Kliendipäringute haldamine võib olla keeruline, eriti kui räägite oma klientidega mitmel suhtluskanalil. Siin võib abiks olla klienditoe tarkvara. See edastab kogu Teie kliendisuhtluse ühte kohta, mis muudab hämmastavate klienditeeninduse kogemuste pakkumise meeskonnale lihtsamaks.
LiveAgent on täisfunktsionaalne klienditoe tarkvara, mis kasutab piletisüsteemi kõigi Teie klienditoe protsesside ühendamiseks. Seda tarkvara kasutades saab Teie meeskond hõlpsalt koostööd teha, jälgida klientide päringuid ja luua klientidega pikaajalisi suhteid.
Kõige olulisem tegur klientidega positiivsete suhete loomisel on selge ja tõhus suhtlus. Tänapäeval soovivad kliendid suhelda Teie brändiga kõikides kanalites, mitte ainult telefoni ja e-posti teel, vaid ka reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia ja SMS-ide kaudu. Kõigi nende kanalite kliendisuhtluse haldamine võib olla tõsine väljakutse, eriti suurtes klienditeeninduse meeskondades. E-kirjad võivad minna kaduma või töötajad võivad minna segadusse, kui sama kliendipäring ilmub mitmel kanalil.
Klienditoe tarkvara, nagu LiveAgent, integreerib kõik need kanalid üheks. LiveAgent pakub kõik ühes lahendust mis ühendab teie klienditoe, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia platvormid. See teeb klienditoe haldamise palju lihtsamaks ja võimaldab Teil paremini teenindada oma kliente.
Klienditoe tarkvara püüab lahendada palju levinud probleeme:
Klientidele õigeaegselt ja tõhusalt vastamine on tänapäeva ettevõtetele veel üks suur väljakutse. Liiga hilised vastused võivad Teie mainet klientide jaoks kergesti hapendada.
Klienditoe tarkvara pakub pilvepõhise süsteemina mitmeid olulisi eeliseid, sealhulgas oluliselt paremaid turvameetmeid. Seda seetõttu, et füüsiliste kõvaketaste asemel salvestatakse andmed Internetti.
Kuna kliendisuhtlus on tavaliselt levinud paljude kanalite kaudu, võib klienditeenindajatel olla raske koostööd teha. Klienditoe tarkvara teeb koos töötamise lihtsaks, sest kõik Teie töötajad näevad iga päringu korral täpselt kõike toimuvat.
Ilma kliendisuhtluseks jagatud klienditoe haldamise süsteemi kasutamiseta on äärmiselt raske hinnata kui hästi Te oma kliente teenindate. Lisaks võimaldab süsteem kiiresti näha, mida teete õigesti ja kus peate end täiendama.
LiveAgenti abil saate jälgida kõiki sõnumeid, mis Teie meeskonna ja klientide vahel liiguvad. Saate hõlpsasti märgata probleeme ja premeerida töötajaid, kes pakuvad Teie klientidele suurepärast teenindust.
Klienditoe tarkvara sobib ideaalselt igas suuruses ja tööstusharus ettevõtetele. Kasutage seda:
-E-kaubandus & Teenindus
-Reisimine & -Majutus
-Turundus & Telekommunikatsioon
-Meelelahutus
LiveAgent on mitme kanaliga klienditoe tarkvara. See kasutab ainulaadset piletisüsteemi, mis jälgib klientide päringuid, olenemata nende suhtluskanalist. See võimaldab klientidel Teiega kõige mugavamal viisil ühendust võtta ja tagab, et Teie meeskond ei kaota kunagi klientide päringuid. Samuti võimaldab see Teie töötajatel kiiresti ja hõlpsalt erinevate suhtluskanalite vahel vahetada, nii et saate oma klientidega pidevalt suhelda.
Kui kliendid soovivad Teiega ühendust võtta läbi kõnekeskuse, reaalajas vestluse või e-posti, LiveAgentil on kõik olemas. Tarkvara sisaldab ka sotsiaalmeediat, et Teie töötajad saaksid pidevalt jälgida kõiki võimalusi, kus kliendid Teie ettevõttega suhtlevad.
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge oma klientidele.
Peter Komornik, CEO
Oleme loonud LiveAgenti kliendirahulolu silmas pidades. Tarkvara pakub klienditoe haldamiseks tööriistu, mis on integreeritud ühte liidesesse.
Kui teie kliendid soovivad teiega kõnekeskuse, reaalajas vestluse või meili teel ühendust võtta, pakub LiveAgent kõiki neid võimalusi. Tarkvara hõlmab isegi sotsiaalmeediat, nii et teie töötajad saavad pidevalt jälgida kõiki kanaleid, kuidas teie kliendid teie ettevõttega suhtlevad.
Oleme väga uhked hinnangute üle, mille arvustajad on meie klienditoe tarkvarale andnud. LiveAgent on klienditoe valikutes esikohal ning omab rohkem arvustajaid kui ükski teine lahendus.
Klienditoe tarkvara puhul on pidev suhtlus esmatähtis. LiveAgent võimaldab töötajatel suhelda Teie klientidega paljudel kanalitel ning nii töölaua- kui ka mobiilirakenduste kaudu.
Kui teie kliendid soovivad teiega kõnekeskuse, reaalajas vestluse või meili teel ühendust võtta, pakub LiveAgent kõiki neid võimalusi. Tarkvara hõlmab isegi sotsiaalmeediat, nii et teie töötajad saavad pidevalt jälgida kõiki kanaleid, kuidas teie kliendid teie ettevõttega suhtlevad.
Parim klienditoe tarkvara peaks võimaldama Teil oma klientidega suhelda keeles, milles nad tunnevad end kõige mugavamalt. LiveAgent pakub täielikku mitmekeelset tuge enam kui 40 keeles.
See tähendab, et Teie töötajad saavad klientide taotlustele ja päringutele vastates kasutada oma emakeelt ning ka kliendid saavad abi otsida oma emakeeles.
Ilma klienditoe tarkvarata võib kliendisuhete haldamine muutuda üle jõu käivaks. LiveAgent on loodud selleks, et anda Teie ettevõttele peamised tööriistad töövoogude lihtsustamiseks, mitme suhtluskanali haldamiseks ja lõppkokkuvõttes Teie kliendisuhete parandamiseks.
LiveAgenti kaudu saate koheselt vahetada erinevate kliendisuhtlusvormide vahel, ilma et kaotaksite ettekujutuse suuremast pildist. Saate automatiseerida sagedasi ja aeganõudvaid ülesandeid ning kohandada oma klienditoe töötunde oma sektori vajadustele, luues ainulaadseid kontaktivorme ja eritellimusel tugikeskusi. See on aga alles algus ja meie klienditoe tarkvara on pidevas täiendamises. Oleme hetkel ehitanud üle 180 klienditoe funktsiooni ja üle 40 integratsiooni.
Oleme väga uhked, et oleme teinud koostööd maailma suurimate ettevõtete ja kaubamärkidega, kuid oleme uhked ka selle üle, et oleme aidanud rohkem kui 30 000 väikeettevõttel kliendituge täiustada./p>
Oleme kogunud mõned edulood ja iseloomustused näitamaks, kuidas LiveAgent võib aidata Teil teeninduslauda hõlpsamini hallata.
Parim klienditoe tarkvara kohandub Teie ettevõttega, seega on LiveAgent loomulikult varustatud täiustatud kohandamise funktsioonidega.
Meie tarkvara abil saate luua klienditoe lahenduse, mis sobib nii Teie klientidele kui ka Teie sektorile. Samuti saate meie klienditoe rakenduse abil kohandada, muuta ja suurendada oma klienditoe mahtu ettevõtte kasvades.
Klienditoe tarkvara eesmärk on otseselt tegeleda ühe suurima väljakutsega, millega ettevõtted täna silmitsi seisavad. Kuna Teie klientidele on avatud nii palju sidekanaleid, alates e-postist kuni sotsiaalmeediani, võib klientide päringute ja taotluste jälgimine olla äärmiselt keeruline.
LiveAgent kasutab piletisüsteemi, et ühendada kõik Teie kliendisuhtlused ühte kohta, võimaldades töötajatel sujuvalt hallata ja vastata Teie hinnatud klientidele läbi mitme kanali.
Klienditoe tarkvara ehitatakse tavaliselt kui SaaS-ina, ehk tarkvara kui teenus, kuna see ärimudel pakub Teile klienditoe haldamisel maksimaalset paindlikkust ja mastaapsust. SaaSi põhine klienditoe tarkvara kasutab ka pilvesalvestust, et Teie töötajatel oleks kohene juurdepääs kõigile andmetele, mida nad vajavad hämmastava klienditeeninduse pakkumiseks.
Valikus on palju erinevaid klienditoe tarkvarasid, kuid need pole kõikloodud võrdsetena. Nagu ka oma ettevõtte jaoks investeerimisotsuse tegemisel, peate hoolikalt kaaluma klienditoe tarkvara põhifunktsioone.
Mõned suurimad tegurid, mida klienditeeninduse tarkvara valimisel arvestada, on mitmesugused kanalid, mida tarkvara võimaldab kasutada, tarkvara turvalisus ja pakutavad funktsioonid.
Üldiselt sõltub õige klienditoe tarkvara valimine Teie ettevõtte valdkonnast, suurusest ja vajadustest.
Nagu öeldud, oleme loonud LiveAgenti võimalikult paindlikuks, et võimaldada igas suuruses ja tööstusharus ettevõtetel oma kliendisuhtlust parandada. Sellepärast kasutavad LiveAgenti mõned maailma suurimad kaubamärgid ja seetõttu usaldab üle 30 000 väikeettevõtte meie tarkvara oma klienditoe haldamiseks.
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.
LiveAgent'i mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara pakub üle 180 klienditoe funktsiooni ja 40 integratsiooni. Selle abil saate hallata kõiki sidekanaleid ühest jagatud ettevõtte postkastist ning nautida sotsiaalmeedia integreerimisi, piiramatut piletite sirvimisajalugu, kõnesalvestusi, hübriidpiletivooge ja muid tootlikkuse tööriistu. 7 või 30 päeva tasuta prooviperioodi saamiseks võite kasutada oma ettevõtte e-posti aadressi.
Teie kliendisuhtluse tarkvara esmapilgul.
Kliendisuhtluse tarkvara pakub personaalset ja kiiret teenust, mis on oluline e-kaubanduse trendide ja klientide vajaduste kontekstis. Pilvepõhised platvormid võimaldavad tugevat ja positiivset kliendikogemust, samas andes ettevõtetele olulist analüütilist ülevaadet.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team