CloudItalia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on CloudItalia?
CloudItalia on Itaalia telekommunikatsiooni teenuste ettevõte, mis pakub VoIP kõneteenuseid äriklientidele alates 2012. aastast. Ettevõtte eesmärgiks on pakkuda teenuseid, mis on: “usaldusväärsed, odavad ja suure jõudlusega.”
Kuidas saab CloudItalia’t ja LiveAgent’it ühendada?
CloudItalia VoIP numbrid on LiveAgent’iga kerge ühendada LiveAgent süsteemis. Klikkige:
1. Seaded
2. Kõne
3. Numbrid
4. + (nupp)
5. Otsige CloudItalia
6. Täitke VoIP number (saadud CloudItalia’st)
7. Ja hakake kasutama
Integratsiooni tasud:
Kuna CloudItalia on juba LiveAgent’i sisse ehitatud, siis ei kaasne sellega mingeid integratsiooni kulusid. Seega, lisatasu ei rakendu, kui olete LiveAgent’i teenuste tellija. Kuid pidage meeles, et CloudItalia võtab oma VoIP-teenuste eest eraldi tasu.
Hüved:
- paranenud kliendirahulolu
- parem klienditeeninduse töö tõhusus
- sissetulevad ja väljaminevad kõned internetiühenduse kaudu
- tasuta integratsioon
- kulutõhus
Vaadake allolevat videot, et teada saada, kuidas töötab kõnekeskuse tarkvara.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently Asked Questions
Mis on CloudItalia?
CloudItalia on äriklientidele VoIP teenuseid pakkuv ettevõte.
Kuidas saab CouldItalia't integreerida?
CloudItalia integreerimiseks LiveAgent'iga on Teil vaja ainult enda VoIP numbrit. Kui teil see olemas on, logige sisse LiveAgent'i kontole ja otsige üles "Numbrid," et sisestada CloudItalia VoIP number
Kui palju võtab LiveAgent tasu CloudItalia integreerimise eest?
LiveAgent'il on mitu VoIP partnerit. Pidage silmas, et kõik VoIP partnerid, sealhulgas ka CloudItalia, töötavad iseseisvalt. Seega tuleb CloudItalia teenuste eest maksta eraldi. Samas on LiveAgent'i integreerumine tasute kõikidele LiveAgent'i tellijatele.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.