Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt teie kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks on LiveAgent parim Bold360 alternatiiv turul.

  • ✓ Paigaldamise tasu puudub    
  • ✓ Klienditugi 24/7    
  • ✓ Krediitkaarti ei ole vaja    
  • ✓ Tühistage iga hetk
Kasutatakse
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite sobilikku alternatiivi Bold360-le?

LiveAgent on veebipõhine kasutajatoe lahendus, mis on valmis pakkuma paremat kogemust teie klientidele. Vii kasutajakogemus uuele tasemele rohkem kui 175 funktsiooniga ja kohandatavate kasutajatoe tööriistadega nagu kiireim reaalajavestluse vidin, usaldusväärne ticketingi süsteem, kõnekeskuse võimalused ja teadmusbaas.

Paremate kliendikogemuste pakkumiseks sotsiaalmeedias võimaldab LiveAgent ka sotsiaalmeedia integratsiooni Facebooki, Twitteri, ja Instagramiga.

Tehke paremaks oma kliendihaldus ja aidake juba täna kliente LiveAgent’i vahendusel. Lugege edasi, et rohkem teada saada meie jututoa tarkvara kohta või alustage 14-päevast tasuta prooviperioodi. Me ei oota midagi vastu ega soovi teie krediitkaardiandmeid.

livechat jane full

Kiireim jututoa tarkvara

Soovite oma sõnumeid kiiremini saata ja aidata veebilehe külastajaid veel rohkem? Saate luua klientidega kiiremini ühendust tänu turu kiiremaile reaalajavestluse vidinale, mis kuvatakse 2,5 sekundiga.

Meie jututoa vidinal on täiustatud funktsioonid, mis muudab selle õigeks lahenduseks igale ettevõttele. Kasutage ära proaktiivseid vestluskutseid või reaalajas kirjutamise vaateid ja abistage oma kliente kiiremini.

Töökorralduse lihtsamiseks kasutage külastajate seiret, et jälgida teavet nagu kliendi ajalugu, veebisaidi viide või geograafiline asukoht.

Avastage kiireimat reaalajavestlust

Ühtne tööruum agendile koos sobilike tööriistadega

Igapäevane töötamine klientidega võib olla keeruline ilma õigete tööriistadeta. Reaalajavestlus on üks parimatest ja kasulikematest saadaolevatest tööriistadest, kuid mis saab klientidest, kes eelistavad suhtlemist teisel kujul?

Meie ühtne agendi tööruum hõlmab usaldusväärset ticketingi süsteemi, mis suunab kogu teie suhtluse ühte universaalsesse postkasti.

Ühendage enda e-maili kontod, Facebooki, Twitteri, Instagrami ja Viberi kontod, seadistage kõnekeskus koos videokõne võimalustega ja looge kasuliku sisuga teadmusbaas, et maksimaalselt ära kasutada LiveAgent’i pakutavaid mitmekanalisi kliendi kaasamise võimalusi.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Kõik vajalikud tööriistad ühes tootes

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Suurepärased funktsioonid ei pea olema kallid

Tehke klientide segmenteerimine paremaks siltide, märkmete ja kontaktgruppide abil, samal ajal parandades agentide produktiivsust ja kaasamist auhindadega, märkidega ja mängufunktsioonidega.

Saatke massilisi e-kirju, koostage e-kirjade malle või integreerige teisi rakendusi, mida kasutate igapäevaselt kliendibaasi rahuldamiseks. Võtke oma ettevõtte suurus arvesse ja valige sobilik pakett taskukohase hinnaga. Te ei pea minema pankrotti, et teie külastajatest saaksid õnnelikud kliendid.

Kasutajatoe tarkvara võib olla taskukohane ja LiveAgent tõestab seda. Vaadake üle hinnakujundus. Valige, millisena soovite LiveAgent’it – teadmusbaasi tarkvara koos reaalajavestluse funktsiooniga, täisfunktsionaalne kõnekeskus või lihtne ticketingi süsteem e-posti klienditoe jaoks.

Ühine teiste LiveAgent'iga liitunud ettevõtetega

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Peter Komornik

LiveAgent sisaldab suurepärast reaalajavestlust, ticketingi süteemi ja automatiseerimist, mis pakub erakordset tuge meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Olete valmis seda proovima?

Tutvuge LiveAgent’iga, et saada teada, kas see sobib teie ettevõtte jaoks. Proovige meie reaalajavestlust, ticketingi, teadmusbaasi ja teisi võimalusi täielikult tasuta. Klõpsake allpool olevat nuppu, et alustada 14-päevast tasuta prooviperioodi.

Me ei oota midagi vastu ega soovi teie krediitkaardiandmeid.
Me lubame!

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

What is a Bold360 alternative?

LiveAgent is a customer support software with a great ticketing system that allows you to communicate with customers via multiple popular channels. It's cost effective and a reliable solution for businesses of many sizes.

Why should you switch to LiveAgent from Bold360?

LiveAgent can provide you with multiple options when communicating with your customers. Besides live chat it can handle email, call center, customer portal, Viber and even social media - Facebook, Twitter and Instagram. Everything is backed up by great features that make your workflows easier and allow you to help more customers.

Does LiveAgent have live chat?

LiveAgent has the fastest live chat widget available, with chat displayed speeds at 2.5 seconds. The chat widget can be easily placed on any website and customers can contact you anytime. The live chat is backed up by features such as real-time typing view, proactive chat invitations, internal chats and much more.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo