Otsite Channels`ile alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Channels`ile.

  • ✓ Seadistustasu puuduvad
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Igal ajal tühistatav
Kasutab ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Andke oma klienditeeninduse kasutajatoele LiveAgent`iga palju enamat, kui lihtsalt kõnekeskus. Olge oma klientidega ühenduses e-maili, live vestluse ja sotsiaalmeedia kaudu ning andke neile meie teadmistebaasiga infot. Ümberlülitumine on lihtne ja hinnad taskukohased.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Erinevatest kliendikanalitest ümbritsetud kõnekeskus.
Proovige LiveAgent`i.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Channels vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent
Proovige parimat klienditoe alternatiivi tasuta! Teilt ei nõuta krediitkaarti.
Channels
Sedelisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb/kataloogib klienditeeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi.
Channels ei paku sedelisüsteemi.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate paigaldada igale veebilehele.
LiveAgent pakub live vestlust.
Channels ei paku live vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskust saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastamiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakun kõnekeskust All-inclusive plaanis $49/agent/kuu.
Channels pakub kõnekeskust $10/agent/kuu.
Iseteenindus
Funktsioon, millega saate ehitada kliendiportaali, kus kliendid saavad juurde pääseda eelnevatele sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust.
Channels ei paku iseteenindust.
Facebook
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja muule toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i integratsiooni.
Channels ei paku Facebook`i integratsiooni.
Twitter
Integratsioon toob mainimised ja muu ning muudab need sedeliteks. Liidesega saab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Channels ei paku Twitter`i integratsiooni.
Instagram
Integratsioon toob kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram`i integratsiooni.
Channels ei paku Instagram`i integratsiooni.
Viber
Integratsioon toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada sõnumeid otse toe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Channels ei paku Viber`i integratsiooni.
Teadmistebaas
Sisaldab infot nagu tõrgete otsmise juhendid, KKK-d ning artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi.
Channels ei paku teadmistebaasi.
Kliendifoorum
Online kliendifoorum asub otse teie teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Channels ei paku kliendifoorumit.
Automatsioon ja reeglid
Töövood, mille abil saate korduvad ülesanded automaatselt kõrvaldada.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Channels pakub automatiseerimist ja reegleid $10/agent/kuu.
API
Funktsioonid, mille abil saavad erinevad rakendused koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone sedeliplaanis $15/agentkuu.
Channels pakub API funktsioone $10/agent/kuu.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
See tehnoloogia võimaldab helistajal enne reaalse operaatriga suhtlemist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone All-inclusive plaanis $49/agent/kuu.
Channels pakub IVR funktsioone $10/agent/kuu.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype ja Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Channels ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu-- saate neid vaadata mistahes ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Channels ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatut veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehtesid.
Channels ei paku piiramatuid veebilehtesid.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
LiveAgent pakub piiramatu arvu vestluse nuppe.
Channels ei paku piiramatuid vestluse nuppe.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
Channels ei paku piiramatut arvu sedeleid/e-maile.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga kõne ja taasestage seda mistahes ajal uuesti.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Channels ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
24/7 klienditugi ilma esitatavate piirangute arvuta.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Channels pakub piiramatut 24/7 tuge $10/agent/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas Channels`i alternatiiv

LiveAgent on palju enamat, kui lihtsalt telefonikõned, saate oma klientidele pakkuda suhtlust läbi mitmete erinevate kanalite, milleks võivad olla e-mail, live vestlus, sotsiaalmeedia Facebook, Twitter, Instagram. Kõnekeskus ja teadmistebaas on vajaminevad tööriistad, et rikastada oma kasutajatuge ja pakkuda klientidele suuremat mugavust.

Kiireim live vestluse vidin

LiveAgent`il on turu kiireim saadaolev live vestlusvidin, sõnumid kuvatakse vaid kiirusega 2.5 sekundit. Sellest kiireimat te ei leia. See kiire vestlusvidin võimaldab teie klientidel teiega kiiresti, otse veebilehelt ühendust saada. Tehke oma veebilehe külastajatest maksvad kliendid ja suurendage nende kaasatust.
The fastest live chat on the market

Meil on kõigi jaoks midagi

Iga äri on ära teeninud parema klienditeeninduse

Kõnekeskuse tugi

Lisaks muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integratsiooni. See on kiiresti ja kergelt ülesseatav!

Funktsiooniderikas

175 + funktsiooni, et muuta teie töövoog kergemaks ja palju nauditavamaks.

Taskukohased hinnad

LiveAgent sisaldab mõistliku hinna eest päris paljut. Valige üks meie tasulistest plaanidest ning oma kasutajatoe kohandamiseks valige funktsioonid eraldi.
Professional built-in call center software

Usaldusväärne kõnekeskus

Lisaks teistele suhtlemisvahenditele saate endiselt pakkuda oma klientidele ka telefonituge. Selle ülesseadmine toimub kõigest paari minutiga ning saate selle ühendada brauseri, telefoni või mõne teise teie poolt eelistatud varustusega. Puudub vajadus kolmanda osapoole teenuste järgi, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise.

Soovite teenindust parandada?

Andke rohkem ja saage rohkem! Vaadake meie suurepäraseid hinnaplaane ja otsustage ise. LiveAgent on enimvaadeldud ja nr.1 hinnatud tarkvara SMB jaoks 2020.aastal. Jääge oma klientide lähedale ja aidake neid LiveAgent`iga kiiremini.
Ready to switch to LiveAgent

Vaadake, miks ettevõtted LiveAgent`ile lülitusid

Related Articles to Channels alternatiiv
Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Jälgige toimuvat ka sülearvutist eemal olleks. LiveAgentil on klienditoe mobiilirakendused nii androidile kui iOS-ile.

Klienditoe mobiilirakendused

LiveAgent pakub mobiilseid klienditoe rakendusi nii Androidile kui ka iOS-ile. Hinnad algavad 9$ agent ja pakub tasuta 30-päevast prooviperioodi. Rakendused võimaldavad klientidega pidevas ühenduses olla ja klientide päringutele vastata väljaspool kontorit.

Pakkuge tugiteenust, olge järjel piletitega ning tehke rohkem LiveAgent iOS-i rakendusega. Saate kõike teha ka oma klienditoest eemal olles.

iOS

LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme. Pakutakse ka VoIP telefonisüsteeme, iseteeninduse ja kliendiportaali tarkvara ning iOS-i rakendust mobiilse klienditeeninduse jaoks.

Vahel ei saa agent kõnele vastata. LiveAgent`is edastatakse kõne seejärel järgmisele vabale agendile. Seda nimetatakse osalusega ülekandmiseks.

Osalusega ülekandmine

LiveAgent pakub laias valikus klienditeeninduse ja suhtluslahendusi, sealhulgas kõnekeskuse, kaebuste haldamise ja e-posti halduse süsteeme. Osalusega ülekandmine võimaldab kõne edastamist vabale agendile, kiirendades klienditeenindust ja suurendades kliendirahulolu.

Otsite õiget osTicketi alternatiivi? Võrrelge Liveagenti ja osTicketit kohe ning saage omale parem klienditeeninduse tarkvara juba täna.

Otsite osTicketi alternatiivi?

Vaadake analüütikat, teadmusbaasi, foorumeid, piletisüsteemi, kontaktivormi, reaalajas vestlust, sotsiaalmeedia jälgimist ja videokõnet.

Valige kõneseadeid teie ning teie agendid eelistavad. LiveAgent toetab helistamiseks peakomplekte, mobiiltelefone ja isegi brausereid või telefonirakendusi.

Toetatud kõneseaded

LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas kõnekeskust, mobiilirakendusi ja VoIP telefonisüsteeme. Saage rohkem teada ja alustage tasuta kontoga!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x