What is customer service?
Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.
Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse definitsioon?
Klienditeenindus on otsene suhtlus kliendi, kes teeb ostu, on huvitatud sellest või kellel on ostuga probleeme ja ettevõtte esindaja vahel. See on võtmeaspekt, mis on loodud tagamaks kliendirahulolu ja ehitamaks suhteid ning brändilojaalsust.
Mis on klienditeeninduse aluseks?
Klienditeenindus peaks olema kliendikeskne. Seega on empaatia ja kannatlikkus ülimalt olulised iseloomustamaks teenindusmeeskonna omadusi. Nii on kliendi suhtumist kergem mõista, eriti kui see pole "viisakas". Lisaks on klienditeeninduse aluseks efektiivne ja selge suhtlus ja teadmised toodetest ja teenustest.
Kuidas klienditeenindust parandada?
Kui soovite parandada klienditeenindust tuleb teil keskenduda paarile asjale. Esmalt arendama pidevalt oma meeskonna suhtlusoskusi. Agendid peavad end selgelt väljendama, keeruliste fraasideta ja neil peavad olema põhjalikud teadmised toodete, teenuste ning ettevõtte kohta. Lisaks peaks olema teenus mitme kanaliga ja võimaldada klientidel valitud kanali kaudu ühendust võtta. Sellepärast tasub kasutada klienditeeninduse süsteemi, mis lihtsustab agentide tööd ja automatiseerib paljusid tegevusi.
Expert note
Klienditeenindus on ettevõttes õnneliku kliendi loomise strateegia oluline osa, nõudes empaatiat, kannatlikkust, suhtlemisoskust ja tarkvara, mis lihtsustab agendi tööd.
