LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, nagu Iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Ettevõtted saavad taotleda demo seanssi, et saada üks-ühele koolitust selle tarkvara kasutamisest. LiveAgent pakub ka mitmeid kanaleid klienditeeninduseks, nagu reaalajavestlus ja e-posti haldussüsteem. Lisaks pakub see sotsiaalmeedia teenust ja oma värskendus- ning sooduspakkumiste uudiskirja tellimist. Küpsiste kasutamise eest peab klient nõusoleku andma. LiveAgenti kontot saab registreerida ning kasutamist alustada koheselt pärast paigaldamist.
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis parandab ettevõtete reageerimisaega ja kliendikogemust. Pakutakse mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sh klienditeenindus ja VoIP telefonisüsteemid. E-kirja mallid aitavad parandada klienditeenindust. Võimalik üle minna Freshdesk-ist. LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara koos mitmete suhtluskanalitega. Saadaval on ka migratsiooniplugina Freshdesk-ist. Töötavad koos ettevõtetega nagu Huawei, BMW ja Oxford’i Ülikool.
Soovite üle minna Lucep'ist LiveAgent'isse?
Isotones are discussed in the pharmaceutical industry, along with questions about the future of civilization. LiveAgent offers various plans for customer support, including integration with social media platforms and automation features. Upgrade your customer service today!
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.