Vajate alternatiivi Collabile?

Avastage, miks on LiveAgent turu parim alternatiiv Collabile

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Valmis kasutama hämmastavat Collab tarkvara alternatiivi?

Kui soovite viia oma kontaktkeskuse järgmisele tasemele, on LiveAgenti kasutajatoe tarkvara teile õige lahendus! Pakume rohkem kui 175 põhi- ja täiustatud funktsiooni, nii et võite olla kindel, et teie kontaktkeskus püsib parimal tasemel.

Saate vaid mõne minutiga LiveAgenti üle kolida ja oma vanad piletid kaasa võtta. Pakume kiiret ja lihtsat piletite migreerimist, mis võimaldab teil oma vanad kasutajatoe andmed üle viia otse oma uuele LiveAgenti kontole.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke rohkem koos LiveAgentiga

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Uurige, kuidas LiveAgent teistest alternatiividest eristub

Mitmekesine kontaktkeskus

Olenemata sellest, kuidas teie kliendid teiega ühendust võtavad, võite LiveAgentiga olla kindel, et nad saavad teiega ööpäevaringselt ühendust võtta.

Paranenud kliendirahulolu

Muutke oma klienditugi esmatähtsaks ja suurendage oma konversioonimäärasid, kasutades LiveAgenti kontaktkeskuse lahendust.

Lihtne hallata

LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil võite olla kindel, et leiate oma ettevõttele hõlpsasti hallatava, skaleeritava ja paindliku kontaktkeskuse lahenduse.

Collab vs LiveAgent lühidalt

FunktsioonLiveAgentCollab
Piletisüsteem✅Jah❌Ei
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah✅Jah
Iseteenindus✅Jah❌Ei
Facebook✅Jah✅Jah
Twitter✅Jah✅Jah
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah❌Ei
Teadmusbaas✅Jah❌Ei
Kliendifoorum✅Jah❌Ei
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah❌Ei
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah✅Jah
Videokõned✅Jah✅Jah
Piiramatu ajalugu✅Jah✅Jah
Piiramatu arv veebilehti✅Jah✅Jah
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah✅Jah
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Jah✅Jah
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah❌Ei
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Võimas alternatiiv Collabile

Kui rääkida oma kontaktkeskusest, siis ärge kartke LiveAgenti üle 175 funktsiooni ja kümnete integratsioonide tõttu suurelt mõelda.

Ärge piirake end vaid traditsiooniliste klienditoe võimalustega. Täiustage oma klientide kasutuskogemust ja looge sotsiaalmeedia, reaalajas vestluse ja meilitoe abil omale lojaalne kliendibaas.

Selle kõik ühes mitmekanalilise kasutajatoe tarkvaraga võite olla kindel, et te ei jää ilma ühestki kliendisuhtlusest.

Lihtne, kuid usaldusväärne kõnekeskus

Olenemata sellest, kas saate rohkem sisse- või väljaminevaid kõnesid, on LiveAgenti veebipõhine kõnekeskus võimas, kuid samas hõlpsasti hallatav. Valige toetatud VoIP-teenuse pakkujate loendist endale sobiv ja olge valmis tõstma oma klientide rahulolu, hoides samal ajal oma tegevuskulud madalad.

Piiramatu kõnede salvestamine

Kas vajate agendikoolituse, kvaliteedi tagamise või äritegevuse läbipaistvuse tagamiseks kõnede salvestamise tarkvara? Aitab otsimisest! LiveAgenti abil saate salvestisi salvestada digitaalse failina, kristallselge heliga ja piiramatu salvestusmahuga.

IVR ja automaatne tagasihelistamine

Ooteaegade minimeerimiseks saate luua kohandatud IVR menüüsid, mis võimaldavad klientidel teiega hõlpsamini ühendust võtta. Teie IVR menüü võib klientide mugavuse huvides sisaldada isegi automaatse tagasihelistamise valikut.

Nutikas kõnede suunamine

LiveAgentis on võimalik seadistada oma isiklikud kõnede suunamise valikuid. Sissetulevad telefonikõned saab määrata juhuslikult saadaolevatele agentidele, võite kasutada oskustepõhist marsruutimist või luua oma etteantud kriteeriumid.

Suurepärase klienditoe tarkvara

LiveAgent pakub suurepärast klienditeenindust. Võimaldame hoida kontakti oma klientidega olenemata sellest, kas tegelete tervishoiu, tootmise, SaaSi või e-kaubandusega. Pakume ööpäevaringset kliendituge, et saaksite abi alati, kui seda vajate.

Fast, smart and convenient support

Tugipileti tarkvara suurenenud kliendirahuloluks

Pakume suurepärast piletisüsteemi tarkvara, mis muudab kõik teie klienditoimingud piletiteks ja saadab need otse universaalsesse postkasti. Iga kliendisuhtlus on teile kättesaadav mugava juhtpaneeli kaudu, mis on suurepärane haldustööriist ja aitab teil püsida organiseerituna.

Priority assignment

Suurendage oma seotust sotsiaalmeedia toega

Teie jälgijad teiega alati ühendust võtta, olgu see siis Facebookis, Twitteris või Instagramis. Pole vaja igale kontole eraldi sisse logida, iga sõnum, mainimine või säuts jõuab teie postkasti pileti kujul.

Problematic sharing of information

Kiireim reaalajas vestluse vidin

Turu kiireima reaalajas vestluse vidina abil saate pakkuda lihtsat suhtlust nii oma agentidele kui ka klientidele. Peate vaid lisama oma veebisaidile LiveAgenti reaalajas vestluse nupu ja saategi hakata vastama oma klientide pakilistele küsimustele.

Solution lies in shared inbox

Teadmusbaas ja kliendiportaal

Pakume kohandatavat kliendiportaali, mis sisaldab ulatuslikku teadmusbaasi. Kliendid, kes hindavad sõltumatust ja soovivad probleeme ise lahendada, saavad nautida selliseid funktsioone nagu foorumid, KKK-d ja iseteenindusvõimalused. Lisaks saate sel viisil pakkuda parimat kliendituge isegi siis, kui teie agendid on võrgust väljas.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Aruandluse funktsioonid

Kasutage oma ressursse parimal viisil ja pakkuge tõhusat kontaktkeskust. LiveAgent aitab tagada, et keskuse toimingud on organiseeritud ja sujuvad ning teie agendid püsivad produktiivsetena.

Tõstke oma produktiivsust

LiveAgenti analüütika ülevaade võimaldab teil igapäevaselt oma kontaktkeskuse toiminguid jälgida. Saate jälgida agendi tootlikkust, sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid, e-kirju ja palju muud. Klienditeeninduse aruandlus võimaldab teil mõista oma kontaktkeskust läbi ja lõhki, et tugevdada enimkasutatud kanaleid, tuvastada oma agentide seas kõrvalekaldeid ja parandada oma toimivust.

Jälgige, analüüsige ja täiendage

Oma KPI-de, SLA-de ja muude kontaktkeskuse mõõdikute jälgimine võimaldab teil parenduskohti leida. Kasutage täiustatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioone, et saada oma raha eest parim väärtus.

Automatiseerimine

Nutikad ettevõtete omanikud teavad, et tänapäevased kontaktkeskused vajavad tänapäeva tehnoloogia abi. Kuid mitte kõik ei tea, kuidas selle jõudu rakendada.

LiveAgent päästab teie agendid automatiseerimise abil igapäevaste tühiste ülesannete koormusest. Saate luua salvestatud sõnumeid vastusena mitme platvormi korduvatele küsimustele, nagu sotsiaalmeediakanalid, meil, reaalajas vestlus, Viber jne.

Lisaks saate seadistada arvukalt automatiseerimisreegleid, et parandada oma reageerimisaega ja minimeerida inimlikke vigu ning vähendades samal ajal tugikulusid.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

LiveAgenti ja Collabi võrdlus

LiveAgenti ja Collabi klienditeenindusplatvormi võrdlemiseks liikuge Capterrasse ja võrrelge klientide antud hinnanguid.

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
16.05.2022 seisuga

Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

Vaadake julgelt, mida teised kliendid LiveAgenti kohta räägivad. LiveAgent on kogunud rohkem kui 2800 arvustust erinevatel tarkvaraturgudel, nagu Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 ja Software Advice.

Related Articles to Collabi alternatiiv
Koostöövahendid võimaldavad meeskonnaliikmetel lihtsamini ja tõhusamalt suhelda, probleeme lahendada, jagada ja koostööd teha.

Koostöövahendid

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integratsiooni erinevate suhtluskanalite ja automatiseeritud funktsioonidega, parandades kvaliteeti ja efektiivsust. Preemiaid ja märke saab kasutada klienditoe meeskonna motiveerimiseks ning see suurendab klientide rahulolu.

Helistage oma kolleegidele kiiresti ja lahendage probleemid Internetikõnede abil. Sisekõned on ühenduses olemiseks kerge ja mugav moodus.

Sisekõned

Klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteemid ja muud tööriistad on saadaval LiveAgenti platvormis, mis pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid.

Vaadake, kuidas LiveAgenti klienditeenindusmeeskond kasutab sujuvaks suhtluseks ja kliendisuhete loomiseks WhatsAppi.

Kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi

Artiklis kirjeldatakse, kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi suhtluskanalit sujuva kliendikogemuse tagamiseks, integreerides eraldi SLA ja seadistades automaatse teavitamise vastamata pileti kohta. Artikkel pakub praktilisi lahendusi LiveAgenti klientidele, et parandada reageerimisaega.

Pakkuge tugiteenust, olge järjel piletitega ning tehke rohkem LiveAgent iOS-i rakendusega. Saate kõike teha ka oma klienditoest eemal olles.

iOS

LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme. Pakutakse ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse ja kliendiportaali tarkvara ning iOS-i rakendust mobiilse klienditeeninduse jaoks.

Reaalajas vestlus on ideaalne viis kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks. Valige kujundus ja manustage vestlus oma veebisaidile LiveAgenti abil juba kohe.

Vestlusnupp

LiveAgent pakub mitmekülgseid suhtluskanaleid, sealhulgas reaalajas vestlust, kõnesid, videokõnesid ja kontaktvorme, mis parandavad klienditeenindust, suurendavad müüki ja kliendirahulolu. Vestlusnuppude loomine aitab kiirendada klienditeenindust ja suurendada agentide tõhusust. LiveAgent pakub erinevaid nuppude disaine ja kohandamisvõimalusi, ilma et see mõjutaks veebisaidi kiirust. Lisaks pakub LiveAgent ka tasuta prooviversiooni.

Sisemine vestlus võimaldab Teil kolleegidega vestelda ilma kolmanda osapoole rakendust kasutamata. Saatke kiirsõnumeid ja lisage manuseid.

Sisevestlus

LiveAgent pakub mitmeid reaalajas vestluse funktsioone, sealhulgas sisemist vestlust ja reaalajas trükkimise vaadet. See võimaldab kaubamärkidel pakkuda kõrgetasemelist klienditeenindust. Lisaks on võimalik kasutada kohandatud nuppe, vestlusaknaid ja proaktiivseid vestluskutseid. LiveAgenti sisemine vestlus võimaldab kiiret suhtlust kolleegidega ja toetab manuste saatmist. Sisevestlusaken võimaldab mitut vestlust korraga ja on nähtav ainult vestluspartneritele. Ready to give it a try? Free 14-day trial available.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x