Otsite alternatiivi Jira’le?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Jira tarkvarale.

Alustage | 14 päeva tasuta

Vaadake toimimas

Meie kliendid

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Teil on küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Kas otsite uut viisi klientide probleemide jälgimiseks? LiveAgent on teie ettevõtte jaoks parim kasutajatoe lahendus.

Usaldusväärne piletisüsteem, suure hulga suhtluskanalite olemasolu, kasulikud funktsioonid ja integratsioonid teevad LiveAgent’ist õige valiku. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Säästke rohkem LiveAgent’iga

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent’isse

Union icon

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäära.

Increase icon

Suurem produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Group 370 icon

Palju funtksioone

Enam kui 179 kasutajatoe funktsiooni teevad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks. 

Jira vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent
Proovige parimat klienditoe lahendust tasuta! Krediitkaarti ei ole vaja.
Jira
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira pakub piletisüsteemi paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust. Jira ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust. Jira ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu. Jira pakub iseteenindusportaali paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Facebook
Facebook’i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook’i integratsiooni. Jira ei paku Facebook’i integratsiooni.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter’i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasuta. Jira pakub Twitter’i integratsiooni paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Instagram
Instagram’i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram’i integratsiooni. Jira ei paku Instagram’i integratsiooni.
Viber
Viber’i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber’i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber’i integratsiooni. Jira ei paku Viber’i integratsiooni.
Teadmusbaas
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent pakub teadmusbaasi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira offers pakub kliendifoorumit paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira pakub automatiseerimist ja reegleid paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira pakub API funktsioone paketisiseselt hinnaga $20/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone. Jira ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype’i, Zoom’i või Facetime’i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid. Jira ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu — neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira pakub piiramatut ajalugu paketisiseselt hinnaga $40/agent/kuu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni. Jira ei paku piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira ei pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu. Jira pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Kõnede salvestamine piiranguteta
Märkige üles iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist. Jira ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu. Jira pakub piiramatut 24/7 tuge paketisiseselt hinnaga $40/agent/kuu.

undraw app installation mbdv

Võimas alternatiiv Jira’le

Kui soovite pakkuda tuge teistsuguse ja usaldusväärse vahendiga, on LiveAgent teie jaoks olemas.

LiveAgent laiendab teie suhtlust mitme kanaliga, nagu e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia (Facebook, Twitter ja Instagram), kõnekeskus ja teadmusbaas. Miks peaksite leppima vähemaga?

Olge sotsiaalne

Inimesed muutuvad iga päevaga veebis sotsiaalsemaks, seega on oluline pakkuda tuge ka sotsiaalmeedia kaudu, mitte ainult traditsiooniliste kanalite vahendusel.

LiveAgent on uhke, et on üks väheseid kasutajatoe lahendusi, mis katab lisaks Facebookile ja Twitterile ka Instagrami. Lisaks töötame Viberi integreerimise kallal meie tarkvarasse. LiveAgent katab suure hulga kanaleid, seega teil ei ole vajadust neid eraldi kasutada. Pakkuge paremat tuge LiveAgent’iga.

undraw social notifications ro8o
undraw Savings dwkw

Kõik hea hinnaga

Saate kõik parimad tööriistad ja funktsioonid suurepärase hinnaga. LiveAgent’il on kolm tasulist plaani, mis sisaldavad kõike, mida vajate parema toetuse pakkumiseks.

Sina pead vaid valima selle, mis sulle kõige paremini sobib. Vaadake meie tasulisi plaane rohkema teabe jaoks.

Lugege rohkem

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent’isse


winners ao2o

Kas otsite paremat kasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on 2020. aasta kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid kiiremini LiveAgent’iga.

Võrrelge meid teiste tarkvaradega

Olete huvitatud, kuidas meid võrreldakse teiste populaarsete tarkvaralahendustega? Vaadake meie võrdluslehti ja avastage, mida meil pakkuda on.

Related Articles to Alternatiiv Jira-le
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Eelnevalt määratletud vastused on kasulikud klienditeenindajatele, aidates säästa aega ja pakkuda täpseid vastuseid. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas valmiskirjutatud vastuste kasutamise õpetust.

Õpetus: Eelnevalt määratletud vastused LiveAgentis

Eelnevalt määratletud vastused on kasulikud klienditeenindajatele, aidates säästa aega ja pakkuda täpseid vastuseid. LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas valmiskirjutatud vastuste kasutamise õpetust.

Adobe Business Catalyst on veebilahendus, mis integreerib veebisaidi funktsioone nagu e-kaubandus, veebivormid ja e-posti turundus. Reaalajas vestlus aitab suurendada klientide kaasatust, pakkudes ettevõtetele konkurentsieelist.

Kuidas Adobe Business Catalystis reaalajas vestlust seadistada

Adobe Business Catalyst on veebilahendus, mis integreerib veebisaidi funktsioone nagu e-kaubandus, veebivormid ja e-posti turundus. Reaalajas vestlus aitab suurendada klientide kaasatust, pakkudes ettevõtetele konkurentsieelist.

Andmete migreerimine, süsteemi muutmislogi, klienditeeninduse tarkvara ja reaalajas vestlus võivad parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. LiveAgent pakub integreerimise võimalusi erinevate kommunikatsioonikanalite jaoks.

Kuidas Actinicu poodi reaalajas vestlust lisada

Andmete migreerimine, süsteemi muutmislogi, klienditeeninduse tarkvara ja reaalajas vestlus võivad parandada klientide rahulolu ja lojaalsust. LiveAgent pakub integreerimise võimalusi erinevate kommunikatsioonikanalite jaoks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x