Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Channels`ile.

  • ✓ Seadistustasu puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutab ka
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite Channels`ile alternatiivi?

Andke oma klienditeeninduse kasutajatoele LiveAgent`iga palju enamat, kui lihtsalt kõnekeskus. Olge oma klientidega ühenduses e-maili, live vestluse ja sotsiaalmeedia kaudu  ning andke neile meie teadmistebaasiga infot.

Ümberlülitumine on lihtne ja hinnad taskukohased.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Erinevatest kliendikanalitest ümbritsetud kõnekeskus.
Proovige LiveAgent`i.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Channels vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige meie kliendituge tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Channels
Sedelisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi.
Channels ei paku sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust.
Channels ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakun kõnekeskust All-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Channelspakub kõnekeskust $10/agent/kuu.
Iseteenindus
Funktsioon, millega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad juurde pääseda eelnevatele sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Channels ei paku iseteenindust.
Facebook
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja muule toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i integratsiooni.
Channels ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Integratsioon toob mainimised ja muu ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Channels ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Channels ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Integratsioon toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Channels ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab infot nagu tõrgete otsmise juhendid, KKK-d ning artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Channels ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online kliendifoorum asub otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Channels ei paku kliendifoorumit.
Automatsioon ja reeglid
Töövood, mille abil saate korduvad ülesanded automaatselt kõrvaldada.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Channels pakub automatiseerimist ja reegleid $10/agent/kuu.
API
Funktsioonid, mille abil saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agentkuu.
Channels pakub API funktsioone $10/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
See tehnoloogia võimaldab helistajal enne reaalse operaatriga suhtlemist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone All-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Channels pakub IVR funktsioone $10/agent/kuu.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Channels ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu-- saate neid vaadata mistahes ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Channels ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatut veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehtesid.
Channels ei paku piiramatuid veebilehtesid.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatu arvu vestluse nuppe.
Channels ei paku piiramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
Channels ei paku piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne ja taasestage seda mistahes ajal uuesti.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Channels ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
24/7 klienditugi ilma esitatavate piirangute arvuta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Channels pakub piiramatut 24/7 tuge $10/agent/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas Channels`i alternatiiv

LiveAgent on palju enamat, kui lihtsalt telefonikõned, saate oma klientidele pakkuda suhtlust läbi mitmete erinevate kanalite, milleks võivad olla e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia Facebook, Twitter, Instagram. Kõnekeskus ja teadmistebaas on vajaminevad tööriistad, et rikastada oma kasutajatuge ja pakkuda klientidele suuremat mugavust.

Kiireim live vestluse vidin

LiveAgent`il on turu kiireim saadaolev live vestlusvidin, sõnumid kuvatakse vaid kiirusega 2.5 sekundit. Sellest kiireimat te ei leia. See kiire vestlusvidin võimaldab teie klientidel teiega kiiresti, otse veebilehelt ühendust saada.

Tehke oma veebilehe külastajatest maksvad kliendid ja suurendage nende kaasatust.

The fastest live chat on the market

Meil on kõigi jaoks midagi

Iga äri on ära teeninud parema klienditeeninduse

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

Lisaks muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. See on kiiresti ja kergelt ülesseatav!

Statistic icon

Funktsiooniderikas

175 + funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja palju nauditavamaks.

Money Bag

Taskukohased hinnad

LiveAgent sisaldab mõistliku hinna eest päris paljut. Valige üks meie tasulistest plaanidest ning oma kasutajatoe kohandamiseks valige funktsioonid eraldi.

Professional built-in call center software

Usaldusväärne kõnekeskus

Lisaks teistele suhtlemisvahenditele saate endiselt pakkuda oma klientidele ka telefonituge. Selle ülesseadmine toimub kõigest paari minutiga ning saate selle ühendada brauseri, telefoni või mõne teise teie poolt eelistatud varustusega.

Puudub vajadus kolmanda osapoole teenuste järgi, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise.

Soovite teenindust parandada?

Andke rohkem ja saage rohkem! Vaadake meie suurepäraseid hinnaplaane ja otsustage ise.

LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.1 hinnatud tarkvara SMB jaoks 2020.aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted LiveAgent`ile lülitusid

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milline on LiveAgent võrreldes Channels`iga?

LiveAgent pakub täiendavaid fuktsioone: kõnekeskuse sotsiaalmeedia integratsioonid, teadmistebaas ja kliendifoorum.

Millised on LiveAgent`i eelised Channels`i ees?

LiveAgent`i täiendavad eelised Channels`i ees sisaldavad kliendirahulolu, klientide hoidmist, vähendada klienditeeninduse kulusid, vähendatud kliendivoolavuse määr ja parem agentide töövoog.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo