Tasuta reaalajas vestluse tarkvara
Reaalajas vestlus on võimas tööriist müügi suurendamiseks, klientide säilitamiseks ja pikaajaliste suhete loomiseks. Tasuta või tasuline, see on oluline igas suuruses ettevõttele. Reaalajas vestlus suurendab konversioonimäärasid, klientide rahulolu ja keskmist ostu väärtust. Trendikas ja mõjus - see on järgmine suur asi müügi-, turundus- ja klienditoe valdkonnas.
LiveAgent pakub mitmekülgseid suhtluskanaleid, sealhulgas reaalajas vestlust, kõnesid, videokõnesid ja kontaktvorme, mis parandavad klienditeenindust, suurendavad müüki ja kliendirahulolu. Vestlusnuppude loomine aitab kiirendada klienditeenindust ja suurendada agentide tõhusust. LiveAgent pakub erinevaid nuppude disaine ja kohandamisvõimalusi, ilma et see mõjutaks veebisaidi kiirust. Lisaks pakub LiveAgent ka tasuta prooviversiooni.
Otsite osTicketi alternatiivi?
Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.
Tekst annab näpunäiteid ettevõtte e-kirja professionaalseks alustamiseks, tutvustab erinevaid tervitusmalle ja kutsub tellima uudiskirja. Klienditeeninduse küsitluste eesmärk on saada rohkem infot klientide rahulolust ning ettevõtte võimalustest tõsta klienditeeninduse taset. Saab levitada e-maili, uudiskirja, vestluse või sotsiaalmeedia kaudu.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.