Lugematult viise täienemiseks
ühe tööriistaga

Nautige jagatud postkasti hüvesid LiveAgenti abil

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Linna parim jagatud postkast

Mitme e-posti konto jälgimine kliendipäringute jaoks on kurnav ja sageli vastupidise mõjuga. Päringud kaovad ära, ununevad või jäävad vastuseta, kuna need on hajutatud erinevate teenindusagentide mitmele e-posti kontole.

Oma klienditeeninduse meilipäringutest täieliku ülevaate saamiseks vajavad mitmed inimesed juurdepääsu ühele e-postile ja siin on abiks jagatud postkast.

Ühendage kõik oma e-posti kontod, nagu Microsoft Outlook, Office 365, Gmail või kohandatud meiliserver ja kasutage jagatud postkasti.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software
Create Ticket in LiveAgent

Mis on jagatud postkast?

Jagatud postkast on osa meie kasutajatoest ja piletisüsteemi lahendusest. Mõelge sellele kui oma Gmaili nutikamale versioonile.

Igal Teie tugiagendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed, kuid kui nad on postkasti sisse loginud, on kõigil juurdepääs samale juhtpaneelile. Igaüks saab vaadata kõiki saabuvaid pileteid, kes vastab, millele vastatakse ja millega tuleb kohe tegeleda.

Postkast korraldab automaatselt kõik päringud osakondadesse, järjekorrastab piletid vastavalt prioriteetidele ja määrab kohustused individuaalsetele agentidele.

Kuidas saab jagatud postkast konversiooni parandada?

Klientide rahulolu on tihedalt seotud klientide kaasamise, konversioonimäärade ja tuludega. Mida rahulolevamad on Teie kliendid, seda paremini läheb Teie ettevõttel. Pakkudes oma klientidele kiiret, isikupärastatud ja asjatundlikku teenust, parandate klientide seotust, tulusid ja konversioonimäärasid.

Shared inbox improving the conversion rates

Jagatud postkasti eelised

Soodustab koostööd

Võimaldab Teie tugiagentidel töötada keeruliste päringute kallal üheskoos. Üks agent saab jätkata sealt, kus teine pooleli jäi, kuna kogu progress salvestatakse ning agendid võivad üksteisele jätta sisemisi märkmeid, vestlusi või isegi teha sisekõnesid.

Suurendab produktiivsust

Kuna Teie agendid ei pea kulutama oma väärtuslikku aega erinevate kontode jälgimisele ja seadmete vahel vahetamisele, võivad nad kulutada rohkem aega Teie klientidele isikupärastatud ja asjatundliku teenuse pakkumiseks.

Web icon

Hoiab andmed turvalisena

Kuna igal agendil on oma unikaalsed sisselogimisandmed ja puudub vajadus jälgida mitut kontot, on jagatud postkast Teie ettevõtte ja klientide jaoks kõige turvalisem lahendus.

Problematic sharing of information

Probleem: Teabe jagamine

Kui teie ettevõte kasvab, teenib see rohkem kasumit, aga ka rohkem tugiteenuse päringuid, tooteküsimusi ja üldisi päringuid. Varem oli nii, et üks inimene vastutas Teie organisatsiooni meilidele vastamise eest ja puhkusele minnes jagati sisselogimisandmeid lihtsalt nende eest vastutava agendiga. See tõi aga kaasa segadust ja arusaamatusi konteksti ja läbipaistvuse puudumise tõttu.

Kõlab tuttavana? Meil on lahendus!

Lahendus: Üks jagatud postkast

LiveAgent pakub täiustatud sisseehitatud funktsioone, mis aitavad Teil kiiresti ja tõhusalt hallata klienditaotlusi ühelt juhtpaneelilt.

LiveAgent annab Teile juurdepääsu piiramatule edastatud suhtluse ajaloole ning meie sisseehitatud CRM teeb tugipiletite ja nende oleku-uuenduste jagamise kolleegidega väga lihtsaks.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Otsite paremat, jagatud postkasti?

LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Põhjused miks ettevõtted kolivad üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Mis teeb meie klienditoe lahendusest õige valiku?

Most reviewed and number 1

Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud

LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.

Preferred by 21k businesses

Eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt

Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgenti oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.

Packed with features

Tulvil üle 180 funktsiooniga

Koos üle 180 funktsiooni, 40 integratsiooni ja lõputute kohandamise võimalustega, adapteerub tööriist hõlpsasti Teie ettevõtte vajadustega.

Cloud based and secure help desk

Pilvepõhine ja turvaline

Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgenti kasutamist minutitega.

Läbipaistev ning taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne klienditoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevasele tasuta prooviversioonile , et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage vastamiskiiruse suurendamisega juba täna!

14-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on jagatud postkast?

Jagatud postkast on suurepärane lahendus koostööks, klienditoeks ja jälgimiseks. See võimaldab agentidel teha koostööd keskkonnas, kus nad saavad omavahel rääkida, ideid jagada, reaalajas probleeme lahendada ja klientide tegevust jälgida.

Millised on jagatud postkasti ärilised eelised??

LiveAgenti jagatud postkast võimaldab mitmel agendil töötada samal juhtpaneelil. Selle tulemusena suurendab see klientide rahulolu, klientide hoidmist ja parandab agentide töövoogu.

Related Articles to Jagatud postkast
Lp - Intercomi Alternatiiv

Lp - Intercomi Alternatiiv

Kiire vestlusvidin aitab muuta veebisaidi külastajad klientideks ning eMarketeri aruande järgi sooritab 35% külastajatest ostu pärast reaalajas vestluse kasutamist. LiveAgent on mitmekeelne ja toetab keeleliselt kohandatavaid vidinaid, mis võimaldab suhelda klientidega mugavalt. LiveAgent on tuntud oma suurepärase kasutajatoe tarkvarana, mis aitab luua sisukaid suhteid klientidega.

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%. Teie kliendid tunnevad sellest rõõmu ja teie müük kasvab. Proovige LiveAgenti juba täna.

Soovite suurendada vastamiskiirust?

LiveAgent on Enim arvustatud ja esikohaga pärjatud klienditoe tarkvara aastal 2020, mis on eelistatud üle 30 000 ettevõtte poolt, ja on tulvil üle 180 funktsiooniga. Tarkvara on täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustamine võtab vaid mõned minutid.

Parimad reaalajas vestluse alternatiivid sisaldavad kindlaid funktsioone, mis seavad Teid valmis eduks.

Avastage parim reaalajas vestluse alternatiiv

Uurige erinevaid alternatiive sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks ning võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega. Leidke soodsaim hinnaga lahendusi, mis vastavad teie vajadustele ning suurendavad klientide rahulolu ja müüki. Turul on saadaval mitmeid parimaid alternatiive, mis põhinevad kasutajahinnangutel, hinnakujundusel, funktsionaalsusel ja kasutusmugavusel.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo