Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti. | Intercom |
---|---|---|
Sedelisüsteem
Haldustööriist, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringuid. | LiveAgent pakub sedelisüsteemi. | Intercom pakub sedelisüsteemi. |
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele. | LiveAgent pakub live vestlust. | Intercom pakub live vestlust. |
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotust. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | Intercom ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mille abil saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad registreerida ja pääseda juurde oma sedelitele ja teadmistebaasile. | LiveAgent pakub iseteenindust. | Intercom pakub iseteenindust. |
Facebook
Liides toob kõik kommentaarid ja muu ning teeb neist sedelid. Liidesega saab vastata kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast. | Pakub Facebook`i integratsiooni. | Pakub Facebook`i integratsiooni. |
Twitter
Liides toob mainimised/kommentaarid ning teeb neist sedelid. Liidesega on kasutajatel võimalik säutsudele otse tarkvarast vastata. | LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni. | Intercom pakub Twitter`i integratsiooni. |
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised ning teeb neist sedelid. Liidesega saavad kasutajad vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast. | Pakub Instagram`i integratsiooni. | Ei paku Instagram`i integratsiooni. |
Viber
Liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidese abil saavad kasutajad sõnumitele vastata ja neid edastada kasutajatoe tarkvarast. | LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni. | Intercom ei paku Viber`i integratsiooni. |
Teadmistebaas
Sisaldab vajalikku informatsiooni nagu veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja artikleid. | LiveAgent pakub teadmistebaasi. | Intercom pakub teadmistebaasi. |
Kliendifoorum
Online foorum teie klientidele, mis asub otse teadmistebaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | Intercom pakub kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid
Saate töövoogusid automatiseerida, et kõrvaldada korduvaid ülesandeid. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | Intercom pakub automatiseerimist ja reegleid. |
API
Nende funktsioonidega saavad äpid koos töötada. | LiveAgent pakub API funktisoone. | Intercom pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Võimaldab helistajatel enne rääkimist operaatoriga süsteemis navigeerida. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | Intercom ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Kone, mis sisaldab videot nagu Skype või Zoom. | LiveAgent pakub videokõnesid. | Intercom ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | Intercom ei paku piiramatut ajalugu. |
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel. | Pakub piiramatuid veebilehtesid. | Pakub piiramatuid veebilehtesid. |
Piiramatud vestluse nupud
Saate paigaldada oma veebilehtele piiramatu arvu vestluse nuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestluse nuppe. | Intercom ei paku piiramatuid vestluse nuppe. |
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid. | LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile.. | Intercom pakub piiramatuid sedeleid/e-maile. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne, mis on tehtud või saadud ja taasesitage seda igal ajal. | Pakub piiramatut kõnede salvestamist. | Ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu 24/7 tugi
24/7, piiranguteta klienditugi. | LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge. | Intercom pakub piiramatut 24/7 tuge. |
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Otsite Userlike'i alternatiivi?
LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.
Otsite Customerly`le alternatiivi?
LiveAgent pakub erinevatele sotsiaalmeedia platvormidele integratsiooni ja automatiseerimist, samas kui Customerly seda ei paku. LiveAgent pakub ka videokõnede ja piiramatute veebilehtede võimalusi.
Otsite Lucep`ile alternatiivi?
LiveAgent on parim klienditoe tarkvara Eestis, pakkudes terviklikku lahendust sujuvaks kliendisuhtluseks ja automatiseeritud funktsioone.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel