Tulge 3CX telefoni süsteemist LiveAgenti ja looge oma ettevõttele ühtne kommunikatsioonikeskus. Avastage LiveAgenti piletisüsteem, mis suudab hallata enamat kui ettevõtete telefonisüsteemid ja reaalajas vestlus. Täiendage oma ettevõtte kommunikatsiooni e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, teadmusbaasi, Viberi ja sotsiaalmeediaga. Uurige rohkem või alustage meie 14-päevase prooviperioodiga juba täna.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Lihtsalt ühendage oma VoIP telefoninumber ja käsitsege mitmeid samaaegselt tulevaid klientide kõnesid. Hoolitsege veebikoosolekute eest videokõnede abil või looge kohandatud IVR puud, et suunata kõned Teie ettevõtte erinevatele agentidele ja osakondadele. Heitke pilk meie kõnekeskuse lahenduse kõnede terviklikule nimekirjale ja vaadake kuidas LiveAgentiga kliendikogemust parandada.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat piletisüsteemi tarkvara! Ei vaja krediitkaarti.
|
3CX
|
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
|
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
|
3CX ei paku piletisüsteemi.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
|
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
|
3CX pakub reaalajas vestlust.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust.
|
3CX pakub Kõnekeskust.
|
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
|
3CX ei paku iseteenindusportaali.
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebooki integreerimist.
|
3CX pakub Facebooki integratsiooni.
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
|
3CX ei paku Twitteri integratsiooni.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
|
3CX ei paku Instagrami integratsiooni.
|
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
3CX ei paku Viberi integratsiooni.
|
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid.
|
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
|
3CX pakub WhatsAppi integreerimist.
|
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
|
3CX ei paku teadmusbaasi.
|
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
|
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
|
3CX ei paku kliendifoorumit.
|
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
|
LiveAgent pakub automatiseeirmist ja reegleid.
|
3CX ei paku automatiseerimist ja reegleid.
|
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
|
LiveAgent pakub API funktsiooni.
|
3CX pakub API funktsiooni.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
|
LiveAgent pakub IVR funktsiooni.
|
3CX pakub IVR funktsiooni.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
|
LiveAgent pakub videokõnesid.
|
3CX pakub videokõnesid.
|
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
|
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
|
3CX pakub piiramatut ajalugu.
|
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
|
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
|
3CX pakub piiramatuid veebilehti.
|
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
|
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
3CX ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
|
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
|
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
3CX pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
Piiramatu kõnesalvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
|
LiveAgent pakub piiramatut kõnesalvestust.
|
3CX pakub piiramatut kõnesalvestust.
|
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
|
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
|
3CX ei pake piiramatut ööpäevaringset tuge.
|
Täiendage klientide seotust ja jõudke inimesteni mis tahes kanalilt. Vahetuge intuitiivse liidesega tarkvarale ja mitmekanalilisele piletisüsteemile, mis haldab kõiki vajalikke kliendisuhtluse kanaleid. Täiendage oma kliendituge või müügiosakondi e-posti piletisüsteemi, kõige kiirema reaalajas vestluse, kõnekeskuse, kliendiportaali, Viberi, Facebooki, Twitteir ja Instagramiga.
Reaajas vestluse vidin Teie veebilehel võib teha imesid müügi ja klienditeenindusega. Ennatlikud vestluskutsed tagavad kliendi kaasatuse kasvu ning a reaalajas trükkimise vaade võimaldab Teie agentidel vastata ja lahendada probleeme kiiremini. Üheskoos reaalajas vestluse kiirusega suudab Teie klienditeeninduse meeskond teha oma tööd efektiivsemalt ning suurepäraste tulemustega.
Anname endast parima, et kuulata oma kliente ja seetõttu on meie 24/7 klienditeenindus valmis teid aitama iga murega. Saatke meile e-kiri, vestelge reaalajas või helistage kui vajate abi või soovite LiveAgenti kohta midagi uut õppida.
Vaadake üle arvustused ja uurige, miks meie kliendid otsustasid hakata LiveAgenti kasutama.
Üle 3,000 Trustpiloti | GetAppi | G2 crowdi arvustuse
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Võrrelge meie taskukohaseid pakette või alustage tasuta 14-päevase proovipeerioodiga juba täna. Ilma piiranguteta ja krediitkaardi infot vajamata. Soovite esmalt LiveAgenti kohta rohkem uurida? Heitke pilk meie veebilehele või vaadake videotuuri, et näha milleks LiveAgent võimeline on.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
3XC alternatiive on palju, kuid ainult vähesed neist vastavad teenuse kvaliteedile. LiveAgent annab endast parima, et aidata teil luua suurepärane ja tõhus kõnekeskus klienditoele.
Jah ja see on kõigest algus. LiveAgent pakub mitmekanalilist piletisüsteemi, mis tegeleb ka meilide, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia ja kliendiportaaliga.
LiveAgent tegeleb rohkemate kliendisuhtluskanalitega, mis tähendab, et kliendid jõuavad Teieni mugavalt peaaegu igast meediumist.
LiveAgent on klientide teeninduse tarkvara, mille funktsioonid hõlmavad ka VoIP telefonisüsteeme, kaebuste haldust ja e-posti haldussüsteemi. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi, mida saab võtta kasutusele. Lisaks on olemas ka koolitus- ja ajaveebiosad ning kalkulaator kulude arvutamiseks. LiveAgent on välja töötatud Quality Unit LLC poolt ja näib olevat populaarne teenindusettevõtete seas. Konto paigaldamisel saadetakse sisselogimistunnused e-postile.
Kolite Novacall`ist LiveAgent`i?
LiveAgent pakub ettevõtetele tehnilist tuge mitmel erineval kanalil, sealhulgas e-kirju, telefonikõnesid ja online vestlusi. Neil on üle 125 funktsiooni ning saate alustada 14-päevase tasuta prooviperioodiga. LiveAgent on heaks alternatiiviks Freshdeskile ja LiveHelpNow-le ning nende süsteemidele üleminek on lihtne ja tasuta. Kliendid saavad laia valiku funktsioone ning 24/7 tuge.
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid funktsioone, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, Iseteeninduse ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ning kaebuse haldamise süsteeme. LiveAgent pakub ka e-posti haldussüsteemi ja klientide portaalitarkvara. Lisaks on võimalik integreerida teiste tarkvaradega ja saadaval on ka alternatiivid. LiveAgentil on ka partnerprogramm ja palju klientide positiivseid arvustusi.
Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri
Tekstis räägitakse, milliseid tööriistu kasutada klientidega kõne ajal ning kuidas tagada nende rahulolu. Soovitatakse vastata kõikidele küsimustele, öelda kõne lõpus tänusõnu ning kontrollida kõne kvaliteeti. Lisaks on oluline anda agentidele tagasisidet ja suunata neid vajadusel koolitustele. Annab nõu, kuidas kõne kvaliteeti hinnata, ning milliseid tööriistu selleks kasutada.
Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega
Sõnum sisaldab soovitusi viiest erinevast valdkonnast, sealhulgas klienditeenindus, turundus ja personalibürood. LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara, mis pakub suurepärast funktsionaalsust ja võimaldab parandada klienditeenindust ning suurendada müüki ja kliendirahulolu. Tasuta prooviperioodi osana on see lihtne käivitada ja sobitub hästi erinevate töövoogudega.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel