Personali agent

Kes on personali agent?

Personali agent on klienditeeninduse liige, kellel on vähem privileege, kui järelvaatajal, meeskonna juhil või haldajal, kellele on määratud Admini roll. Tavaliselt on personali agendil Agendi roll, millega saab lahendada, edastada sedeleid, omada juurdepääsu spetsiifilistele osakondadele ja teha ainult väiksemaid konfiguratsioone.

Learn more about Agents in LiveAgent.

Frequently asked questions

Kes on personali agent?

Personali agent on agent, kes on klienditeeninduse liige, tal on vähem õigusi, kui tema järelvaatajal, juhil või haldajal. Tema ülesanded sisaldavad esmalt otsest klienditeenindust ja efektiivset probleemide lahendamist.

 

Milliseid load on personali agendil?

Personali agendil on agendi õigused, nt. juurdepääs kõigile sedelitele või sedeligruppidele, mis on talle määratud ja saadavaks tehtud. Ta saab tegeleda sedelitega ja rakendada sarnaseid tegevusi, omada juurdepääsu spetsiifilistele osakondadele ja sooritada väiksemaid konfiguratsioone.

Kas saate LiveAgent`is personali agenti üles seada?

LiveAgent`is saate üles seada agendi rolli, mis on loodud personali agentidele. See võimaldab teostada ülesandeid, mis on seotud agendi ja päringute käsitlemisega.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo