Otsite SupportBee alternatiivi?

Avastage, mis teeb LiveAgentist turu parima SupportBee alternatiivi.

  • ✓ Puudub seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Leidke oma äri jaoks õige klienditoe tarkvara. LiveAgent on omnikanaliline lahendus, mis pakub teile suurepäraseid tööriistu parima võimaliku klienditoe pakkumiseks. 

LiveAgenti piletisüsteem teeb rohkemat kui tavaline e-post. Hõlmake kõiki olulisi suhtluskanaleid ja jõudke oma klientidele lähemale.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke rohkem koos LiveAgentiga

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele teistele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. Selle seadistamine on kiire ja lihtne!

Funktsiooniderikas

Üle 175 funktsiooni, et muuta teie töövoog lihtsamaks ja nauditavamaks. 

Taskukohane hinnakujundus

LiveAgent pakub võimsaid lahendusi mõistliku hinnaga. Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist või valige funktsioone eraldi, et kohandada oma kliendituge.

SupportBee vs LiveAgent

FunktsioonLiveAgentSupportBee
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah❌Ei
Kõnekeskus✅Jah❌Ei
Iseteenindus✅Jah❌Ei
Facebook✅Jah❌Ei
Twitter✅Jah❌Ei
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah❌Ei
Teadmusbaas✅Jah✅Jah
Kliendifoorum✅Jah✅Jah
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah✅Jah
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah❌Ei
Videokõned✅Jah❌Ei
Piiramatu ajalugu✅Jah❌Ei
Piiramatu arv veebilehti✅Jah❌Ei
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah❌Ei
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Jah✅Jah
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah❌Ei
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
social notifications - illustration

Rohkem kanaleid, parem klienditugi

Pakkuge oma klientidele rohkem võimalusi ühenduse võtmiseks. Ärge piirduge ainult meilidega, võimaldage neil teieni jõuda ka sotsiaalmeedia, näiteks Instagrami või Facebooki kaudu. Nad võivad helistada teie kõnekeskusesse, vestelda veebilehe reaalajas vestluse vidina kaudu või leida iseseisvalt vastuseid teadmusbaasist. 

Iga suhtlust hallatakse läbi usaldusväärse piletisüsteemi, seega pole vaja muretseda segase suhtluse pärast. Kõik on korrapärastatud, nagu vaja. 

Kas sooviksite kiiret reaalajas vestlust?

Reaalajas vestlus on suurepärane tööriist, mis võimaldab klientidel teiega kiiresti otse teie veebisaidilt ühendust võtta. Seetõttu peaks see olema võimalikult kiire.

LiveAgentil on turu kiireim reaalajas vestluse vidin, mille kuvamiskiirus on 2,5 sekundit. Saate isegi näha, mida teie kliendid kirjutavad, ja valmistada oma vastused ette kui nad teile sõnumi saadavad. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Otsite teistsugust klienditoe lahendust?

Rohkemate tööriistade, funktsioonide ja suhtluskanalite hankimine teie klienditoele ei pea rikkuma teie eelarvet. LiveAgenti tasulised plaanid on mõistliku hinnaga ja pakuvad kõike vajalikku parema klienditoe pakkumiseks. 

Uurige meie plaane ja vaadake ise. 

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

man and woman winners-illustration

Valmis proovima?

Tulge LiveAgenti juba täna ja pakkuge õigete tööriistadega paremat tuge.

LiveAgent on 2023. aastal enim hinnatud ja pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Related Articles to SupportBee alternatiiv
LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.

Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi

LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Andmete migreerimine, süsteemi muutmislogi, klienditeeninduse tarkvara ja reaalajas vestlus võivad parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. LiveAgent pakub integreerimise võimalusi erinevate kommunikatsioonikanalite jaoks.

Kuidas Actinicu poodi reaalajas vestlust lisada

Andmete migreerimine, süsteemi muutmislogi, klienditeeninduse tarkvara ja reaalajas vestlus võivad parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. LiveAgent pakub integreerimise võimalusi erinevate kommunikatsioonikanalite jaoks.

LiveAgent pakub e-maili tuge, live vestlust, sotsiaalmeediat, kõnekeskust ja teadmistebaasi. LiveAgent`il on turu kiireim live vestlusvidin, mis kuvab sõnumid kiirusega 2.5 sekundit.

Otsite Pure Chat`ile alternatiivi?

Alustage tasuta prooviperioodiga, veebipõhine suhtlus ja teadmistebaas sobivad ideaalselt klienditoe vajadusteks. Saate kuluefektiivse ja funktsionaalse süsteemi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x