LiveAgent pakub SIP-põhist VoIP telefonituge osana virtuaalse kõnekeskuse lahendusest.
Hakake pakkuma laitmatut telefonituge juba täna ja olenemata asukohast. Pakkuge tuge oma kodust, kotorist või meie rakenduse abil isegi liikumises olles!
Softphone tarkvara on tööriist, mis lihtsustab kõnede tegemist internetis selle asemel, et kasutada traditsioonilist telco signaale.
Kuna süsteem on tarkvara, saab seda riistvara ja telefonide asemel kasutada arvutite või mobiiltelefonidega.
LiveAgen`i on integreeritud üle 35 rahvusvahelise VoIP partneritega. Omandage SIP tehnoloogia ja öelge täiendavatele tasudele head aega.
Softphone tarkvara kasutamine annab teile võimaluse töötada igal pool. Vastake kõnedele kodust, kontorist või isegi liikvel olles!
Softphone eelisteks on kõnelogid, salvestamine, suunamine, selge heli, IVR puud ja tagasihelistamine, et muuta toe pakkumine sujuvaks ja meeldejäävaks.
Pakume assisteeritud kolimist enamikest populaarsetest toe lahendustest.
LiveAgent suunab sissetulevad kõned osakondadele ja agentidele juhulikus ja eelisjärjekorras ülesannetena.
Kõned suunatakse ainult nendele agentidele, kes on hetkel online ja saavad kõnedele vastata.
LiveAgent annab teile võimaluse luua enda kohandatud IVR menüü, kus on ka tagasihelistamise võimalus.
Saate salvestada oma enda IVR sõnumi otse LiveAgent`is või laadida üles üldise eelnevalt loodud IVR tervituse ja menüü sõnumid.
LiveAgent toetab tasuta sisemisi kõnesid (ja vestlusi!) kõikide teie agentide vahel. Kõik kõned on brauseripõhised ning toimuvad rakenduses. Puudub vajadus välise tarkvara allalaadimiseks või kolmanda osapoole rakendusteks.
Teil on vaja suhelda kliendiga otse, kuid ta on selleks liiga kaugel? Alustage videokõnet! LiveAgent annab võimaluse muuta brauserist algatatud kõned videokõnedeks.
Jälgige sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid ja vaadake, millised agendid vastavad enamikele kõnedele, kui kaua iga kõne kestab ja paljusid teisi mõõdikuid, mis aitavad mõista, kuidas teil läheb ja kuidas teil on võimalik oma klienditeenindust parandada.
LiveAgent softphone tarkvara suudab salvestada piiramatu arvu kõnesid. Iga sissetulev ja väljaminev kõne, mille teete salvestatakse otse LiveAgent`i.
Kui peaks tekkima vajadus salvestistele kvaliteedi tagamiseks, koolitamise eesmärgil, sedelite üleandmiseks või juriidilistel põhjustel juurde pääseda, saate seda teha ühe klikiga.
LiveAgent on integreeritav mitme softphone kliendiga, mis võimaldab teil teha VoIP kõnesid.
LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele suurepärast tuge.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent on pilvepõhine, kergesti üles seatav ning kasutatav lahendus. Saate hakata tarkvara kasutama minutitega ilma, et peaksite IT-personali kaasama.
LiveAgent on aidanud ettevõtetel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust alates 2004 aastast. Liituge LiveAgent`iga ja saage teada, miks oleme #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Meie kliendiedu tarkvara kasutatakse ülemaailmselt, see tuleb kas täieliku või osalise mitmekeelse toega. See pakub enam, kui 40 rakenduste keelt ja võimaldab teil iga eritähte või kirja aktseti rakenduses täielikult kohandada.
Te ei pea! LiveAgent on unikaalne tarkvara, mis integreerib suhtluskanalid ühe katuse alla ning on taskukohaste ja läbipaistvate hindadega. Ärge makske ainult kõnekeskuse kasutamise eest täiendavaid tasusid. Võrrelge meie lahendust ka teiste pakkujate omadega.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
Reageerige õigeaegselt klientide jälgimise tarkvaraga
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, kiirendades suhtlust ja suurendades kliendirahulolu ning müüki. See on kuluefektiivne ja täis funktsioone, mis parandab produktiivsust.
LiveAgent pakub mitme kanaliga kliendituge mitmekülgsete funktsioonide ja integratsioonidega. Hind on taskukohane, kuid kasutajad mainivad õppimiskõverat. MailChimp on turundusplatvorm, mis pakub meiliautomatiseerimist ja integreerub LiveAgentiga. Slack on reaalajas sõnumsideplatvorm, mis integreerub ka LiveAgentiga ja võimaldab skaleerida tugiesindajate arvu vastavalt vajadusele.
Helistage klientidele automaatselt tagasi
Tarkvara LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad parandada kliendirahulolu ja kõnekeskuse efektiivsust. See võimaldab omnikanalit, automaatset tagasihelistamist, 24/7 tuge ja hübriidseid sedelivoogusid.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team