Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara võimaldab ettevõtetel parandada klientide rahulolu ja suurendada nende sidet. See hõlmab mitmeid funktsioone, näiteks reaalajas vestlused, jagatud postkastid ja automatiseerimine. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid võimalusi ja hinnakujundust, mis sobivad erinevate ettevõtete vajadustega. Selle tarkvara abil saab jälgida ja hallata klientide päringuid mitmel platvormil, sealhulgas veebisaitidel ja sotsiaalmeedias.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo