B2B & B2C ettevõtete softphone tarkvara

LiveAgent pakub SIP-põhist VoIP telefonituge osana virtuaalse kõnekeskuse lahendusest.

Hakake pakkuma laitmatut telefonituge juba täna ja olenemata asukohast. Pakkuge tuge oma kodust, kotorist või meie rakenduse abil isegi liikumises olles!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
B2B & B2C ettevõtete softphone tarkvara
Slido green logo
Youtube video:

Mis on softphone tarkvara?

Softphone tarkvara on tööriist, mis lihtsustab kõnede tegemist internetis selle asemel, et kasutada traditsioonilist telco signaale.

Kuna süsteem on tarkvara, saab seda riistvara ja telefonide asemel kasutada arvutite või mobiiltelefonidega.

 

Miks ettevõtted kasutavad LiveAgent`i softphone tarkvara?

Miks ettevõtted kasutavad LiveAgent`i softphone tarkvara?

Soodsam

LiveAgen`i on integreeritud üle 35 rahvusvahelise VoIP partneritega. Omandage  SIP tehnoloogia ja öelge täiendavatele tasudele head aega.

Soodsam

Ideaalne kaugtöö jaoks

Softphone tarkvara kasutamine annab teile võimaluse töötada igal pool. Vastake kõnedele kodust, kontorist või isegi liikvel olles!

 

Ideaalne kaugtöö jaoks

Usaldusväärsem

Softphone eelisteks on kõnelogid, salvestamine, suunamine, selge heli, IVR puud ja tagasihelistamine, et muuta toe pakkumine sujuvaks ja meeldejäävaks.

 

Õnnelikud kliendid on palju paremad kliendid

Pakume assisteeritud kolimist enamikest populaarsetest toe lahendustest.

Õnnelikud kliendid on palju paremad kliendid

LiveAgent's softphone tarkvara funktsioonid

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Nutikas kõnede suunamine

LiveAgent suunab sissetulevad kõned osakondadele ja agentidele juhulikus ja eelisjärjekorras ülesannetena.

Kõned suunatakse ainult nendele agentidele, kes on hetkel online ja saavad kõnedele vastata.

Tagasihelistamise võimalused & IVR

LiveAgent annab teile võimaluse luua enda kohandatud IVR menüü, kus on ka tagasihelistamise võimalus.

Saate salvestada oma enda IVR sõnumi otse LiveAgent`is või laadida üles üldise eelnevalt loodud IVR tervituse ja menüü sõnumid.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Sisekõned kolleegide vahel

LiveAgent toetab tasuta sisemisi kõnesid (ja vestlusi!) kõikide teie agentide vahel. Kõik kõned on brauseripõhised ning toimuvad rakenduses. Puudub vajadus välise tarkvara allalaadimiseks või kolmanda osapoole rakendusteks.

Isiklikum teenindus videokõnedega

Teil on vaja suhelda kliendiga otse, kuid ta on selleks liiga kaugel? Alustage videokõnet! LiveAgent annab võimaluse muuta brauserist algatatud kõned videokõnedeks.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Kõnede logid, raportid ja jälgimine

Jälgige sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid ja vaadake, millised agendid vastavad enamikele kõnedele, kui kaua iga kõne kestab  ja paljusid teisi mõõdikuid, mis aitavad mõista, kuidas teil läheb ja kuidas teil on võimalik oma klienditeenindust parandada.

Piiramatu kõnede salvestamine

LiveAgent softphone tarkvara suudab salvestada piiramatu arvu kõnesid. Iga sissetulev ja väljaminev kõne, mille teete salvestatakse otse LiveAgent`i.

Kui peaks tekkima vajadus salvestistele kvaliteedi tagamiseks, koolitamise eesmärgil, sedelite üleandmiseks või juriidilistel põhjustel juurde pääseda, saate seda teha ühe klikiga.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Mitmed softphone kliendid

LiveAgent on integreeritav mitme softphone kliendiga, mis võimaldab teil teha VoIP kõnesid.

LiveAgent mobiilirakendus

Oleme loonud rakenduse Androidi ja iOS jaoks, mis integreerub sujuvalt teie veebiklientidega.

Hakake pakkuma klienditeenindust ka liikvel olles kasutades portatiivset softphone tarkvara.

LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent ühendab vestluse, sedelid ja automatiseerimise, mis võimaldab meil pakkuda oma klientidele suurepärast tuge.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Miks on LiveAgent's softphone tarkvara teie jaoks õige valik?

adjust shifts

Lihtsasti kasutatav pilvepõhine tehnoloogia

LiveAgent on pilvepõhine, kergesti üles seatav ning kasutatav lahendus. Saate hakata tarkvara kasutama minutitega ilma, et peaksite IT-personali kaasama.

Call routing benefits

Kõik ühes multikanal platvorm

Softphone tarkvara on kõigest osa keerulisemast lahendusest, mis võimaldab teil kerge vaevaga hallata sedeleid, emaile, vestlusikõnesid ja sotsiaalmeedia sõnumeid.

Right tools to increase sales

Meid usaldavad 21 000+ klienti

LiveAgent on aidanud ettevõtetel pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust alates 2004 aastast. Liituge LiveAgent`iga ja saage teada, miks oleme #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.

Multilingual support in LiveAgent

Täielikult mitmekeelne tarkvara

Meie kliendiedu tarkvara kasutatakse ülemaailmselt, see tuleb kas täieliku või osalise mitmekeelse toega. See pakub enam, kui 40 rakenduste keelt ja võimaldab teil iga eritähte või kirja aktseti rakenduses täielikult kohandada.

Väsinud telefonide, vestluste, meilide ja suhtlusvahendite vahetamisest?

Te ei pea! LiveAgent on unikaalne tarkvara, mis integreerib suhtluskanalid ühe katuse alla ning on taskukohaste ja läbipaistvate hindadega. Ärge makske ainult kõnekeskuse kasutamise eest täiendavaid tasusid. Võrrelge meie lahendust ka teiste pakkujate omadega.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd arvustused

Upset man-illustration

LiveAgent ühendub 99+% VoIP pakkujatega

Mida kliendid meist räägivad?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Mida softphone tähendab?

Softphone on tarkvara telefon, mis võimaldab teil teha ja saada klientide kõnesid internetiühenduse kaudu.

Mis on parim softphone?

Parim softphone on iga ettevõtte jaoks erinev. See oleneb teie ettevõtte eelistustest nagu eelarve ja funktsioonid. Parim lähenemine on külastada platvorme nagu Capterra. Selle tulemusel saate tuginedes klientide arvustustele, hinnale ja funktsioonidele oma otsuse teha.

Kuidas softphone töötab?

Softphone töötab, kui VoIP. VoIP on interneti häälprotokoll. Nii saate kõnesid teha ja neile vastata mistahes internetiseadmega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo