Otsite alternatiivi Jira'le?

Avastage, miks on LiveAgent parim alternatiiv turul Jira tarkvarale.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Teil on küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Kas otsite uut viisi klientide probleemide jälgimiseks? LiveAgent on teie ettevõtte jaoks parim kasutajatoe lahendus.

Usaldusväärne piletisüsteem, suure hulga suhtluskanalite olemasolu, kasulikud funktsioonid ja integratsioonid teevad LiveAgent’ist õige valiku. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Säästke rohkem LiveAgent'iga

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab klientide rahulolu ja parandab konversioonimäära.

Suurem produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Palju funtksioone

Enam kui 179 kasutajatoe funktsiooni teevad teie töövoo lihtsamaks ja meeldivamaks. 

Jira vs LiveAgent ülevaade

Funktsioonid Liveagent Jira
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira pakub piletisüsteemi paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
Jira ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Jira ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Jira pakub iseteenindusportaali paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni.
Jira ei paku Facebook'i integratsiooni.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni paketis Pilet lisatasu eest $39/kuu/kasutaja kohta või paketis Kõikehõlmav ilma lisatasuta.
Jira pakub Twitter'i integratsiooni paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram'i integratsiooni.
Jira ei paku Instagram'i integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber'i integratsiooni.
Jira ei paku Viber'i integratsiooni.
Teadmusbaas
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent pakub teadmusbaasi paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira offers pakub kliendifoorumit paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira pakub automatiseerimist ja reegleid paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira pakub API funktsioone paketisiseselt hinnaga $20/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone.
Jira ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Jira ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira pakub piiramatut ajalugu paketisiseselt hinnaga $40/agent/kuu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Jira ei paku piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira ei pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketis Ticket hinnaga $15/agent/kuu.
Jira pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju paketisiseselt hinnaga $20/agent/kuu.
Kõnede salvestamine piiranguteta
Märkige üles iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Jira ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge paketis Pilet hinnaga $15/agent/kuu.
Jira pakub piiramatut 24/7 tuge paketisiseselt hinnaga $40/agent/kuu.
app installation - illustration

Võimas alternatiiv Jira'le

Kui soovite pakkuda tuge teistsuguse ja usaldusväärse vahendiga, on LiveAgent teie jaoks olemas.

LiveAgent laiendab teie suhtlust mitme kanaliga, nagu e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia (Facebook, Twitter ja Instagram), kõnekeskus ja teadmusbaas. Miks peaksite leppima vähemaga?

Olge sotsiaalne

Inimesed muutuvad iga päevaga veebis sotsiaalsemaks, seega on oluline pakkuda tuge ka sotsiaalmeedia kaudu, mitte ainult traditsiooniliste kanalite vahendusel.

LiveAgent on uhke, et on üks väheseid kasutajatoe lahendusi, mis katab lisaks Facebookile ja Twitterile ka Instagrami. Lisaks töötame Viberi integreerimise kallal meie tarkvarasse. LiveAgent katab suure hulga kanaleid, seega teil ei ole vajadust neid eraldi kasutada. Pakkuge paremat tuge LiveAgent’iga.

social notifications - illustration
Savings illustration

Kõik hea hinnaga

Saate kõik parimad tööriistad ja funktsioonid suurepärase hinnaga. LiveAgent’il on kolm tasulist plaani, mis sisaldavad kõike, mida vajate parema toetuse pakkumiseks.

Sina pead vaid valima selle, mis sulle kõige paremini sobib. Vaadake meie tasulisi plaane rohkema teabe jaoks.

Vaadake, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgent'isse

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

winners illustration

Kas otsite paremat kasutajatoe tarkvara?

LiveAgent on 2020. aasta kõige enam tagasisidestatud ja hinnatud kasutajatoe tarkvara VKEdele. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid kiiremini LiveAgent’iga.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas on LiveAgent võrreldav Jira'ga?

LiveAgent pakub Jira'ga võrreldes järgmisi lisafunktsioone: reaalajas vestlus, kõnekeskus, Facebooki integratsioon, Instagrami integratsioon, Viberi integreeritus, piiramatu arv vestlusnuppe ja teadmistebaas.

Millised on LiveAgent'i kasutamise lisahüved Jira'ga võrreldes?

LiveAgent'i kasutamise lisahüved Jira'ga võrreldes on klientide suurem rahulolu, klientide hoidmine, väiksemad klienditeeninduskulud, vähenenud klientide loobumise määr ja parem agentide töökorraldus.

Related Articles to Alternatiiv Jira-le
Otsite alternatiivi Dixa'le? Uurige rohkem taskukohase LiveAgenti mitmekanalilise piletisüsteemi ja funktsioonide kohta.

Otsite Dixa alternatiivi?

LiveAgent on tõhus ja kuluefektiivne süsteem, mis aitab suurendada kliendirahulolu ja müüki. Paljud klientidega suhtlevad ettevõtted hindavad LiveAgenti funktsioone ja lihtsat kasutamist. See parandab ka produktiivsust ning suurendab vastamise kiirust ja jõudlust. Klientidelt saadud positiivsed tagasisided on tõestanud LiveAgenti tõhusust klientidele reaalajas toetuse pakkumisel.

Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on hea Gorgiase alternatiiv, mis suurendab kliendirahulolu ja kasutab õiget klienditeeninduse tarkvara. Seda ei vaja krediitkaarti ja on saadaval tasuta prooviversioon 7 või 30 päevaks. Sellel on palju funktsioone ja integratsioone, nagu näiteks Shopify või sotsiaalmeedia integratsioonid.

Kui otsite võimsat Kayako alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Sellel on turu kiireim vestlusvidin ja üle 179 kasuliku klienditoe funktsiooni

Otsite Kayako alternatiivi?

LiveAgent on #1 klienditoe tarkvaraks keskmiste ja väikeste ettevõttete poolt, mis pakub alternatiivi Kayako'le. LiveAgent säästab aega ja raha ning aitab keskenduda olulisele - sisuliste suhete loomisele klientidega. Kliendid on valinud LiveAgenti oma eelistatud Kayako alternatiiviks ning räägivad selle funktsiooniderikkusest, hinna ja suurepärase tugi- ja abiteenusest.

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.

Lp - Happyfoxi Alternatiiv

Lp - Happyfoxi Alternatiiv

LiveAgent offers a variety of customer service and management software solutions, including VoIP phone systems, ticket and complaint management, and email administration. They also offer partner programs and a knowledge base to help customers learn more about their products. The company emphasizes their awards and certifications, and offers a free trial for interested customers. They also provide sales contacts and a newsletter for updates and promotions.

Uurige, mis teeb LiveAgentist suurepärase alternatiivi SpiceWorksile. Alustage tasuta prooviperioodiga ja uurige piletisüsteemi kohta lisateavet.

Otsite SpiceWorksi alternatiivi?

LiveAgent on tugiteenuste lahendus, mis on teenindanud üle 150 miljoni kasutaja ja 40 000 ettevõttet kogu maailmas alates 2006. aastast. LiveAgenti kasutamine võimaldab teenida 30% rohkem tulu ja suurendada klientide rahulolu 97%. Ettevõtted saavad oma eesmärke saavutada, muutes klientide kogemuse mälestusväärseks ja hoides neid lojaalsena oma brändile.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo