Mis on klienditeenindus?
Klienditeenindus on suhtlusprotsess kliendi ja toote või teenuse pakkuja vahel. See aitab inimestel lahendada oma probleeme või päringuid, see ehitab suhteid klientidega.
Suurepärane klienditeenindus võib toodete ja teenustele suurt väärtust lisada. See on iga ettevõtte jaoks oluline. Peamiseks eesmärgiks on kliendirahulolu. Klienditeeninduse esindajad peaksid olema üsna oskuslikud ja omama suurepäraseid teadmisi toodete ja teenuste kohta. Lisaks peaksid nad olema kannatlikud, positiivsed ja heade suhtlusoskustega.
Frequently asked questions
Mis on klienditeeninduse definitsioon?
Klienditeenindus on otsene suhtlus kliendi, kes teeb ostu, on huvitatud sellest või kellel on ostuga probleeme ja ettevõtte esindaja vahel. See on võtmeaspekt, mis on loodud tagamaks kliendirahulolu ja ehitamaks suhteid ning brändilojaalsust.
Mis on klienditeeninduse aluseks?
Klienditeenindus peaks olema kliendikeskne. Seega on empaatia ja kannatlikkus ülimalt olulised iseloomustamaks teenindusmeeskonna omadusi. Nii on kliendi suhtumist kergem mõista, eriti kui see pole "viisakas". Lisaks on klienditeeninduse aluseks efektiivne ja selge suhtlus ja teadmised toodetest ja teenustest.
Kuidas klienditeenindust parandada?
Kui soovite parandada klienditeenindust tuleb teil keskenduda paarile asjale. Esmalt arendama pidevalt oma meeskonna suhtlusoskusi. Agendid peavad end selgelt väljendama, keeruliste fraasideta ja neil peavad olema põhjalikud teadmised toodete, teenuste ning ettevõtte kohta. Lisaks peaks olema teenus mitme kanaliga ja võimaldada klientidel valitud kanali kaudu ühendust võtta. Sellepärast tasub kasutada klienditeeninduse süsteemi, mis lihtsustab agentide tööd ja automatiseerib paljusid tegevusi.