Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Lihtne kuid võimas klienditoe tarkvara.

Kasutage jõulist automatiseerimist ja võimsaid integratsioone juba täna.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Klienditoe tarkvara paremaks kliendikogemuseks

Kliendipäringute haldamine võib olla keeruline, eriti kui räägite oma klientidega mitmel suhtluskanalil. Siin võib abiks olla klienditoe tarkvara. See edastab kogu Teie kliendisuhtluse ühte kohta, mis muudab hämmastavate klienditeeninduse kogemuste pakkumise meeskonnale lihtsamaks.

LiveAgent on täisfunktsionaalne klienditoe tarkvara, mis kasutab piletisüsteemi kõigi Teie klienditoe protsesside ühendamiseks. Seda tarkvara kasutades saab Teie meeskond hõlpsalt koostööd teha, jälgida klientide päringuid ja luua klientidega pikaajalisi suhteid.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Miks vajate klienditoe tarkvara

Kõige olulisem tegur klientidega positiivsete suhete loomisel on selge ja tõhus suhtlus. Tänapäeval soovivad kliendid suhelda Teie brändiga kõikides kanalites, mitte ainult telefoni ja e-posti teel, vaid ka reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia ja SMS-ide kaudu. Kõigi nende kanalite kliendisuhtluse haldamine võib olla tõsine väljakutse, eriti suurtes klienditeeninduse meeskondades. E-kirjad võivad minna kaduma või töötajad võivad minna segadusse, kui sama kliendipäring ilmub mitmel kanalil.

Klienditoe tarkvara, nagu LiveAgent, integreerib kõik need kanalid üheks. LiveAgent pakub kõik ühes lahendust mis ühendab Teie klienditoe, reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja sotsiaalmeedia platvormid. See teeb mklienditoe haldamise palju lihtsamaks ja võimaldab Teil paremini teenindada oma kliente.

Miks vajate klienditoe tarkvara

Klienditoe tarkvara püüab lahendada palju levinud probleeme:

Clock

Hilised vastused

Klientidele õigeaegselt ja tõhusalt vastamine on tänapäeva ettevõtetele veel üks suur väljakutse. Liiga hilised vastused võivad Teie mainet klientide jaoks kergesti hapendada.

Union icon

Turvalisus

Klienditoe tarkvara pakub pilvepõhise süsteemina mitmeid olulisi eeliseid, sealhulgas oluliselt paremaid turvameetmeid. Seda seetõttu, et füüsiliste kõvaketaste asemel salvestatakse andmed Internetti.

Customers icon

Koostööraskused

Kuna kliendisuhtlus on tavaliselt levinud paljude kanalite kaudu, võib klienditeenindajatel olla raske koostööd teha. Klienditoe tarkvara teeb koos töötamise lihtsaks, sest kõik Teie töötajad näevad iga päringu korral täpselt kõike toimuvat.

Veel põhjuseid, miks alusatada klienditoe kasutamisega

Ilma kliendisuhtluseks jagatud süteemi kasutamiseta on äärmiselt raske hinnata kui hästi Te oma kliente teenindate. Lisaks võimaldab süsteem kiiresti näha, mida teete õigesti ja kus peate end täiendama. 

live chat increase sales

Toimivuse juhtimine

LiveAgenti abil saate jälgida kõiki sõnumeid, mis Teie meeskonna ja klientide vahel liiguvad. Saate hõlpsasti märgata probleeme ja premeerida töötajaid, kes pakuvad Teie klientidele suurepärast teenindust.

Gear

Tööstuse lahendused

Klienditoe tarkvara sobib ideaalselt igas suuruses ja tööstusharus ettevõtetele. Kasutage seda: 

-E-kaubandus & Teenindus

-Reisimine & -Majutus

-Turundus & Telekommunikatsioon

-Meelelahutus

Mitmekanaliline suhtlusplatvorm

LiveAgent on mitme kanaliga klienditoe tarkvara. See kasutab ainulaadset piletisüsteemi, mis jälgib klientide päringuid, olenemata nende suhtluskanalist. See võimaldab klientidel Teiega kõige mugavamal viisil ühendust võtta ja tagab, et Teie meeskond ei kaota kunagi klientide päringuid. Samuti võimaldab see Teie töötajatel kiiresti ja hõlpsalt erinevate suhtluskanalite vahel vahetada, nii et saate oma klientidega pidevalt suhelda.

Kui kliendid soovivad Teiega ühendust võtta läbi kõnekeskuse, reaalajas vestluse või e-posti, LiveAgentil on kõik olemas. Tarkvara sisaldab ka sotsiaalmeediat, et Teie töötajad saaksid pidevalt jälgida kõiki võimalusi, kus kliendid Teie ettevõttega suhtlevad.

undraw online discussion 5wgl
Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Täiendatud funktsioonid

Oleme loonud LiveAgenti kliendirahulolu silmas pidades. Tarkvara pakub klienditoe haldamiseks tööriistu, mis on integreeritud ühte liidesesse. 

Meie klienditoe tarkvara pakub ka suurepärast hinna ja kvaliteedi suhet, võttes arvesse mõju, mida klientide rahulolu parandamine võib Teie kaubamärgi kasumlikkusele avaldada.

Close More
man and woman receiving awards

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Oleme väga uhked hinnangute üle, mille arvustajad on meie klienditoe tarkvarale andnud. LiveAgent on klienditoe valikutes esikohal ning omab rohkem arvustajaid kui ükski teine lahendus.

Klienditoe mobiilirakendus

Klienditoe tarkvara puhul on pidev suhtlus esmatähtis. LiveAgent võimaldab töötajatel suhelda Teie klientidega paljudel kanalitel ning nii töölaua- kui ka mobiilirakenduste kaudu.

Meie spetsiaalne nii Androidile kui ka iOS-ile mõeldud natiivne rakendus integreerub sujuvalt Teie töölaua kliendiga ja võimaldab Teil teenindada oma kliente isegi siis, kui töötajad asuvad eemal.

LiveAgent mobile applications
undraw connected world wuay

Täielikult mitmekeelne

Parim klienditoe tarkvara peaks võimaldama Teil oma klientidega suhelda keeles, milles nad tunnevad end kõige mugavamalt. LiveAgent pakub täielikku mitmekeelset tuge enam kui 40 keeles.

See tähendab, et Teie töötajad saavad klientide taotlustele ja päringutele vastates kasutada oma emakeelt ning ka kliendid saavad abi otsida oma emakeeles.

Funktsioonid mida vajate

Ilma klienditoe tarkvarata võib kliendisuhete haldamine muutuda üle jõu käivaks. LiveAgent on loodud selleks, et anda Teie ettevõttele peamised tööriistad töövoogude lihtsustamiseks, mitme suhtluskanali haldamiseks ja lõppkokkuvõttes Teie kliendisuhete parandamiseks.

LiveAgenti kaudu saate koheselt vahetada erinevate kliendisuhtlusvormide vahel, ilma et kaotaksite ettekujutuse suuremast pildist. Saate automatiseerida sagedasi ja aeganõudvaid ülesandeid ning kohandada oma klienditoe töötunde oma sektori vajadustele, luues ainulaadseid kontaktivorme ja eritellimusel tugikeskusi. See on aga alles algus ja meie klienditoe tarkvara on pidevas täiendamises. Oleme hetkel ehitanud üle 180 klienditoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni.

undraw done a34v

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Oleme väga uhked, et oleme teinud koostööd maailma suurimate ettevõtete ja kaubamärkidega, kuid oleme uhked ka selle üle, et oleme aidanud rohkem kui 30 000 väikeettevõttel kliendituge täiustada./p>

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi nägemaks, kuidas LiveAgent võib aidata Teil teeninduslauda hõlpsamini hallata.

undraw feeling proud qne1

LiveAgebt adapteerub teie ettevõttega

Parim klienditoe tarkvara kohandub Teie ettevõttega, seega on LiveAgent loomulikult varustatud täiustatud kohandamise funktsioonidega.

Meie tarkvara abil saate luua klienditoe lahenduse, mis sobib nii Teie klientidele kui ka Teie sektorile. Samuti saate meie klienditoe tarkvara abil kohandada, muuta ja suurendada oma klienditoe mahtu ettevõtte kasvades.

Mis on klienditoe tarkvara?

Klienditoe tarkvara eesmärk on otseselt tegeleda ühe suurima väljakutsega, millega ettevõtted täna silmitsi seisavad. Kuna Teie klientidele on avatud nii palju sidekanaleid, alates e-postist kuni sotsiaalmeediani, võib klientide päringute ja taotluste jälgimine olla äärmiselt keeruline.

LiveAgent kasutab piletisüsteemi, et ühendada kõik Teie kliendisuhtlused ühte kohta, võimaldades töötajatel sujuvalt hallata ja vastata Teie hinnatud klientidele läbi mitme kanali.

Klienditoe tarkvara ehitatakse tavaliselt kui SaaS-ina, ehk tarkvara kui teenus, kuna see ärimudel pakub Teile klienditoe haldamisel maksimaalset paindlikkust ja mastaapsust. Seda tüüpi tarkvara kasutab ka pilvesalvestust, et Teie töötajatel oleks kohene juurdepääs kõigile andmetele, mida nad vajavad hämmastava klienditeeninduse pakkumiseks.

undraw maintenance cn7j
undraw mobile testing reah

Kuidas valida õige klienditoe tarkvara

Valikus on palju erinevaid klienditoe tarkvarasid, kuid need pole kõikloodud võrdsetena. Nagu ka oma ettevõtte jaoks investeerimisotsuse tegemisel, peate hoolikalt kaaluma klienditoe tarkvara põhifunktsioone.

Mõned suurimad tegurid, mida klienditeeninduse tarkvara valimisel arvestada, on mitmesugused kanalid, mida tarkvara võimaldab kasutada, tarkvara turvalisus ja pakutavad funktsioonid.

 

Kliendi edu tarkvara võrdlus

Üldiselt sõltub õige klienditoe tarkvara valimine Teie ettevõtte valdkonnast, suurusest ja vajadustest. 

Nagu öeldud, oleme loonud LiveAgenti võimalikult paindlikuks, et võimaldada igas suuruses ja tööstusharus ettevõtetel oma kliendisuhtlust parandada. Sellepärast kasutavad LiveAgenti mõned maailma suurimad kaubamärgid ja seetõttu usaldab üle 30 000 väikeettevõtte meie tarkvara oma klienditoe haldamiseks. 

Close More

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is Service Desk Software?

Service desk software is an incident management software that detects and supports service desk providers to help customers with their inquiries.

What are the benefits of service desk software?

The benefits of service desk software are; smooth employee workflow, improved customer experience, and efficient response time.

What's the difference between the help desk and service desk?

The help desk and service desk are often used interchangeably. However, there is a slight difference. Both, help desk and service desk focus on IT incident management. But the main difference is that the service desk provides more tools for your agents, such as Knowledge Base or Reporting tools.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo