Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat iseteeninduse tugiteenuse tarkvara alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
|
Konkurent
|
---|---|---|
Üldine hinnang
Capterra kontrollitud kasutajate üldised hinnangud tarkvarale.
|
4.7
Sai üldiseks hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 4.7/5
|
4.0
Sai üldiseks hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 4.0/5
|
Kasutajasõbralikkus
Capterra kontrollitud kasutajate kasutajasõbralikkuse hinnangud tarkvarale
|
4.6
Sai kasutajasõbralikkuse hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 4.6/5
|
3.9
Sai kasutajasõbralikkuse hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 3.9/5
|
Klienditeenindus
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang klienditeenindusele
|
4.7
Sai klienditeeninduse hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 4.7/5.
|
3.8
Sai klienditeeninduse hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 3.8/5.
|
Hinna ja kvaliteedi suhe
Capterra kontrollitud kasutajate hinnang hinna ja kvaliteedi suhtele.
|
4.7
Sai hinna ja kvaliteedi hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 4.7/5.
|
3.8
Sai hinna ja kvaliteedi hinnanguks Capterra kontrollitud kasutajate poolt 3.8/5.
|
Hind
Tarkvara hind agendi kohta kuus USA dollarites.
|
$9/agent/kuus
Hind USA dollarites kuus agendi kohta.
|
$15/kuus/agent
Hind USA dollarites kuus agendi kohta.
|
Hoiatused / eskaleerimised
Piletite ja SLA-de hoiatused ja eskaleerimised prioriteetsete ja eelnevalt kindlaksmääratud tingimuste alusel.
|
Pakub hoiatusi ja eskaleerimisi.
|
Pakub hoiatusi ja eskaleerimisi.
|
Automatiseeritud marsruutimine
Automatiseeritud piletite marsruutimine kindlatesse osakondadesse ja agentidesse vastavalt eelnevalt kindlaksmääratud tingimustele.
|
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Kõnekeskuse haldamine
Tsentraliseeritud juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
|
Pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Järjekorra haldamine
Süsteem mida kasutatakse järjekordade haldamiseks.
|
Pakub järjekordade haldamist.
|
Pakub järjekordade haldamist.
|
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et otse tarkvarast e-kirju vastu võtta, neile vastata ja kirjutada.
|
Pakub e-posti haldamist.
|
Pakub e-posti haldamist.
|
Toimimisnäitajad
Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie saiti sirvivad või millisel saidil nad on.
|
Pakub toimimisnäitajaid.
|
Pakub toimimisnäitajaid.
|
Teadmusbaasi haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata igakülgseid teadmiste hoidlaid.
|
Pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Mitmekanaliline kommunikatsioon
Ühendub mitme suhtlusliiniga (nt e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et sujuvamaks muuta kõiki sõnumeid ja võimaldada kasutajatel piletitarkvarast neile vastata.
|
Pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Pakub mitmekanalilist suhtlust.
|
Reaalajas vestlus
Natiivne reaalajas vestluse vidin, mida saab Teie saidil rakendada ja kasutada reaalajas suhtlemiseks veebisaidi külastajatega.
|
Pakub reaalajas vestlust.
|
Pakub reaalajas vestlust.
|
Aruandlus / analüüs
Analüütika juhtpaneel, mis võimaldab kasutajatel toimivusaruandeid luua.
|
Pakub aruandlust/analüütikat.
|
Ei paku aruandlust/analüütikat.
|
Iseteeninduse portaal
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda ning pääseda ligi nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
Pakub iseteeninduse portaali.
|
Pakub iseteeninduse portaali.
|
Teenustaseme lepingu (SLA) haldamine
A feature that enables you to manage and monitor SLA logs, SLA compliance, and more.
|
Pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Pakub teenustaseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalmeediatega nagu Facebook.
|
Pakub sotsiaalmeedia integratsioone.
|
Pakub Sotsiaalmeedia integratsioone.
|
Piletite haldamine
Hallake pileteid piletiülekannete, piletite ühendamise, jagamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamise ja muu abil.
|
Pakub piletite haldamist.
|
Pakub piletite haldamist.
|
Töövoo juhtimine
Automaatika reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
|
Pakub töövoo juhtimist.
|
Pakub töövoo juhtimist.
|
Uurige kuidas LiveAgent paistab silma teiste alternatiivide seas
Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem klientide päringuid tänu meie universaalsele postkastile.
Rohkem kui 179 klienditoe funktsiooniga on tugiteenuse pakkumine käkitegu.
Parima hinna ja kvaliteedi suhe on suurepärase klienditoe tarkvara otsingul ülioluline. Kayako pakub kolme erinevat põhipaketti. LiveAgent pakub nelja konkurentsivõimelise hinnaga põhipaketti ning lisafunktsioone, nagu sotsiaalmeedia integreerimine. Kui otsite täisfunktsionaalset Kayako alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Meil on hübriidne piletite voog, ühtne omikanalite postkast, aruandluse ja analüüsi funktsioonid, automatiseerimine, mängustamine ja palju muud! LiveAgenti abil saate rohkem vähema eest. Proovige LiveAgenti kohe. Proovige meie tasuta 30-päevast prooviperioodi, ei vaja krediitkaarti.
Meie universaalses postkastis on kasutamiseks valmis üle 179 klienditoe funktsiooni. Proovige silte, meeldetuletusi, märkmeid või mõnda muud meie 40 integratsioonist.
Kui otsite Kayako alternatiivi ja kiirus on Teile oluline mõõdupuu, võib LiveAgent olla see mida otsite. Kui võrdlete LiveAgenti ja Kayako reaalajas vestluse üldist jõudlust, märkate et LiveAgenti vestluse vidina kuvamise kiirus on kõigest 2.5 sekundit, mis on hämmastavalt kiire. Kiire reaalajas vestluse vidin on see, mida vajate veebilehe külastajate klientideks pööramiseks. eMarketeri aruandluse kohaselt sooritas 35% veebisaidi külastajatest ostu pärast reaalajas vestluse kasutamist.
Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osalised) ja toetab keeles kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua barjääri Teie ja klientide vahel. Oleme Teile toeks!
LiveAgent on enim arvustatud ja aastal 2020 pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks keskmiste ja väikeste ettevõttete poolt. Seetõttu on see hea alternatiiv Kayako’le. LiveAgent säästab Teie aega ja raha, nii et saate keskenduda olulisele — sisuliste suhete loomisele oma klientidega.
Vaadake kuidas võrreldakse meid Kayako’ga klientide arvustuste põhjal Capterra leheküljel
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kas soovite teada kuidas oleme võrreldavad teiste populaarsete klienditoe lahendustega? Vaadake meie võrdluslehti ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel