Ärge kunagi magage midagi maha koos email teavitusega LiveAgent keskkonnalt. See teavitab teid igal korral, kui saate emaili. Enam ei ole ühtegi tabamata vestluse vastust ning saate tegeleda asjadega, ilma et peaksite koguaeg oma kirjakasti uuendama.
Email teavitused saab aktiveerida automaatselt, et see saadaks emaile Agentidele:
- Kui Pilet on määratud agendile.
- Kui klient vastab määratud piletis
- Kui uus pilet on loodud Osakonnas, mille liige agent on
Say goodbye to abandoned tickets
Get email notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.
Teadmistepagasi ressurss
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, parandades vastamiskiirust 26%.
Kuidas LiveAgentis kontaktivorme luua
Kontaktivormid võimaldavad veebisaidi külastajatel hõlpsalt teiega ühendust võtta, parandades kaasamist ja kaitstes privaatsust. LiveAgent pakub vajalikku tarkvara.
LiveAgenti veebiseminar 2: E-post, automatiseerimine, SLA
LiveAgenti veebiseminar 2 tutvustab e-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamist. Selle eesmärk on aidata firmadel parandada klientide päringute haldamist.