Klienditeeninduse tööriistad

Mis on klienditeeninduse tööriistad?

Saadaval on mitmeid klienditeeninduse tööriistasid, mis võivad teie ettevõtte jaoks efektiivsed olla. Haldajatel on ülevaade klienditeeninduse sooritusest ja neil on andmed, mida analüüsida. On äärmiselt oluline mõista klientide vajadusi, huvisid ja need üles märkida. Võtke oma klientidega ühendust läbi sotsiaalmeedia, vastake kommentaaridele ja vestelge nendega. Viimase, kuid mitte vähem olulisena, omage õigeid klienditeeninduse tööriistu.

Foorumid, online kogukonnad, live vestlus, mobiiliäpid, sotsiaalmeedia ja palju muud. Klienditeeninduse tööriistad on hea moodus klientide ergutamiseks.

Frequently asked questions

Kuidas defineerida klienditeeninduse tööriistu?

Klienditeeniduse tööriistad on tööriistad, mida kasutatakse klienditeeninduses. Tänu neile saab klient ettevõttega suhelda, probleemist teatada, esitada kaebust või päringut. Lisaks saab ta luua kontakti teiste klientidega, kui selleks peaks vajadus tekkima ja ettevõte garateerib sellise võimaluse olemasolu.

Mis on kõige populaarsemad klienditeeninduse tööriistad?

Selleks, et garanteerida kõrgeimat klienditeeninduse taset, on vajalik pakkuda kliendile vastavaid suhtlusvõimalusi. Kõige populaarsemateks klienditeeninduse tööriistadeks on hetkel online kogukonnad ja arutelu foorumid, kus kliendid saavad teiste klientidega ühendust võtta, lisaks ja ekspertide ja ettevõtte esindajatega. Teiseks oluliseks tööriistaks on live vestlus ja saate vastuse koheselt. Veel üheks tööriistaks on sotsiaalmeedia, mida kasutatakse nii turunduse, kui müügikampaaniate läbiviimiseks, kliendiga suhtlemiseks ja järjepideva reklaami loomiseks. Intuitiivsed mobiilirakendused on samuti olulised klienditeeninduse tööriistad, mis pakuvad kliendile ettevõttega seonduvaid kogemusi.

Milliseid klienditeeninduse tööriistu LiveAgent pakub?

LiveAgent pakub kõiki klienditoe jaoks vajaminevaid tööriistu. See ühendab sotsiaalmeedia, live vestluse, video vestluse, telefonikõned, e-mailid, suhtluse kasutajatoega viivituste korral või pakub foorumi loomise võimalust. LiveAgent`ist leiate kõik tööriistad, mida igapäevaseks 24/7 klienditeeninduseks vajate.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo