Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.
Kuidas Actinicu poodi reaalajas vestlust lisada
Andmete migreerimine, süsteemi muutmislogi, klienditeeninduse tarkvara ja reaalajas vestlus võivad parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. LiveAgent pakub integreerimise võimalusi erinevate kommunikatsioonikanalite jaoks.
Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?
Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.