Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Outlooki targem versioon, mis toetab mitme kasutaja ligipääsu ja edastab mitmed aadressid ja kommunikatsioonikanalid ühte postkasti.
Meie Outlooki alternatiiv pakub mitmeid piletite vahekaarte kiiremaks probleemilahendamiseks ning lihtsamaks sisse ja välja hüppamiseks.
Säästke oma agentidel rohkem kui 15 tundi tööd nädalas, luues eelnevalt määratletud vastused korduma kippuvatele küsimustele konserveeritud sõnumite kujul.
Andke Outlooki alternatiividele võimalus parandada oma tugiteenust ajajälgimise funktsioonidega. Avastage millised ülesanded on kõige keerukamad või millised agendid vajavad rohkem treenimist – seda kõike ühest liidesest.
Meie Outlooki alternatiiv pakub käepärast hübriidset piletivoogu, et Te ei läheks kaotsi erinevate kanalite kaudu saabuvate kliendivestluste segaduses.
LiveAgent, ideaalne Outlooki alternatiiv, tagab võimaluse mitmel tugiteenuse agendil koostööd teha, ilma üksteise tööd kustutamata. Agente hoiatatakse kohe kui nad vaatavad pileteid, mille kallal juba töötatakse.
LiveAgent hoopleb rikkaimate automatiseerimise reeglitega, tehes sellest täiusliku alternatiivi Outlookile. Kiirendage igapäevaseid ülesandeid automatiseerides sildistamisi, kohustusi või e-kirjadele vastamist.
Outlooki alternatiivid määravad automaatselt sildid igale sissetulevale e-kirjale, et Te saaksite heita pilgu selle sisule ilma avamata. See teeb e-kirjade otsingu kiiremaks ja käepärasemaks.
Looge osakondade näol kaustad ja alamkaustad. Tagage, et iga e-kiri oleks automaatselt suunatud õigesse osakonda kasutades automatisatsiooni reegleid või käistsi ümbermääramist.
Määrake selged kohustused üle mitmete osakondade ja agentide. Tänu oma uuele Outlooki alternatiivile tagate, et ükski e-kiri ei kuku pragude vahele ega jää vastamata.
Vaadake, muudke ja lisage infot meie sisseehitatud CRMi (kliendisuhete haldusesse) e-kirjadele ja kõnedele vastamise ajal. Et muuta klienditeenindus personaalsemaks, sisestage juurde kohandatud välju nagu kingasuurus, ajavöönd jms.
Avalikustage rohkem informatsiooni käesoleva e-kirja, kliendi või lahendusprotsessi kohta. Teie kolleegid saavad neid näha märkemetest igal hetkel kui nad lahendavad erilist e-kirja/päringut.
Me kasutasime Outlooki, et jälgida ja vastata klientide ja uute potentsiaalsete klientide e-kirjadele / sotsiaalmeedia märguannetele. Igapäevaselt puutusime kokku erinevate probleemidega, nagu kogemata kustutatud või vastamata e-kirjad, ei suutnud e-kirju üles leida, kuna neil puudusid viitenumbrid, aeglus, ning samadele e-kirjadele vastamine erinevate töötajate poolt. LiveAgent on lahendanud kõik need mured
Mike S. – Direktor – 5/5
Kliendipäringute käsitelime oli väga keeruline, kui meeskond inimesi jagas ühte postkasti. LiveAgent tagab efektiivsuse.
Infotehnoloogia ja -teenuste kasutaja – 4.5/5
Võrreldes jagatud Outlooki postkastiga suudame me eraldada e-kirjad siltidega, mis toovad esile mitte ainult selle, kellele e-kiri on mõeldud ja mis teemal see on, vaid ka võtmesõnad, mida me otsida saame. See on aidanud meil luua mitu postkasti väiksemate ettevõtte alade jaoks ning suurendanud klientide aitamise efektiivsust.
Michael B – 4.5/5
Mulle meeldib kuidas LiveAgent lubab päringud kategooriatesse panna, määrata tarneajad ja automatiseerida paljud asjad, mis on Outlookis aeganõudvad.
Anonymous reviewer – Logistika ja Tarneahel – 5/5
Lihtne kasutada ja paigaldada, sisaldab palju kasulikke funktsioone – mulle isiklikult siltide automatiseerimine (reeglid ja aja reeglid), mis aitab pileteid hallata. Varasemalt kasutasin Outlooki + ZOHO’t + Zoiperit (telefonikõnedeks), nüüd kasutan kõigi kolme jaoks LiveAgenti, pluss ma saan lisada märkmeid ja salvestan telefonikõne piletile.
Anonüümne arvustaja – Personalijuht – 5/5
Ma alustasin Outlkookil põhineva süsteemiga ja isegi nädala vanuste e-kirjade otsimine oli piin. Võimalus LiveAgentiga automaatselt korrastada e-kirju siltide, isikute, kaustade, kohandatud filtrite, aja värvi jms. järgi, on e-kirjadega tegelemise teinud palju kergemaks. Ma pean harva kulutama rohkem kui minuti otsimisele, et leida mida soovin.
Robert S. – Klienditeenuste Abijuht – 4.5/5
3,000+ Trustpiloti | GetAppi | G2 crowdi arvustust
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
LiveAgent pakub Outlookile lisaks järgmisi võimalusi: piletifunktsioonid, 24/7 tugi, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja sotsiaalmeedia integreerimine.
Outlooki asemel LiveAgenti kasutamise hüved hõlmavad suurenenud kliendirahulolu, klientide hoidmist, vähenenud klienditeeninduskulusid, vähenenud klientide kadumise määra ja paremat agendi töövoogu.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel