Otsite Outlooki alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on parim Outlooki alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus   
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma veebimeilist?

LiveAgent on suurepärane valik. Kuigi Outlookil on palju funktsioone e-kirjade haldamiseks, leidub seal piiranguid mitme e-posti aadressi haldamisel ja koostööl kolleegidega.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Kaaluge LiveAgenti

Social customer service templates

130+ integratsiooni

Sales email templates

Piiramatu salvestusruum

Ticketing templates

Rohkem funktsioone

Help desk templates

Mitme kasutaja ligipääs

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Outlook vs LiveAgent lühidalt

Piiramatu salvestusruum
LiveAgent
Outlook
E-posti krüptimine
LiveAgent
Outlook
Kohandamisvalikud
LiveAgent
Outlook
Mitme kasutaja ligipääs
LiveAgent
Outlook
Eraldi e-posti vahekaardi vaade
LiveAgent
Outlook
Reklaamivaba kogemus
LiveAgent
Outlook
Automaatiseerimise reeglid
LiveAgent
Outlook
Kohandatavad e-posti mallid
LiveAgent
Outlook
Tasuta versioon
LiveAgent
Outlook
Tasuta versioon
LiveAgent
Outlook
Sildid
LiveAgent
Outlook
E-kirjade poolitamine/ühendamine
LiveAgent
Outlook
Isiklikud märkmed
LiveAgent
Outlook
CRM
LiveAgent
Outlook
Integratsioonid
LiveAgent
Outlook
Võimalused
LiveAgent
Outlook
Piiramatu salvestusruum
E-posti krüptimine
Kohandamisvalikud
Mitme Kasutaja ligipääs
Eraldi e-posti vahekaardi vaade
Reklaamivaba kogemus
Automaatisatsiooni reeglid
Kohandatavad e-posti mallid
Tasuta Versioon
Sildid
E-kirjade poolitamine/ühendamine
Isiklikud märkmed
CRM
Integratsioonid

Usaldatud 30000+ ettevõtte ja 150 miljoni lõppkasutaja poolt

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Tutvustame universaalset postkasti

Outlooki targem versioon ja ideaalne Gmaili alternatiiv, mis toetab mitme kasutaja ligipääsu ja edastab mitmed aadressid ja kommunikatsioonikanalid ühte postkasti.

Harjunud mitme e-posti vahelehega?

Meie Outlooki alternatiiv pakub mitmeid piletite vahekaarte kiiremaks probleemilahendamiseks ning lihtsamaks sisse ja välja hüppamiseks.

Multiple ticket tabs by LiveAgent
Help desk templates

Kohandatavad e-posti mallid

Outlooki alternatiivid nagu LiveAgent, pakuvad lõputuid kohandamisvõimalusi, sealhulgas e-posti malle Ehitage oma mallid lihtsa WYSIWYG redaktoriga või kirjutage kohandatud HTML-kood.

Töö kiiremini teostamine

Saite mitut päringut sisaldava pileti? Poolitage pilet, et tagada kiirem lahendus probleemile.  Alternatiivselt võite ühendada kaks või enam piletit üheks, et ei kulutataks aega sama päringu mitmekordselt lahendamiseks.
Split tickets feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Olete jännis?

Meie Outlooki alternatiiv pakub tasuta rakendusesiseseid vestluseid ja kõnesid. Rohkema mugavuse huvides jagage ka e-posti ID-d oma kolleegidega, et nad ei peaks otsima teie poolt viidatud e-kirja.

Mugavam kui kunagi varem

Säästke oma agentidel rohkem kui 15 tundi tööd nädalas, luues eelnevalt määratletud vastused korduma kippuvatele küsimustele konserveeritud sõnumite kujul.

Canned-messages-Macros
LiveAgent helpdesk tour

Rikkalikud omnikanalilised integratsioonid

Meie Outlooki alternatiiv pakub rikkalikke integratsioone hõlmates üle 130 kolmandate osapoolte süsteemi. Kasvatage oma töövoo tõhususust ja ühendage oma LiveAgenti konto TwitteriFacebooki, or Instagrami, lõputute VoIPi pakkujate, maksetöötlejate või kliendisuhete haldustarkvaraga (CRM) nagu PipeDrive.

Pidev täienemine

Outlooki alternatiivid nagu LiveAgent pakuvad ülevaadet Teie tugiteenuse pingutustele. Saage teada mitu e-kirja Teile iga kuu laekub, kui paljudele vastati õigeaegselt, milliseid teenustasemeleppeid (SLA-sid) ei täidetud ja kes nende eest vastutas.
Performance report by LiveAgent

Veel mõned põhjused miks me oleme parim Outlooki alternatiiv

Ticketing templates

Andke Outlooki alternatiividele võimalus parandada oma tugiteenust ajajälgimise funktsioonidega. Avastage millised ülesanded on kõige keerukamad või millised agendid vajavad rohkem treenimist – seda kõike ühest liidesest.

Knowledge base templates

Meie Outlooki alternatiiv pakub käepärast hübriidset piletivoogu, et Te ei läheks kaotsi erinevate kanalite kaudu saabuvate kliendivestluste segaduses.

Marketing email templates

LiveAgent, ideaalne Outlooki alternatiiv, tagab võimaluse mitmel tugiteenuse agendil koostööd teha, ilma üksteise tööd kustutamata. Agente hoiatatakse kohe kui nad vaatavad pileteid, mille kallal juba töötatakse.

Customer service templates

LiveAgent hoopleb rikkaimate automatiseerimise reeglitega, tehes sellest täiusliku alternatiivi Outlookile. Kiirendage igapäevaseid ülesandeid automatiseerides sildistamisi, kohustusi või e-kirjadele vastamist.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Outlooki alternatiivid määravad automaatselt sildid igale sissetulevale e-kirjale, et Te saaksite heita pilgu selle sisule ilma avamata. See teeb e-kirjade otsingu kiiremaks ja käepärasemaks.

Call center templates

Looge osakondade näol kaustad ja alamkaustad. Tagage, et iga e-kiri oleks automaatselt suunatud õigesse osakonda kasutades automatisatsiooni reegleid või käistsi ümbermääramist.

Live chat templates

Määrake selged kohustused üle mitmete osakondade ja agentide. Tänu oma uuele Outlooki alternatiivile tagate, et ükski e-kiri ei kuku pragude vahele ega jää vastamata.

Social customer service templates

Vaadake, muudke ja lisage infot meie sisseehitatud CRMi (kliendisuhete haldusesse) e-kirjadele ja kõnedele vastamise ajal. Et muuta klienditeenindus personaalsemaks, sisestage juurde kohandatud välju nagu kingasuurus, ajavöönd jms.

Business Email Templates

Avalikustage rohkem informatsiooni käesoleva e-kirja, kliendi või lahendusprotsessi kohta. Teie kolleegid saavad neid näha märkemetest igal hetkel kui nad lahendavad erilist e-kirja/päringut.

Siit näete meie klientide öeldut

  • Me kasutasime Outlooki, et jälgida ja vastata klientide ja uute potentsiaalsete klientide e-kirjadele / sotsiaalmeedia märguannetele. Igapäevaselt puutusime kokku erinevate probleemidega, nagu kogemata kustutatud või vastamata e-kirjad, ei suutnud e-kirju üles leida, kuna neil puudusid viitenumbrid, aeglus, ning samadele e-kirjadele vastamine erinevate töötajate poolt. LiveAgent on lahendanud kõik need mured

    Mike S. – Direktor – 5/5

  • Kliendipäringute käsitelime oli väga keeruline, kui meeskond inimesi jagas ühte postkasti. LiveAgent tagab efektiivsuse.

    Infotehnoloogia ja -teenuste kasutaja – 4.5/5

  • Võrreldes jagatud Outlooki postkastiga suudame me eraldada e-kirjad siltidega, mis toovad esile mitte ainult selle, kellele e-kiri on mõeldud ja mis teemal see on, vaid ka võtmesõnad, mida me otsida saame. See on aidanud meil luua mitu postkasti väiksemate ettevõtte alade jaoks ning suurendanud klientide aitamise efektiivsust.

    Michael B – 4.5/5

  • Mulle meeldib kuidas LiveAgent lubab päringud kategooriatesse panna, määrata tarneajad ja automatiseerida paljud asjad, mis on Outlookis aeganõudvad.

    Anonymous reviewer – Logistika ja Tarneahel – 5/5

  • Lihtne kasutada ja paigaldada, sisaldab palju kasulikke funktsioone – mulle isiklikult siltide automatiseerimine (reeglid ja aja reeglid), mis aitab pileteid hallata. Varasemalt kasutasin Outlooki + ZOHO’t + Zoiperit (telefonikõnedeks), nüüd kasutan kõigi kolme jaoks LiveAgenti, pluss ma saan lisada märkmeid ja salvestan telefonikõne piletile.

    Anonüümne arvustaja – Personalijuht – 5/5

  • Ma alustasin Outlkookil põhineva süsteemiga ja isegi nädala vanuste e-kirjade otsimine oli piin. Võimalus LiveAgentiga automaatselt korrastada e-kirju siltide, isikute, kaustade, kohandatud filtrite, aja värvi jms. järgi, on e-kirjadega tegelemise teinud palju kergemaks. Ma pean harva kulutama rohkem kui minuti otsimisele, et leida mida soovin.

    Robert S. – Klienditeenuste Abijuht – 4.5/5

Jätke maha oma frustratsioon ja öelge igaveseks head aega Outlookile

LiveAgent, parim turul olev alternatiiv, on enim arvustatud ja pärjatud SMB poolest #1 klienditoe tarkvaraks aastal 2021.  Ühinege esmaklassilise klienditeeninduse pakkumiseks ettevõtetega nagu Yamaha, BMW, Huawei. LiveAgentiga on see imelihtne. 

3,000+ Trustpiloti | GetAppi | G2 crowdi arvustust

Upset man-illustration

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milline on LiveAgent võrreldes Outlookiga?

LiveAgent pakub Outlookile lisaks järgmisi võimalusi: piletifunktsioonid, 24/7 tugi, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia integreerimine.

Millised on Outlooki asemel LiveAgenti kasutamise hüved?

Outlooki asemel LiveAgenti kasutamise hüved hõlmavad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmist, vähenenud klienditeeninduskulusid, vähenenud klientide kadumise määra ja paremat agendi töövoogu.

Related Articles to Outlooki Alternatiiv
Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on hea Gorgiase alternatiiv, mis suurendab kliendirahulolu ja kasutab õiget klienditeeninduse tarkvara. Seda ei vaja krediitkaarti ja on saadaval tasuta prooviversioon 7 või 30 päevaks. Sellel on palju funktsioone ja integratsioone, nagu näiteks Shopify või sotsiaalmeedia integratsioonid.

Kui otsite võimsat Kayako alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Sellel on turu kiireim vestlusvidin ja üle 179 kasuliku klienditoe funktsiooni

Otsite Kayako alternatiivi?

LiveAgent on #1 klienditoe tarkvaraks keskmiste ja väikeste ettevõttete poolt, mis pakub alternatiivi Kayako'le. LiveAgent säästab aega ja raha ning aitab keskenduda olulisele - sisuliste suhete loomisele klientidega. Kliendid on valinud LiveAgenti oma eelistatud Kayako alternatiiviks ning räägivad selle funktsiooniderikkusest, hinna ja suurepärase tugi- ja abiteenusest.

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

Vaadake, miks on LiveAgent parim alternatiiv Desk.com-le. Saage teada oma eelistest ja registreerige end kasutades meie 14-päevast tasuta prooviperioodi, ei mingeid püsivaid kohustusi.

Otsite parematkasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on stabiilne mitme kanaliga kasutajatoe lahendus, millel on regulaarsed uuendused ja pidevalt rakendatakse uusi funktsioone ja funktsionaalsust. Samas Desk.com tooted on oma aja ära elanud ning teenused ei saa olulisi uuendusi, mis takistab nende funktsionaalsust ja võimalust pakkuda kliendituge. LiveAgent peaks olema esimene samm parema klienditeeninduse suunas.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo