Kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi
Artiklis kirjeldatakse, kuidas LiveAgenti klienditugi kasutab WhatsAppi suhtluskanalit sujuva kliendikogemuse tagamiseks, integreerides eraldi SLA ja seadistades automaatse teavitamise vastamata pileti kohta. Artikkel pakub praktilisi lahendusi LiveAgenti klientidele, et parandada reageerimisaega.
LiveAgent pakub mitmekülgseid suhtluskanaleid, sealhulgas reaalajas vestlust, kõnesid, videokõnesid ja kontaktvorme, mis parandavad klienditeenindust, suurendavad müüki ja kliendirahulolu. Vestlusnuppude loomine aitab kiirendada klienditeenindust ja suurendada agentide tõhusust. LiveAgent pakub erinevaid nuppude disaine ja kohandamisvõimalusi, ilma et see mõjutaks veebisaidi kiirust. Lisaks pakub LiveAgent ka tasuta prooviversiooni.
LiveAgent pakub mitmeid reaalajas vestluse funktsioone, sealhulgas sisemist vestlust ja reaalajas trükkimise vaadet. See võimaldab kaubamärkidel pakkuda kõrgetasemelist klienditeenindust. Lisaks on võimalik kasutada kohandatud nuppe, vestlusaknaid ja proaktiivseid vestluskutseid. LiveAgenti sisemine vestlus võimaldab kiiret suhtlust kolleegidega ja toetab manuste saatmist. Sisevestlusaken võimaldab mitut vestlust korraga ja on nähtav ainult vestluspartneritele. Ready to give it a try? Free 14-day trial available.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.