Kes on personali agent?
Personali agent on klienditeeninduse liige, kellel on vähem privileege, kui järelvaatajal, meeskonna juhil või haldajal, kellele on määratud Admini roll. Tavaliselt on personali agendil Agendi roll, millega saab lahendada, edastada sedeleid, omada juurdepääsu spetsiifilistele osakondadele ja teha ainult väiksemaid konfiguratsioone.
Learn more about Agents in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kes on personali agent?
Personali agent on agent, kes on klienditeeninduse liige, tal on vähem õigusi, kui tema järelvaatajal, juhil või haldajal. Tema ülesanded sisaldavad esmalt otsest klienditeenindust ja efektiivset probleemide lahendamist.
Milliseid load on personali agendil?
Personali agendil on agendi õigused, nt. juurdepääs kõigile sedelitele või sedeligruppidele, mis on talle määratud ja saadavaks tehtud. Ta saab tegeleda sedelitega ja rakendada sarnaseid tegevusi, omada juurdepääsu spetsiifilistele osakondadele ja sooritada väiksemaid konfiguratsioone.
Kas saate LiveAgent`is personali agenti üles seada?
LiveAgent`is saate üles seada agendi rolli, mis on loodud personali agentidele. See võimaldab teostada ülesandeid, mis on seotud agendi ja päringute käsitlemisega.
Expert note
Personali agent on klienditeeninduse liige, kellel on vähem õigusi kui juhil või haldajal. Tema ülesanded hõlmavad otsest klienditeenindust ja päringute lahendamist.

Klienditeeninduse järelvaataja
Populaarne Klienditeeninduse tarkvara VoIP telefonisüsteemid, Iseteeninduse tarkvara, Sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, Kaebuste haldamise süsteem, Kliendiportaali tarkvara, E-posti haldussüsteem. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.