Mitme e-posti konto jälgimine kliendipäringute jaoks on kurnav ja sageli vastupidise mõjuga. Päringud kaovad ära, ununevad või jäävad vastuseta, kuna need on hajutatud erinevate teenindusagentide mitmele e-posti kontole.
Oma klienditeeninduse meilipäringutest täieliku ülevaate saamiseks vajavad mitmed inimesed juurdepääsu ühele e-postile ja siin on abiks jagatud postkast.
Ühendage kõik oma e-posti kontod, nagu Microsoft Outlook, Office 365, Gmail või kohandatud meiliserver ja kasutage jagatud postkasti.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Jagatud postkast on osa meie kasutajatoest ja piletisüsteemi lahendusest. Mõelge sellele kui oma Gmaili nutikamale versioonile.
Igal Teie tugiagendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed, kuid kui nad on postkasti sisse loginud, on kõigil juurdepääs samale juhtpaneelile. Igaüks saab vaadata kõiki saabuvaid pileteid, kes vastab, millele vastatakse ja millega tuleb kohe tegeleda.
Postkast korraldab automaatselt kõik päringud osakondadesse, järjekorrastab piletid vastavalt prioriteetidele ja määrab kohustused individuaalsetele agentidele.
Klientide rahulolu on tihedalt seotud klientide kaasamise, konversioonimäärade ja tuludega. Mida rahulolevamad on Teie kliendid, seda paremini läheb Teie ettevõttel. Pakkudes oma klientidele kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku teenust, parandate klientide seotust, tulusid ja konversioonimäärasid.
Võimaldab Teie tugiagentidel töötada keeruliste päringute kallal üheskoos. Üks agent saab jätkata sealt, kus teine pooleli jäi, kuna kogu progress salvestatakse ning agendid võivad üksteisele jätta sisemisi märkmeid, vestlusi või isegi teha sisekõnesid.
Kuna Teie agendid ei pea kulutama oma väärtuslikku aega erinevate kontode jälgimisele ja seadmete vahel vahetamisele, võivad nad kulutada rohkem aega Teie klientidele isikupärastatud ja asjatundliku teenuse pakkumiseks.
Kuna igal agendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed ja puudub vajadus jälgida mitut kontot, on jagatud postkast Teie ettevõtte ja klientide jaoks kõige turvalisem lahendus.
Kui teie ettevõte kasvab, teenib see rohkem kasumit, aga ka rohkem tugiteenuse päringuid, tooteküsimusi ja üldisi päringuid. Varem oli nii, et üks inimene vastutas Teie organisatsiooni meilidele vastamise eest ja puhkusele minnes jagati sisselogimisandmeid lihtsalt nende eest vastutava agendiga. See tõi aga kaasa segadust ja arusaamatusi konteksti ja läbipaistvuse puudumise tõttu.
Kõlab tuttavana? Meil on lahendus!
LiveAgent pakub täiustatud sisseehitatud funktsioone, mis aitavad Teil kiiresti ja tõhusalt hallata klienditaotlusi ühelt juhtpaneelilt.
LiveAgent annab Teile juurdepääsu piiramatule edastatud suhtluse ajaloole ning meie sisseehitatud CRM teeb tugipiletite ja nende oleku-uuenduste jagamise kolleegidega väga lihtsaks.
LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.
Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviversioonile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.
Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse suurendamisega juba täna!
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Jagatud postkast on suurepärane lahendus koostööks, klienditoeks ja jälgimiseks. See võimaldab agentidel teha koostööd keskkonnas, kus nad saavad omavahel rääkida, ideid jagada, reaalajas probleeme lahendada ja klientide tegevust jälgida.
LiveAgenti jagatud postkast võimaldab mitmel agendil töötada samal juhtpaneelil. Selle tulemusena suurendab see klientide rahulolu, klientide hoidmist ja parandab agentide töövoogu.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel