B2B & B2C ettevõtete softphone tarkvara

LiveAgent pakub SIP-põhist VoIP telefonituge osana virtuaalse kõnekeskuse lahendusest.

Hakake pakkuma laitmatut telefonituge juba täna ja olenemata asukohast. Pakkuge tuge oma kodust, kotorist või meie rakenduse abil isegi liikumises olles!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Mis on softphone tarkvara?

Softphone tarkvara on tööriist, mis lihtsustab kõnede tegemist internetis selle asemel, et kasutada traditsioonilist telco signaale.

Kuna süsteem on tarkvara, saab seda riistvara ja telefonide asemel kasutada arvutite või mobiiltelefonidega.

 

Miks ettevõtted kasutavad LiveAgent`i softphone tarkvara?

Soodsam

LiveAgen`i on integreeritud üle 35 rahvusvahelise VoIP partneritega. Omandage  SIP tehnoloogia ja öelge täiendavatele tasudele head aega.

Ideaalne kaugtöö jaoks

Softphone tarkvara kasutamine annab teile võimaluse töötada igal pool. Vastake kõnedele kodust, kontorist või isegi liikvel olles!

 

Usaldusväärsem

Softphone eelisteks on kõnelogid, salvestamine, suunamine, selge heli, IVR puud ja tagasihelistamine, et muuta toe pakkumine sujuvaks ja meeldejäävaks.

 

Õnnelikud kliendid on palju paremad kliendid

Pakume assisteeritud kolimist enamikest populaarsetest toe lahendustest.

LiveAgent's softphone tarkvara funktsioonid

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Nutikas kõnede suunamine

LiveAgent suunab sissetulevad kõned osakondadele ja agentidele juhulikus ja eelisjärjekorras ülesannetena.

Kõned suunatakse ainult nendele agentidele, kes on hetkel online ja saavad kõnedele vastata.

Tagasihelistamise võimalused & IVR

LiveAgent annab teile võimaluse luua enda kohandatud IVR menüü, kus on ka tagasihelistamise võimalus.

Saate salvestada oma enda IVR sõnumi otse LiveAgent`is või laadida üles üldise eelnevalt loodud IVR tervituse ja menüü sõnumid.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Sisekõned kolleegide vahel

LiveAgent toetab tasuta sisemisi kõnesid (ja vestlusi!) kõikide teie agentide vahel. Kõik kõned on brauseripõhised ning toimuvad rakenduses. Puudub vajadus välise tarkvara allalaadimiseks või kolmanda osapoole rakendusteks.

Isiklikum teenindus videokõnedega

Teil on vaja suhelda kliendiga otse, kuid ta on selleks liiga kaugel? Alustage videokõnet! LiveAgent annab võimaluse muuta brauserist algatatud kõned videokõnedeks.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Kõnede logid, raportid ja jälgimine

Jälgige sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid ja vaadake, millised agendid vastavad enamikele kõnedele, kui kaua iga kõne kestab  ja paljusid teisi mõõdikuid, mis aitavad mõista, kuidas teil läheb ja kuidas teil on võimalik oma klienditeenindust parandada.

Piiramatu kõnede salvestamine

LiveAgent softphone tarkvara suudab salvestada piiramatu arvu kõnesid. Iga sissetulev ja väljaminev kõne, mille teete salvestatakse otse LiveAgent`i.

Kui peaks tekkima vajadus salvestistele kvaliteedi tagamiseks, koolitamise eesmärgil, sedelite üleandmiseks või juriidilistel põhjustel juurde pääseda, saate seda teha ühe klikiga.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Mitmed softphone kliendid

LiveAgent on integreeritav mitme softphone kliendiga, mis võimaldab teil teha VoIP kõnesid.

LiveAgent mobiilirakendus

Oleme loonud rakenduse Androidi ja iOS jaoks, mis integreerub sujuvalt teie veebiklientidega.

Hakake pakkuma klienditeenindust ka liikvel olles kasutades portatiivset softphone tarkvara.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele suurepärast tuge.

black Slido logo

Miks on LiveAgent's softphone tarkvara teie jaoks õige valik?

adjust shifts

Lihtsasti kasutatav pilvepõhine tehnoloogia

LiveAgent on pilvepõhine, kergesti üles seatav ning kasutatav lahendus. Saate hakata tarkvara kasutama minutitega ilma, et peaksite IT-personali kaasama.

Call routing benefits

Kõik ühes multikanal platvorm

Softphone tarkvara on kõigest osa keerulisemast lahendusest, mis võimaldab teil kerge vaevaga hallata sedeleid, emaile, vestlusikõnesid ja sotsiaalmeedia sõnumeid.

Right tools to increase sales

Meid usaldavad 21 000+ klienti

LiveAgent on aidanud ettevõtetel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust alates 2004 aastast. Liituge LiveAgent`iga ja saage teada, miks oleme #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Multilingual support in LiveAgent

Täielikult mitmekeelne tarkvara

Meie kliendiedu tarkvara kasutatakse ülemaailmselt, see tuleb kas täieliku või osalise mitmekeelse toega. See pakub enam, kui 40 rakenduste keelt ja võimaldab teil iga eritähte või kirja aktseti rakenduses täielikult kohandada.

Väsinud telefonide, vestluste, meilide ja suhtlusvahendite vahetamisest?

Te ei pea! LiveAgent on unikaalne tarkvara, mis integreerib suhtluskanalid ühe katuse alla ning on taskukohaste ja läbipaistvate hindadega. Ärge makske ainult kõnekeskuse kasutamise eest täiendavaid tasusid. Võrrelge meie lahendust ka teiste pakkujate omadega.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

Upset man-illustration

LiveAgent ühendub 99+% VoIP pakkujatega

Vaadake kõiki partnereid ja integratsioone.

Mida kliendid meist räägivad?

Related Articles to Softphone tarkvara
Proovige turu parimat kliendi jälgimise tarkvara. LiveAgenti peetakse järjekindlalt parimaks väikeste ja keskmise suurusega ettevõtete klientide jälgimise tööriistaks.

Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.

Klienditeeninduse tarkvara ühendab võimsa postkasti, reaalajas vestluse, sisseehitatud kõnekeskuse ja kliendiportaali. Valige oma vajadustele õige.

Klienditeeninduse tarkvara

LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.

Kliendikogemuse tarkvara mängib võtmerolli klientide tagasiside kogumisel, korraldamisel ja jälgimisel tänapäeva ettevõttes.

Kliendikogemuse tarkvara

Kliendikogemuse tarkvara pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas automatiseerimist, kliendituge ja analüütikat. Erinevad platvormid pakuvad erinevaid hindu ja tasuta prooviperioode, mis võivad olla kasulikud enne otsuse tegemist.

LiveAgent on kõik ühes kasutajatoe lahendus, mis sisaldab ka kõnekeskust. Meie kõnekeskusel on kõik funktsioonid, sealhulgas tagasihelistamine.

Helistage klientidele automaatselt tagasi

Tarkvara LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja kõnekeskuse efektiivsust. See võimaldab omnikanalit, automaatset tagasihelistamist, 24/7 tuge ja hübriidseid sedelivoogusid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x