Otsite Outlooki alternatiivi?

Uurige, miks LiveAgent on parim Outlooki alternatiiv.
  • ✓ Puudub paigaldustasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Juhtiv Outlooki alternatiiv

Outlook on kõige tugevam üksikute kasutajate toetamise vallas. Neile, kes otsivad Outlooki alternatiivi, mille funktsioonid keskenduvad organisatsioonidele lahenduste pakkumisele, on LiveAgent kindel valik. Olgu selleks siis mitme e-posti aadressi haldamine, koostöö tõhustamine või integratsioonide võimaldamine – LiveAgent kannab kõige eest hoolt.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Outlooki alternatiivide põhjalik juhend

Microsoft Outlook on pikka aega olnud meilide haldamise ja klienditeeninduse hõlbustamise oluline osa. Klientide pidevalt muutuvate vajaduste tõttu on aga oluline uurida muid jõulisi alternatiive. Selle artikli eesmärk on juhendada teid Outlooki parimate alternatiivide vahel, keskendudes nende tõhususele, kasutatavusele ja kohandatavusele.

Miks kaaluda Outlooki alternatiive?

Microsoft Outlook on juba aastaid olnud meili- ja ülesannete haldamise, kalendri organiseerimise ja meeskonnakoostöö nurgakivi. Kuna klienditeeninduse nõuded ja tehnoloogia arenevad, on aga vaja uurida Outlooki alternatiive. Need alternatiivid pakuvad suurepäraseid funktsioone ja täiustatud integratsioone, mille tulemuseks on parem kasutuskogemus. Alternatiivid pakuvad laiaulatuslikke tööriistu, nagu piletisüsteemid, sisseehitatud reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia tugi ja täiustatud analüütika, mis teenindavad paljude klientide klienditoe vajadusi, parandades oluliselt klienditeeninduse juhtimist. Veel üks oluline aspekt, mida tuleb arvestada, on sujuv ühendamine teiste klienditeeninduse tööriistade ja platvormidega. Outlooki piiratud integreerimisvõimalused võivad põhjustada kitsaskohti ja töövoo tõhususe vähenemist. Tugevate funktsioonide ja ulatuslike integreerimisvõimalustega alternatiivide uurimine võimaldab ettevõtetel luua tervikliku ja tõhusa klienditoe süsteemi. See strateegia võib suurendada tootlikkust ja pakkuda efektiivsemat klienditoe kogemust, tagades et ettevõtted peavad sammu oma klientide muutlike vajadustega.

Levinud väljakutsed, millega kasutajad Outlookis silmitsi seisavad

Outlook on usaldusväärne meilihaldustööriist, kuid sellel on ka omad piirangud. Üks väljakutse on mitme konto haldamine ühes liideses, mis tekitab raskusi sõnumite kategoriseerimisel, tähtsuse järjekorda seadmisel ja neile vastamisel. Näiteks võib eri osakondadelt, kaubamärkidelt või eesmärkidelt päringuid käsitleval klienditeenindusmeeskonnal olla raskusi postkasti korrastamisega. Seda tüüpi probleeme saab vältida selliste funktsioonidega nagu LiveAgenti universaalne postkast ja mitme agendi juhtpaneel. Teiseks on probleeme seadmetevahelise sünkroonimisega. Ühes seadmes tehtud muudatused ei pruugi kajastuda teistes, tekitades segadust ja vastamata vestlusi. Näiteks võib kasutaja oma kalendrit värskendada lauaarvutis, kuid muudatused ei kajastu tema mobiilseadmes. Outlooki piiratud kohandamisvõimalused võivad samuti takistada töövoo optimeerimist. Kasutajatel võib olla raskusi platvormi liidese ja funktsioonide kohandamisega oma konkreetsetele vajadustele. Näiteks võivad klienditeenindusmeeskondade tööviljakuse tagamiseks olla vajalikud automatiseerimisreeglid või täiendavad kategoriseerimisväljad. LiveAgenti automatiseerimisfunktsioon

Parima vajadustele vastava Outlooki alternatiivi leidmine

Õige meilikliendi valimine on ettevõtete ja eraisikute jaoks ülioluline, kuna see mõjutab otseselt suhtluse tõhusust, töövoogu ja üldist tootlikkust. Kuigi Outlook on alati olnud populaarne valik, võivad kasutajad otsida alternatiive erinevatel põhjustel, nagu muutlikud klienditeeninduse vajadused või nõudlus lisafunktsioonide järele. LiveAgent, kõik-ühes klienditoe platvorm, pakub laiaulatuslikku tööriistakomplekti kliendisuhtluse tõhusaks haldamiseks ja klienditoe meeskonna töövoogude sujuvamaks muutmiseks. Meilikliendi valimisel tuleb arvesse võtta sujuvat integreerimist olemasolevate tööriistadega, kasutusmugavust, konkreetsetele vajadustele kohandatud täiustatud funktsioone ja tarkvarapakkuja usaldusväärset tuge. Ühilduvus erinevate seadmete ja platvormidega on samuti oluline järjepideva suhtluskogemuse tagamiseks. Skaleeritavus on veel üks tegur, mida tuleb arvestada, kuna valitud platvorm peaks kohanema kasvavate kliendisuhtluste ja ärivajadustega. Samuti tuleks vaadelda hinnakujundust ja taskukohasust, sealhulgas lisafunktsioonide või -kasutajate lisakulusid. On aeg uurida Outlooki alternatiive ja leida sobiv meiliklient või klienditoe platvorm, mis vastab teie muutlikele nõuetele. Hinnates nimetatud kriteeriumide aluse selliseid valikuid nagu LiveAgentl, võite leida parima alternatiivi erakordse klienditeeninduse pakkumiseks ja sujuva koostöö edendamiseks oma organisatsioonis.

Määrake oma prioriteedid ja nõuded meilikliendile

Meilikliendi valimisel on ülioluline arvestada oma konkreetsete vajadustega ja hinnata võimalikke lahendusi selliste tegurite alusel nagu kasutusmugavus, ühilduvus teiste tööriistadega, turvalisus ja hind. Intuitiivne ja kasutajasõbralik liides võib vähendada õppimiskõverat ja tõsta tootlikkust. Hinnake platvormi kasutatavust ja kasutage prooviperioode või demosid, et tagada sujuv kliendikogemus. Hinnake e-posti kliendi ühilduvust olemasolevate ja tulevaste tööriistadega. Sujuv integreerimine projektijuhtimistööriistade, CRM-tarkvara ja sotsiaalmeedia platvormidega võib parandada teie meeskonna võimekust ja muuta suhtluse sujuvamaks. Veenduge, et meiliklient toetaks ühtse sidesüsteemi jaoks vajalikke integreerimisvalikuid. Turvalisus on tundlike andmete kaitsmisel ülimalt oluline. Uurige iga meilikliendi pakutavaid turvameetmeid, sealhulgas krüpteerimist, kaheastmelist autentimist ja privaatsuspoliitikat. Tugevate turvameetmetega e-posti kliendi valimine aitab säilitada teie organisatsiooni mainet ja tagada teie suhtluse konfidentsiaalsuse. Kaaluge iga meilikliendi maksumust, hinnates samal ajal ka selle pakutavaid funktsioone ja võimalusi. Otsige üles võimalikud varjatud kulud, nagu lisasalvestusruumi, kasutajate või esmaklassiliste funktsioonide tasud. Lisaks uurige, kas on olemas tasandipõhiseid hinnastruktuure, mis pakuvad taskukohaseid võimalusi väiksematele ettevõtetele või alustavatele ettevõtetele, ilma et need teeksid järelandmisi vajalikke suhtlus- ja organisatsioonitööriistade osas.

Tasakaalustage kulud ja funktsionaalsus

Meilikliendi või klienditoe lahenduse valimisel on kulude ja funktsionaalsuse vahelise õige tasakaalu leidmine ülioluline. Teadliku otsuse tegemiseks alustage oma organisatsiooni konkreetsete vajaduste mõistmisest ning tõhusa suhtluse ja klienditoe jaoks vajalike põhifunktsioonide tuvastamisest. Kaaluge integratsioone, automatiseerimist, skaleeritavust ja kohandamisvõimalusi, mis ühtivad teie töövoogudega. Uurige erinevaid meilisüsteemide ja klienditoe lahendusi, võrreldes nende pakutavat ja kulusid. Tehke kindlaks, millised funktsioonid on olulised ja millistest saate loobuda, ilma et see kahjustaks teie sidesüsteemi tõhusust. Otsige kulude kokkuhoiu võimalusi, nagu mitmetasandiline hind, paindlikud valikud või soodustused, mis põhinevad kasutajate arvul või iga-aastasel arveldamisel. Võtke arvesse organisatsiooni kasvuga kaasnevaid pikaajaliste kulude mõjutajaid, sealhulgas võimalikke tasusid kasutajate lisamise, salvestusruumi või esmaklassiliste funktsioonide eest. Tulevaste kulude hindamine aitab hinnata platvormi üldist väärtust. Kulusid ja funktsionaalsusi hoolikalt tasakaalustades suudate valida e-posti kliendi või klienditoe lahenduse, mis vastab teie organisatsiooni vajadustele, jäädes samas eelarve piiresse, ning parandades seeläbi teie kliendisuhtlust ja klienditoe strateegiaid. LiveAgenti piletisüsteem

Analyze user reviews and testimonials

Klientide arvustuste ja iseloomustuste analüüsimine võib olla eriti kasulik alternatiivide otsimisel. Need ülevaated pakuvad esmaseid vaatlusi erinevate rakenduste kasutatavuse, töökindluse ja funktsioonide kohta. Neid arvustusi lugedes on oluline meeles pidada, et iga kasutaja kogemus on ainulaadne ja see, mis ühele hästi sobib, ei pruugi teisele sobida. Positiivsete või negatiivsete arvustuste konsensus võib aga aidata teil kindlaks teha, kas rakendus vastab teie konkreetsetele vajadustele. Lisaks võivad kasutajate ülevaated ja iseloomustused anda teavet iga rakenduse pakutava klienditoe kohta, mis on ülioluline tehniliste probleemide või küsimuste korral.

Uurige Outlooki konkurentsi pakutavat kliendituge ja ressursse

Outlooki alternatiivi otsimisel on oluline uurida iga potentsiaalse valiku pakutava klienditoe ja ressursside taset. Juurdepääs teadlikele klienditoe meeskondadele ja ressurssidele võib tehniliste probleemide lahendamisel ja tootlikkuse parandamisel oluliselt kaasa aidata. LiveAgent on üks alternatiiv, mis pakub erinevate kanalite kaudu ööpäevaringset kliendituge, sinna kuuluvad reaalajas vestlus, e-post ja telefonitugi. See annab kasutajatele paindlikkuse ja mugavuse probleemide lahendamiseks igal ajal, sõltumata nende tööajast.

Teine oluline ressurss kaalumiseks on teadmusbaas, kus kasutajad pääsevad juurde õpetustele ja artiklitele, et lahendada levinud probleeme ja saada juhiseid konkreetsete probleemide kohta. Hästi organiseeritud teadmusbaas, nagu seda pakub LiveAgent, võib olla hindamatu väärtusega tõrkeotsinguteks ja probleemide iseseisvaks lahendamiseks, reageerimisaegade vähendamiseks ja tootlikkuse suurendamiseks.

Milliseid põhifunktsioone tuleks Outlooki alternatiividelt otsida?

Microsoft Outlookile alternatiivi otsimisel tuleb meili- ja suhtlushalduse parandamiseks arvestada mitme põhifunktsiooniga. Üks oluline funktsioon, mida otsida, on universaalne postkast, mis koondab kõik teie suhtluskanalid – meilid, vestlused, sotsiaalmeedia ja palju muud. Omnikanaliline tugi on veel üks oluline funktsioon, mida kaaluda, see võimaldab teil suhelda klientidega erinevates kanalites. Nii tõstate kliendirahulolu ja tõhustate kommunikatsioonihaldust. Veel üks oluline funktsioon, mida kaaluda, on kliendisuhete haldamise (CRM) süsteem, mis aitab jälgida ja hallata kliendisuhtlust. See funktsioon võib parandada müügi tootlikkust, süvendada kliendisuhteid ja pakkuda isikupärasemaid kogemusi.

15 parimat Outlooki alternatiivi

1. LiveAgent

LiveAgent pakub kohandatavat ja kuluteadlikku klienditoe platvormi, mis paistab silma ideaalse Outlooki alternatiivina ja sobib erinevatele tööstusharudele. Muljetavaldava enam kui 180 funktsioonist koosnev LiveAgent on loodud hõlpsaks kasutamiseks, teenindades igasuguseid kasutajaid, nii tehnikateadlikest kuni vähem kogenud kasutajateni. Tarkvara kasutajasõbralikku lähenemist toetab kohustus pakkuda erakordset kliendituge ja teha järjepidavaid arendustöid. Luues õige tasakaalu tervikliku funktsioonide komplekti ja kulutõhususe vahel, sillutab LiveAgent teed suurepärase klienditeeninduse kogemusele. Kas mõtlete Outlooki asemel liikuda kõikehõlmavale klienditoe lahendusele? Tulge üle LiveAgenti ja uurige selle ulatuslikku funktsioonide komplekti, mis kõik on kohandatud vastama teie organisatsiooni ainulaadsetele vajadustele. LiveAgenti koduleht kuvamas kliendituge ja piletisüsteemi

LiveAgenti funktsioonid

  • Piletisüsteem
  • Omnikanaliline suhtlus
  • Reaalajas vestluse funktsioonid
  • Sotsiaalmeedia kanalid
  • E-posti piletisüsteem
  • Ulatuslikud automatiseerimisvõimalused
  • Kliendisuhete haldus (CRM)
  • Kõnekeskuse võimalused
  • Universaalne postkast
  • Teadmiste haldamine
  • Iseteenindusportaal
  • Meeskonna koostöövahendid
  • Täpsem aruandlus ja analüütika

Peamised integratsioonid

LiveAgenti võimas platvorm ühtib sujuvalt enam kui 200 kolmanda osapoole rakendusega, pakkudes kohandatud kasutuskogemust. Need tähelepanuväärsed integratsioonid hõlmavad tuntud kaubamärke, nagu Shopify, Woocommerce, Magento, Jira, Slack, Pipedrive, Zoiper ja Salesforce, mis on kõik suunatud tootlikkuse suurendamisele ja teie töövoo lihtsustamisele.

Plussid

  • Taskukohane
  • Kasutajasõbralik kaasaegne liides
  • Omnikanaliline kliendikogemus

Miinused

  • Kahte brauserisse ei saa sama kontoga korraga sisse logida
  • Tehniline tugi on saadaval ööpäevaringselt, kuid see asub EL-is.

Soovitatav…

Terviklahendusena paistab LiveAgent silma suurepärase Outlooki alternatiivina ettevõtetele, kes otsivad ökonoomset, intuitiivset ja kohandatavat valikut. Kuigi selle peamine kasutajabaas hõlmab e-kaubanduse ettevõtteid, on LiveAgenti võimsad funktsioonid kohandatavad erinevate tööstusharude ainulaadsete nõuetega. Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kes püüavad oma klienditeenindusstrateegiat viimistleda ja klientide rahulolu tõsta, leiavad LiveAgentist rohkelt väärtust. Tarkvara märkimisväärsed võimalused asetavad selle Outlooki konkurentide seas kõrgele kohale.

LiveAgenti hinnakujundus

Lisaks tasuta 30-päevasele prooviperioodile pakub LiveAgent oma tarkvara piirangutega versiooni täiesti tasuta. Neile, kes otsustavad selle klienditeeninduslahenduse täielikult omaks võtta, on saadaval neli hinnataset: Väike hinnaga 9 dollarit agendi kohta kuus, Keskmine hinnaga 29 dollarit agendi kohta kuus, Suur 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsiooni pakett 69 dollarit agendi kohta kuus. See lai valik erinevaid võimalusi rahuldab igas suuruses ettevõtete eelarvevajadusi ja nõudeid.

2. Gmail/Google Workspace

Gmail pakub hõlpsasti juurdepääsetavat ja võimalusterohket meiliplatvormi, mis on populaarne Outlooki alternatiiv nii isiklikuks kui ka professionaalseks kasutamiseks. Puhta ja kaasaegse liidesega Gmail pakub intuitiivset korraldust ja ulatuslikke kohandamisvõimalusi. Mitmekülgse ja kasutajasõbraliku meililahendusena sobib Gmail nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele, hõlbustades igapäevase suhtluse tõhusat haldamist.

Gmaili/Google Workspace'i kõik-ühes tootlikkuse komplekt, alternatiiv Outlookile

Gmail funktsioonid

  • Vestluste vaade
  • Sildid kategoriseerimiseks ja korraldamiseks
  • Nutikas meilide koostamine ja valmiskirjutatud vastused
  • Võimas otsingufunktsioon koos filtritega
  • Sisseehitatud vestlusfunktsioonid
  • Edastamise, arhiveerimise ja saatmise tagasivõtmise valikud
  • Oluliste kirjade postkast tähtsate kirjade jaoks
  • Täpsem rämpsposti filtreerimine
  • Kohandatavad teemad
  • Kontaktide loend

Peamised integratsioonid

Gmail integreerub veatult erinevate Google’i toodetega, sealhulgas Google Drive’i, Google Calendari, Google Hangoutsi ja Google Analyticsiga. Lisaks toetab see arvukalt kolmandate osapoolte lisandmooduleid ja rakendusi, laiendades veelgi selle funktsionaalsust kasutajatele.

Plussid

  • Suur salvestusmaht
  • Väga töökindel ja turvaline
  • Muljetavaldavad meili filtreerimisvõimalused
  • Lihtne integreerimine Google’i teenustega

Miinused

  • Piiratud võrguvälised võimalused
  • Aeg-ajalt esineb segadust Pakkumiste vahekaardil
  • Teatud funktsioonid nõuavad brauseri laiendusi

Soovitatav…

Gmail on mõeldud eraisikutele, ettevõtjatele, väikeettevõtetele ja suurettevõtetele, kes otsivad suurepärase mainega kasutajasõbralikku ja võimalusterohket meilihalduslahendust. Selle integreerimine Google’i teenuste ja erinevate kolmandate osapoolte rakendustega muudab Gmaili sujuvaks ja tõhusaks e-posti kogemuseks.

Gmaili hinnakujundus

Gmail pakub tasuta põhiversiooni, millest piisab üksikutele kasutajatele. Ettevõtete jaoks on Google Workspace’il neli hinnaplaani: Business Starter hinnaga 6 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Standard hinnaga 12 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Plus hinnaga 18 dollarit kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mille puhul peate kohandatud hinnapakkumise saamiseks ühendust võtma nende müügimeeskonnaga. Uued kliendid saavad Google Workspace’i pakette proovida 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.

Vaadake täielikku Gmaili alternatiivi võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga mõõtu võtab.

3. ProtonMail

ProtonMail paistab silma turvalise ja privaatsusele keskenduva meiliplatvormina, muutes selle atraktiivseks Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes eelistavad andmekaitset. Otspunktkrüpteeringuga ProtonMail tagab, et konfidentsiaalne teave jääb kindlatesse kätesse. Puhas ja kasutajasõbralik liides sobib nii üksikutele kui ka professionaalsetele kasutajatele, pakkudes lihtsat ja turvalist meilihalduskogemust.

ProtonMaili turvaline ja privaatne meiliteenuse liides

ProtonMaili funktsioonid

  • Otspunktkrüpteering
  • Anonüümne meiliteenus
  • Rämpsposti filtreerimine
  • Kohandatav postkast
  • Turvalised failimanused
  • Mobiilirakendused
  • Kahefaktoriline autentimine
  • Ennast hävitavad sõnumid
  • Kontaktihaldur
  • Sildid ja kaustad
  • Kohandatud domeenivalikud

Peamised integratsioonid

ProtonMail säilitab oma tugeva turvalisuse, ühendades ProtonMail Bridge funktsiooni kaudu erinevad meilikliendid, mis toetavad IMAP-i ja SMTP-d. See hõlmab integreerimist populaarsete meiliklientidega, nagu Thunderbird, Apple Mail ja Outlook, mis võimaldab teie krüpteeritud postkasti sujuvalt eelistatud kliendiga sünkroonida.

Plussid

  • Keskenduge privaatsusele ja turvalisusele
  • Kasutajasõbralik liides

Miinused

  • Piiratud integratsioonid
  • Piiratud funktsioonid

Soovitatav…

ProtonMail on erakordne Outlooki alternatiiv ettevõtetele ja üksikisikutele, kes otsivad turvalist ja privaatsust arvestavat meililahendust. Selle võrratu pühendumus andmekaitsele äratab huvi igasuguste sektorite ettevõtetes, eriti nendes, kes käitlevad tundlikku teavet või hindavad privaatsusele keskendunud suhtlust. Oma kasutajasõbraliku disaini ja tugevate turvafunktsioonidega on ProtonMail meilihalduse vallas tugev kandidaat.

ProtonMaili hinnakujundus

ProtonMail pakub eraisikutele tasuta põhipaketti. Kasutajatele, kes soovivad ProtonMaili täielikku äripotentsiaali avada, on saadaval kolm hinnataset: Mail Essentials maksab 6,99 eurot kasutaja kohta kuus, Business 10,99 eurot kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mis nõuab kohandatud hinnapakkumise saamiseks kontakteerumist müügimeeskonnaga.

4. Mailbird

Mailbridi tarkvara koondab kogu kliendisuhtluse ühtsesse keskkonda. Tänu tohututele automatiseerimisvõimalustele kasutavad ettevõtted seda oma klienditeeninduse tänapäeva toomiseks.

Mailbirdi ühendatud meili- ja tootlikkuse rakendus, üks parimaid Outlooki alternatiive

Mailbirdi funktsioonid

  • Ühtne postkast
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Kohandatav liides
  • Kiirlugeja
  • Manuste otsimine
  • Kontaktide haldamine
  • POP3 ja IMAP tugi

Peamised integratsioonid

Mailbirdi tugevus seisneb selle võimes sujuvalt integreeruda paljude kolmandate osapoolte rakendustega. Selle märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid tootlikkuse rakendusi, nagu Asana, Trello, Evernote, Dropbox ja Slack.

Plussid

  • Mitme meilikonto tsentraliseeritud haldamine
  • Ulatuslikud integreerimisvõimalused
  • Kasutajasõbralik kujundus ja kohandamisvalikud

Miinused

  • Ebapiisav klienditugi
  • Puuduvad sisseehitatud krüpteerimisfunktsioonid

Soovitatav…

Mailbird on suurepärane alternatiiv Outlookile professionaalidele, kes haldavad mitut meilikontot ning otsivad tõhusat ja organiseeritud meilihaldusplatvormi. Selle intuitiivne liides, kohandamisvalikud ja muljetavaldavad integreerimisvõimalused sobivad ettevõtetele ja üksikisikutele, kes soovivad tsentraliseeritud suhtluskogemust. Oma konkurentide seas silmapaistvana sillutab Mailbird teed tootlikkuse paranemisele ja e-posti sujuvamale haldamisele.

Mailbirdi hinnakujundus

Neile, kes soovivad kasutada Mailbirdi kõiki funktsioone, on saadaval kaks hinnaplaani: Business Yearly hinnaga 5,75 € kasutaja kohta kuus ja Business Pay Once ühekordse maksena 399 € kasutaja kohta.

5. Mailspring

Mailspring on meiliklient, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad kasutajasõbralikku ja arusaadavat lahendust oma meilide haldamiseks. Mailspring, mis on välja töötatud tehnoloogilist tõhusust silmas pidades, pakub mitmeid funktsioone, mille eesmärk on e-posti haldamise ja suhtluse lihtsustamine. Praktilise ja minimalistliku meilihaldustarkvarana võib Mailspring olla kasulik nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.

Mailspringi kaasaegne meiliklient koos täiustatud funktsioonidega - Outlooki alternatiiv

Mailspring funktsioonid

  • Ühtne postkast
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Täpsem otsing ja filtreerimine
  • Kohandatav liides
  • Sõnumite tõlkimine
  • Kiirvastused ja mallid
  • Linkide jälgimine
  • Kontaktide haldamine

Peamised integratsioonid

Mailspring toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, sealhulgas Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i, Office 365 ja IMAP-kontodega. See paindlikkus võimaldab koondada ühte postkasti mitu meilikontot.

Plussid

  • Moodne ja intuitiivne liides
  • Ressursitõhus jõudlus
  • Muljetavaldavad tootlikkuse funktsioonid

Miinused

  • Ebapiisav klienditugi
  • Puuduvad sisseehitatud krüpteerimisfunktsioonid

Soovitatav…

Mailspring on sobiv Outlooki alternatiiv neile, kes eelistavad lihtsamat meilihalduslahendust. Selle kasutajasõbralik liides ja üldised tootlikkuse tööriistad võivad olla kasulikud professionaalidele, kes otsivad meilikliente, mis lihtsustavad suhtlust ilma paljude lisafunktsioonideta. Traditsiooniliste meiliteenuste tagasihoidliku konkurendina suudab Mailspring vastata nende kasutajate vajadustele, kes hindavad lihtsust ja kasutusmugavust.

Mailspringi hinnakujundus

Mailspring pakub põhifunktsioonidega tasuta versiooni, et kasutajad saaksid selle võimalusi proovida. Täiendavate tööriistade ja funktsioonide kasutamiseks saavad kasutajad valida Mailspring Pro, mis on saadaval hinnaga 8 dollarit kuus.

6. iCloud Mail

iCloud Mail on Apple’i pakutav meiliteenus, mis pakub Outlooki alternatiivi neile, kes eelistavad Apple’i ökosüsteemi integreeritud pilvepõhist meililahendust. Oluliste meilihaldusfunktsioonide pakkumiseks mõeldud iCloud Mail keskendub lihtsusele ja sujuvale sünkroonimisele macOS-i ja iOS-i seadmete vahel.

Apple Maili intuitiivne sisseehitatud meiliklient macOS-is

iCloud Maili funktsioonids

  • Pilvepõhine meilisalvestus
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Meilide sünkroonimine seadmete vahel
  • VIP-kontaktide funktsioon
  • Meilireeglid ja automatiseerimine
  • Rikasteksti vormindamise tugi
  • Klaviatuuri otseteed
  • Suurte failimanuste jaoks võimalik integreerida rakendusega Apple Photos

Peamised integratsioonid

iCloud Mail on loodud lihtsaks integreerimiseks teiste Apple’i rakenduste ja teenustega, nagu kalender, kontaktid, märkmed ja iCloud Drive. Kuigi see ühildub kolmandate osapoolte meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, ei paku see ulatuslikku integreerimist muude kolmandate osapoolte rakenduste või teenustega.

Plussid

  • Pilvepõhine lahendus macOS-i ja iOS-i kasutajatele
  • Sünkroonimine Apple’i seadmete vahel
  • Lihtsus ja olulised meilihaldusfunktsioonid

Miinused

  • Vaid Apple’i ökosüsteemi kasutajatele
  • Puuduvad integratsioonid kolmandate osapoolte rakendustega

Soovitatav…

iCloud Mail on sobiv alternatiiv Outlookile kasutajatele, kes hindavad Apple’i ökosüsteemi pilvepõhist meilihalduslahendust. Keskendumine üldistele funktsioonidele ja sujuvale sünkroonimisele Apple’i seadmete vahel muudab selle sobivaks valikuks neile, kes hindavad lihtsust ja integreerimist macOS-i ja iOS-i keskkondadega. Tavapäraste meiliteenuste alternatiivina suudab iCloud Mail vastata üksikisikute ja ettevõtete meilihaldusnõuetele.

iCloud Maili hinnakujundus

iCloud Mail on Apple ID kasutajatele saadaval ilma lisatasudeta. Teenus sisaldab 5 GB salvestusruumi meilide, dokumentide ja varukoopiate jaoks. Kasutajad on võimalik minna üle kõrgematele salvestusmahu pakettidele: 50GB 0,99 dollari eest kuus, 200GB 2,99 dollari eest kuus või 2TB 9,99 dollari eest kuus. Hinnad võivad olenevalt riigist ja piirkonnast erineda.

7. Thunderbird

Thunderbird on Mozilla välja töötatud tasuta avatud lähtekoodiga meiliklient, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad kohandatavat ja kogukonnapõhist meilihalduslahendust. Thunderbird pakub olulisi funktsioone meilisuhtluse tõhusaks haldamiseks, edendades samal ajal laiendatavust paljude lisandmoodulite kaudu. See on ka üks väheseid avatud lähtekoodiga Outlooki alternatiive.

Thunderbirdi kohandatav ja avatud lähtekoodiga meilirakendus, alternatiiv Outlookile

Thunderbirdi funktsioonid

  • Ühendatud postkast
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Lihtotsing ja filtreerimine
  • Sõnumite märgistamine ja sildistamine
  • POP3 ja IMAP-i tugi
  • E-posti krüptimine ja turvalisus
  • Aadressiraamat ja kontaktihaldus

Peamised integratsioonid

Thunderbird toetab integreerimist paljude lisandmoodulitega, võimaldades kasutajatel laiendada selle funktsioone ja kohandada oma meilikogemust. Mõned populaarsed lisandmoodulid hõlmavad kalendri integreerimist, meiligraafikut ja visuaalseid täiustusi. Võimalik on ka integreerimine kolmandate osapoolte meiliteenuste pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP ja POP3 kontod.

Plussid

  • Tasuta ja avatud lähtekoodiga
  • Ulatuslikud lisandmoodulite valikud
  • Kohandatavad meilihaldusfunktsioonid

Miinused

  • Vähesed integratsioonid meiliväliste kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega.
  • Tarkvara uuendusi ja hooldusi tehakse harva

Soovitatav…

Thunderbird on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes hindavad tasuta avatud lähtekoodiga ja kohandatavat meilihalduslahendust. Thunderbirdi funktsioonide komplekt ja laiendatavus lisandmoodulite kaudu muudavad selle potentsiaalseks valikuks neile, kes soovivad kohandada oma e-posti klienti oma konkreetsete vajadustega. Kogukonnapõhise meilihaldustarkvarana vastab Thunderbird juurdepääsetavat ja paindlikku meilikogemust otsivate üksikisikute, ettevõtete ja organisatsioonide nõuetele.

Thunderbirdi hinnakujundus

Thunderbirdi kasutamine on täiesti tasuta, ilma liitumistasude või lisatasudeta. Avatud lähtekoodiga projektina tugineb Thunderbird tarkvara hooldamisel ja täiustamisel oma kasutajate ja arendajate kogukonna panustele.

8. Postbox

Postbox on e-posti klient, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes otsivad kõikehõlmavat, kohandatavat ja intuitiivset meilihalduslahendust. Postbox, mis on keskendunud e-posti suhtluse haldamiseks produktiivse keskkonna loomisele, pakub lisaks täiustatud funktsioonidele ka esmatähtsaid funktsioone. Postbox suudab täita mitmesuguseid meiliga seotud vajadusi nii üksikisikutel kui ka organisatsioonidel.
 Postboxi võimas e-posti klient koos aega säästvate funktsioonidega

Postboxi funktsioonid

  • Ühtne postkast
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Täpsem otsing ja filtreerimine
  • Kohandatav liides
  • Sõnumite märgistamine ja sildistamine
  • POP3 ja IMAP tugi
  • Kiirvastuste mallid
  • Kontaktihaldur
  • Sõnumite arhiveerimine

Peamised integratsioonid

Postbox toetab mõõdukat integratsioonide ja lisandmoodulite valikud. Populaarsete integratsioonide hulka kuuluvad Evernote, Todoist, Wrike ja Trello. Postbox võimaldab luua ühenduse kolmanda osapoole meiliteenuse pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP ja POP3 kontod.

Plussid

  • Põhjalikud meilihaldusfunktsioonid
  • Kohandatavad valikud
  • Tootlikkusele keskendunud tööriistad

Miinused

  • Piiratud integratsioon meiliväliste kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega.
  • Ebapiisav klienditugi

Soovitatav…

Postbox on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad kohandatavat ja funktsioonirikast meilihalduslahendust. Selle oluliste ja täiustatud funktsioonide kombinatsioon muudab selle sobivaks valikuks professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad tootlikku meiliklienti, mis kohandub nende vajadustega. Tõhusa meilihaldustarkvarana rahuldab Postbox üksikisikute ja ettevõtete vajadusi, kes soovivad optimeerida oma meilikogemust.

Postboxi hinnakujundus

Postbox pakub oma funktsioonide ja võimaluste testimiseks tasuta prooviperioodi. Piiramatu juurdepääsu ja kasutamise jaoks saavad kasutajad osta ühekordse litsentsi hinnaga 49 dollarit.

9. Zoho Mail

Zoho Mail on pilvepõhine e-posti teenus, mis on loodud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes on huvitatud terviklikust ärile suunatud meilihalduslahendusest. Zoho Mail, mis on osa Zoho suuremast rakenduste komplektist, pakub olulisi e-posti funktsioone koos koostöö- ja tootlikkuse tööriistadega, muutes selle sobivaks nii üksikkasutajatele kui ka organisatsioonidele.

Zoho Maili turvaline ja reklaamideta meil ettevõtetele

Zoho Maili funktsioonid

  • Pilvepõhine meilisalvestus
  • Kohandatud domeeni e-posti aadressid
  • Sisseehitatud rämpspostikaitse ja -turvalisus
  • Juurdepääs Zoho Office Suite’ile
  • Ülesannete ja sündmuste haldamine
  • Integreerimine Zoho CRM-iga
  • RESTful API-d kolmandate osapoolte integreerimiseks

Peamised integratsioonid

Zoho Mail on integreeritud Zoho rakenduste komplektiga, pakkudes sujuvat ühendust muude Zoho teenustega, nagu Zoho CRM, Zoho Office Suite ja Zoho Projects. Lisaks toetab Zoho Mail SMTP-, POP- ja IMAP-protokolle, võimaldades kasutajatel ühendada oma kontod kolmanda osapoole meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, Apple Mail ja Thunderbird.

Plussid

  • Ärikeskne meililahendus
  • Integreerimine Zoho rakenduste komplektiga
  • Koostöö- ja tootlikkuse tööriistad

Miinused

  • Piiratud integratsioonid Zoho väliste rakendustega
  • Ei saa sama kontoga korraga sisse logida kahte erinevasse brauserisse

Soovitatav…

Zoho Mail on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad ärile suunatud meilihalduslahendust. Selle integreerimine Zoho rakenduste komplekti ja erinevate koostöötööriistadega võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad mitmekülgset, kõikehõlmavat ja omavahel ühendatud meiliklienti. Osana suuremast ärirakenduste komplektist rahuldab Zoho Mail organisatsioonide ja üksikisikute vajadusi ning püüab muuta nende e-posti kasutuskogemust muude oluliste tootlikkuse tööriistadega.

Zoho Maili hinnakujundus

Zoho Mail pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti kuni 5 kasutajale. Tasulised plaanid on saadaval lisakasutajate ja lisafunktsioonide kujul: Mail Lite maksab 0,90 € kasutaja kohta kuus, Mail Premium 3,60 kasutaja kohta kuus ja Workspace 3 € kasutaja kohta kuus.

10. Shift

Shift on meiliklient ja tööjaam, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes hindavad meilikontode, rakenduste ja töövoogude tsentraliseerimist. Pakkudes populaarsete meili- ja tootlikkuse tööriistade konsolideerimist ja haldamist, muudab Shift nii üksikisikute kui organisatsioonide suhtluse ja koostöö sujuvamaks. Ühtse tööjaama ja meilihalduslahendusena lahendab Shift mitme konto, rakenduse ja teenuse navigeerimise väljakutsed.

Shifti töölauarakendus mitme konto haldamiseks, üks Outlooki alternatiividest

Shifti funktsioonid

  • Ühendatud postkast mitme e-posti konto jaoks
  • Google Workspace’i, Microsoft Outlooki ja muude meiliteenuste pakkujate tugi
  • Üks rakendus meili, kalendri ja draivi jaoks
  • Platvormideülene ühilduvus (Windows, Mac, Linux)
  • Kohandatud teavituse eelistused
  • Sujuv vahetus rakenduste vahel
  • Rakenduste vahelehed kiireks juurdepääsuks sageli kasutatavatele rakendustele
  • Universaalne otsing postkastides ja rakendustes

Peamised integratsioonid

Mõned märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid meiliteenuseid, nagu Gmail, Microsoft Outlook, Yahoo Mail ja iCloud Mail, aga ka tootlikkuse ja koostöö tööriistu, nagu Trello, Asana, Slack, Notion, Google Workspace, Microsoft Office 365 ja paljud muud.

Plussid

  • E-posti kontode ja tootlikkuse rakenduste tsentraliseerimine
  • Sujuv rakenduste vahel vahetamine
  • Sujuv e-posti ja rakenduste haldamine

Miinused

  • Piiratud kohandamisvalikud
  • Ebapiisav klienditugi

Soovitatav…

Shift on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad mitme meilikonto ja tootlikkuse rakendustega tsentraliseeritud tööjaama. Keskendudes navigeerimise hõlbustamisele e-posti teenuste ja populaarsete rakenduste ühendamise kaudu võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad tõhusamat ja ühtsemat meiliklienti ja tööruumi. Shift vastab nende vajadustele, kes otsivad sujuvamat ja organiseeritud kogemust, pakkudes praktilise lahendusena tööriistu erinevate meilikontode ja tootlikkust suurendavate tööriistade haldamiseks.

Shifti hinnakujundus

Shift pakub tasuta piiratud funktsioonidega põhiplaani. Täpsemate funktsioonide ja piiramatu rakenduste toe saamiseks saavad kasutajad tellida Shift Advancedi, mis on saadaval hinnaga 149 dollarit aastas, või Shift Teamsi hinnaga 149 dollarit kasutaja kohta aastas.

11. Calendly

Calendly on populaarne ajaplaneerimise tööriist, mis võib täiendada teie meilisuhtlust. See väga intuitiivne ajastamistarkvara on loodud koosolekute, kohtumiste ja sündmuste korraldamise protsessi lihtsustamiseks nii üksikisikutele kui ka organisatsioonidele.

Calendly kasutajasõbralik ajastamisplatvormi liides

Calendly funktsioonid

  • Ajavööndi tuvastamine ja teisendamine
  • Kalendri integreerimine populaarsete pakkujatega (Google’i kalender, Microsoft Outlook, Office 365 ja iCloud)
  • Kohandatav saadavus ja sündmuse kestus
  • Individuaalsete, rühma- ja kollektiivsete sündmuste ajakava koostamine
  • Manustatavad ajastamise lingid meilidesse ja veebisaitidele
  • Puhverdamise ja piirangu reegleid, et vältida ülebroneerimist
  • Kohandatud sündmuste tüübid

Peamised integratsioonid

Calendly integreerub sujuvalt suuremate kalendripakkujatega, sealhulgas Google Calendari, Microsoft Outlooki, Office 365 ja iCloudiga. Lisaks on see Calendly API kaudu ühenduses populaarsete tootlikkuse ja suhtlusvahenditega, nagu Zoom, Salesforce, Zapier, Slack ja muude kolmandate osapoolte rakendustega.

Plussid

  • Integratsioonid populaarsete kalendripakkujate ja tootlikkuse tööriistadega

Miinused

  • CVõib olla raskesti navigeeritav
  • Piiratud tasuta versioon

Soovitatav…

Calendly on ideaalne ajaplaneerimise tööriist kasutajatele, kes soovivad oma e-postiga suhtluse kõrval ka ajahaldusprotsesse sujuvamaks muuta. Selle ulatuslikud funktsioonid võivad märkimisväärselt vähendada spetsialistide ja organisatsioonide ajakavale ja kalendrihaldusele kuluvat aega. Ajastamise automatiseerimisega täiendab Calendly mis tahes meilikogemust, lihtsustades sündmuste organiseerimist ja suurendades üldist tootlikkust.

Calendly hinnakujundus

Calendly pakub piiratud funktsioonidega tasuta põhipaketti. Täiustatud funktsioonide otsijatele on saadaval kolm tasulist valikut: Essentials maksab 8 dollarit kasutaja kohta kuus, Professional 12 dollarit kasutaja kohta kuus ja Teams maksab 16 dollarit kasutaja kohta kuus.

12. eM Client

eM Client on meilihaldustarkvara, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meiliklienti. Meilisuhtluse haldamiseks põhifunktsioone pakkuv eM Client esindab lihtsat lahendust, mis sobib üksikkasutajatele ja väikestele meeskondadele. Meilihaldustööriistana sobib eM Client kasutajatele, kes eelistavad lihtsust ja kasutusmugavust.

eM Client täisfunktsionaalne meiliklient ja Outlooki alternatiiv

eM Clienti funktsioonid

  • Ühendatud postkast
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Automaatvastused ja meilimallid
  • Sõnumite tõlkimine
  • POP3 ja IMAP tugi

Peamised integratsioonid

eM Client toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, võimaldades ühendusi Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i ja muude IMAP ja POP3 kontodega. Klient suudab integreerida ka vestlusteenused nagu Google Talk ja Jabber.

Plussid

  • Kasutajasõbralik liides
  • Põhilised meilihaldusfunktsioonid
  • Kalendri ja kontaktide integreerimine

Miinused

  • Piiratud arv täiustatud funktsioone
  • Vähem sobilik suurematele meeskondadele või organisatsioonidele

Soovitatav…

eM Client on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. Selle keskendumine põhifunktsioonidele võib olla sobivam üksikisikutele, väikestele meeskondadele ja organisatsioonidele, kes otsivad hõlpsasti kasutatavat meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.

eM Clienti hinnakujundus

eM Client pakub tasuta põhifunktsioonide ja toega versiooni kuni kahele meilikontole. Kasutajatele, kes soovivad kasutada klienti rohkem kui kahe meilikonto jaoks ja kasutada lisafunktsioone, pakub eM Client ühekordse maksega Pro versiooni, mis maksab 59,95 dollarit või 69,95 dollarit maksvat Business Pro versiooni. p>

13. Spike

Spike on meilihaldustööriist, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes on huvitatud lihtsusele keskenduvast vestlustüüpi meilikliendist. Kombineerides olulised meilifunktsioonid vestluselaadse suhtlusega, püüab Spike muuta e-posti üksikkasutajatele ja väiksematele meeskondadele paremini hallatavaks ja vähem segaseks.

 

Spike'i vestlusepõhine meilirakendus, mis lihtsustab suhtlust

Spike’i funktsioonid

  • Vestluselaadne meilivaade
  • Ühtne postkast
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Oluliste kirjade prioriteetsed postkastid
  • Sisseehitatud kalender ja ülesanded
  • Grupivestlus ja videokonverentsid
  • Failide ja meedia eelvaade
  • Optimeeritud mobiilseadmete jaoks

Peamised integratsioonid

Spike toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, võimaldades ühenduse luua Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i ja muude IMAP kontodega.

Plussid

  • Lihtsustatud meilikogemus
  • Vestluselaadne suhtlusstiil
  • Integreerit kalender ja ülesanded

Miinused

  • Piiratud integratsioonid
  • Vähem sobilik suurematele meeskondadele või organisatsioonidele

Soovitatav…

Spike on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja vestlusele orienteeritumat meilihalduslahendust. Selle põhifunktsioonid ja vestluselaadne liides sobivad üksikisikutele ja väikestele meeskondadele, kes soovivad vähem keerulist meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.

Spike’i hinnakujundus

Spike pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti, mis on suunatud üksikisikutest kasutajatele. Vastasel juhul on saadaval kaks tasulist plaani: Pro pakett hinnaga 8 dollarit kasutaja kohta kuus ja Enterprise paketti hinnaga 16 dollarit kasutaja kohta kuus. Kohandatud plaanid on saadaval nende müügimeeskonnaga ühendust võttes.

14. Front

Front on meilihaldusplatvorm, mis pakub alternatiivi Outlooki kasutajatele, kes on huvitatud meeskondadele sobilikest koostööpõhistest meililahendustest. Olles keskendunud tööriistade pakkumisele, mis suurendavad meeskonna tootlikkust ja hõlbustavad tõhusat meilihaldust, pakub Front olulisi funktsioone ja valikut koostööfunktsioone. Meilihaldusteenusena sobib Front eriti hästi meeskondadele, kes vajavad ühist juurdepääsu meilisuhtlusele.

Fronti jagatud postkasti platvorm meeskonnatöö sujuvamaks muutmiseks

Fronti funktsioonid

  • Jagatud postkastid ja meilide delegeerimine
  • E-posti konto konsolideerimine
  • Koostööpõhine meilide koostamine ja kommenteerimine
  • Automaatne marsruutimine ja määramine
  • Lihtotsing ja filtreerimine
  • Postkasti sildistamine ja kategoriseerimine
  • Meeskonnasisesed kiirsõnumid
  • Ülesannete määramine ja meeldetuletused
  • Integreerimine populaarsete CRM-idega
  • Kohandatav analüütika ja aruandlus

Peamised integratsioonid

Front integreerub mitmesuguste kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega, et aidata kaasa meeskonna koostööle ja tootlikkusele. Populaarsed integratsioonid hõlmavad CRM-süsteeme, nagu Salesforce, HubSpot ja Pipedrive, aga ka projektihaldustööriistu, nagu Trello, Asana ja Jira, ning suhtlusplatvorme, nagu Slack ja Microsoft Teams.

Plussid

  • E-posti tööriistad meeskonna koostööks
  • Integreerimine populaarsete tootlikkuse rakendustega
  • Kohandatav aruandlus

Miinused

  • Piiratud kasulikkus üksikisikutest kasutajatele
  • Võimalik, et see on keerulisem kui tavalised e-posti kliendid

Soovitatav…

Front on sobiv alternatiiv Outlookile kasutajatele, kes vajavad meeskondadele mõeldud koostööpõhist meilihalduslahendust. Meeskonnakeskse meilihaldusplatvormina on Front sobiv valik ettevõtetele, kes tegelevad ühisprojektidega või jagatud meilisuhtlusega.

Fronti hinnakujundus

Front pakub 7-päevast tasuta prooviperioodi kasutajatele, kes on huvitatud selle funktsioonide ja võimaluste testimisest. Pidevaks kasutamiseks on Frontil neli tasulist valikut: Starter hinnaga 19 dollarit kasutaja kohta kuus, Growth hinnaga 59 dollarit kasutaja kohta kuus, Scale 99 dollarit kuus kasutaja kohta ja Premier 229 dollarit kuus kasutaja kohta.

Vaadake täielikku Fronti alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgenti vastu mõõtu võtab.

15. Spark

Spark on Outlooki alternatiivne meiliklient, mis pakub puhast ja kasutajasõbralikku kogemust. Pakkudes mitmesuguseid olulisi funktsioone ja funktsionaalsusi, püüab Spark lihtsustada nii üksikisikute kui ka meeskondade e-posti haldamist. Meilihalduslahendusena sobib Spark kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meiliklienti.

Sparki intelligentne ja koostööpõhine meilirakendus, alternatiiv Outlookile

Sparki funktsioonid

  • Nutikas postkasti ja e-kirjade tähtsuse järjekorda seadmine
  • Looduskeelsed otsingud
  • Kiirvastused ja meilimallid
  • Hilisemaks lükkamine ja meeldetuletused
  • Meili ajastamine

Peamised integratsioonid

Märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad selliseid tööriistu nagu Trello, Asana, Wunderlist ja Slack ning tootlikkuse rakendusi nagu Evernote ja Dropbox.

Plussid

  • Klaviatuuri otseteed
  • Puhas liides

Miinused

  • Võib esineda probleeme sünkroonimisega

Soovitatav…

Spark on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. See sobib nii üksikisikutele kui ka meeskondadele, kes soovivad meiliklienti, mis pakub põhifunktsioone ja puhast liidest, ilma tohutu hulga erinevate valikuteta.

Sparki hinnakujundus

Spark pakub üksikkasutajatele põhivajadustega meeskondadele tasuta paketti, mis sisaldab kõiki olulisi funktsioone. Samuti pakub see kahte tasulist paketti: Premium Individual 4,99 dollari eest kuus, mille arveldamine toimub kord aastas, ja Premium Teams hinnaga 6,99 dollarit kasutaja kohta kuus, mille eest arveldatakse kord aastas.

Kuidas võib Outlooki asendus teie tootlikkust tõsta?

Outlooki alternatiiv, nagu Spark või LiveAgent, võib suurendada teie tootlikkust, pakkudes üksikisikutele ja meeskondadele sujuvamat, kasutajasõbralikumat kogemust ja suurepäraseid koostöötööriistu . Integreerides tarkvara muude tootlikkuse rakendustega, pakuvad need alternatiivid täiustatud meilihaldusfunktsioone, mis võimaldavad kasutajatel tõhusamalt töötada, säilitades samas kõrge organiseerituse taseme. Lisaks LiveAgentile on veel ka teisi e-posti alternatiive, nagu näiteks Front, mis samuti vastavad erinevatele vajadustele, pakkudes kohandatud meilikogemust, mis võib teie konkreetsetele nõuetele paremini vastata.

E-posti organiseerimise ja haldamise sujuvamaks muutmine

Tõhus e-posti organiseerimine ja haldus on tootlikkuse jaoks hädavajalikud. Paljud alternatiivsed e-posti kliendid, sealhulgas LiveAgent, pakuvad funktsioone, mille eesmärk on optimeerida meilihaldust. Piletite siltide kasutamine on suurepärane funktsioon, mida paljud alternatiivid ei paku ja mis võimaldavad pileteid ja e-kirju kategoriseerida ning hõlpsalt kätte saada. Kasutajad saavad piletitele määrata sildid, et rühmitada need muu hulgas teemade, projektide ja klientide järgi. See aitab parandada organiseeritust ja juurdepääsetavust, võimaldades kasutajatel kiiresti leida ja töödelda olulisi sõnumeid.

Teine oluline viis meilikorralduse sujuvamaks muutmiseks on mitme agendi juhtpaneel. See hõlbustab liikmete vahelist tõhusat koostööd, võimaldades neil hõlpsasti määrata vastutust, jälgida edenemist ja tagada kiired vastused klientide päringutele.

Lisaks on universaalne postkast kasulik funktsioon, mis koondab mitme meilikonto meilid ühte vaatesse, vähendades vajadust vahetada mitme meilikliendi vahel. Tulemuseks on ühtne postkast, mis kuvab kõiki meile kõigilt kontodelt. See lihtsustab meilihaldust ja säästab agentide aega.

Meeskonna koostöö ja suhtluse parandamine

Tõhus meeskonnatöö ja suhtlus on iga ettevõtte olulised aspektid. Koostööfunktsioonid, mis võimaldavad meeskondadel tõhusamalt koostööd teha ja paremini suhelda, aitavad oluliselt kaasa paremale meeskonnatööle, kõrgemale tootlikkusele ja paremale klienditoele.

Alternatiivsed meilikliendid pakuvad erinevaid koostööfunktsioone, mis parandavad meeskonna suhtlust ja koordinatsiooni. Jagatud postkastid, meilide delegeerimine, meeskonnasisene vestlus, ülesannete määramine ja SLA reeglid on mõned levinumad koostöövahendid, mida alternatiivsed meilikliendid pakuvad.

LiveAgent on täiustatud koostööfunktsioonidega alternatiivne meiliklient, mis parandab meeskonna suhtlust ja koordineerimist. Selle sisevestluse funktsioon võimaldab agentidel meilikliendi abil hõlpsalt suhelda ja koostööd teha, mille tulemuseks on parem meeskonnatöö ja tõhusam klienditugi. LiveAgentiga saavad agendid jagada postkaste, määrata e-kirju ja teha suhtluses tõhusalt koostööd.

Sujuv integreerimine muude tootlikkust tõstvate tööriistadega

Sujuv integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega on iga ettevõtte jaoks ülioluline, olenemata nende kasutatavast tarkvarast. Tänasel turul on funktsioonide optimeerimiseks ja tootlikkuse suurendamiseks oluline omada tööriistu, mis toimivad hästi. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimine võimaldab ettevõtetel lihtsustada oma töövooge, automatiseerida ülesandeid ja eemaldada käsitsi tehtavaid protsesse, vähendades vigu ja säästes aega.

Kui erinevad tööriistad töötavad sujuvalt koos, võivad ettevõtted kaotada vajaduse käsitsi andmeedastuseks ja saavad keskenduda väärtust lisavatele tegevustele. LiveAgenti integreerimine muude tootlikkuse tööriistadega on vaid üks näide sellest, kuidas sujuv integreerimine võib ettevõtetele kasu tuua. Integreerudes teiste kolmandate osapoolte rakendustega, saavad kasutajad vaadata klienditeavet ja luua pileteid otse LiveAgenti armatuurlaualt, välistades vajaduse tarkvaradevahelise edasi-tagasi pendeldamise järele.

Lisaks aitab sujuv integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega, nagu näiteks WhatsAppi integreerimine, säästa ettevõtete aega ja vaeva. Iga tänapäeva turul konkurentsis püsida sooviv ettevõte peab oma tööriistakomplekti ühel või teisel moel integreerima. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimisega saavutavad ettevõtted konkurentsieelise, tõhustavad oma töövooge ja suurendavad tootlikkust.

Enne pühendumist katsetage prooviversiooni või demo

Demokõne või tarkvara prooviperioodi kasutamine enne selle ostmist on tark otsus igale ettevõttele, kes soovib investeerida uude tehnoloogiasse. Kommunikatsiooni ja tootlikkuse parandamiseks mõeldud tööriistade puhul on ülimalt oluline mõista toote funktsioone, kasutajaliidest ja seda, kuidas saab tarkvara kohandada vastavalt teie konkreetsetele ärinõuetele. Kui võtate aega toote eelnevaks testimiseks, saate selgema ülevaate selle võimalustest, piirangutest ja sellest, kuidas see teie meeskonnale kasulik võib olla.

Kokkuvõte

Kui on vaja leida Outlookile alternatiivselt meilihaldustarkvara, on turul selleks palju võimalusi. Mõned neist pakuvad piletisüsteeme, aruandlusvõimalusi ja sujuvat integreerimist muude tootlikkuse tööriistadega, et parandada ettevõtte suhtlust ja tootlikkust.

Üks selline valik on mitmesuguseid meilihalduse ja töövoo funktsioone pakkuv LiveAgent. LiveAgenti piletisüsteem, täiustatud aruandlusvõimalused ja integratsioonid muude tootlikkuse tööriistadega muudavad selle atraktiivseks Outlooki alternatiiviks ettevõtetele, kes soovivad oma meilihaldust sujuvamaks muuta. LiveAgent on ka kulutõhus, pakkudes tellimusi igas suuruses ettevõtetele koos rohkete kohandamisvõimalustega, et rahuldada igaühe konkreetseid ärivajadusi.

Lõppkokkuvõttes sõltub parim Outlooki alternatiiv ettevõtte konkreetsetest vajadustest ja nõuetest. Oluline on läbi viia põhjalik uurimine ja hinnata iga valiku erinevaid funktsioone ja võimalusi. Demo- või prooviversioon võib pakkuda põhjalikumat arusaamist iga lahenduse pakutavast, andes võimaluse kindlaks teha, kas toode vastab teie ettevõtte vajadustele.

Related Articles to Outlooki Alternatiiv
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.

Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua

E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Otsite õiget osTicketi alternatiivi? Võrrelge Liveagenti ja osTicketit kohe ning saage omale parem klienditeeninduse tarkvara juba täna.

Otsite osTicketi alternatiivi?

Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.

Reaalajas vestlus parandab klientide rahulolu ja vähendab lahendusaega. LiveAgent pakub lihtsat videojuhendit Volusioni poe reaalajas vestluse lisamiseks.

Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada

Reaalajas vestlus parandab klientide rahulolu ja vähendab lahendusaega. LiveAgent pakub lihtsat videojuhendit Volusioni poe reaalajas vestluse lisamiseks.

Eelnevalt määratletud vastused on kasulikud klienditeenindajatele, aidates säästa aega ja pakkuda täpseid vastuseid. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas valmiskirjutatud vastuste kasutamise õpetust.

Õpetus: Eelnevalt määratletud vastused LiveAgentis

Eelnevalt määratletud vastused on kasulikud klienditeenindajatele, aidates säästa aega ja pakkuda täpseid vastuseid. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas valmiskirjutatud vastuste kasutamise õpetust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x