Partner
Mis on Intercom?
Intercom on sõnumite saatmise platvorm, mida kasutatakse ettevõtete poolt klientidega suhtlemiseks. Sõnumite saatmist saab kasutada andmete kogumiseks ja filtreerimiseks, et luua sihitud sõnumeid.
Kuidas seda kasutada?
Kasutade antud integratsiooni et jälgida ja hallata sõnumeid või kasutajaid. Võite lisada sündmusi, märkmeid, luua kasutajaid, hallata silte, uuendada ettevõtteid, saata sissetulevaid sõnumeid ja palju muud. Intercomi integratsioon teavitab Teid samuti ka uudistest, uuendustest ja uutest klientidest.
Hüved
- Jälgige oma ettevõtte sõnumite saatmist
- Koguge andmeid ja hallake kliente
- Pole tarvis enam kahte rakendust vahetada
Frequently asked questions
Mis on Intercom?
Intercom on vestlussuhete platvorm, kus saate ka andmeid hallata ja salvestada alates 2011. aastast.
Kuidas ära kasutada Intercomi integratsiooni LiveAgentis?
Integreerides Intercomi saate:
- vastata klientidele LiveAgentist
- luua kasutajaid, uuendada ettevõtteid, lisada silte
- koguda andmeid sõnumitest
- parandada klienditeeninduse töövoogu
Intercomi vestlusroboti arvustus
Intercom pakub kliendisuhtlusplatvormi, sealhulgas vestlusroboti funktsiooni erinevate ettevõtetele. Intercomi vestlusrobot võimaldab vestelda klientidega, salvestada nende andmeid ja kohandada vastuseid vastavalt ettevõtte vajadustele. Plaanid algavad 74 dollarist kuus ja müüakse liitumispõhiselt. Varajases staadiumis ettevõtetele pakutakse 95% allahindlust. Intercom on tugeva aruandluse ja analüütikaga, kuid nende platvorm võib olla kogenematutele kasutajatele raske kasutada. Intercom jälgib ja salvestab kliendi andmeid, sealhulgas nime, e-posti aadressi ja viimased lehevaatamised. Intercomit saab tasuta kasutada 14-päevase prooviperioodi jooksul.
Osalejatega kõnede edastamine võimaldab kõnede suunamist vastavalt kliendi tooteplaanile või tulule kasutaja kohta ning aitab vältida klientide pikka ooteaega. Meetod sobib eelkõige rahvusvahelistele korporatsioonidele, suurtele firmadele, riikidevahelistele ettevõtetele ja kärsitutele klientidele. Tarkvaral on kõnede suunamisel oluline roll ning see võimaldab kasutada interaktiivset suunamist ja prioriteetide alusel jagamist. Kliendirahulolu suurendamiseks on võimalik kasutada personaalset lähenemist ja intelligentset kõnede suunamist.
Reaalajas vestluse etikett on oluline klienditeeninduses, sest see võimaldab kiiret ja praktilist kliendituge ning vähem kulusid võrreldes telefonikõne või meiliga. Klienditeenindaja peaks järgima etiketti reegleid, omama sõbralikku ja empaatilist lähenemist ning olema korralikult koolitatud. Etiketi põhireeglite värskendamine on hädavajalik. LiveAgent pakub tarkvara klienditeeninduse jaoks, mis sisaldab ka vestlusetiketti.
Osalusega ülekandmine tähendab, et kõne saab edastada teisele vabale kasutajale. LiveAgent'i puhul ootab osaleja kuni kõnele vastatakse või tehakse keeldumine. Kõne edastatakse teisele agentuurile. Osalusega ülekandmist saavad teostada kõik LiveAgent'iga ühendatud agendid, see võimaldab efektiivsemat klienditeenindust ja kõrgeimat produktiivsust.