Kliendikogemuse tarkvara parandab klientide rahulolu reaalajas vestluste, jagatud postkastide ja automatiseerimise abil. See jälgib ja haldab päringuid mitmel platvormil, sobitudes erinevate ettevõtete vajadustega.
Kogu Interneti pakutava mugavuse ja juurdepääsetavuse juures näib klienditeenindus olevat tagaplaanile jäänud. Sageli tahame kasutajatena lihtsalt leida oma probleemile lihtsat vastust või rääkida tegeliku inimesega. Kahjuks pole paljud ettevõtted kindlad, kuidas seda praktiliselt teha, ja seetõttu kannatavad nende kliendid (või potentsiaalsed kliendid).
Õnneks on appi tulnud terve tööstusharu – kliendikogemuse platvormid. Siin käsitleme lühidalt, mida see tähendab, ja vaatame läbi 2022. aasta 20 parima kliendikogemuse tarkvara loendi.
Enne kliendikogemuse tarkvara mõistmist peame defineerima kliendikogemuse. Kliendikogemus (tuntud ka kui CX) on Teie klientide kogemuste summa Teie ettevõtte või kaubamärgiga suhtlemisel. Edukad ettevõtted rõhutavad kliendikogemuse tähtsust, sest peaaegu iga klient ootab isiklikku suhet kaubamärkidelt, kellega nad suhtlevad.
Kliendikogemuse tarkvara viitab SaaS-i platvormidele, mis aitab leida veebis sama klienditeeninduse kogemuse, mida nad poodideski ootavad. Ehkki nad ei pruugi füüsiliselt klienditeenindaja juurde kõndida, vajavad nad kindlasti abi, kasutades erinevaid tööriistu.
Parimad kliendikogemuse programmid võimaldavad külastajatel abi leida järgmistel viisidel:
Kliendikogemuse programmid võimaldavad ettevõtetel valida parimad tööriistad, mis sobivad nende töövoogudega ja toetavad nende ainulaadset vaatajaskonda. Programmid integreeruvad suhteliselt lihtsalt ja sisaldavad teadmusbaasi, mis juhendab uusi kasutajaid seadistamise protsessis.
Need eksisteerivad pilvepõhiste platvormidena, seega pole vaja täiendavat riistvara osta. Mõned platvormid pakuvad töölaua- ja mobiilikliente, kuid neile pääseb juurde brauseris oleva veebisaidi kaudu.
Samuti peaks Teil olema juurdepääs mõõtmisvahenditele. Need võivad olla analüütikad, et jälgida, kuidas kliendid Teie digitaalsete varadega suhtlevad, või tööriistad, mis aitavad mõõta iga agendi toimivust. Lõppkokkuvõttes määrab see ROI ja mõõdab, millised varad toimivad kõige paremini.
Edu saavutavad need kaubamärgid, mis eristavad end teistest. Ettevõtted saavad seda hõlpsalt teha, pakkudes lihtsat juurdepääsu tegelikule inimesele ajal, mil veebisaidid sõltuvad suuresti teadmusbaasidest, abiartiklitest ja foorumitest.
See on lihtne: klientide rahulolu ja edu saavutatakse siis, kui kliendid on rahul. Kui potentsiaalsed kliendid ei leia Teie toote ostmisel või kasutamisel abi, siis tõenäoliselt nad ei osta. Kuid kui annate neile vajalikku abi ja positiivset kliendikogemust, mida keegi teine ei tee, saavad neist tõenäolisemalt lojaalsed kliendid.
Kuid kliendikogemuse platvormid ei piirdu sellega. Nagu varem ütlesime, pakuvad need sageli täiendavat teavet klientide käitumise kohta. Näiteks saate määrata, millised Teie turundustegevuse osad töötavad, millised jätavad kliendid segadusse ja millised valdkonnad võivad olla ebaefektiivsed.
Need ülevaated on väärtuslikud püsiklientide leidmisel. Kliendid hindavad, et neid kuulatakse, ja eelistavad digitaalset suhtlust veebis. Digitaalne CX (kliendikogemus) on kliendisuhtluse keskmes. Nii pakume suurepärast kliendikogemust.
Muidugi ei mõtle kõik kliendid ühtemoodi ega jaga täpseid vajadusi. Seetõttu saate demograafiliste andmete ja käitumismustrite põhjal klientideni jõudmiseks luua kliendisegmente. Need segmendid võimaldavad ettevõtetel jõuda üksikute klientideni isikupärastatud kogemusega.
Kliendikogemuse tarkvara võib samuti parandada töötajate kaasamist. Tsentraliseeritud töövoog lihtsustab töötajate suutlikkust klientidega suhelda ja koostööd teha. Samuti aitab see neil tõhusamalt faile koos jagada ja redigeerida.
Kui klientide ootused on täidetud ja ületatud, aitab see parandada üldist arusaama Teie tööstusest. Tööstusharudes tegutsevad ettevõtted, mida tavaliselt ei peeta tehnilisteks asjatundjateks, võivad näidata, et nad on valmis ja soovivad kasutada digitaalseid platvorme võimalikult hästi.
Veebisaitide, sotsiaalmeedia ja mobiilirakenduste ajastul pole kliendisuhtluse skaleerimine paljudele digitaalsetele kanalitele kunagi olnud olulisem. Lõppude lõpuks on ülioluline kohtuda oma klientidega kõikjal, kus nad on, mitte tingimata seal, kus soovite, et nad oleksid.
Tavaliselt sisaldavad kliendikogemuse tarkvarapaketid veebisaitide backendi sisestatud koodilõike. Pärast installimist kuvatakse vidin, mis võimaldab külastajatel helistada või vestelda.
Võite installida ka pistikprogrammi, kui Teie veebisait kasutab sisuhaldussüsteemi platvormi, nagu WordPress või Drupal. See tagab, et Teie integreerimine kulgeb võimalikult sujuvalt. Lisaks väldib see vajadust koodi käsitsi sisestada või muid tehnilisi muudatusi teha.
Pistikprogrammid võivad samuti aidata vajadusel tuge hõlbustada. Näiteks sõltuvalt Teie valitud kliendikogemuse programmist võivad tugiagendid sisse logida pistikprogrammi kaudu ja teha Teie veebisaidil vajalikke muudatusi.
Sarnased pistikprogrammid ja laiendused on olemas e-kaubanduse platvormide jaoks, sealhulgas Shopify ja Bigcommerce (teiste hulgas), pakkudes uut valikut funktsioone, mis toetavad spetsiaalselt jaemüüjaid võrgus.
Spetsiaalne veebileht võib olla vajalik teadmusbaasideks, kliendiportaalideks ja tugipiletiteks. Nendel veebilehtedel on ka valitud kliendikogemuse platvormiga integreeruvad skriptid.
Seejärel saavad veebisaitide omanikud logida sisse juhtpaneelile, mida pakub kliendikogemuse haldamise tarkvara, et vaadata klientide probleeme ja nende seotust. Nad näevad veebisaidil, millal päringuid saadeti ja sageli ka seda, kust need pärit on. Samuti saavad nad suunata päringud kõige asjakohasemale meeskonnaliikmele.
Lisaks saab seda teavet kasutada selleks, et teha kindlaks, millised veebisaidi osad, kohalolu sotsiaalmeedias või muud klientide kaasamise aspektid puuduvad. Näiteks kui kliendid küsivad pidevalt samu küsimusi samade toodete kohta, peaksid kirjeldused olema täpsemad.
Need pilvepõhised platvormid muudavad kliendikogemuse haldamise lihtsamaks kui kunagi varem. Ja mis kõige parem, nad saavad seda kõike teha ühest või mitmest kohast! Kogemuse platvormidele pääseb tavaliselt juurde veebisaitide ja mobiilirakenduste kaudu. Kuid need võivad töötada ka töölauarakenduste kaudu.
Mõned platvormid töötavad väljaspool veebisaiti. Näiteks sotsiaalmeediakanalite integreerimine on kliendikogemuse programmide tavaline komponent. Nii et kui uus jälgija leiab vanast postitusest toote või soodusmüügi, saab ta Teile sõnumi saata, uurides selle toote saadavust.
Kõigi nende kaasaegsete kanalite puhul klientideni jõudmiseks on oluline kaaluda juhtpaneele, mis toovad kogu informatsiooni ühte kohta. Selle asemel, et püüda aktiivselt sammu pidada kõigi oma suhtluskanalitega, integreerige need kliendikogemuse platvormiga ja kontrollige kõiki oma digitaalseid kanaleid ühest kohast.
Samuti võite saada teavitusi ka oma ettevõtte või isikliku e-posti aadressi kaudu. Lisaks on ebatõenäoline, et Teie juhtpaneel on alati avatud, kuid on üsna suur võimalus, et e-post on Teiega alati telefoni kujul kaasas. Kui pakute meiliturunduse teenuseid, uurige, kas oleks kasulik integreerida see oma CES-i juurutusse. Meie platvorm ühildub juhtivate meiliturunduse platvormidega, sealhulgas MailChimpiga.
Iga platvorm pakub erinevaid tööriistu ja ressursse. Loomulikult on need pakkujate lõikes erinevad, kuid need siin on mõned kõige levinumad.
Mõnede nende komponentide esmane seadistamine ja töötajate koolitamine võib võtta aega. See protsess võib tunduda masendav, kuid pikemas perspektiivis säästab see aega.
Mõne kliendiprobleemi lahendamine võtab veidi kauem aega. Piletisüsteemi tarkvara võimaldab tugiagentidel jälgida probleeme, mida ei saa mitmel põhjusel kohe lahendada. Need toimivad ka meeldetuletustena tagamaks, et toe päringud ei kukuks läbi pragude.
Pileteid saab pärast nende sulgemist arhiveerida, et neid tulevikus kasutada, mis on sageli uute töötajate jaoks populaarne koolitusvahend. Nad võivad näidata, kuidas teatud klientidele kõige paremini vastata, ja analüüsida, millised lahendused näivad kõige paremini toimivat.
Reaalajas vestluse tarkvara võimaldab klientidel Teie veebisaidi mis tahes lehelt tugiagendiga reaalajas suhelda. Tavaliselt kuvatakse reaalajas vestlused veebilehe nurgas kenasti hõljuva vidinana.
Kui kõik agendid on hetkel hõivatud, kuvavad need “vestlusmullid” ka järjekorranumbri, mida võib võrrelda ilma tüütu muusikata ootel olemisega.
Reaalajas vestlusi saab integreerida veebilehtedele, mobiilirakendustesse ja tootekataloogidesse. Liidest saab reeglina kohandada sobituma Teie brändiga. See funktsioon ei ole aga alati saadaval või võib olla kaasatud kindla paketiga.
Reaalajas vestlused ise võivad samuti sisaldada kasulikke funktsioone. Näiteks võimaldavad mõned rakendused agentidel näha kliendi vastuste eelvaadet trükkimise ajal, võimaldades agendil enne sõnumi saatmist nende vajadusi kaaluda ja ette aimata.
Sellegipoolest ei anna reaalajas vestlus klientidele alati kohest vastust, nii et agendid võivad enne edasiliikumist oma võimalusi üksikasjalikult kaaluda. Veelgi parem, kliendi reageerimisaeg annab lisaaega järelemõtlemiseks.
Kujutage ette täisväärtusliku kõnekeskuse võimsust ilma riistvarakuludeta. Seda kõnekeskuse programmidega kliendikogemuse platvormid pakuvadki. Programmid võivad integreeruda Teie kontoris juba seadistatud arvutitega ja pakkuda funktsiooniderikast kasutajaliidest.
Ühendades kanalid ühte kohta, võimaldab kõnekeskuse tarkvara ettevõtetel parandada kliendisuhteid, vähendades samal ajal hülgamist. Lisaks integreerub see ülejäänud platvormiga, et pakkuda sujuvat kliendituge.
Tänapäeval ei kasuta kliendid sotsiaalmeediat ainult oma lemmikbrändide jälgimiseks vaid ka nendega ühenduse võtmiseks. Kahjuks võivad teated kiiresti kuhjuda, kui neid saabub korraga mitmest erinevast suhtluskanalist.
Kliendikogemuse tarkvara saate kasutada iga teavituse piletiks muutmiseks. Nagu oleme arutanud, saab pileteid jälgida ja määrata ühest kohast.
Mõned platvormid võimaldavad ettevõtetel ajastada ka sotsiaalmeedia postitusi. Nad integreeruvad suurimate platvormidega ja võimaldavad ühe koha kaudu täpsemat ajastamist üle mitme saidi.
Kuna digitaalkanalid jätkavad teabevoo sujuvamaks muutmist, on klientide ootused muutunud. Kui mõnda probleemi kohe ei lahendata, soovivad nad tehtud edusammude kohta värskendusi. Kliendiportaalid näitavad seda reaalajas.
Samuti pakuvad nad lisateavet olemasolevatele ja konto loonud klientidele. Tavaliselt saavad nad luua uusi tugipileteid, otsida teadmusbaasides ja vaadata varasemaid tugipileteid.
Kliendiportaalid võimaldavad klientidel ka üksteist aidata. Näiteks võimaldavad kogukonnafoorumid külastajatel otsida teiste esitatud küsimusi ja vastata neile, kellel on sarnased probleemid. Töötajad saavad samuti vestlusi juhendada ja küsimustele vastata.
Kuigi foorumid võivad aidata vähendada klienditeeninduse kulusid, on vestluste regulaarne jälgimine hädavajalik. Lõppkokkuvõttes peaksid küsimused ja teemad Teie ettevõtet toetama, mitte takistama. Samuti peaksite jõustama reegleid, mis hoiavad vestlused sõbralikud, keskendunud ja abivalmid.
Mõnikord on parem lubada klientidel leida vajalik teave õigel ajal. Teadmusbaasid võivad vabastada personaliressursse, pakkudes samal ajal klientidele kiiret juurdepääsu kõige asjakohasemale teabele.
Boonusena võivad hästi struktureeritud teadmusbaasi juurutused mõnikord aidata otsingumootorite paremusjärjestust parandada. See annab uutele klientidele võimaluse Teid sisu põhjal leida, isegi kui nad pole Teie ettevõttest kunagi kuulnud.
Samuti saate oma teadmusbaasi laiendamiseks kasutada klientide pileteid ja suhtlust. Koostage juhtumiuuringud ja esitage need tavaliste (või mitte nii levinud) probleemide lahendamise näidetena. Loomulikult on oluline saada klientidelt luba enne nende nimede kasutamist.
Valikus on palju kliendikogemuse programme, kuid mitte kõik neist ei sobi iga ärivajaduse rahuldamiseks. Siin käsitleme põhifunktsioone, mida enne otsuse tegemist kaaluda.
Kliendid kalduvad enne Teiega äri tegemist järgima teatud teid. Teekonna kaardistamine näitab kliendi teekonda, mis viis külastajate konversioonini või lahkumiseni. Samuti annab see rohkem teavet korduskülastuste kohta.
On tõenäoline, et külastajad tulevad Teie veebisaidile erineva taustaga ja erinevatel põhjustel. 360 kraadine vaade aitab Teil mõista kliendi ettekujutust, arvamust, eesmärke ja motivatsiooni selle põhjal, kuidas ta Teie veebisaidi ja ettevõttega suhtleb.
Üks parimaid viise jälgijaskonna loomiseks on aktiivne kohalolek asjakohastes sotsiaalmeedia kanalites. Sotsiaalmeedia analüüs aitab Teil mõista, kuidas kliendid Teie postitustega suhtlevad ja millised postitused liiklust suurendavad.
Kõige väärtuslikumad klientide teabeallikad ongi tegelikult Teie kliendid. Kliendikogemuse tarkvara peaks võimaldama klientidel Teiega ühendust võtta ja tagasisidet anda.
Kliendikogemuse tarkvara valimisel tuleb arvestada paljude teguritega. Kuna turul on nii palju kliendikogemuse haldamise tarkvaralahendusi, on lihtne hätta jääda.
Kliendikogemuse haldamise tarkvara valimisel tuleb arvestada seitsme teguriga:
Mida kliendikogemuse platvorm sinult ootab? Paljud platvormid pakuvad tasuta prooviperioodi, enne kui ootavad Teilt mingeid kohustusi, mõned ei küsi isegi Teie krediitkaardi andmeid!
Paljud platvormid võimaldavad Teil ka igal ajal ilma karistuseta tellimuse tühistada. Kui tühistate teatud aja jooksul (tavaliselt 30–60 päeva), võite olla õigustatud ka tagasimaksele.
Enne registreerumist määrake platvormi pühendumuse tase. See hõlmab nii platvormi kui ka Teie ettevõtte pühendumust. Peate kulutama aega ja ressursse töötajate koolitamiseks ja platvormi tööriistade integreerimiseks.
Hinnad ei ole alati nii lihtsad, kui paistavad. Muidugi on neil tavaliselt hinnaloend, kuid kui vaatate tähelepanelikult, võite näha teksti, mis ütleb näiteks “kasutaja kohta”. Samuti võib see kuvada kuutasu ja seejärel öelda, et selle all esitatakse iga-aastane arve.
Kuna klientide kogemused on väärtuslikud, ei ole parimate platvormide hinnad alati madalad. Kuid need ei tohiks olla ka keerulised. Lihtsalt veenduge, et kuvatav hind oleks hind, mida Te tegelikult maksate.
Ärge unustage arvesse võtta alustamiskulusid. Mõned platvormid võtavad konto loomise eest tasu. Kuigi ettemaks ei pruugi olla ilmtingimata halb asi, veenduge, et see parandaks klientidega suhtlemist.
Kliendikogemuse platvormid on Teie klientide teenindamiseks, kuid teenuse pakkuja peaks ka Teid toetama. Lõppude lõpuks on enamikul neist platvormidest palju funktsioone, aruandeid, integratsioone ja automatiseerimisi.
Tugi võib tulla mitmel kujul. Üldiselt on kaasas õpetused, mis õpetavad tööriistu kasutama ja strateegiaid nendest maksimumi saamiseks.
Loomulikult peaksite saama ka vajadusel inimeseni jõuda. Lõppude lõpuks on see sisuliselt kogu tööstuse mõte. Seega peaks Teie valitud platvorm pakkuma tegeliku inimesega ühenduse võtmiseks vähemalt sama palju võimalusi, kui nad aitavad Teil oma klientidele pakkuda.
Toest rääkides, kas Teie valitud platvorm hoiab Teid kursis? Asjad muutuvad digitaalses maailmas pidevalt, kuna arvutid muutuvad võimsamaks ja ettevõtted õpivad uusi viise klientide teenindamiseks. Meili uudiskirjad on suurepärane viis kliendikogemuse tarkvara uusimate funktsioonide ja täiustustega kursis hoidmiseks.
Täienduste rakendamisel tekivad teenuse katkestused. Need tekivad ka muudel põhjustel, mis on sageli ettearvamatud. Proovige välja selgitada, kas Teie kliendikogemuse tarkvara pakub tööriista, mis jälgib süsteemi olekut.
Kui katkestus siiski ilmneb, uurige, kas Teie töölaua kliendi tarkvara pakub endiselt piiratud funktsioone. Kui ei, siis koostage varuplaan, et jätkata klientidega suhtlemist kuni teenuse taastamiseni. Õnneks on katkestused harvad ja nende lahendamiseks kulub tavaliselt vähe aega.
Kliendirahulolu avaldub veebis mitmel viisil. Näiteks võib kliendil olla küsimusi Teie veebisaidil oleva toote kohta või võib ta küsida, kas sotsiaalmeedias leitud allahindlus kehtib endiselt.
Suurepärane kliendisuhtlus kohtub klientidega kõikjal, kus nad ka poleks. Kahjuks on tähelepanuvõime võrgus lühike, kui kliendid ei saa Teiega soovitud ajal ja viisil ühendust võtta, lähevad nad tõenäoliselt mujale. Seetõttu on enamik kliendikogemuse programme loodud integreeruma reaalajas vestluste, e-posti, telefoniliinide ja sotsiaalmeediaga.
Enamik kliendikogemuse tarkvarasid pakub erinevaid pakette erinevates hinnapunktides. Need põhinevad tavaliselt funktsioonidel, teised kasutajate arvul või interaktsioonidel ning kolmandad arvestavad funktsioonide ja kasutajate kombinatsiooniga.
Peaksite valima tarkvara, mis aitab Teie ettevõtet kasvatada (muidu pole see investeeringut väärt). Kui see kasv toimub, peaksite saama oma kontot täiendada, et vastata parematele kliendikogemuse nõudmistele.
Mõnikord võite oma klientidega suhtlemise tõhusust nii palju parandada, et saate tegelikult oma jõupingutusi vähendada. Kliendikogemuse platvormid peaksid sujuvalt skaleerima vastavalt Teie vajadustele .
CES platvormid peaksid kohanema Teie muutuvate ärivajadustega. Viimase aasta jooksul on kodus töötavate töötajate arv drastiliselt kasvanud. Kuigi maailm on muutunud, jäävad klientide ootused samaks. Teie CES-i rakendamine peaks neid muudatusi toetama.
SaaS-i platvormid on muutunud äärmiselt võimsaks, kuid neil on piirangud. Seetõttu näete erinevatel platvormidel sageli maksimaalset arvu kampaaniaid, kasutajaid, kliente või interaktsioone. Kaaluge neid piiranguid hoolikalt ja võrrelge neid oma praeguse veebisaidi liiklusega.
Võib olla ahvatlev valida piiramatu pakett, kuid mitte see, mida Teie ettevõte vajab. Tegelikult on need plaanid paljudel juhtudel mõeldud suurettevõtetele, mitte kohalike restoranide ketile. Pidage meeles, et kui valite õige platvormi, saate seda vastavalt vajadusele suurendada.
Ettevõtluses edu saavutamiseks on vaja meeskonda. Kuid mitte iga töötaja ei suuda igale küsimusele vastata. Seetõttu on koostöövahendid kliendikogemuse platvormide jaoks hädavajalikud.
Piletisüsteemid on ühed levinumad koostöövahendid. Kliendiprobleemid saab kiiresti määrata vastavale meeskonnale või liikmele. Samuti võimaldavad need agentidel jätta lahendustee käigus asjakohaseid märkmeid.
Muidugi on mõned päringud suurema kiireloomulisusega ja vajavad kiiremat vastamisaega. Jagatud postkastid on veel üks levinud koostöö tööriist. Erinevad meeskonnaliikmed saavad lugeda samu e-kirju ja neile asjakohaselt vastata.
Failide jagamine on veel üks oluline koostöövahend. Mõnikord võivad meeskonnaliikmed klientide tõhusaks abistamiseks redigeerida ja jagada samu dokumente või kirjeid. Nende dokumentide jagamine ja ühes kohas säilitamine peaks olema sujuv.
Sõltuvalt platvormi rakendamisest ei pea agendid tingimata klientidega otse koostööd tegema. Näiteks raamatupidamisprobleeme puudutavaid pileteid saab jagada raamatupidajatega. Kui probleem on lahendatud, saab klienditeenindaja kliendiga ühendust võtta.
Iga kliendikogemuse platvorm on erinev ja mõned vastavad Teie vajadustele paremini kui teised. Seetõttu peaksite tarkvara enne sellesse investeerimist testima.
Demoversioonid annavad võimaluse näha, kas konkreetne platvorm sulandub sujuvalt Teie ettevõtte ja klientidega. Veelgi olulisem on see, et katseperiood peaks kestma piisavalt kaua, et teha kindlaks, kas see parandab tõhusust või osutub hoopiski tülikamaks.
Demoversioonid on piiratud, seega keskenduge esmalt kõige olulisematele funktsioonidele. Kasutage platvormi teadmusbaasi juhendeid, et neid funktsioone kiiresti õppida ja vaadata, kuidas need vähese hulga klientidega toimivad.
Enne lõpliku otsuse tegemist peaksite proovima ka mõnda demot. See on tasuta (välja arvatud Teie ajakulu) ja saate teha oma järeldused esmase kogemuse põhjal.
Milline variant on parim? Igal ettevõttel on erinev vastus. Näiteks mõned platvormid (nt SurveyLegend) pakuvad küsitlusi, teised (nagu LiveAgent) mitte. Kui Teie äri ei plaani uuringuid korraldada, võite kogemata maksta millegi eest, mida Te ei vaja.
Peate oma ärieesmärkidest lähtudes leidma parima lahenduse. Milliseid vahendeid teevad Teie klientidega ühenduse loomise lihtsamaks? Investeerige ainult vajalikesse tööriistadesse, et jõuda oma klientideni seal, kus nad seda vajavad. See võib olla isegi olulisem kui kasutajate koondatud hinnangud.
Lugege kindlasti ka kasutajate arvustusi. Kiire interneti otsing mis tahes platvormi jaoks paljastab kümneid arvustusi tegelikelt kasutajatelt. Vaadake, mida nad näitavad. Näiteks kiire Google’i otsingu järgi on LiveAgent valdkonna väljaannetes üldiselt kõrgemal kohal kui Zendesk.
Milliseid valdkonna tunnustusi on bad lisaks arvustustele saanud? On palju tööstusplatvorme ja valvekoeri, kes vaatavad üle ja autasustavad pakkujaid. Nende hulka kuuluvad muu hulgas sotsiaalmeedia haldustarkvara, kasutajatoe platvormide ja reaalajas vestlustarkvara auhinnad ja sertifikaadid.
Näete mitme näiteid meie auhindade lehel. Mõned neist keskenduvad meie platvormi spetsiifilistele funktsioonidele, teised aga platvormile tervikuna. Need tunnustused on kasulikud julgustused.
Kui Teie ettevõte on uuem, võib see kasu saada lihtsast avatud lähtekoodiga kliendikogemuse haldamise tarkvarast. Need on sageli funktsiooniderikkad ja neid toetab arendajate kogukond. Tavaliselt toetab neid aga piiratud rahastus.
Mõnikord võite kaaluda rohkem kui ühte platvormi, kasvõi ainult ajutiselt. Näiteks uuringupõhised platvormid, nagu SurveyLegend, keskenduvad suures osas küsimustikele. Nendel platvormidel puudub enamiku muude kliendikogemuse tarkvara funktsionaalsus.
Kui testite uut toodet või veebisaidi värskendust, võite ajutiselt kasutada SurveyLegendi funktsioone. Tegelike klientide otseste arvamuste kogumine võib aidata Teil teha teadlikumaid otsuseid.
Kui Teil on vaja juurutada ainult üks tööriist, võib parim kliendikogemuse platvorm olla see, mis pakub seda tööriista eraldiseisva tootena. Näiteks pakub LiveAgent piletisüsteemi tarkvara 15 dollari eest agendi kohta kuus. Teisest küljest nõuab Salesforce klientidelt iga plaani jaoks erinevate toodete komplekteerimist.
Õnneks pakuvad enamik kliendikogemuse platvorme oma ettevõtte jaoks parima programmi valimisel mõningaid juhiseid. Kui aga otsite lahendust üksikisikuna (nt sidusettevõtte turundajana või vabakutselisena), peaks tasuta pakettidest alustuseks piisama.
Võite isegi kasu saada mitmest tasuta paketist. Näiteks saate põhiaruannete, vestlusnupu, kliendiportaali ja muude kasulike tööriistade jaoks kasutada LiveAgenti tasuta paketti. Samuti saate kasutada SurveyLegendi klientide tagasiside küsitluste koostamiseks.
Väikesed kohalikud ettevõtted võivad kasu saada ka ühest tasuta teenusest ja teisest madalama taseme paketist. Tõenäoliselt on Teil juba jälgijaid, kuid selle ulatus on piiratud. Väikeettevõtetel on tavaliselt vähem klienditeeninduse päringuid ja nad ei vaja täiustatud tööriistu.
Keskmise astme paketid teenindavad kõige paremini keskmise suurusega ettevõtteid. Tasuta versioonidest ei pruugi piisata, kuid sobivamad paketid on siiski eelarvesõbralikud. Veelgi parem, nad aitavad selle ulatusega ettevõtetel hõlpsasti oma tegevust laiendada.
Suurettevõtted ja rahvusvahelised ettevõtted peavad sageli koordineerima oma töövooge mitme kontori vahel, mõnikord erinevates ajavööndites. Seetõttu vajavad need organisatsioonid tipptasemel kliendikogemuse tarkvara, et teenindada suuremaid klientide vaatajaskondi ja hõlbustada koostööd suurte, geograafiliselt mitmekesiste meeskondade vahel.
Find the ideal solution
Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?
Parem suhtlus tähendab suuremat klientide lojaalsust ja kliendikogemuse tarkvara ainus eesmärk on seda suhtlust tõhustada.
Kliendikogemuse programmid aitavad aga rohkem kui lihtsalt kliente. Õigesti rakendatuna parandavad need ka töötajate kogemust. Koostöö võimaldab töötajatel sujuvalt koos töötada, isegi kui nad ei asu samas kontoris. See võimaldab neil ka klientide probleeme kiiremini lahendada.
Saate kasutada ka analüüsi tööriistu, et jälgida aktiivseid kasutajaid, kui nad Teie veebisaidi, rakenduse või sisuga suhtlevad. Nagu oleme arutanud, annab see rohkem teavet selle kohta, mis töötab ja mis mitte. Kui teate, mis kliente õnnelikuks teeb, saate üldist kasutuskogemust parandada.
Kliendikogemuse tarkvara lihtsustab äritegevust – nii sisemist kui ka välist. Kliendid saavad rohkemate kanalite kaudu Teie ettevõttega ühendust võtta, neile kõigile kanalitele pääseb juurde ühelt juhtpaneelilt. Nagu oleme ka arutanud, saavad töötajad paremini koostööd teha.
Koostöö on eriti oluline, kui töötajad või meeskonnad töötavad erinevates kohtades. Nad vajavad reaalajas juurdepääsu samadele failidele, kirjetele ja tööriistadele. Samuti vajavad nad juurdepääsu reaalajas värskendustele, et kliente saaks võimalikult kiiresti ja tõhusalt abistada.
Kliendikogemuse platvormid muudavad ettevõtted ka skaleeritavamaks. Kui Teie ettevõte kasvab, saate minna üle parematele plaanidele, millel on rohkem funktsioone ja vähem kasutuspiiranguid. Täiendatud plaanid laiendavad sageli funktsionaalsust piisavalt, et vältida või vähendada suurenenud tööjõukulusid.
Rahvusvaheliste organisatsioonide jaoks on mitmekeelne tugi ülioluline. See üks funktsioon võib pakkuda juurdepääsu tervetele turgudele uutes riikides ja pakub võrratuid laienemisvõimalusi isegi nende ettevõtete jaoks, kes ei ole veel välismaal tegutsenud.
Kui kasutate mitmekeelseid tööriistu, uurige, millised keeled on toetatud ja millised rahvused pakuvad kõige rohkem võimalusi laienemiseks. Kui kaalute oma võimalusi hoolikalt, võib välismaale laienemine kliendikogemuse platvormiga olla palju lihtsam, kui arvate.
Isegi kõige tõhusamate platvormide puhul võtab juurutamine tingimata aega. See kehtib eriti äriklientide kohta, kuid isegi üksikud kasutajad peavad oma ajakavasid kohandama.
Enne kliendikogemuse tarkvara juurutamist tutvuge nende turbefunktsioonidega. Mõnikord viitavad Teie veebisaidile manustatud skriptid välistele ressurssidele. Kui nad seda teevad, peaksid need ressursid olema turvalistes teenustes. Vastasel juhul võib see tekitada turvaprobleeme, isegi kui Teie veebisait on turvaline.
Kahjuks nõuab turvaliste ühenduste kontrollimine tavaliselt tehnilisi teadmisi ja oskust mõnda koodi lugeda. See on üks paljudest põhjustest, miks on oluline enne konkreetse platvormi valimist juurutamist arutada.
Õnneks mõistavad tööstuse juhid turvalisuse tähtsust. Nad teevad kõvasti tööd, et tagada ühenduste turvalisus ja leida võimalusi oma platvormide uuendamiseks. Kõik siin üle vaadatud 20 kliendikogemuse platvormi pakuvad turvalisi tarkvararakendusi.
Konto loomisel peavad ettevõtted esitama põhjalikud andmed oma kaubamärgi, toimingute, digitaalsete varade ja meeskondade kohta. Samuti peavad nad andma aega, et koolitada meeskonnaliikmeid platvormi kasutama.
Hoolimata võimsatest juhtpaneelidest, peavad mõned funktsioonid olema väljaspool platvormi. Näiteks tuleb veebisaitidele paigutada reaalajas vidinad. Tavaliselt tehakse seda lisades koodi tarkvaraettevõtte pakutava saidi igale veebilehele.
E-posti, telefoni ja sotsiaalse integratsiooni jaoks peavad ettevõtted need kontod valitud platvormiga sünkroonima. Tavaliselt on see protsess enamasti automatiseeritud. Näiteks saadab platvorm Teid Facebooki palvega hallata Teie lehte. Lihtsalt logige sisse, kinnitage taotlus ja sünkroonite oma Facebooki lehe ajaskaala.
Isegi kui programm on täielikult integreeritud ja töötajad on korralikult koolitatud, pole protsess veel päris lõppenud. Kliendikogemuse tarkvara on investeering. Oluline on tagada, et see annaks investeeringutasuvuse.
Tugev kliendikogemuse tarkvara võib maksta 30–1200 dollarit kuus. See sõltub paljudest teguritest, sealhulgas interaktsioonide arvust, klientidest ja töötajatest.
CES-i platvormid küsivad tihtipeale tasu agendi eest kuus. See tähendab, et tasu kehtib igale töötajale, kes kasutab tarkvara tööriistu. Agendi taset on lihtne skaleerida nii meeskonna praeguse suuruse kui ka potentsiaalse kasvu järgi.
Samuti võivad nad pakkuda pakette erinevate hindadega ja seejärel määrata iga hinna esindajate arvu järgi. Näiteks võib piletitarkvara küsida 10 000 pileti eest 40 dollarit kuus ja 20 000 pileti eest 80 dollarit kuus, kuid iga lisaagendi eest võib küsida täiendavalt 40 või 80 dollarit.
Kuutasud on väiksemate organisatsioonide jaoks üldiselt paremad. See kehtib eriti 11–50 töötajaga ettevõtete kohta, kuid võib töötada ka suuremates, 51–200 töötajaga organisatsioonides. Kui ainult teatud meeskonnaliikmed vajavad juurdepääsu, ei pruugi meeskonna suurus olla oluline.
201–500 töötajaga organisatsioonide puhul võib olla mõttekam kaaluda muid hinnakujundusmudeleid (sellest pikemalt). 501–1000 töötaja puhul kaaluge piiramatuid plaane pakkuvaid platvorme.
Lisandmoodulid on sageli saadaval ka lisatasude eest. Võimalik, et vajate rohkem tuge oma kliendikogemuse pakkujalt või vajate integreerimist oma kliendiplatvormidega. Erinevad pakkujad pakuvad erinevaid lisandmooduleid, seega mõelge, millised neist võivad Teie ettevõttele samuti kasu tuua.
Tänapäeval kasutavad ettevõtted klientidega ühenduse loomiseks mitmesuguseid digitaalkanaleid. Rakendused, sotsiaalmeedia ja reaalajas vestlused on vaid mõned kanalitest, mida edukad ettevõtted kasutavad.
LiveAgent on loodud vastama ettevõtete vajadustele, kes nõuavad oma klientidelt mitmekülgsust. Need, kes kasutavad mitmesuguseid võrgukanaleid, säästavad aega üksikasjalike juhtpaneelide abil. Samuti on neil lihtsam jälgida klientide tegevusi ja suhtlust ühest kohast.
LiveAgent sobib kõige paremini keskmise suurusega ettevõtetele ja suurettevõtetele, kes peavad edastama suhtlust paljudest kanalitest ühes kohas.
LiveAgent pakub ka individuaalseid pakette väiksematele ettevõtetele, mis on valmis skaleeruma. Võimalus oma kliendikogemuse programmi täiendada ja laiendada on vajadusel alati saadaval.
LiveAgenti hinnad on valdkonna mõistes üsna standardsed. Saadaval on ka piiratud kasutusega tasuta konto, mis võib olla väiksemale ettevõttele kasulik.
LiveAgent pakub ka oma paljudele teenustele ja kõikehõlmavale paketile tasuta 14-päevast prooviversiooni. Krediitkaarti pole vaja.
Lisaks pakuvad nad erinevaid pakette ja üksikuid tooteid igakuiste tellimuste jaoks alates 9 dollarist. Paketi Medium hind on 29 dollarit ja Large 49 dollarit. Lisafunktsioonide ja suhtluskanalite eest võivad kehtida lisatasud.
Nagu nimigi viitab, keskendub SurveyLegend uuringutele ja küsimustikele. Nad võimaldavad küsitlusi suhteliselt hõlpsalt integreerida veebisaitidele, rakendustesse, sotsiaalmeediasse ja e-posti uudiskirjadesse.
SurveyLegend sobib ideaalselt kaubamärkidele, ettevõtetele ja organisatsioonidele, mille jälgijaskond on täpsete proovide mõõtmiseks piisavalt suur. Kui väikeettevõtted on huvitatud oma püsiklientidelt tõhusast tagasiside saamisest, võivad nad sellest teenusest samuti kasu saada.
Kõige lihtsam pakett on tasuta, kuid piiratud (ainult kolm küsitlust kuus). Pakett “Pro” maksab 19 dollarit kuus või 170 dollarit aastas. Plaan “Business” pakub piiramatult küsitlusi ja küsimusi, lisades samas rohkem funktsioone hinnaga 39 dollarit kuus või 300 dollarit aastas. Lõpuks on paketi “Legendary” hind 89 dollarit kuus või 780 dollarit aastas.
Kuigi SurveyLegend pakub tasuta paketti, ei sisalda see ühegi tasulise paketi tasuta prooviversiooni.
HubSpot tugineb Service Hubiga kvaliteetsete digitaalse turunduse tööriistade kindlale mainele. Tarkvara pakub klientidele vestlustööriistu ja küsitlusi. See on integreeritud ka kliendiressursside haldurisse.
Hubspot Service Hub on mõeldud igas suuruses ettevõtetele ja organisatsioonidele, kes peavad oma digitaalset suhtlust sujuvamaks muutma. See on populaarne valik ka vabakutseliste jaoks, kes soovivad klientide sõnumeid paremini korraldada.
Tasuta pakett pakub tugevaid tööriistu ja krediitkaarti pole vaja. Stardipakett algab 45 dollarist kuus. Hinnad tõusevad sealt kiiresti, kuna teenus Professional algab 360 dollarist kuus ja Enterprise alates 1200 dollarist.
Kui Hubspoti signatuur turundustarkvara sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni, siis Hubspoti teeninduskeskus seda ei paku.
Pipedrive tutvustab kliendikogemuse platvorme müügimaailma. See keskendub müüki toovatele tegevustele ja protsessidele. Samuti aitab see luua müügivihjeid ja aitab müügiinimestel keskenduda oma tähelepanu parimatele müügivihjetele.
Müügimeeskonnad ja ettevõtted (mis tahes suurusega) sõltuvad suuresti müügivihjetest.
Pipedrive pakub 14-päevast tasuta prooviperioodi täieliku juurdepääsuga. Krediitkaarti pole vaja, kuid prooviversiooni alustamiseks peate saatma oma e-posti aadressi ja järgima linki.
Pakett Essential algab 12,50 dollarist kuus, samas kui Advanced pakett maksab 24,90 dollarit kuus. Iga paketi hind kahekordistub: Professional on alates 49,90 dollarit ja Enterprise maksab 99 dollarit. Kõikide pakettide eest tasutakse iga-aastaselt.
Kas otsite klienditeeninduse lahendust, mis suudaks Pipedrive’i integreerida? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta Pipedrive’i integreerimist.
Survio loob kliendikogemused uuringute põhjal. See jälgib vastuseid ja pakub tugevaid analüütilisi aruandeid.
Survio on skaleeritav ja sobib isiklikuks kasutamiseks, väikeettevõtetele ja suurettevõtetele. Lisaks teeb funktsioonirohke tasuta pakett sellest suurepärase valiku piiratud eelarvete jaoks.
Tasuta versioon on üks mitmekülgsemaid, mida oleme näinud, kuid enamik ettevõtteid vajab siiski uuendamist kõrgemale versioonile. Personal pakett (suurepärane õpilastele ja vabakutselistele) maksab 25 dollarit kuus (ehk 198,96 dollarit aastas). Business maksab 55 dollarit kuus või 399 dollarit aastase maksuna. Ettevõtluskasutajad vajavad tõenäoliselt paketti Elite, mis maksab 95 dollarit kuus või 798,96 dollarit aastas.
NiceReply pakub mitmesuguseid uuringuid ja reaalajas aruandlust. Neil on erinevad uuringud, et hinnata ostja teekonna iga etappi ja üldist kliendikogemust.
NiceReply sobib suurepäraselt keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kes otsivad lünki oma kliendikogemuse teekonnal.
NiceReply hinnakujundus põhineb kasutajate arvul ja eeldatavatel piletitel.
Pakett | Agendid | Vastused | Hind (aasta) |
Mini | 3 | 100 | $468 |
Start | 10 | 250 | $948 |
Grow | 25 | 1 000 | $1 908 |
Business | 50 | 2 500 | $2 868 |
Kas otsite klienditeeninduse lahendust, mis integreerib NiceReply? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta NiceReply integratsiooni.
Zendesk on kliendikogemuse platvorm, mis on loodud suhtluse sujuvamaks muutmiseks ja müügivihjete suurendamiseks. See toimib ka tugeva piletisüsteemi platvormina.
Zendesk on hea valik ettevõtetele, kelle kliendid on suures osas (või täielikult) võrgus. See aitab sujuvamaks muuta ja korraldada erinevatest võrguallikatest pärinevat suhtlust.
Zendesk pakub tasuta prooviversiooni ja saadab selle alustamiseks meili teel lingi. Hinnad on loetletud agentide kohta ja algab nende Team paketist hinnaga 240 dollarist aastas. Professional paketi puhul on see kuni 600 dollarit ja Enterprise puhul 1200 dollarit.
Smartlook jälgib kasutajate tegevust veebisaitidel, et teha kindlaks, kuidas nad lehe erinevate elementidega suhtlevad ja kuhu nad võivad takerduda. See kasutab soojuskaarte, et tuvastada lehe kõige populaarsem ja kõige vähem populaarsem sisu.
Smartlook sobib suurepäraselt nii alustavatele ettevõtetele kui ka ettevõtetele, kes soovivad oma veebisaidil koguda teadmisi klientide käitumisest.
See sisaldab tasuta versiooni, mis on kasulik alustavatele ettevõtetele ja väikestele kohalikele ettevõtetele. Startup pakett algab 39 dollarist kuus ja Business plaan 95 dollarist kuus. Suuremate vajadustega kasutajad peavad hinna üle arutama.
Intercom on kliendikogemuse platvorm, mis pöörab erilist tähelepanu suhtlusele. Kohandatud sõnumside, rakendusi, roboteid ja e-posti saab integreerida mitmel viisil.
Intercomi soovitatakse ettevõtetele ja e-kaubanduse saitidele, mis töötavad paljudel platvormidel, sealhulgas veebisaitidel, sotsiaalmeedias, e-postis ja mobiilirakendustes.
Hinnakujundust ei kajastata keskmise suurusega ja suuremate ettevõtete puhul, see põhineb paljudel teguritel. Väikeettevõtete jaoks maksab stardipakett 79 dollarit kuus. Toote tuurid algavad 200 dollarist kuus.
Freshdeski platvormi keskmes on omnikanali teenus.
Freshdeskist saavad kasu ettevõtted, kes kasutavad suure hulga klientidega suhtlemiseks erinevaid kanaleid või need, kes kavatsevad oma jõupingutusi suurendada.
Freshdesk pakub tasuta paketti piiramatute agentidega. Iga tasuline pakett võtab tasu agendi kohta.
Pakett | Kuu hind – igakuine arveldus | Kuu hind – iga-aastane arveldus |
Growth | $18 agendi kohta | $15 agendi kohta |
Pro | $59 agendi kohta | $49 agendi kohta |
Enterprise | $95 agendi kohta | $79 agendi kohta |
See platvorm integreerub enam kui 30 veebikanaliga, et aidata ettevõtetel klientidega nende tingimustel ühendust võtta. Nende tehisintellekt analüüsib kasutajate suhtlust ja koostab strateegiaid paremaks kaasamiseks.
See on kasulik suurtele ettevõtetele ja ettevõtetele, kes levitavad oma teavitustööd erinevatel platvormidel ja kanalitel.
Sprinklr nõuab, et potentsiaalsed kliendid registreeruksid enne hinnakujunduse võimaluste kaalumist demole. Kahjuks pole tasuta prooviperioodi saadaval.
Zoho Desk toetab klienditeeninduse meeskondi ja müüjaid kliendikogemuse tarkvarana. Samuti pakub see broneerimisplatvormi, mis aitab klientidel kohtumisi kokku leppida.
See on kasulik ettevõtetele, kelle tooted ja teenused hõlmavad sagedast otsesuhtlust klientidega.
Zoho Desk sisaldab tasuta valikut, mis toetab 3 agenti. Ülejäänud programmide eest esitatakse arve iga kuu või kord aastas.
Pakett | Igakuiselt | Iga-aastaselt |
Standard | 20 | 168 |
Professional | 35 | 276 |
Enterprise | 50 | 480 |
Tarkvara ühendab suhtluse, projektid, kliendisuhted ja digitaalse turunduse üheks platvormiks. Ühtlasi integreerub see ka erinevate turundusrakendustega.
Sellest on kasu ettevõtetele, kes investeerivad palju digitaalse turundusse ja kommunikatsiooni, kes otsivad platvormi oma jõupingutuste tõhustamiseks.
Kõik varasemad funktsioonid pluss veebipood ja klienditugi
Bitrix24 pakub piiratud funktsionaalsusega tasuta versiooni. Põhipakett toetab 5 kasutajat hinnaga 49 dollarit kuus, samas kui Standardne pakett toetab 50 kasutajat hinnaga 99 dollarit kuus. Suuremad organisatsioonid saavad toetada piiramatul arvul kasutajaid Professionaalse paketiga hinnaga 199 dollarit kuus.
SurveyMonkey CX liitus hiljuti teenusega GetFeedback, et luua kiire kliendikogemus. Nende programm on kohandatav vastavalt klientide vajadustele ja eelistustele.
Soovitame seda organisatsioonidele, kes töötavad selle nimel, et kiiresti luua kliendikogemuse programm, mis suudab suundumuste ja klientide vajaduste muutudes kohaneda.
See on saadaval kolmes pakendis, kuid kliendid peavad hindade saamiseks ühendust võtma oma müügimeeskonnaga.
Startquestion lihtsustab veebipõhiste vormide ja küsitluste loomist. Nende uuringud on mõeldud klientidele, töötajatele ja võrguühendustele.
Seda teenust soovitatakse keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kes soovivad oma töötatega ja klientidega paremini suhelda.
Startquestion pakub tasuta prooviversiooni pärast seda, kui kasutajad on esitanud mõne demograafilise teabe. See maksab 49 dollarit kuus, samas kui Business versiooniuuendus maksab 99 dollarit kuus. Team on viimane pakett, mille hind on 299 $ kuus. Enterprise hinnakujundus nõuab kohandatud seadistust.
See platvorm integreerub teiste sõnumsiderakendustega ja rakendab enda oma, et suhelda klientidega erinevates kanalites.
Soovitame seda keskmise suurusega ja suurtele ettevõtetele, kes soovivad laiendada oma võimet klientidega suhelda erinevate digikanalite kaudu.
Userlike pakub veebisaidi integreerimiseks tasuta ja lihtsat vestluskasti. Krediitkaarti pole vaja ja seadistustasusid ei võeta. Kasutajad saavad nautida ka 14-päevast tasuta prooviperioodi.
Userlike’i tasulised tellimused on kolmeastmelised: Team pakett 100 dollarit kuus, Corporate 320 dollarit kuus ja Business 800 dollarit kuus.
Kõik-ühes SaaS platvorm, mis muudab iga nädala alguse pisut lihtsamaks. See aitab ettevõtetel pakkuda paremat kliendikogemust, IT-lahendusi ja projektijuhtimist.
Soovitame seda ettevõtetele, kes soovivad laiendada oma digitaalset turundust, personali- ja IT-osakondi ilma suuri riistvara- ja personalikulusid kandmata.
Monday.com sisaldab tasuta versiooni indiviididele, kes soovivad oma ülesandeid korrapärastada. Iga-aastase arvelduse korral on nende hinnad järgmised:
Basic – $24 kuus
Standard – $30 kuus
Pro – $48 kuus
Enterprise: vajab kohandatud hinnapakkumist
Canny koondab klientide ülevaated ja tagasiside ühte kohta, et seda hõlpsasti analüüsida. Seda teavet saab kasutada tootekirjelduste ja turundustegevuse täiustamiseks.
Seda soovitatakse e-kaubandusega tegelevatele ettevõtetele, mille toimivuses on lünki, mida nad ei suuda täpselt tuvastada.
Canny pakub 14-päevast prooviperioodi, ilma krediitkaarti vajamata. Selle Starter maksab 50 dollarit kuus ja Growth 200 dollarit kuus. Business peab olema kohandatud, nii et kasutajad peavad hinnakujunduse saamiseks Cannyga ühendust võtma.
See kliendikogemuse platvorm pakub agentidele kaugjuhtimispaneeli, millel on iga kliendi täielik ülevaade. Samuti kasutab see juhtumihalduse sujuvamaks muutmiseks automatiseerimist.
Platvormi soovitatakse agentide meeskonnaga suurettevõtetele, et käsitleda suurt kogust klientide juhtumeid. See sobib suurepäraselt ka ettevõtetele, kes tegutsevad klienditeeninduse alltöövõtjatena.
Salesforce Service Cloud pakub tasuta prooviperioodi, mis sisaldab koolitust. Sealt alates algavad hinnad 25 dollarist kuus paketis Essentials ja tõusevad 75 dollarini paketis Professional. Suuremate ettevõtete ja organisatsioonide jaoks on pakett Enterprise alates 150 dollarist kuus, samas kui pakett Unlimited maksab 300 dollarit kuus. Iga hind määratakse kasutaja kohta.
Kas otsite klienditeeninduse lahendust, mis integreerib Salesforce’i? Ärge enam otsige, LiveAgent pakub tasuta Salesforce’i integratsiooni.
ActiveCampaign on loodud kliendikogemuse protsessi automatiseerimiseks. See sisaldab turundus- ja meilikampaaniate funktsioone.
Kõigile ettevõtetele, kes peavad turunduskampaaniaid sujuvamaks muutma ja klientide seotust mõõtma.
Aktiivne kampaania ei paku tasuta prooviperioodi. Allpool kirjeldame kiiresti iga paketi igakuist hinda.
Lite – $15
Plus – $70
Professional – $159
Enterprise – $279
Oleme käsitlenud mitmeid kliendikogemuse tarkvara valikuid. Aga kuidas neid võrrelda? Allpool vaatleme 5 parimat ja seda, kuidas tegelikud kasutajad on neid hinnanud.
Tarkvara kogemus | Capterra hinnang | Veebipõhine | Tasuta versioon | Tasuta prooviversioon | Alghind |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7 | JAH | JAH | JAH | $15 |
SurveyLegend | 4.6 | JAH | JAH | JAH | $19 |
Freshdesk | 4.5 | JAH | JAH | JAH | $18 |
Nicereply | 4.7 | JAH | EI | JAH | $49 |
Smartlook | 4.7 | JAH | JAH | JAH | $31 |
Mõned kliendikogemuse platvormid pakuvad tasuta prooviversioone. Need on kasulikud saadaolevate tööriistade avastamiseks ja nende testimiseks Teie ettevõtte vajadustega. Nii saate enne tegelikku tasumist veidi katsetada.
Mõned platvormid pakuvad ka oma tarkvara tasuta versioone. Funktsionaalsus on tavaliselt piiratud ja oluliselt vähendatud. Need on sageli kõige kasulikumad alustavatele ettevõtetele ja väikeettevõtetele. Need on sageli mõeldud prooviversioonidena, mis on valmis ettevõtte kasvades skaleeruma.
Still not sure?
LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs
Oleme käsitlenud palju teavet selle kohta, mis on kliendikogemuse tarkvara, kuidas see toimib, mis on selle eelised ja vaadanud mitmeid valdkonna juhtivad platvorme
Oleme arutanud ka seda, kuidas nad Teie turunduslikku lähenemisviisi ja strateegiaid suudavad täiustada, et saavutada kliendikogemuse tarkvarast maksimum.
Kuidas aga LiveAgent siinkohal mõõtu võtab? Järgnevalt leiate kiire kokkuvõte sellest, kuidas me täidame kõik selles postituses loetletud vajadused.
LiveAgent pakub tugevat tööriistade ja funktsioonide komplekti, mis pakuvad täielikku kontrolli kliendikogemuse üle. Integreerume ka erinevate platvormide ja kanalitega, alates sotsiaalmeediast kuni rakenduste ja veebisaitideni. Meie veebisait sisaldab terviklikku kasulike juhendite ja teabe kogu.
LiveAgenti pakutavad tööriistad kohtuvad klientidega seal, kus nad on. See tähendab reaalajas vestlusi veebisaitidel, piletisüsteemi tööriistu, mis lihtsustavad koostööd, ja isegi sisseehitatud kõnekeskust. See lihtsustab ka Teie organisatsiooni töövoogu.
LiveAgent pakub mitmesuguseid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel klientidega ühendust võtta. Samuti pakub see oma klientidele suurt hulka ressursse. Nende ressursside hulka kuuluvad ajaveebipostitused, mallid, sõnastikud, tippimistestid, WordPressi pistikprogramm, kataloogid, veebiseminarid, akadeemia ja palju muud.
LiveAgenti pakutavate tohutute tööriistade, ressursside, integratsioonide ja toe puhul on meie kõrgeima taseme pakett ainult 49 dollarit kuus agendi kohta. Tasuta prooviversioon aitab tagada, et LiveAgent integreerub sujuvalt enne raha kulutamist.
Meie tugev platvorm teenib jätkuvalt paremaid hinnanguid kui valdkonna liidrid, nagu Zendesk ja Freshdesk. Need ülevaated pärinevad nii kasutajatelt kui ka valdkonna väljaannetelt. Kõrgeima reitinguga kliendikogemuse tarkvaral on ka nimekaid kliente, nagu Forbes, Airbus ja NASCAR.
Meie täielik ressursside komplekt on loodud selleks, et juhendada Teid protsessi igas etapis, alates ettevõtte loomisest meie platvormil kuni tööriistade integreerimiseni Teie digitaalsete varadega. Samuti näitame Teile, kuidas maksimeerida iga rakendatud tööriista täielikku potentsiaali.
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Avasta 2022. aasta 25 parimat kliendiportaali tarkvara koos hindade ja funktsioonide võrdlusega. Tutvu Mellituse, SuiteDash, Monday.com, LiveAgent ja teiste juhtivate lahendustega, mis parandavad kliendituge, koostööd ja reageerimisvõimet. Leia parim tööriist oma ettevõtte kliendikogemuse tõstmiseks!
Avasta, kuidas LiveAgent aitab Sul parandada klienditeenindust, pakkudes üle 180 funktsiooni ja tasuta prooviversiooni. Õpi erinevatest klienditeeninduse tarkvaradest ja nende olulisusest ettevõtte edu saavutamisel. Külasta, et teada saada, miks hea klienditeenindus on kriitilise tähtsusega ja kuidas seda tõhusalt parandada.
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team