What is customer service?
Customer service is a process of interaction between customers and products or service providers. Customer service helps people solve their problems or queries and it builds relationships with customers.
Great customer service can add a big value to products or services. So, it is a very important part of every company. The main target is a satisfied customer. Customer service representatives should be skilled and have great knowledge about products and services. To provide advanced customer services, they should also be patient, and positive and have communication skills.
Frequently Asked Questions
Mis on klienditeeninduse definitsioon?
Klienditeenindus on otsene suhtlus kliendi, kes teeb ostu, on huvitatud sellest või kellel on ostuga probleeme ja ettevõtte esindaja vahel. See on võtmeaspekt, mis on loodud tagamaks kliendirahulolu ja ehitamaks suhteid ning brändilojaalsust.
Mis on klienditeeninduse aluseks?
Klienditeenindus peaks olema kliendikeskne. Seega on empaatia ja kannatlikkus ülimalt olulised iseloomustamaks teenindusmeeskonna omadusi. Nii on kliendi suhtumist kergem mõista, eriti kui see pole "viisakas". Lisaks on klienditeeninduse aluseks efektiivne ja selge suhtlus ja teadmised toodetest ja teenustest.
Kuidas klienditeenindust parandada?
Kui soovite parandada klienditeenindust tuleb teil keskenduda paarile asjale. Esmalt arendama pidevalt oma meeskonna suhtlusoskusi. Agendid peavad end selgelt väljendama, keeruliste fraasideta ja neil peavad olema põhjalikud teadmised toodete, teenuste ning ettevõtte kohta. Lisaks peaks olema teenus mitme kanaliga ja võimaldada klientidel valitud kanali kaudu ühendust võtta. Sellepärast tasub kasutada klienditeeninduse süsteemi, mis lihtsustab agentide tööd ja automatiseerib paljusid tegevusi.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.