Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.
Kuidas Fortune 3 lehele reaalajas vestlust lisada
Kiire ja isikupärastatud klienditugi reaalajas vestluse abil parandab kasutuskogemust ja suurendab müügivihjeid. LiveAgent teeb vestluse integreerimise lihtsaks.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Reaalajas vestlus parandab klientide rahulolu ja vähendab lahendusaega. LiveAgent pakub lihtsat videojuhendit Volusioni poe reaalajas vestluse lisamiseks.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.