Mis on sotsiaalne tugi?
Kui pakute klienditeenindust sotsiaalvõrgustikes nagu Facebook ja Twitter, nimetatakse seda sotsiaalse toetuse pakkumiseks. Sotsiaalne tugi on oluline mõnele kaubamärgile või B2C e-kaubandusettevõtetele, kus kliendid on millenniumilapsed ja on harjunud kaasaegsete viisidega, et teie tugimeeskonnaga ühendust võtta.
Oma Facebook’i lehe ja Twitter-i integreerimine LiveAgent’i on lihtne ülesanne ja paari minuti pärast olete täielikult valmis pakkuma sotsiaalset tuge. Kõik konkreetsete märksõnadega või teie käepidemega säutsud muutuvad automaatselt piletiteks, nii et teie agendid saavad neile vastata, kui nad tuleb nende järjekord.
Sama kehtib ka Facebook’i kommentaaride ja privaatsõnumite kohta teie Facebook’i lehtedel. Mõlemad muudetakse piletiteks, nii et teie agendid ei pea neile vastamiseks pidevalt Facebooki sisse logima, vaid nad saavad jätkata tööd 1 rakenduses (LiveAgent) ja vastata tavalistele piletitele.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab sotsiaalne tugi?
Sotsiaalne tugi on klienditeeninduse pakkumine sotsiaalmeedia platvormide, näiteks Facebook'i, Instagram'i või Twitter'i kaudu. Sotsiaalmeedia on väga oluline suhtluskanal, seega on sellise toe pakkumine ettevõttele väga hea mainekujundus ja aitab tagada klientide rahulolu.
Kas sotsiaalne tugi on ettevõtete jaoks oluline?
Sotsiaalne tugi on äärmiselt oluline ettevõtluse jaoks, eriti kaubamärkide jaoks, mille peamine sihtrühm on Y- ja Z-põlvkond, st inimesed, kes on harjunud kaasaegsete suhtlemisviisidega sotsiaalmeedia kaudu. Sotsiaalmeedial on suur tähtsus maine kujundamisel ja see mõjutab ka klientide rahulolu taset.
Kas LiveAgent võimaldab teil pakkuda sotsiaalset tuge?
LiveAgent võimaldab teil pakkuda sotsiaalset tuge. Tarkvara saab integreerida Facebook'i ja Twitter'iga. Kõik teatud märksõnu sisaldavad säutsud saab muuta piletiteks, millele agendid saavad vastata. Sama juhtub ka Facebook'i lehtedele saabuvate sõnumitega. See on suurepärane töö lihtsustamine ja automatiseerimine agentide jaoks, kes ei pea olema sotsiaalmeediasse sisse logitud.
Expert note
Sotsiaalne tugi on oluline klienditeeninduse osa, eriti mõnele B2C ettevõttele. Sotsiaalmeedia kasutamine klientidega suhtlemiseks on kiire ja mugav ning aitab kaasa positiivsele mainele.
