Outlook on kõige tugevam individuaalsete kasutajate valdkonnas. Neile, kes otsivad Outlooki alternatiivi, mille pakutavad funktsioonid keskenduvad organisatsioonidele, on LiveAgent õige valik. Olgu selleks siis mitme e-posti aadressi haldamine, koostöö tõhustamine või integratsioonide lubamine – LiveAgent kannab kõige eest hoolt.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Microsoft Outlook on pikka aega olnud populaarne valik meilide haldamiseks ja klienditeeninduse hõlbustamiseks. Pidevalt muutuvate kliendivajaduste keskmes on aga oluline uurida muid jõulisi alternatiive. Selle artikli eesmärk on juhatada teid läbi parimate Outlooki alternatiivide, keskendudes nende tõhususele, kasutatavusele ja kohandatavusele.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Microsoft Outlook on olnud e-posti ja ülesannete haldamise, kalendrikorralduse ja meeskonnakoostöö nurgakivi juba aastaid. Kuna klienditeeninduse nõuded arenevad ja tehnoloogia areneb, on aga vaja uurida Outlooki alternatiive. Need alternatiivid pakuvad suurepäraseid funktsioone ja täiustatud integratsiooni, mille tulemuseks on parem kasutuskogemus. Lisaks pakutakse laiaulatuslikke tööriistu, nagu piletisüsteemid, sisseehitatud reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia tugi ja täiustatud analüütika, mis teenindab paljude klientide klienditoe vajadusi, parandades oluliselt klienditeeninduse juhtimist.
On veel üks oluline aspekt kaalumiseks, sujuv ühenduvus teiste klienditeeninduse tööriistade ja platvormidega. Outlooki piiratud integreerimisvõimalused võivad põhjustada kitsaskohti ja töövoo ebatõhusust. Tugevate funktsioonide ja ulatuslike integreerimisvõimalustega alternatiivide uurimine võimaldab ettevõtetel luua tervikliku ja tõhusa klienditoe süsteemi. See strateegia võib suurendada tootlikkust ja tõhustada kliendituge, tagades et ettevõtted peavad sammu oma arenevate klientide vajadustega.
Outlook on usaldusväärne meilihaldustööriist, kuid sellel on ka oma piirangud. Üks väljakutse on mitme konto haldamine ühes liideses, mis tekitab raskusi sõnumite kategoriseerimisel, tähtsuse järjekorda seadmisel ja neile vastamisel. Näiteks klienditeeninduse meeskonnal, kes tegeleb erinevate osakondade, kaubamärkide või eesmärkidega päringutega, võib olla raskusi postkasti korrastamisega. Seda tüüpi probleeme saab vältida selliste funktsioonidega nagu LiveAgenti Universaalne postkast ja mitme agendi juhtpaneel.
Teine probleem on seadmete vaheline sünkroonimine. Ühes seadmes tehtud muudatused ei pruugi kajastuda teistes, tekitades segadust ja vastamata kohtumisi. Näiteks võib kasutaja oma kalendrit värskendada lauaarvutis, kuid muudatused ei kajastu tema mobiilseadmes.
Outlooki piiratud kohandamisvalikud võivad samuti takistada töövoo optimeerimist. Kasutajatel võib olla raskusi platvormi liidese ja funktsioonide kohandamisega vastavalt oma konkreetsetele vajadustele. Näiteks võivad klienditeenindusmeeskondade tööviljakuse tagamiseks olla vajalikud automatiseerimisreeglid või täiendavad kategoriseerimisväljad.
Õige meilikliendi valimine on ettevõtete ja eraisikute jaoks ülioluline, kuna see mõjutab otseselt suhtluse tõhusust, töövoogu ja üldist tootlikkust. Kuigi Outlook on olnud populaarne valik, võivad kasutajad otsida alternatiive erinevatel põhjustel, nagu arenevad klienditeeninduse vajadused või nõudlus lisafunktsioonide järele. LiveAgent, kõik-ühes klienditoe platvorm, pakub laiaulatuslikku tööriistakomplekti kliendisuhtluse tõhusaks haldamiseks ja klienditoe meeskonna töövoogude sujuvamaks muutmiseks.
Meilikliendi valimisel tuleb arvesse võtta sujuvat integreerimist olemasolevate tööriistadega, kasutusmugavust, täiustatud funktsioone konkreetsetele vajadustele ja tarkvarapakkuja usaldusväärset tuge. Ühilduvus erinevate seadmete ja platvormidega on samuti oluline järjepideva suhtluskogemuse tagamiseks. Skaleeritavus on veel üks tegur, mida tuleb arvestada, kuna valitud platvorm peaks kohanema kasvavate kliendisuhtluse ja ettevõte vajadustega. Samuti tuleks kaaluda hinda ja taskukohasust, sealhulgas lisafunktsioonide või -kasutajate lisakulusid.
On aeg uurida Outlooki alternatiive ja leida sobiv meiliklient või kasutajatoe platvorm, mis vastab teie muutuvatele nõuetele. Hinnates eelpool loetletud kriteeriumide alusel selliseid valikuid nagu LiveAgent, saate leida parima alternatiivi erakordse klienditeeninduse pakkumiseks ja sujuva koostöö edendamiseks oma organisatsioonis.
E-posti kliendi valimisel on ülioluline arvestada oma konkreetsete vajadustega ja hinnata võimalikke lahendusi selliste tegurite alusel nagu kasutusmugavus, ühilduvus teiste tööriistadega, turvalisus ja hind. Intuitiivne ja kasutajasõbralik liides võib vähendada õppimiskõverat ja tõsta tootlikkust. Hinnake platvormi kasutatavust ja kasutage prooviperioode või demosid, et tagada sujuv kliendikogemus.
Hinnake e-posti kliendi ühilduvust olemasolevate ja tulevaste tööriistadega. Sujuv integreerimine projektihaldustööriistade, CRM-tarkvara ja sotsiaalmeedia platvormidega võib parandada teie meeskonna võimalusi ja muuta suhtluse sujuvamaks. Veenduge, et meiliklient toetaks ühtsele sidesüsteemile vajalikke integreerimisvalikuid.
Turvalisus on tundlike andmete kaitsmisel ülimalt oluline. Uurige iga meiliklienti pakutavaid turvameetmeid, sealhulgas krüptimist, kaheastmelist autentimist ja privaatsuspoliitikat. Tugevate turvameetmetega kliendi valimine aitab säilitada teie organisatsiooni mainet ja tagada teie suhtluse konfidentsiaalsuse.
Kaaluge iga meilikliendi maksumust, hinnates samal ajal ka selle pakutavaid funktsioone ja võimalusi. Otsige üles võimalikud varjatud kulud, nagu lisasalvestusruumi, kasutajate või preemium funktsioonide tasud. Lisaks uurige, kas on olemas tasandilisi hinnastruktuure, mis pakuvad taskukohaseid valikuid väiksematele ettevõtetele või alustavatele ettevõtetele, piiramata suhtlust ja korraldustööriistu.
Meilikliendi või kasutajatoe lahenduse valimisel on kulude ja funktsionaalsuse vahelise õige tasakaalu leidmine ülioluline. Teadliku otsuse tegemiseks alustage oma organisatsiooni konkreetsete vajaduste mõistmisest ning tõhusa suhtluse ja klienditoe jaoks vajalike põhifunktsioonide tuvastamisest. Kaaluge integreerimist, automatiseerimist, skaleeritavust ja kohandamisvõimalusi, mis ühtivad teie töövoogudega.
Uurige erinevaid meilikliente ja kasutajatoe lahendusi, võrreldes nende pakkumisi ja kulusid. Tehke kindlaks millised funktsioonid on olulised ja millistest saate loobuda, ilma et see kahjustaks teie sidesüsteemi tõhusust. Otsige kulude kokkuhoiu võimalusi, nagu mitmetasandiline hind, paindlikud valikud või allahindlused, mis põhinevad kasutajate arvul või iga-aastasel arveldamisel.
Võtke arvesse pikaajalisi kulumõjusid, sealhulgas võimalikke tasusid organisatsiooni kasvamisel kasutajate lisamise, salvestusruumi või esmaklassiliste funktsioonide eest. Tulevaste kulude hindamine aitab hinnata platvormi üldist väärtust. Kulusid ja funktsionaalsusi hoolikalt tasakaalustades saate valida e-posti kliendi või kasutajatoe lahenduse, mis vastab teie organisatsiooni vajadustele, jäädes samas eelarve piiresse, parandades seeläbi teie kliendisuhtlust ja klienditoe strateegiaid.
Klientide arvustuste ja iseloomustuste analüüsimine võib alternatiivide otsimisel kasulik eriti kasulik olla. Need ülevaated pakuvad tutvustusi erinevate rakenduste kasutatavuse, töökindluse ja funktsioonide kohta.
Neid arvustusi lugedes on oluline meeles pidada, et iga kasutaja kogemus on ainulaadne ja see, mis ühele hästi sobib, ei pruugi teisele sobida. Positiivsete või negatiivsete arvustuste konsensus võib aga aidata teil kindlaks teha, kas rakendus vastab teie konkreetsetele vajadustele.
Lisaks võivad kasutajate ülevaated ja iseloomustused anda teavet iga rakenduse pakutava klienditoe kohta, mis on ülioluline tehniliste probleemide või küsimuste korral.
Outlooki alternatiivi otsimisel on oluline uurida iga valiku pakutava klienditoe ja ressursside taset. Juurdepääs teadlikele tugimeeskondadele ja ressurssidele võib tehniliste probleemide lahendamisel ja tootlikkuse parandamisel oluliselt kaasa aidata.
LiveAgent on üks alternatiiv, mis pakub ööpäevaringset kliendituge erinevate kanalite kaudu, sh reaalajas vestlus, e-posti ja telefonitugi. See annab kasutajatele paindlikkuse ja mugavuse probleemide lahendamiseks igal ajal, sõltumata tööajast või asukohast.
Teine oluline ressurss, mida kaaluda, on teadmusbaas, kus kasutajad pääsevad juurde õpetustele ja artiklitele, et lahendada levinud probleeme ja saada juhiseid konkreetsete probleemide kohta. Hästi organiseeritud teadmusbaas, nagu seda pakub LiveAgent, võib olla hindamatu väärtusega tõrkeotsingutel, probleemide iseseisval lahendamisel, reageerimisaegade vähendamisel ja tootlikkuse suurendamisel.
Microsoft Outlookile alternatiivi otsimisel tuleb meili- ja suhtlushalduse parandamiseks arvestada mitme põhifunktsiooniga. Üks oluline funktsioon, mida otsida, on universaalne postkast, mis koondab kokku kõik teie suhtluskanalid – meilid, vestlused, sotsiaalmeedia ja palju muud.
Omnikanali tugi on veel üks oluline funktsioon, mida kaaluda, mis võimaldab teil suhelda klientidega erinevates kanalites. See võib aidata tõsta klientide rahulolu ja edendada kommunikatsioonihaldust.
Veel üks oluline funktsioon, mida kaaluda, on kliendisuhete halduse (CRM) süsteem, mis aitab jälgida ja hallata kliendisuhtlust. See funktsioon võib parandada müügi tootlikkust, süvendada kliendisuhteid ja pakkuda isikupärasemaid kogemusi.
LiveAgent pakub kohandatavat ja kuluteadlikku klienditoe platvormi, mis paistab silma ideaalse Outlooki alternatiivina erinevate tööstusharude jaoks. Enam kui 180 muljetavaldavast funktsioonist koosnev LiveAgent on loodud hõlpsaks kasutamiseks, teenindades erinevaid kasutajaid, nii rohkem kui vähem kogenud. Tarkvara kasutajasõbralikku lähenemist toetab pühendumus pakkuda erakordset kliendituge ja pidevat arendustööd. Luues õige tasakaalu tervikliku funktsioonide komplekti ja kulutõhususe vahel, sillutab LiveAgent teed suurepärasele klienditeeninduse kogemusele.
Kas plaanite liikuda Outlookist mõnele kõikehõlmavale klienditoe lahendusele? Proovige LiveAgenti ja uurige selle ulatuslikku funktsioonide komplekti, mis on kohandatud teie organisatsiooni ainulaadsetele vajadustele.
LiveAgenti võimas klienditoe platvorm ühtib sujuvalt enam kui 200 kolmanda osapoole rakendusega, pakkudes kohandatud kasutuskogemust. Need tähelepanuväärsed integratsioonid hõlmavad tuntud kaubamärke, nagu Shopify, Woocommerce, Magento, Jira, Slack, Pipedrive, Zoiper ja Salesforce, mis on kõik suunatud tootlikkuse suurendamisele ja teie töövoo lihtsustamisele.
LiveAgenti terviklahendus paistab silma suurepärase Outlooki alternatiivina ettevõtetele, kes otsivad ökonoomset, intuitiivset ja kohandatavat valikut. Kuigi tarkvara peamine kliendibaas hõlmab e-kaubanduse ettevõtteid, on LiveAgenti võimsad funktsioonid kohalduvad erinevate tööstusharude ainulaadsete nõuetega. KA väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kes püüavad oma klienditeenindusstrateegiat viimistleda ja klientide rahulolu tõsta, leiavad LiveAgentist rohkelt väärtust. LiveAgenti märkimisväärsed võimalused positsioneerivad selle kõrgele kohale Outlooki konkurentide seas.
Lisaks tasuta 30-päevasele prooviversioonile pakub LiveAgent oma tarkvara vähendatud versiooni täiesti tasuta. Neile, kes otsustavad selle klienditeeninduslahenduse täielikult omaks võtta, on saadaval neli hinnataset: Väikse paketi hind on 9 dollarit agendi kohta kuus, Keskmise hind 29 dollarit agendi kohta kuus, Suur 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsioon 69 dollarit agendi kohta kuus. See rikkalik valik valikuvõimalusi rahuldab igas suuruses ettevõtete erinevaid eelarvevajadusi ja nõudeid.
Gmail pakub hõlpsasti juurdepääsetavat ja võimalusterohket meiliplatvormi, mis on populaarne Outlooki alternatiiv nii isiklikuks kui ka professionaalseks kasutamiseks. Puhta ja kaasaegse liidesega Gmail pakub intuitiivset korraldust ja ulatuslikke kohandamisvõimalusi. Mitmekülgse ja kasutajasõbraliku meililahendusena sobib Gmail nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele, hõlbustades igapäevase suhtluse tõhusat haldamist.
Gmail integreerub veatult erinevate Google’i toodetega, sealhulgas Google Drive, Google Calendar, Google Hangouts ja Google Analytics. Lisaks toetab see arvukalt kolmandate osapoolte lisandmooduleid ja rakendusi, laiendades veelgi selle funktsionaalsust.
Gmail on mõeldud eraisikutele, ettevõtjatele, väikeettevõtetele ja suurettevõtetele, kes otsivad kasutajasõbralikku ja võimalusterohket meilihalduslahendust, millel on suurepärane maine. Integreerimine Google’i teenuste ja erinevate kolmandate osapoolte rakendustega muudab Gmaili sujuvaks ja tõhusaks lahenduseks suurepärast E-posti otsivatele kasutajatele.
Gmail pakub tasuta põhiversiooni, millest piisab üksikutele kasutajatele. Ettevõtete jaoks on Google Workspace’il neli hinnaplaani: Business Starter hinnaga 6 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Standard 12 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Plus 18 dollarit kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mille puhul peate kohandatud hinna saamiseks võtma ühendust nende müügimeeskonnaga. tsitaat. Uued kliendid saavad Google Workspace’i pakette proovida 14-päevase tasuta prooviperioodiga.
Vaadake täielikku Gmaili alternatiivi võrdlust ja uurige, kuidas võrrelda seda LiveAgentiga.
ProtonMail paistab silma turvalise ja privaatsusele keskenduva meiliplatvormina, muutes selle atraktiivseks Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes eelistavad andmekaitset. Täieliku krüptimisega tagab ProtonMail, et konfidentsiaalne teave jääb kindlatesse kätesse. Puhas ja kasutajasõbralik liides sobib nii isiklikele kui ka professionaalsetele kasutajatele, pakkudes lihtsat ja turvalist meilihalduskogemust.
ProtonMail säilitab oma tugeva turvalisuse, ühendudes ProtonMail Bridge funktsiooni kaudu erinevate meiliklientidega, mis toetavad IMAP-i ja SMTP-d. See hõlmab integreerimist populaarsete meiliklientidega, nagu Thunderbird, Apple Mail ja Outlook, mis võimaldab teie krüptitud postkasti sujuvalt eelistatud kliendiga sünkroonida.
ProtonMail on erakordne Outlooki alternatiiv ettevõtetele ja üksikisikutele, kes otsivad turvalisust ja privaatsust arvestavat meililahendust. Selle võrratu pühendumus andmekaitsele äratab huvi ettevõtetes, mis hõlmavad kõiki sektoreid, eriti neid, kes käitlevad tundlikku teavet või hindavad privaatsusele keskendunud suhtlust. Oma kasutajasõbraliku disaini ja tugevate turvafunktsioonidega on ProtonMail meilihalduse vallas tugev kandidaat.
ProtonMail pakub eraisikutele tasuta põhipaketti. Kasutajatele, kes soovivad ProtonMaili täielikku äripotentsiaali avada, on saadaval kolm hinnataset: Mail Essentials hinnaga 6,99 eurot kasutaja kohta kuus, Business 10,99 eurot kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mis nõuab kohandatud hinnapakkumise saamiseks vestlust müügimeeskonnaga.
Kustomeri tarkvara koondab kogu kliendisuhtluse ühtsesse keskkonda. Tänu tohututele automatiseerimisvõimalustele kasutavad ettevõtted seda oma klienditeeninduse tänapäeva toomiseks.
Mailbirdi tugevus seisneb selle võimes sujuvalt integreeruda paljude kolmandate osapoolte rakendustega. Selle märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid tootlikkuse rakendusi, nagu Asana, Trello, Evernote, Dropbox ja Slack.
Mailbird on suurepärane Outlooki alternatiiv professionaalidele, kes haldavad mitut meilikontot ning otsivad tõhusat ja organiseeritud meilihaldusplatvormi. Selle intuitiivne liides, kohandamisvalikud ja muljetavaldavad integreerimisvõimalused sobivad ettevõtetele ja üksikisikutele, kes soovivad tsentraliseeritud suhtluskogemust. Mailbird sillutab teed tootlikkuse parandamisele ja e-posti sujuvamale haldamisele.
Neile, kes soovivad kasutada Mailbirdi kõiki funktsioone, on ettevõtetele saadaval kaks hinnaplaani: Business Yearly 5,75 € kasutaja kohta kuus ja Business Pay Once ühekordse makse eest 399 € kasutaja kohta.
Mailspring on meiliklient, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad kasutajasõbralikku ja arusaadavat lahendust oma meilide haldamiseks. Mailspring, mis on välja töötatud tehnoloogilist tõhusust silmas pidades, pakub mitmeid funktsioone, mille eesmärk on e-posti haldamise ja suhtluse lihtsustamine. Praktilise ja minimalistliku meilihaldustarkvarana võib Mailspring olla kasulik nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.
Mailspring toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, sealhulgas Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i, Office 365 ja IMAP-kontodega. See paindlikkus võimaldab koondada mitu meilikontot ühte postkasti.
Mailspring on sobiv Outlooki alternatiiv neile, kes eelistavad lihtsamat meilihalduslahendust. Selle kasutajasõbralik liides ja üldised tootlikkuse tööriistad võivad olla kasulikud professionaalidele, kes otsivad suhtlust lihtsustavaid meilikliente ilma lisafunktsioonideta. Traditsiooniliste meiliteenuste tagasihoidliku konkurendina suudab Mailspring vastata oma lihtsust ja kasutusmugavust hindavatele kasutajate vajadustele.
Mailspring pakub põhifunktsioonidega tasuta versiooni, et kasutajad saaksid proovida selle võimalusi. Täiendavate tööriistade ja funktsioonide kasutamiseks saavad kasutajad valida Mailspring Pro, mis on saadaval hinnaga 8 dollarit kuus.
iCloud Mail on Apple’i pakutav meiliteenus, mis pakub Outlooki alternatiivi neile, kes eelistavad Apple’i ökosüsteemi integreeritud pilvepõhist meililahendust. Oluliste meilihaldusfunktsioonide pakkumiseks mõeldud iCloud Mail keskendub lihtsusele ja sujuvale sünkroonimisele macOS-i ja iOS-i seadmete vahel.
iCloud Mail on loodud lihtsaks integreerimiseks teiste Apple’i rakenduste ja teenustega, nagu kalender, kontaktid, märkmed ja iCloud Drive. Kuigi see ühildub kolmandate osapoolte meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, ei paku see ulatuslikku integreerimist muude kolmandate osapoolte rakenduste või teenustega.
iCloud Mail on sobiv Outlooki alternatiiv kasutajatele, kes hindavad Apple’i ökosüsteemi pilvepõhist meilihalduslahendust. Selle fookus peamistele funktsioonidele ja sujuvale sünkroonimisele Apple’i seadmete vahel muudab selle sobivaks valikuks neile, kes hindavad lihtsust ja ühilduvust macOS-i ja iOS-i keskkondadega. Tavapäraste meiliteenuste alternatiivina võib iCloud Mail vastata üksikisikute ja ettevõtete meilihaldusnõuetele.
iCloud Mail on Apple ID-ga kasutajatele saadaval ilma lisatasuta. Teenus sisaldab 5 GB tasuta salvestusruumi meilide, dokumentide ja varukoopiate jaoks. Kasutajad saavad minna üle kõrgematele salvestusmahupakettidele: 50GB 0,99 dollari eest kuus, 200GB 2,99 dollari eest kuus või 2TB 9,99 dollari eest kuus. Hinnad võivad olenevalt riigist ja piirkonnast erineda.
Thunderbird on Mozilla poolt välja töötatud tasuta avatud lähtekoodiga meiliklient, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad kohandatavat ja kogukonnapõhist meilihalduslahendust. Thunderbird pakub olulisi funktsioone meilisuhtluse tõhusaks haldamiseks, edendades samal ajal laiendatavust paljude lisandmoodulite kaudu. See on ka üks väheseid avatud lähtekoodiga Outlooki alternatiive.
Thunderbird toetab integreerimist paljude lisandmoodulitega, võimaldades kasutajatel laiendada selle funktsioone ja kohandada oma meilikogemust. Mõned populaarsed lisandmoodulid hõlmavad kalendri integreerimist, meiligraafikut ja visuaalseid täiustusi. Võimalik on ka integreerimine kolmandate osapoolte meiliteenuse pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP ja POP3 kontod.
Thunderbird on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes hindavad tasuta avatud lähtekoodiga ja kohandatavat meilihalduslahendust. Selle funktsioonide komplekt ja lisandmoodulite kaudu laiendatavus muudavad Thunderbirdi suurepäraseks valikuks neile, kes soovivad kohandada oma meiliklienti vastavalt oma vajadustele. Kogukonnapõhise meilihaldustarkvarana vastab Thunderbird üksikisikute, ettevõtete ja organisatsioonide nõuetele, kes otsivad juurdepääsetavat ja paindlikku meilikogemust.
Thunderbirdi kasutamine on täiesti tasuta, ilma kasutamisega seotud lisatasudeta. Avatud lähtekoodiga projektina tugineb Thunderbird tarkvara hooldamise ja täiustamise osas oma kasutajate ja arendajate kogukonna panustele.
Postbox on e-posti klient, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes otsivad kõikehõlmavat, kohandatavat ja intuitiivset meilihalduslahendust. Postbox, mis on keskendunud meilisuhtluse haldamiseks produktiivse keskkonna loomisele, pakub lisaks täiustatud funktsioonidele ka kõiki elementaarseid funktsioone. Nii üksikkasutajaid kui ka organisatsioone teenindava meilihaldusteenusena suudab Postbox täita mitmesuguseid meiliga seotud vajadusi.
Postbox toetab mõõdukat valikut integratsioone ja lisandmooduleid. Populaarsete integratsioonide hulka kuuluvad Evernote, Todoist, Wrike ja Trello. Postkast võimaldab luua ühenduse kolmanda osapoole meiliteenuse pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP ja POP3 kontod.
Postbox on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad kohandatavat ja funktsioonirikast meilihalduslahendust. Selle oluliste ja täiustatud funktsioonide kombinatsioon muudab selle sobivaks valikuks professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad produktiivseid e-posti klienti, mis kohandub nende vajadustega. Tõhusa meilihaldustarkvarana rahuldab Postbox üksikisikute ja ettevõtete vajadusi, et optimeerida oma meilikogemust.
Postbox pakub oma funktsioonide ja võimaluste testimiseks tasuta prooviperioodi. Piiramatu juurdepääsu ja kasutamise jaoks saavad kasutajad osta ühekordse litsentsi hinnaga 49 dollarit.
Zoho Mail on pilvepõhine e-posti teenus, mis on loodud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes on huvitatud terviklikust ärile suunatud meilihalduslahendusest. Zoho Mail, mis on osa Zoho suuremast rakenduste komplektist, pakub olulisi e-posti funktsioone koos koostöö- ja tootlikkuse tööriistadega, muutes selle sobivaks nii üksikkasutajatele kui ka organisatsioonidele.
Zoho Mail on integreeritud Zoho rakenduste komplektiga, pakkudes sujuvat ühendust muude Zoho teenustega, nagu Zoho CRM, Zoho Office Suite ja Zoho Projects. Lisaks toetab Zoho Mail SMTP-, POP- ja IMAP-protokolle, võimaldades kasutajatel ühendada oma kontod kolmanda osapoole meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, Apple Mail ja Thunderbird.
Zoho Mail on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad ärile suunatud meilihalduslahendust. Selle integreerimine Zoho rakenduste komplekti ja erinevate koostöötööriistadega võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad mitmekülgset, kõikehõlmavat ja omavahel ühendatud meiliklienti. Osana suuremast ärirakenduste komplektist rahuldab Zoho Mail organisatsioonide ja üksikisikute vajadusi, et muuta oma e-posti kasutuskogemust sujuvamaks muude oluliste tootlikkuse tööriistadega.
Zoho Mail pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti kuni 5 kasutajale. Tasulised plaanid on saadaval lisakasutajatele ja lisafunktsioonidele: Mail Lite maksab 0,90 € kasutaja kohta kuus, Mail Premium 3,60 € kasutaja kohta kuus ja Workspace 3 € kasutaja kohta kuus.
Shift on meiliklient ja tööjaam, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes hindavad meilikontode, rakenduste ja töövoogude tsentraliseerimist. Pakkudes populaarsete meili- ja tootlikkuse tööriistade konsolideerimist ja haldamist, muudab Shift nii üksikisikute kui organisatsioonide suhtlust ja koostööd sujuvamaks. Ühtse tööjaama ja meilihalduslahendusena lahendab Shift mitme konto, rakenduse ja teenuse navigeerimise väljakutsed.
Mõned märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid meiliteenuseid, nagu Gmail, Microsoft Outlook, Yahoo Mail ja iCloud Mail, aga ka tootlikkuse ja koostöö tööriistu, nagu Trello, Asana, Slack, Notion, Google Workspace, Microsoft Office 365 ja palju muud.
Shift on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad mitme meilikonto ja tootlikkuse rakendustega tsentraliseeritud tööjaama. Selle keskendumine navigeerimise hõlbustamisele e-posti teenuste ja populaarsete rakenduste ühendamise kaudu võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad tõhusamat ja ühtsemat meiliklienti ja tööruumi. Praktilise lahendusena erinevate meilikontode ja tootlikkuse suurendamise tööriistade haldamiseks vastab Shift nende vajadustele, kes otsivad sujuvamat ja organiseeritud kogemust.
Shift pakub tasuta piiratud funktsioonidega põhiplaani. Täiustatud funktsioonide ja piiramatu rakenduste toe saamiseks saavad kasutajad tellida Shift Advancedi, mis on saadaval hinnaga 149 dollarit aastas, või Shift Teamsi hinnaga 149 dollarit kasutaja kohta aastas.
Calendly on populaarne ajastamise tööriist, mis võib täiendada teie meilisuhtlust. See väga intuitiivne ajastamistarkvara on loodud koosolekute, kohtumiste ja sündmuste korraldamise protsessi lihtsustamiseks nii üksikisikute kui ka organisatsioonide jaoks.
Calendly integreerub sujuvalt suuremate kalendripakkujatega, sealhulgas Google Calendar, Microsoft Outlook, Office 365 ja iCloud. Lisaks on see Calendly API kaudu ühenduses populaarsete tootlikkuse ja suhtlusvahenditega, nagu Zoom, Salesforce, Zapier, Slack ja muude kolmandate osapoolte rakendustega.
Calendly is an ideal scheduling tool for users who want to streamline their scheduling processes alongside email communications. Its extensive features can significantly reduce the time spent on scheduling and calendar management for professionals and organizations. As a scheduling automation solution, Calendly complements any email experience, simplifying event organization and enhancing overall productivity.
Calendly offers a basic plan with limited features for free. For those seeking advanced functionalities, three paid options are available: Essentials for $8 per month per user, Professional for $12 per month per user, and Teams for $16 per month per user.
eM Client is an email management software that offers an alternative to Outlook for users seeking a more straightforward and user-friendly email client. With basic features to manage email communication, eM Client provides a simple solution that is suitable for individual users and small teams. As an email management tool, eM Client caters to users who prefer simplicity and ease of use.
eM Client supports integration with various email providers, allowing connections to Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange, and other IMAP and POP3 accounts. The client also integrates chat services like Google Talk and Jabber.
eM Client on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. Selle keskendumine põhifunktsioonidele võib olla sobivam üksikisikutele, väikestele meeskondadele ja organisatsioonidele, kes otsivad hõlpsasti kasutatavat meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.
eM Client pakub tasuta versiooni põhifunktsioonide ja toega kuni kahele meilikontole. Kasutajatele, kes soovivad kasutada klienti rohkem kui kahe meilikonto jaoks ja kasutada lisafunktsioone, pakub eM Client ühekordset makset 59,95 dollarit Pro versiooni eest või 69,95 dollarit ühekordset makset Business Pro versiooni eest.
Spike on meilihaldustööriist, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes on huvitatud lihtsusele keskenduvast vestlusfunktsioonidega e-posti kliendist. Kombineerides olulised meilifunktsioonid vestluselaadse suhtlusega, soovib Spike muuta e-posti üksikkasutajate ja väiksemate meeskondade jaoks paremini hallatavaks ja vähem segaseks.
Spike toetab integreerimist erinevate e-posti pakkujatega, võimaldades ühenduse luua Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i ja muude IMAP-kontodega.
Spike on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja jutukamat meilihalduslahendust. Selle põhifunktsioonid ja vestlusstiilis liides sobivad üksikisikutele ja väikestele meeskondadele, kes soovivad vähem keerulist meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.
Spike pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti, mis on suunatud isiklikele kasutajatele. Vastasel juhul on saadaval kaks tasulist plaani: Pro-pakett 8 dollarit kasutaja kohta kuus ja äriplaan 16 dollarit kasutaja kohta kuus. Kohandatud plaanid on saadaval nende müügimeeskonnaga ühendust võttes.
Front on meilihaldusplatvorm, mis pakub alternatiivi Outlooki kasutajatele, kes on huvitatud meeskondadele sobivatest koostööpõhistest meililahendustest. Olles keskendunud tööriistade pakkumisele, mis suurendavad meeskonna tootlikkust ja hõlbustavad tõhusat meilihaldust, pakub Front olulisi funktsioone ja valikut koostööfunktsioone. Meilihaldusteenusena sobib Front eriti hästi meeskondadele, kes vajavad ühist juurdepääsu meilisuhtlusele.
Front integreerub mitmesuguste kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega, et aidata meeskonnal koostööd ja tootlikkust suurendada. Populaarsed integratsioonid hõlmavad CRM-süsteeme, nagu Salesforce, HubSpot ja Pipedrive, aga ka projektihaldustööriistu, nagu Trello, Asana ja Jira, ning suhtlusplatvorme, nagu Slack ja Microsoft Teams.
Front on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad meeskondadele mõeldud koostööpõhist meilihalduslahendust. Meeskonnakeskse meilihaldusplatvormina on Front sobiv valik ettevõtetele, kes tegelevad ühisprojektidega või jagatud meilisuhtlusega.
Front pakub 7-päevast tasuta prooviperioodi kasutajatele, kes on huvitatud nende funktsioonide ja võimaluste testimisest. Pidevaks kasutamiseks on Frontil neli tasulist paketivalikut: Starter 19 dollarit kasutaja kohta kuus, Growth 59 dollarit kuus kasutaja kohta, Scale 99 dollarit kuus kasutaja kohta ja Premier 229 dollarit kuus kasutaja kohta.
Vaadake täielikku Fronti alternatiivi võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgenti suhtes vastu peab.
Spark on alternatiivne meiliklient Outlookile, mis pakub puhast ja kasutajasõbralikku kogemust. Pakkudes mitmesuguseid olulisi funktsioone ja funktsionaalsust, püüab Spark lihtsustada e-posti haldamist nii üksikisikute kui ka meeskondade jaoks. Meilihalduslahendusena sobib Spark kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meiliklienti.
Märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad selliseid tööriistu nagu Trello, Asana, Wunderlist ja Slack ning tootlikkuse rakendusi nagu Evernote ja Dropbox.
Spark on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. See sobib nii üksikisikutele kui ka meeskondadele, kes soovivad meiliklienti, mis pakub põhifunktsioone ja puhast liidest, ilma tohutu hulga erinevate võimalusteta.
Spark pakub üksikkasutajatele ja põhivajadustega meeskondadele tasuta paketti, mis sisaldab kõiki olulisi funktsioone. Samuti pakub see kahte tasulist paketti: Premium Individual 4,99 dollari eest kuus, mille arveldamine käib kord aastas, ja Premium Teams 6,99 dollarit kasutaja kohta kuus, mille eest arveldatakse kord aastas.
Outlooki alternatiivid, nagu Spark või LiveAgent, võivad suurendada teie tootlikkust, pakkudes üksikisikutele ja meeskondadele sujuvamat, kasutajasõbralikumat kogemust ja suurepäraseid koostöötööriistu. Integreerudes teiste tootlikkuse rakendustega, pakuvad need alternatiivid täiustatud meilihaldusfunktsioone, mis võimaldavad kasutajatel teha oma tööd tõhusamalt, säilitades samas organiseerituse. Lisaks LiveAgentile on ka teisi e-posti alternatiive, nagu Front, mis vastavad erinevatele vajadustele, pakkudes kohandatud meilikogemust, mis vastab paremini teie konkreetsetele vajadustele.
Tõhus e-posti korraldus ja haldus on tootlikkusele hädavajalikud. Paljud alternatiivsed e-posti kliendid, sealhulgas LiveAgent, pakuvad funktsioone, mille eesmärk on optimeerida meilihaldust. Piletite siltide kasutamine on suurepärane funktsioon, mida paljud alternatiivid ei paku, võimaldades pileteid ja e-kirju kategoriseerida ning hõlpsalt leida. Kasutajad saavad piletitele määrata silte, et rühmitada need muu hulgas teemade, projektide ja klientide järgi. See aitab parandada organisatsiooni ja juurdepääsetavust, võimaldades kasutajatel olulisi sõnumeid kiiresti leida ja töödelda.
Teine oluline viis meilikorralduse sujuvamaks muutmiseks on mitme agendi töölaud. See hõlbustab liikmete vahelist tõhusat koostööd, võimaldades neil hõlpsasti määrata vastutust, jälgida edenemist ja tagada klientide päringutele kiireid vastuseid.
Lisaks on universaalne postkast kasulik funktsioon, mis koondab mitme meilikonto meilid ühte vaatesse, vähendades vajadust vahetada mitme meiliklienti vahel. Tulemuseks on üks postkast, mis kuvab kõik meilid kõigilt kontodelt, lihtsustades nii meilihaldust ja säästes agentide aega.
Tõhus meeskonnatöö ja suhtlus on iga ettevõtte olulised aspektid. Koostööfunktsioonid, mis võimaldavad meeskondadel tõhusamalt koostööd teha ja paremini suhelda, aitavad oluliselt kaasa paremale meeskonnatööle, kõrgemale tootlikkusele ja paremale klienditoele.
Alternatiivsed meilikliendid pakuvad erinevaid koostööfunktsioone, mis parandavad meeskonna suhtlust ja koordineerimist. Jagatud postkastid, meilide delegeerimine, meeskonnasisene vestlus, ülesannete määramine ja SLA reeglid on mõned levinumad koostöötööriistad, mida alternatiivsed meilikliendid pakuvad.
LiveAgent on alternatiivne meiliklient, millel on täiustatud koostööfunktsioonid, mis parandavad meeskonna suhtlust ja koordineerimist. Selle sisevestluse funktsioon võimaldab agentidel meilikliendi vahendusel hõlpsalt suhelda ja koostööd teha, mille tulemuseks on parem meeskonnatöö ja tõhusam klienditugi. LiveAgenti abil saavad agendid postkaste jagada, e-kirju määrata ja suhtluses tõhusalt koostööd teha.
Sujuv integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega on iga ettevõtte jaoks ülioluline, olenemata nende kasutatavast tarkvarast. Tänasel turul on funktsioonide optimeerimiseks ja tootlikkuse suurendamiseks väga oluline omada hästi funktsioneerivaid tööriistu. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimine võimaldab ettevõtetel töövooge lihtsustada, ülesandeid automatiseerida ja käsitsi protsesse vähendada, vähendades vigu ja säästes aega.
Kui erinevad tööriistad töötavad koos sujuvalt, võivad ettevõtted kaotada vajaduse käsitsi andmeedastuseks ja keskenduda väärtust lisavatele tegevustele. LiveAgenti integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega on vaid üks näide sellest, kuidas sujuv integreerimine võib ettevõtetele kasu tuua. Integreerides teiste kolmandate osapoolte rakendustega, saavad kasutajad vaadata klienditeavet ja luua pileteid otse LiveAgenti töölaual, välistades vajaduse täiendava edasi-tagasi liikumise järele LiveAgenti ja muu tarkvara vahel.
Lisaks aitab sujuv integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega, nagu WhatsAppi integreerimine, ettevõtetel aega ja vaeva säästa. Iga ettevõte, mis soovib tänapäeva turul konkurentsis püsida, peab oma tööriistakomplekti sujuvalt integreerima. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimisega saavutavad ettevõtted konkurentsieelise, tõhustavad oma töövooge ja suurendavad tootlikkust.
Demokõne või tarkvaratoote prooviversiooni katsetamine enne selle ostmist on tark otsus iga ettevõtte jaoks, kes soovib investeerida uude tehnoloogiasse. Kommunikatsiooni ja tootlikkuse parandamiseks mõeldud tööriistade puhul on eriti oluline mõista toote funktsioone, kasutajaliidest ja seda, kuidas seda saab kohandada vastavalt teie konkreetsetele ärinõuetele. Kui võtate eelnevalt aega toote testimiseks, saate selgema ülevaate selle võimalustest, piirangutest ja sellest, kuidas toode teie meeskonnale kasulik võib olla.
Kui on vaja Outlookile alternatiivi leida meilihaldustarkvara, on turul palju võimalusi. Mõned pakuvad piletisüsteeme, aruandlusvõimalusi ja sujuvat integreerimist teiste tootlikkuse tööriistadega, et parandada ettevõtte suhtlust ja tootlikkust.
Üks selline võimalus on LiveAgent, mis pakub mitmesuguseid funktsioone ettevõtete meilihalduse töövoogude täiustamiseks. LiveAgenti piletisüsteem, täiustatud aruandlusvõimalused ja integratsioonid teiste tootlikkuse tööriistadega muudavad selle Outlooki jaoks atraktiivseks alternatiiviks ettevõtetele, kes soovivad oma meilihaldust sujuvamaks muuta. LiveAgent on ka kuluefektiivne, pakkudes tellimusi igas suuruses ettevõtetele koos kohandamisvõimalustega, et rahuldada spetsiifilisi ärivajadusi.
Lõppkokkuvõttes sõltub parima Outlooki alternatiivi valik ettevõtte konkreetsetest vajadustest ja nõuetest. Peamine on läbi viia põhjalik uurimine ja hinnata iga valiku erinevaid funktsioone ja võimalusi. Demo- või prooviversioon võib pakkuda põhjalikumat arusaama lahenduse pakutavast, andes võimaluse teha kindlaks, kas toode vastab teie ettevõtte vajadustele.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete lahendustega? Vaadake meie võrdluste lehti ja avastage kõik meie pakutav.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallid säästavad aega ja energiat, tagades vastuste järjepidevuse ja ühtse professionaalse tooni, ning aitavad parandada klienditeenindust.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.
Otsite osTicketi alternatiivi?
Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel