Mis on töölaud?
Töölaud koosneb ekraanist, mis kuvab kasutajate informatsiooni ühes kohas, nii on info kergesti juurdepääsetav. See aitab agentidel palju paremini kursis olla ettevõtet puudutava olulise infoga.
Töölaud annab live andmeid ja aitab agentidel sooritust jälgida. Näiteks, kui klienditeeninduse agent logib oma kontole, oma ettevõtte veebilehel, näeb ta talle määratud avatud sedeleid ning agente, kes osakonnas töötavad. Kui avatud sedeleid on palju, tähendab see, et agent ja tema meeskond ei tööta oma klientide vajaduste täitmiseks eriti hästi.
Frequently Asked Questions
Mis on töölaud?
Töölaud on tööriist, mis võimaldab hallata infot ja äriteavet juhtida. See kuvab ja salvestab erinevate allikate andmed ühte kohta kokku. Tavaliselt kasutatakse andmete visualiseerimist, mis võimaldab vaevata mõista kuvatud andmeid ja nende sõltuvusi. See võimaldab teil jälgida trende ja välistada vigu.
Kuidas Liveagent`is töölauale juurde pääseda?
Selleks, et töölauale juurde pääseda peate olema LiveAgent`i klient. Pärast kontoga süsteemi logimist esitletakse teile töölauda, mis võimaldab teil jälgida avatud sedelite arvu, mis on määratud agendile või seda kui palju inimesi antud osakonnas töötavad. Töölaud aitab agentide soritust jälgida.
Millist tüüpi töölaudasid LiveAgent pakub?
Töölaudasid on kolme tüüpi, millest esimene töölaud annab ülevaate hetkel toimuvast. Teine on strateegiline töölaud, mis jälgib KPI-sid. Viimane on analüütiline töölaud, mida kasutatakse andmete töötlemiseks, tugevuste tuvastamiseks. LiveAgent`is pn teil töölauale juurdepääs.
Expert’s note
Töölaud annab agentidele kiire ja lihtsa ülevaate ettevõtte klienditeeninduse peamistest näitajatest, mis aitab parandada klientide rahulolu ja suurendada müüki.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.