettevõttele. Kasutage ära 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni ja suurepärast tööriista juba täna.

Otsite Customerly`le alternatiivi?

LiveAgent pakub erinevatele sotsiaalmeedia platvormidele integratsiooni ja automatiseerimist, samas kui Customerly seda ei paku. LiveAgent pakub ka videokõnede ja piiramatute veebilehtede võimalusi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo