Mitme e-posti konto jälgimine kliendipäringute jaoks on kurnav ja sageli vastupidise mõjuga. Päringud kaovad ära, ununevad või jäävad vastuseta, kuna need on hajutatud erinevate teenindusagentide mitmele e-posti kontole.
Oma klienditeeninduse meilipäringutest täieliku ülevaate saamiseks vajavad mitmed inimesed juurdepääsu ühele e-postile ja siin on abiks jagatud postkast.
Ühendage kõik oma e-posti kontod, nagu Microsoft Outlook, Office 365, Gmail või kohandatud meiliserver ja kasutage jagatud postkasti.
Jagatud postkast on osa meie kasutajatoest ja piletisüsteemi lahendusest. Mõelge sellele kui oma Gmaili nutikamale versioonile.
Igal Teie tugiagendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed, kuid kui nad on postkasti sisse loginud, on kõigil juurdepääs samale juhtpaneelile. Igaüks saab vaadata kõiki saabuvaid pileteid, kes vastab, millele vastatakse ja millega tuleb kohe tegeleda.
Postkast korraldab automaatselt kõik päringud osakondadesse, järjekorrastab piletid vastavalt prioriteetidele ja määrab kohustused individuaalsetele agentidele.
Klientide rahulolu on tihedalt seotud klientide kaasamise, konversioonimäärade ja tuludega. Mida rahulolevamad on Teie kliendid, seda paremini läheb Teie ettevõttel. Pakkudes oma klientidele kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku teenust, parandate klientide seotust, tulusid ja konversioonimäärasid.
Kuna Teie agendid ei pea kulutama oma väärtuslikku aega erinevate kontode jälgimisele ja seadmete vahel vahetamisele, võivad nad kulutada rohkem aega Teie klientidele isikupärastatud ja asjatundliku teenuse pakkumiseks.
Kuna igal agendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed ja puudub vajadus jälgida mitut kontot, on jagatud postkast Teie ettevõtte ja klientide jaoks kõige turvalisem lahendus.
Kui teie ettevõte kasvab, teenib see rohkem kasumit, aga ka rohkem tugiteenuse päringuid, tooteküsimusi ja üldisi päringuid. Varem oli nii, et üks inimene vastutas Teie organisatsiooni meilidele vastamise eest ja puhkusele minnes jagati sisselogimisandmeid lihtsalt nende eest vastutava agendiga. See tõi aga kaasa segadust ja arusaamatusi konteksti ja läbipaistvuse puudumise tõttu.
Kõlab tuttavana? Meil on lahendus!
LiveAgent pakub täiustatud sisseehitatud funktsioone, mis aitavad Teil kiiresti ja tõhusalt hallata klienditaotlusi ühelt juhtpaneelilt.
LiveAgent annab Teile juurdepääsu piiramatule edastatud suhtluse ajaloole ning meie sisseehitatud CRM teeb tugipiletite ja nende oleku-uuenduste jagamise kolleegidega väga lihtsaks.
LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.
Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 30-päevasele tasuta prooviversioonile, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse parandamisega juba täna!
Most Popular
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team