Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

KüllaltTeie klienditoe tarkvarast?

Avastage miks LiveAgent on parim turul olev Aircalli alternatiiv.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Kas otsite alternatiivi Aircallile?

Kas ootate kõnesid, kuid Te pole Aircalliga enam rahul? LiveAgent pakub Teile suurepärast alternatiivi oma virtuaalse kõnekeskuse loomiseks ja klienditoe pakkumiseks lihtsamalt ja tõhusamalt.

Migreeruge Aircallist LiveAgenti minutitega. Pakume abistatud Aircalli migratsiooni, mis impordib kõik Teie andmed Aircallist LiveAgenti. See on tasuta ja võtab vaid 5 minutit.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

LiveAgent on rohkem kui vaid kõnekeskus

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Aircalli ja LiveAgenti võrdlus

Funktsioonid Liveagent AirCall
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
AirCall ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saate paigutada mis tahes veebisaidile.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
AirCall ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust kõikehõlmavas paketis hinnaga $39/agent/kuus.
AirCall pakub kõnekeskust plaanis hinnaga $48/agent/kuus.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
AirCall ei paku iseteenindust.
Facebook
Facebooki integratsioon, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile sotsiaalmeedia märkustele ja mainimistele tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub facebooki integratsiooni.
AirCall ei paku facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
AirCall ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integratsioon, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile teavitustele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuse tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
AirCall ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integratsioon, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viberi sõnumeid otse sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
AirCall ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
AirCall ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu foorum klientidele, mis asub otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
AirCall ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saab automatiseerida korduvate ülesannete eemaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
AirCall pakub automatiseerimist ja reegleid eraldi hinnakujundusega paketis.
API
Funktsioonide kogumik, mis võimaldab rakendustel üheskoos toimida.
LiveAgent pakub API-t Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
AirCall pakub API-t eraldi hinnakujundusega paketis.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimese operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone kõikehõlmavas paketis hinnaga $39/agent/kuus.
AirCall pakub IVR funktsioone eraldi hinnakujundusega paketis.
Videokõned
Kõne, mis sisaldab videot, mis on sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
AirCall ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei muutu kehtetuks ega kustu, neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
AirCall pakub piiramatut ajalugu Pileti paketis hinnaga $83/agent/kuus.
Piiramatu arv veebilehti
Võite tarkvara kasutada piiramatul arvul lehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid lehti.
AirCall ei paku piiramatuid lehti.
Piiramatud vestlusnupud
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
AirCall ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatu arvu pileteid ja e-kirju.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
AirCall ei paku piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist Kõikehõlmavas paketis hinnaga $39/agent/kuus.
AirCall pakub piiramatut kõnede salvestamist paketis hinnaga $83/agent/kuus.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramatu päringute esitamise arvuga.
LiveAgent pakub 24/7 tuge Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
AirCall pakub 24/7 tuge paketis hinnaga $48/agent/month.
Person deciding between two alternatives

Võimas Aircalli alternatiiv

LiveAgent pakub Teile palju muud kui lihtsalt virtuaalset kõnekeskust. Kiireim reaalajas vestluse vidin, e-posti integreerimine, sotsiaalse meedia integreerimine ja korrapärastatud piletisüsteem annavad Teile täpselt selle, mida vajate, et pakkuda oma klientidele parimat võimalikku teenust. Ja seda kõike tõeliselt hea hinna eest. LiveAgent pakub kolme hinnamudelit, mis on täis kasulikke funktsioone igasuguse ettevõtte jaoks.

Kui otsite võimekat ja usaldusväärset alternatiivi Aircall, kaaluge LiveAgenti proovimist. Te väärite mõistliku hinna eest enamat kui lihtsalt kõnekeskust.

Professionaalne kõnekeskus

LiveAgent pakub Teile oma virtuaalse kõnekeskuse loomise võimalust. Seadistamisprotsess on lihtne ja see tehakse mõne minutiga. Pärast seda saate helistada ja vastata telefonikõnesid brauseri, telefoni või muu valitud seadme kaudu.

Kolmandate osapoolte pakkujatele pole absoluutselt vaja tugineda, LiveAgent kannab Teie heaks kõige eest hoolt, nii et saate keskenduda vaid olulisele.

Professional built-in call center software

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Union icon

Paranenud rahulolu

LiveAgent suurendab kliendirahulolu ja parandab järk-järgult aja möödudes konversioonimäärasid.

Increase icon

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem klientide päringuid tänu meie universaalsele postkastile.

Statistic icon

Funktsiooniderikas lahendus

Enam kui 175 klienditoe funktsiooniga, on klienditeeninduse pakkumine käkitegu

Get more for less

Saage vähema eest rohkem

Kas soovite klienditeeninduse tarkvaraga teha rohkem õiglase hinna eest? LiveAgent pakub Teile kõike vajalikku. Kõnekeskus, e-post, reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia tugi, teadmusbaas, palju funktsioone ja integreerimisi. Kõik see on saadaval Teile mõistliku hinna eest. Võite isegi välja valida eraldi funktsioonid, kui soovite oma paketti oma maitse järgi kohandada.

Nii saate keskenduda kõige olulisemale – klientide eest hoolitsemisele. Ülejäänu eest hoolitseb LiveAgent ilma Teie eelarvet lõhki ajamata.

Kas olete valmis muudatusi tegema?

Ettevõtted tulevad üle LiveAgenti ja seda ka põhjusega. LiveAgent pakub Teile ühes usaldusväärses paketis kõike parimat klienditoe pakkumiseks, nii et saate säästa aega ja raha. Keskenduge olulisele.

LiveAgent on väikeste ja keskmiste ettevõtete jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 tugiteenuste tarkvaraks 2020. aastal. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake miks ettevõtted tulid LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mis on Aircalli alternatiiv?

LiveAgent on Aircalli alternatiiv kõikidele klientidele, kes soovivad oma klienditeeninduse võimalusi laiendada. LiveAgent on kõik-ühes lahendus, mis pakub klienditeenuste jaoks kliendiportaali, kõnekeskust, teadmistebaasi, foorumit, piletimüüki, reaalajas vestlust ja sotsiaalmeedia integratsiooni.

Miks tulla üle LiveAgenti?

LiveAgent on klienditoe lahendus, mis pakub palju eeliseid, näiteks suurenenud kliendirahulolu, tulu ja parem kliendikogemus.

Milliseid funktsioone on LiveAgentil?

LiveAgent on keeruline tugiteenuste lahendus, millel on rohkem kui 180 funktsiooni. Funktsioonid loodi võimalikult paljude protsesside automatiseerimiseks, et luua sujuv agendi töövoog ja rahuldav kliendikogemus. Mõned tähelepanuväärsemad funktsioonid, mida tasub mainida, on piletite automatiseeritud jaotamine, teadmusbaas, IVR, SoMe integreerimised, reaalajas vestlus, veebikülastajad ja sisevestlus.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo