Intercom

Mis on Intercom?

Intercom on sõnumite saatmise platvorm, mida kasutatakse ettevõtete poolt klientidega suhtlemiseks. Sõnumite saatmist saab kasutada andmete kogumiseks ja filtreerimiseks, et luua sihitud sõnumeid.

Kuidas seda kasutada?

Kasutade antud integratsiooni et jälgida ja hallata sõnumeid või kasutajaid. Võite lisada sündmusi, märkmeid, luua kasutajaid, hallata silte, uuendada ettevõtteid, saata sissetulevaid sõnumeid ja palju muud. Intercomi integratsioon teavitab Teid samuti ka uudistest, uuendustest ja uutest klientidest.

Hüved

  • Jälgige oma ettevõtte sõnumite saatmist
  • Koguge andmeid ja hallake kliente
  • Pole tarvis enam kahte rakendust vahetada

Frequently asked questions

Mis on Intercom?

Intercom on vestlussuhete platvorm, kus saate ka andmeid hallata ja salvestada alates 2011. aastast. 

Kuidas ära kasutada Intercomi integratsiooni LiveAgentis?

Integreerides Intercomi saate:

- vastata klientidele LiveAgentist

- luua kasutajaid, uuendada ettevõtteid, lisada silte

- koguda andmeid sõnumitest 

- parandada klienditeeninduse töövoogu

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo