Otsite Channels`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Channels`ile.

  • ✓ Seadistustasu puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutab ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Andke oma klienditeeninduse kasutajatoele LiveAgent`iga palju enamat, kui lihtsalt kõnekeskus. Olge oma klientidega ühenduses e-maili, live vestluse ja sotsiaalmeedia kaudu  ning andke neile meie teadmistebaasiga infot. Ümberlülitumine on lihtne ja hinnad taskukohased.
  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Erinevatest kliendikanalitest ümbritsetud kõnekeskus.
Proovige LiveAgent`i.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Channels vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige parimat klienditoe alternatiivi tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Channels
Sedelisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi.
Channels ei paku sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust.
Channels ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakun kõnekeskust All-inclusive plaanis $49/agent/kuu.
Channels pakub kõnekeskust $10/agent/kuu.
Iseteenindus
Funktsioon, millega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad juurde pääseda eelnevatele sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Channels ei paku iseteenindust.
Facebook
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja muule toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i integratsiooni.
Channels ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Integratsioon toob mainimised ja muu ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Channels ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Channels ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Integratsioon toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Channels ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab infot nagu tõrgete otsmise juhendid, KKK-d ning artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Channels ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online kliendifoorum asub otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Channels ei paku kliendifoorumit.
Automatsioon ja reeglid
Töövood, mille abil saate korduvad ülesanded automaatselt kõrvaldada.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Channels pakub automatiseerimist ja reegleid $10/agent/kuu.
API
Funktsioonid, mille abil saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agentkuu.
Channels pakub API funktsioone $10/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
See tehnoloogia võimaldab helistajal enne reaalse operaatriga suhtlemist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone All-inclusive plaanis $49/agent/kuu.
Channels pakub IVR funktsioone $10/agent/kuu.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Channels ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu-- saate neid vaadata mistahes ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Channels ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatut veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehtesid.
Channels ei paku piiramatuid veebilehtesid.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatu arvu vestluse nuppe.
Channels ei paku piiramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
Channels ei paku piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne ja taasestage seda mistahes ajal uuesti.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Channels ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
24/7 klienditugi ilma esitatavate piirangute arvuta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Channels pakub piiramatut 24/7 tuge $10/agent/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas Channels`i alternatiiv

LiveAgent on palju enamat, kui lihtsalt telefonikõned, saate oma klientidele pakkuda suhtlust läbi mitmete erinevate kanalite, milleks võivad olla e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia Facebook, Twitter, Instagram. Kõnekeskus ja teadmistebaas on vajaminevad tööriistad, et rikastada oma kasutajatuge ja pakkuda klientidele suuremat mugavust.

Kiireim live vestluse vidin

LiveAgent`il on turu kiireim saadaolev live vestlusvidin, sõnumid kuvatakse vaid kiirusega 2.5 sekundit. Sellest kiireimat te ei leia. See kiire vestlusvidin võimaldab teie klientidel teiega kiiresti, otse veebilehelt ühendust saada. Tehke oma veebilehe külastajatest maksvad kliendid ja suurendage nende kaasatust.
The fastest live chat on the market

Meil on kõigi jaoks midagi

Iga äri on ära teeninud parema klienditeeninduse

Kõnekeskuse tugi

Lisaks muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. See on kiiresti ja kergelt ülesseatav!

Funktsiooniderikas

175 + funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja palju nauditavamaks.

Taskukohased hinnad

LiveAgent sisaldab mõistliku hinna eest päris paljut. Valige üks meie tasulistest plaanidest ning oma kasutajatoe kohandamiseks valige funktsioonid eraldi.
Professional built-in call center software

Usaldusväärne kõnekeskus

Lisaks teistele suhtlemisvahenditele saate endiselt pakkuda oma klientidele ka telefonituge. Selle ülesseadmine toimub kõigest paari minutiga ning saate selle ühendada brauseri, telefoni või mõne teise teie poolt eelistatud varustusega. Puudub vajadus kolmanda osapoole teenuste järgi, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise.

Soovite teenindust parandada?

Andke rohkem ja saage rohkem! Vaadake meie suurepäraseid hinnaplaane ja otsustage ise. LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.1 hinnatud tarkvara SMB jaoks 2020.aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.
Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted LiveAgent`ile lülitusid

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Channels alternatiiv
Tulge üle suurepärasele reaalajas vestluse tarkvarasse, millel on mitmekanaliline piletisüsteem. Täiendage oma kliendituge e-kirja, sotsiaalmeedia ja palju muuga.

Otsite Userlike'i alternatiivi?

LiveAgent offers real-time chat functions to improve customer service and agent efficiency with a conversation display time of just 2.5 seconds. The software handles multiple communication channels, including email, real-time chat, calls, social media, and Viber with customizable buttons and proactive chat invitations to enhance customer loyalty and satisfaction. A ticketing system manages interactions across all channels, and knowledge base articles can also be created and published to increase service excellence.

Otsite Olark`ile alternatiivi? Tutvuge LiveAgent hea hinnaga võimaluste, tööriistade, funktsioonide ja omnikanal toega.

Otsite Olark`ile alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane alternatiiv erinevatele klienditoe tarkvaradele, pakkudes mitmeid suhtluskanaleid ja suurendades kliendirahulolu.

Kui otsite võimsat Kayako alternatiivi, kaaluge LiveAgenti. Sellel on turu kiireim vestlusvidin ja üle 179 kasuliku klienditoe funktsiooni

Otsite Kayako alternatiivi?

Käitumusliku disaini tehnika aitab ettevõtetel kavandada efektiivseid tooteid, parandades inimeste elu ja muutustega käitumises erinevates tööstusharudes.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid lahendusi piletite haldamiseks ja suhtluskanaliteks. Suhtlemisoskus ja kehakeel on olulised klientide positiivse mulje jätmiseks.

LiveAgent on ülim omnikanaliline lahendus Teie klienditoele. Pakkuge mõistliku hinna eest tuge kõigi asjakohaste kanalite kaudu.

Otsite alternatiivi TeamSupportile?

Vähendage oma agentide tööaega ja suurendage tootlikkust LiveAgenti universaalse postkasti ja 175 funktsiooniga. Taskukohane hinnakujundus.

LiveAgent on täiuslik alternatiiv SysAidile. Uurige rohkem meie klienditoe kohta ja alustage oma prooviperioodi täna.

Otsite õiget SysAidi alternatiivi?

LiveAgent on kiire, kulutõhus ja funktsionaalne klienditeeninduse platvorm, mis parandab suhtlust klientidega ja suurendab müüki.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo