Vajate alternatiivi Collabile?

Avastage, miks on LiveAgent turu parim alternatiiv Collabile

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Valmis kasutama hämmastavat Collab tarkvara alternatiivi?

Kui soovite viia oma kontaktkeskuse järgmisele tasemele, on LiveAgenti kasutajatoe tarkvara teile õige lahendus! Pakume rohkem kui 175 põhi- ja täiustatud funktsiooni, nii et võite olla kindel, et teie kontaktkeskus püsib parimal tasemel.

Saate vaid mõne minutiga LiveAgenti üle kolida ja oma vanad piletid kaasa võtta. Pakume kiiret ja lihtsat piletite migreerimist, mis võimaldab teil oma vanad kasutajatoe andmed üle viia otse oma uuele LiveAgenti kontole.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke rohkem koos LiveAgentiga

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Uurige, kuidas LiveAgent teistest alternatiividest eristub

Mitmekesine kontaktkeskus

Olenemata sellest, kuidas teie kliendid teiega ühendust võtavad, võite LiveAgentiga olla kindel, et nad saavad teiega ööpäevaringselt ühendust võtta.

Paranenud kliendirahulolu

Muutke oma klienditugi esmatähtsaks ja suurendage oma konversioonimäärasid, kasutades LiveAgenti kontaktkeskuse lahendust.

Lihtne hallata

LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil võite olla kindel, et leiate oma ettevõttele hõlpsasti hallatava, skaleeritava ja paindliku kontaktkeskuse lahenduse .

Collab vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent Collab
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Collab ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
Collab pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks kõnede automaatse jaotamise abil.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Collab pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Collab ei paku iseteenindust.
Facebook
Facebooki integratsioon, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele.
LiveAgent pakub Facebooki integreerimist.
Collab pakub Facebooki integreerimist.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel tarkvara kaudu vastata kõikidele säutsudele.
LiveAgent pakub Twitteri integreerimist.
Collab pakub Twitteri integreerimist.
Instagram
Instagrami integratsioon, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Collab ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integratsioon, mis toob üle kõik sõnumid ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab sotsiaameedia klienditoe tarkvarast vastata kõigile sõnumitele.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Collab ei paku Viberi integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe piletiid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
Collab ei paku WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
Collab ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine aruteluruum, mis asub teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Collab ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Automatiseeritavad töövood, mida saab kasutada korduvate ülesannete eemaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Collab ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik, mis võimaldab erinevatel rakendustel koostööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Collab pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Collab pakub IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Zoomile ja Skype'ile.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Collab pakub videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- saate neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Collab pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Collab akub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate paigaldada oma veebilehele piiramatul hulgal vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Collab pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid e-kirju ja pileteid.
Collab pakub piiramatuid e-kirju ja pileteid.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja esitage salvestist igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Collab ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
UPiiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub ööpäevaringset tuge.
Collab pakub ööpäevaringset tuge.

Võimas alternatiiv Collabile

Kui rääkida oma kontaktkeskusest, siis ärge kartke LiveAgenti üle 175 funktsiooni ja kümnete integratsioonide tõttu suurelt mõelda.

Ärge piirake end vaid traditsiooniliste klienditoe võimalustega. Täiustage oma klientide kasutuskogemust ja looge sotsiaalmeedia, reaalajas vestluse ja meilitoe abil omale lojaalne kliendibaas.

Selle kõik ühes mitmekanalilise kasutajatoe tarkvaraga võite olla kindel, et te ei jää ilma ühestki kliendisuhtlusest.

Lihtne, kuid usaldusväärne kõnekeskus

Olenemata sellest, kas saate rohkem sisse- või väljaminevaid kõnesid, on LiveAgenti veebipõhine kõnekeskus võimas, kuid samas hõlpsasti hallatav. Valige toetatud VoIP-teenuse pakkujate loendist endale sobiv ja olge valmis tõstma oma klientide rahulolu, hoides samal ajal oma tegevuskulud madalad.

Piiramatu kõnede salvestamine

Kas vajate agendikoolituse, kvaliteedi tagamise või äritegevuse läbipaistvuse tagamiseks kõnede salvestamise tarkvara? Aitab otsimisest! LiveAgenti abil saate salvestisi salvestada digitaalse failina, kristallselge heliga ja piiramatu salvestusmahuga.

IVR ja automaatne tagasihelistamine

Ooteaegade minimeerimiseks saate luua kohandatud IVR menüüsid, mis võimaldavad klientidel teiega hõlpsamini ühendust võtta. Teie IVR menüü võib klientide mugavuse huvides sisaldada isegi automaatse tagasihelistamise valikut.

Nutikas kõnede suunamine

LiveAgentis on võimalik seadistada oma isiklikud kõnede suunamise valikuid. Sissetulevad telefonikõned saab määrata juhuslikult saadaolevatele agentidele, võite kasutada oskustepõhist marsruutimist või luua oma etteantud kriteeriumid.

Suurepärase klienditoe tarkvara

LiveAgent pakub suurepärast klienditeenindust. Võimaldame hoida kontakti oma klientidega olenemata sellest, kas tegelete tervishoiu, tootmise, SaaSi või e-kaubandusega. Pakume ööpäevaringset kliendituge, et saaksite abi alati, kui seda vajate.

Fast, smart and convenient support

Tugipileti tarkvara suurenenud kliendirahuloluks

Pakume suurepärast piletisüsteemi tarkvara, mis muudab kõik teie klienditoimingud piletiteks ja saadab need otse universaalsesse postkasti. Iga kliendisuhtlus on teile kättesaadav mugava juhtpaneeli kaudu, mis on suurepärane haldustööriist ja aitab teil püsida organiseerituna.

Priority assignment

Suurendage oma seotust sotsiaalmeedia toega

Teie jälgijad teiega alati ühendust võtta, olgu see siis Facebookis, Twitteris või Instagramis. Pole vaja igale kontole eraldi sisse logida, iga sõnum, mainimine või säuts jõuab teie postkasti pileti kujul.

Problematic sharing of information

Kiireim reaalajas vestluse vidin

Turu kiireima reaalajas vestluse vidina abil saate pakkuda lihtsat suhtlust nii oma agentidele kui ka klientidele. Peate vaid lisama oma veebisaidile LiveAgenti reaalajas vestluse nupu ja saategi hakata vastama oma klientide pakilistele küsimustele.

Solution lies in shared inbox

Teadmusbaas ja kliendiportaal

Pakume kohandatavat kliendiportaali, mis sisaldab ulatuslikku teadmusbaasi. Kliendid, kes hindavad sõltumatust ja soovivad probleeme ise lahendada, saavad nautida selliseid funktsioone nagu foorumid, KKK-d ja iseteenindusvõimalused. Lisaks saate sel viisil pakkuda parimat kliendituge isegi siis, kui teie agendid on võrgust väljas.

Aruandluse funktsioonid

Kasutage oma ressursse parimal viisil ja pakkuge tõhusat kontaktkeskust. LiveAgent aitab tagada, et keskuse toimingud on organiseeritud ja sujuvad ning teie agendid püsivad produktiivsetena.

Tõstke oma produktiivsust

LiveAgenti analüütika ülevaade võimaldab teil igapäevaselt oma kontaktkeskuse toiminguid jälgida. Saate jälgida agendi tootlikkust, sissetulevaid ja väljaminevaid kõnesid, e-kirju ja palju muud. Klienditeeninduse aruandlus võimaldab teil mõista oma kontaktkeskust läbi ja lõhki, et tugevdada enimkasutatud kanaleid, tuvastada oma agentide seas kõrvalekaldeid ja parandada oma toimivust.

Jälgige, analüüsige ja täiendage

Oma KPI-de, SLA-de ja muude kontaktkeskuse mõõdikute jälgimine võimaldab teil parenduskohti leida. Kasutage täiustatud analüüsi- ja aruandlusfunktsioone, et saada oma raha eest parim väärtus.

Automatiseerimine

Nutikad ettevõtete omanikud teavad, et tänapäevased kontaktkeskused vajavad tänapäeva tehnoloogia abi. Kuid mitte kõik ei tea, kuidas selle jõudu rakendada.

LiveAgent päästab teie agendid automatiseerimise abil igapäevaste tühiste ülesannete koormusest. Saate luua salvestatud sõnumeid vastusena mitme platvormi korduvatele küsimustele, nagu sotsiaalmeediakanalid, meil, reaalajas vestlus, Viber jne.

Lisaks saate seadistada arvukalt automatiseerimisreegleid, et parandada oma reageerimisaega ja minimeerida inimlikke vigu ning vähendades samal ajal tugikulusid.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

LiveAgenti ja Collabi võrdlus

LiveAgenti ja Collabi klienditeenindusplatvormi võrdlemiseks liikuge Capterrasse ja võrrelge klientide antud hinnanguid.

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
16.05.2022 seisuga

Klientide õnnelikkus on meie prioriteediks

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Vaadake julgelt, mida teised kliendid LiveAgenti kohta räägivad. LiveAgent on kogunud rohkem kui 2800 arvustust erinevatel tarkvaraturgudel, nagu Capterra, Trustpilot, GetApp, G2 ja Software Advice.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Related Articles to Collabi alternatiiv

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo