• Akadeemia
  • Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Kuidas lisada oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Reaalajas vestlusest on saanud üha enamate veebitarbijate eelistatud klienditeeninduskanal. Seega on veebisaidi reaalajas vestluse vidina omamine hädavajalik igas suuruses ettevõtetele mis tahes valdkonnas. See võimaldab Teil pakkuda klientidele kiiret ja õigeaegset abi. Lisaks võib strateegilise kasutamise korral reaalajas vestlus palju kaasa aidata suurenenud kaasatusele, klientide rahulolule ja rohkemale müügile, vähendades samal ajal ka Teie klienditoe kulusid.

LiveAgent Live Chat Demo

Kuidas lisada reaalajas vestlus oma veebilehele?

1. Valige oma reaalajas vestluse tarkvara pakkuja

Arvestades reaalajas vestluse mõju Teie klienditeeninduse kvaliteedile ja tuludele, tasub investeerida aega valikute uurimisse. Seega õppige enne tööriista valimist võimalikult palju erinevate reaalajas vestlustarkvara pakkujate kohta, et nad vastaksid Teie ettevõtte vajadustele. Mõned arvestatavad tegurid on funktsioonide komplekt, lihtne juurutamine ja kohandamine, kolmanda osapoole tarkvara integreerimine, turvalisus, mobiiliga ühilduvus, hinnakujundus ja klienditugi.

2. Registreeruge teenusele

Tõenäoliselt olete oma valikuid kitsendanud vastavalt oma vajadustele ja eelarvele. Kas pole ikka veel tellimuse ostmiseks valmis? Võite alustada tasuta prooviperioodiga.Enamik reaalajas vestluse tarkvara pakkujaid pakub tasuta prooviversioone koos kõigi saadaolevate funktsioonidega, et potentsiaalsed kliendid saaksid testida kõiki funktsioone, või võimalust taotleda demo. Prooviversioonile registreerumine võtab tavaliselt aega maksimaalselt paar minutit ja ei nõua krediitkaardiandmeid.

3. Lisage oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp

Vestlusnupp - LiveAgent

Pärast registreerumist peate valima vestlusnupu. Seejärel kleepige reaalajasa vestluse rakendamiseks oma lehe kehasse lühike HTML-kood. Kui olete veebisaidil vestluse sisse lülitanud, saate alustada reaalajas vestlusi oma klientide ja potentsiaalsete klientidega. Iga kord, kui külastaja klõpsab reaalajas vestluse nupul, mis kuvatakse tavaliselt lehe paremas alanurgas, avatakse vestlusaken. Sellel aknal edasi klõpsates alustab külastaja vestlust võrgus oleva ja saadaval ettevõtte esindajaga.

Muuda vestlusnuppu

4. Kohandage reaalajas vestluse vidinat

Reaalajas vestlustarkvara pakkujad pakuvad tavaliselt laias valikus tööriista kohandamist. See võib hõlmata veebis (kui vestlus on saadaval) ja võrguühenduseta (kui vestlus pole saadaval) kujunduse muutmist ja vestlusakent, et muuta see Teie veebisaidile omaseks, samuti keele ja tekstide muutmist. Samuti saate valida, kas vestlusnupu klõpsamisel alustatakse kohe vestlust või avatakse vestluseelne vorm, mille külastaja peab täitma. Vestluseelsete vormide ja kontaktivormide kujundust (kuvatakse, kui ükski agent pole võrgus) saab tavaliselt vastavalt Teie vajadustele kohandada.

5. Lubage ennetavad vestluskutsed

Ennetav vestlus on tavaline funktsioon, mida pakuvad enamik reaalajas vestluse pakkujaid. Proaktiivseid vestluskutseid saab kuvada veebisaidi igal lehel või teatud lehtedel. Näiteks Teie hinna- või kassalehed, kus kasutajad vajavad tõenäolisemalt reaalajas abi. Kutsed saab tavaliselt käivitada käsitsi või automaatselt vastavalt eelnevalt määratletud reeglitele. Näiteks külastajate teabe ja erinevat käitumismõõdikute põhjal, nagu geograafiline asukoht, praegune leht, suunamisleht, veebisaidil veedetud aeg, külastusajad jne.

Reaalajas vestluse rakendamine - LiveAgent
Proaktiivne vestluskutse

6. Koostage konserveeritud vastuste loend

Konserveeritud sõnumite loomine on oluline osa veebisaidi vestlusvidina seadistamisel ja sellest maksimumi võtmisel. Need on eelmääratletud vastused klientide korduma kippuvatele küsimustele. Need võimaldavad kiirendada reageerimisaegu ja suurendada agentide tõhusust, kuna nad ei pea korduvatele küsimustele trükkima kohandatud sõnumeid, saates vaid mõne klõpsuga õige eelnevalt kirjutatud vastuse. Konserveeritud sõnumid on eriti kasulikud, kui agendid peavad korraga käsitlema mitut vestluspäringut.

Veebilehe vestlusaken - LiveAgent
Vestlusaken

Parimad tavad reaalajas vestluse toe seadistamiseks

Teadmine kuidas integreerida reaalajas vestlus oma veebilehele on alles esimene samm. Siin on mõned näpunäited ja parimad tavad otsevestluse tööriista optimeerimiseks, et see tooks kasu nii Teie ettevõttele kui ka klientidele:

Lubage see õigetel lehtedel

Kuigi reaalajas vestluse nupu saab igale veebisaidi lehele lisada, võiksite selle lubada ainult teatud lehtedel. Sel juhul kaaluge lehtede valimist, kus Teie klientidel ja saidi külastajatel on tõenäolisemalt küsimusi. Need on tavaliselt hind, toode, kontakt, KKK ja sihtlehed.

Kasutage proaktiivseid vestlusi strateegiliselt

Kui lubate automatiseeritud ennetavaid vestluskutseid, veenduge, et need ei ilmuks esimese paari sekundi jooksul, enne kui külastajatel tekib võimalus veebilehte iseseisvalt uurida. Samuti ärge kutsuge külastajaid mitu korda vestlema, eriti neid, kes on Teie vestluskutse juba kord tagasi lükanud. See võib neid ainult häirida.

Tehke külastajatele veebis kättesaadavuse olek selgeks

Kui Te ei kavatse oma reaalajas vestlust ööpäevaringselt võimaldada, tehke oma külastajatele selgeks, kui reaalajas tugi pole saadaval. Seda saab teha võrguühenduseta vestluse nupu seadistamisega, mis kuvatakse siis, kui Teie agendid pole võrgus ja nad ei saa vestlustaotlusi vastu võtta. Samuti on mõttekas täpsustada oma vestluse tööaeg kontaktide lehel.

Tagage konserveeritud sõnumite õige kasutus

Kuigi konserveeritud sõnumid võivad reageerimisaega märkimisväärselt parandada, võivad need sobimatul kasutamisel mõnikord rohkem kahju kui kasu tuua. Reegel number üks konserveeritud vastustega on see, et neid tuleb alati muuta ja isikupärastada vastavalt kliendi olukorrale ja tema konkreetsetele vajadustele.

Investeerige reaalajas vestluse agentide koolitusse

Teie vestlustoe kvaliteet ei sõltu vaid õigest täiustatud funktsionaalsusega tarkvarast. See puudutab rohkem inimesi, kes töötavad reaalajas vestlusega. Investeerige oma vestlusagentide korralikku koolitusse. See hõlmab ka tõhusalt vestlustööriista kasutamise õpetamist. Koolitus võib parandada ka nende pehmeid oskusi.

lisa-veebilehele-vestlus-LiveAgent
Reaalajas vestluse arvustus

Avastage iseseisvalt

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas reaalajas vestluse nuppu saab rakendada veebisaidi igal lehel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kuigi reaalajas vestluse nupu saab lisada veebisaidi igale lehele, võite siiski soovida, et see oleks saadaval ainult teatud lehtedel. Sel juhul kaaluge nende lehtede valimist, kus Teie klientidel ja saidi külastajatel on tõenäolisemalt kõige rohkem küsimusi. Tavaliselt on need hind, toode, kontakt, KKK ja sihtlehed.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaks ettevõte kasutama reaalajas vestlust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “See võimaldab pakkuda klientidele kiiret ja õigeaegset abi. Veelgi enam, kui seda kasutatakse strateegiliselt, võib see oluliselt kaasa aidata kaasatuse suurenemisele, kliendirahulolu suurenemisele ja müügi parandamisele, vähendades samal ajal ka Teie klienditoe kulusid.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas valida reaalajas vestluse tarkvara pakkuja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Enne oma ettevõtte vajadustele vastava tööriista valimist uurige võimalikult palju erinevate vestlustarkvara pakkujate kohta. Mõned tegurid, mida tuleb arvesse võtta, on funktsioonide komplekt, kasutuselevõtt, kohandamine, kolmandate osapoolte tarkvara integreerimine, turvalisus, mobiilside ühilduvus, hinnakujundus ja klienditugi.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo