Partner
TelcaVoIP on ülemaailmne, Itaalias baseeruv VoIP-teenuse pakkuja, mis pakub rahvusvahelisi numbreid 6. kontidendil. Ettevõtte missiooniks on: “kõrgetasemeliste teenuste pakkumine klientidele.” LiveAgent ja TelcaVoIP on partnerid. Seega saate integreerida TelcaVoIP teenuseid kiiresti ja lihtsalt. Lisaks sellele, LiveAgent ei võta täiendavat tasu TelcaVoIP integreerimine eest.


Kuidas saab TelcaVoIP’d LiveAgent’iga ühendada?
TelcaVoIP on LiveAgent’isse juba sisseehitatud. Selle tõttu saate rakendada oma VoIP numbrit väga lihtsalt. Otsige süsteemist üles Seaded. Siis klikkige Kõne, Numbrid, + nupp. Peale nende toimingute tegemist otsige üles TelcaVoIP ja sisestage kõik vajalikud andmed. Lisage ja alustage oma VoIP numbri kasutamist koheselt.

Hüved:
- funktsioonide rohke
- usaldusväärne
- lihtne integreerida
- mitme seadme kasutamise võimalus
- lihtne ligipääs
Kui sooviksid saada rohkem informatsiooni, kuidas kõnekeskuse tarkvara töötab, siis vaata allolevat videot.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free TelcaVoIP integration!
Frequently asked questions
Mis on TelcaVoIP?
TelcaVoIP on telekommunikatsiooni ettevõte, mis pakub ka VoIP-teenuseid üle kogu maailma.
Kuidas saab TelcaVoIP'd LiveAgent'iga integreerida?
Vajadust integratsiooni järele ei ole. TelcaVoIP on LiveAgent'isse juba sisse ehitatud. Sellegi poolest on VoIP numbri ühendamiseks LiveAgent'is oma juhend: Logige sisse enda LiveAgent'i kontole > minge "Seaded" > "Kõne" > "Numbrid". Otsige TelcaVoIP > lisage vajalikud andmed.
Kui palju maksab TelcaVoIP integreerimine?
Nagu mainisime varasemalt, TelcaVoIP on juba LiveAgent'i osa. Seega, kui olete LiveAgent'i tellija, on VoIP numbri ühendamine tasuta.
KÕNEKESKUSTE INGLISE KEEL Kogu vajalik sõnavara ☎️
Sõnavara ja õige hääldus on olulised klienditeeninduses, kuna need parandavad suhtlust ja mõistmist. LiveAgent pakub sobivat tarkvara sujuvaks kliendisuhtluseks ja kontaktide haldamiseks.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele reaalajas vestlusvõimalusi ja veebiseminare, et parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid. Alates vestlusvidinate konfigureerimisest kuni tervitussõnumite kujundamiseni pakub LiveAgent juhiseid kõikideks vajalikeks sammudeks.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.