Mis on väline e-maili domeen?
Väline e-maili domeen on e-maili aadress, mida seostatakse ettevõttega, kus töötate. Näiteks, kui inimene, kes töötab ettevõttes Shell Global Solutions, siis on tema e-mailiks ‘thename@shell.com’. See näitab, et inimene kellele e-maili saadate töötab ettevõttes Shell Glbal Solutions.
See aitab inimestel esindajat või isikut ära tuda, sest teil ei saa olla välist e-maili domeeni, välja arvatud juhul, kui see on ettevõtte poolt, kus te töötate, autoriseeritud. See teeb teist automaatselt usaldatud inimese, kui töötate hea rahvusvahelise organisatsiooni jaoks, kuna rahvusvahelised ettevõtted ei võta tööle inimesi, kes nende kriteeriume ei täida.
Frequently Asked Questions
Mis on väline e-maili domeen?
Tavalisel töötades spetsiifilises ettevõttes, on e-maili aadressid ettevõttega seotud. Näiteks, kui töötate ettevõttes XYZ, teie e-maili aadress oleks abcde@XYZ.com. Sellisel juhul teate kohe, et inimene on XYZ töötaja. Väline domeen pole tavaliselt teie ettevõtte poolt autriseeritud (võib esineda ka erandeid).
Kas saate Liveagent`is seadistada välist e-maili domeeni?
Te ei saa otseselt Liveagent`is väliseid e-maili domeene konfigureerida. Siiski saate konfigureerida reegli, mis lubab saata sõnumeid välistele e-maili aadressidele. Selle tegemiseks, minge "Konfiguratsioon", seejärel klikkige "Automatsioon", "Reeglid" ja looge uus reegel.
Kas välised e-maili domeenid on turvalised?
Väline domeen võib olla turvaline, kuid see oleneb selle turvatusest. Siiski olge ettevaatlik ja veenduge, kas antud domeeni saab usaldada ja hinnake selle turvalisuse taset.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.