Otsite alternatiivi 3CX-le?

Avastage miks LiveAgent on parim turul olev 3CX alternatiiv.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Väsinud oma help deski tarkvarast?

Tulge 3CX telefoni süsteemist LiveAgenti ja looge oma ettevõttele ühtne kommunikatsioonikeskus. Avastage LiveAgenti piletisüsteem, mis suudab hallata enamat kui ettevõtete telefonisüsteemid ja reaalajas vestlus. Täiendage oma ettevõtte kommunikatsiooni e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, teadmusbaasi, Viberi ja sotsiaalmeediaga. Uurige rohkem või alustage meie 14-päevase prooviperioodiga juba täna.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Säästke LiveAgentiga rohkem

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Kontaktkeskuse haldamine on lihtne

Lihtsalt ühendage oma VoIP telefoninumber ja käsitsege mitmeid samaaegselt tulevaid klientide kõnesid. Hoolitsege veebikoosolekute eest videokõnede abil või looge kohandatud IVR puud, et suunata kõned Teie ettevõtte erinevatele agentidele ja osakondadele. Heitke pilk meie kõnekeskuse lahenduse kõnede terviklikule nimekirjale ja vaadake kuidas LiveAgentiga kliendikogemust parandada. 

3CX vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent 3CX
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
3CX ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
3CX pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
3CX pakub Kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
3CX ei paku iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integreerimist.
3CX pakub Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
3CX ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
3CX ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
3CX ei paku Viberi integratsiooni.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemis ja käsitleda neid nagu kõiki teisi klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
3CX pakub WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
3CX ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
3CX ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseeirmist ja reegleid.
3CX ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsiooni.
3CX pakub API funktsiooni.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsiooni.
3CX pakub IVR funktsiooni.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
3CX pakub videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
3CX pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
3CX pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
3CX ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
3CX pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnesalvestus
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnesalvestust.
3CX pakub piiramatut kõnesalvestust.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
3CX ei pake piiramatut ööpäevaringset tuge.

Sissetulev ja väljaminev kõnekeskus arenenud funktsioonidega

Muutke oma klienditeenindus efektiivseks kasutades meie piletisüsteemi

Täiendage klientide seotust ja jõudke inimesteni mis tahes kanalilt. Vahetuge intuitiivse liidesega tarkvarale ja mitmekanalilisele piletisüsteemile, mis haldab kõiki vajalikke kliendisuhtluse kanaleid. Täiendage oma kliendituge või müügiosakondi e-posti piletisüsteemi, kõige kiirema reaalajas vestluse, kõnekeskuse, kliendiportaali, Viberi, Facebooki, Twitteir ja Instagramiga

Reports in Help desk software - LiveAgent

Ettevõtte telefoniteenus on vaid üks meie suurepärastest tööriistadest

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Hankige meie kiire reaalajas vestluse abil parimaid kasutajate arvustusi

Reaajas vestluse vidin Teie veebilehel võib teha imesid müügi ja klienditeenindusega. Ennatlikud vestluskutsed tagavad kliendi kaasatuse kasvu ning a reaalajas trükkimise vaade võimaldab Teie agentidel vastata ja lahendada probleeme kiiremini. Üheskoos reaalajas vestluse kiirusega suudab Teie klienditeeninduse meeskond teha oma tööd efektiivsemalt ning suurepäraste tulemustega.

Täiustatud funktsioonidega reaalajas vestlus parimaks klienditeeninduseks

Tagame oma klientide rahulolu

Anname endast parima, et kuulata oma kliente ja seetõttu on meie 24/7 klienditeenindus valmis teid aitama iga murega. Saatke meile e-kiri, vestelge reaalajas või helistage kui vajate abi või soovite LiveAgenti kohta midagi uut õppida.
Vaadake üle arvustused ja uurige, miks meie kliendid otsustasid hakata LiveAgenti kasutama. 

Üle 3,000 Trustpiloti | GetAppi | G2 crowdi arvustuse

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Olete valmis proovima?

Võrrelge meie taskukohaseid pakette või alustage tasuta 14-päevase proovipeerioodiga juba täna. Ilma piiranguteta ja krediitkaardi infot vajamata. Soovite esmalt LiveAgenti kohta rohkem uurida? Heitke pilk meie veebilehele või vaadake videotuuri, et näha milleks LiveAgent võimeline on. 

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

Mis on 3XC-i alternatiiv?

3XC alternatiive on palju, kuid ainult vähesed neist vastavad teenuse kvaliteedile. LiveAgent annab endast parima, et aidata teil luua suurepärane ja tõhus kõnekeskus klienditoele.

Kas LiveAgentiga saab luua kõnekeskust?

Jah ja see on kõigest algus. LiveAgent pakub mitmekanalilist piletisüsteemi, mis tegeleb ka meilide, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia ja kliendiportaaliga.

Mis on LiveAgenti kui 3XC alternatiivi hüved?

LiveAgent tegeleb rohkemate kliendisuhtluskanalitega, mis tähendab, et kliendid jõuavad Teieni mugavalt peaaegu igast meediumist.

Related Articles to 3CX alternatiiv
Pakkuge paremat klienditeenindust, asetades oma veebisaidile vestlusnupu ükskõik kuhu. Valige kohe omale sobiv meie reaalajas vestluse nuppude galeriist.

Vestlusnupu galerii

LiveAgent on klientide teeninduse tarkvara, mille funktsioonid hõlmavad ka VoIP telefonisüsteeme, kaebuste haldust ja e-posti haldussüsteemi. LiveAgent pakub ka partnerprogrammi, mida saab võtta kasutusele. Lisaks on olemas ka koolitus- ja ajaveebiosad ning kalkulaator kulude arvutamiseks. LiveAgent on välja töötatud Quality Unit LLC poolt ja näib olevat populaarne teenindusettevõtete seas. Konto paigaldamisel saadetakse sisselogimistunnused e-postile.

Valige kõneseadeid teie ning teie agendid eelistavad. LiveAgent toetab helistamiseks peakomplekte, mobiiltelefone ja isegi brausereid või telefonirakendusi.

Toetatud kõneseaded

Valige kõneseadeid teie ning teie agendid eelistavad. LiveAgent toetab helistamiseks peakomplekte, mobiiltelefone ja isegi brausereid või telefonirakendusi.

Meie toe agendid aitavad teil oma andmed turvaliselt Novocall`ist üle kolida. Liituge LiveAgent`iga ja pakkuge paremat tuge.

Kolite Novacall`ist LiveAgent`i?

LiveAgent pakub ettevõtetele tehnilist tuge mitmel erineval kanalil, sealhulgas e-kirju, telefonikõnesid ja online vestlusi. Neil on üle 125 funktsiooni ning saate alustada 14-päevase tasuta prooviperioodiga. LiveAgent on heaks alternatiiviks Freshdeskile ja LiveHelpNow-le ning nende süsteemidele üleminek on lihtne ja tasuta. Kliendid saavad laia valiku funktsioone ning 24/7 tuge.

Valige kõneseadeid teie ning teie agendid eelistavad. LiveAgent toetab helistamiseks peakomplekte, mobiiltelefone ja isegi brausereid või telefonirakendusi.

Toetatud kõneseaded

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid funktsioone, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, Iseteeninduse ja sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ning kaebuse haldamise süsteeme. LiveAgent pakub ka e-posti haldussüsteemi ja klientide portaalitarkvara. Lisaks on võimalik integreerida teiste tarkvaradega ja saadaval on ka alternatiivid. LiveAgentil on ka partnerprogramm ja palju klientide positiivseid arvustusi.

Kasutage seda kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekirja, veendumaks, et Teie agendid suudavad iga kõnega toime tulla – eranditult.

Kõnekeskuse kvaliteedi tagamise kontrollnimekiri

Tekstis räägitakse, milliseid tööriistu kasutada klientidega kõne ajal ning kuidas tagada nende rahulolu. Soovitatakse vastata kõikidele küsimustele, öelda kõne lõpus tänusõnu ning kontrollida kõne kvaliteeti. Lisaks on oluline anda agentidele tagasisidet ja suunata neid vajadusel koolitustele. Annab nõu, kuidas kõne kvaliteeti hinnata, ning milliseid tööriistu selleks kasutada.

Vaadake üle parimad kõnekeskuse alternatiivid aastal 2021 hinna, funktsioonide, funktsionaalsuse ja Capterra ning G2 klientide arvustuste ja muu põhjal!

Võrrelge LiveAgenti teiste platvormidega

Sõnum sisaldab soovitusi viiest erinevast valdkonnast, sealhulgas klienditeenindus, turundus ja personalibürood. LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara, mis pakub suurepärast funktsionaalsust ja võimaldab parandada klienditeenindust ning suurendada müüki ja kliendirahulolu. Tasuta prooviperioodi osana on see lihtne käivitada ja sobitub hästi erinevate töövoogudega.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo