Avastage LiveAgent – rohkete funktsioonidega klienditoe tarkvara, mis suudab katta mitmeid kommunikatsioonikanaleid ja sotsiaalmeedia. Hoidke klientidega sidet kasutades e-posti, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viberit ja sotsiaalmeediat. Uurige rohkem LiveAgentist või alustage kogemuse saamiseks 14-päevase prooviperioodiga.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
|
Dixa
|
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
|
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
|
Dixa pakub piletisüsteemi.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
|
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
|
Dixa pakub reaalajas vestlust.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust.
|
Dixa pakub kõnekeskust.
|
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
|
Dixa ei paku iseteenindusportaali.
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
|
Dixa pakub Facebooki integratsiooni.
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
|
Dixa ei paku Twitteri integratsiooni.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
|
Dixa ei paku Instagrami integratsiooni.
|
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
Dixa ei paku Viberi integratsiooni.
|
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
|
Dixa ei paku teadmusbaasi.
|
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
|
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
|
Dixa ei paku kliendifoorumit.
|
Automation and Rules
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
|
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
|
Dixa pakub automatiseerimist ja reegleid.
|
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
|
LiveAgent pakub API funktsioone.
|
Dixa pakub API funktsioone.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
|
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
|
Dixa pakub IVR funktsioone.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
|
LiveAgent pakub videokõnesid.
|
Dixa ei paku videokõnesid.
|
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
|
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
|
Dixa pakub piiramatut ajalugu.
|
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
|
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
|
Dixa pakub piiramatuid veebilehti.
|
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
|
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
Dixa pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
Unlimited Tickets/Mails
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
|
LiveAgent pakub piiramatuid Pileteid/E-kirju.
|
Dixa pakub piiramatuid Pileteid/E-kirju.
|
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
|
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
|
Dixa pakub piiramatut kõnede salvestamist.
|
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
|
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
|
Dixa pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
|
Erakordne klienditeenindus peaks tulema mitmest kliendile mugavast kohast. Õnneks saate käsitseda kvaliteetset klienditeenindust ühest piletisüsteemist. Hallake e-posti pileteid ja kõnesid, seadistage oma reaalajas vestluse vidin ja ühenduge Facebooki, Twitteri, Instagrami ja Viberiga. Kõik on ühe katuse all nagu peaks, nii et Teie agendid saavad keskenduda abistamisele ilma rakendusi vahetamata.
Sotsiaalmeediast on saamas paremad ja kiiremad klienditeeninduse tööriistad tugiagentidele. Seetõttu on Facebooki ja Facebook Messengeri integratsioonid ehitatud LiveAgenti, et saaksite hõlpsasti ühendada oma kontod. Sama kehtib ka Twitterile ja Instagramile. Suhelge kasutajasõbraliku piletisüsteemi kaudu, hallake oma postitusi, vastake kommentaaridele ja tehke lihtsalt ühest kohast rohkem.
Lahendage kliendiprobleeme kiiremini, kasutades õiget klienditeeninduse lahendust. Saage hämmastavat tagasisidet tänukõige kiiremale reaalajas vestluse vidinale turul. Reaalajas vestlus on üks parimad klienditeeninduse tööriistu ja LiveAgent toetab seda põhifunktsioonidega, et tagada sujuv kogemus. Heitke pilk reaalajas vestluse funktsioonide terviklikule nimekirjale ja vaadake, mis teeb selle kliendirahulolu jaoks suurepäraseks.
Me tegeleme klientide vestlustega 24/7, et kõiki igal ajal aidata. Helistage meile, vestelge või saatke meile e-kiri kui vajate abi probleemi lahendamisel või soovite õppida midagi uut LiveAgenti kohta. Võite konsulteerida ka meie tugiportaalidega, mis on tulvil meie klienditeeninduse lahenduse kasulikke artikleid.
Roman Bosch
Partly
On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
Matt Janaway
The Workplace Depot
Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
Viviane Carter
CSI Products
Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
Christian Lange
Lucky-Bike
LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
Jens Malmqvist
Projure
Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
Catana Alexandru
Websignal
Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
Jan Wienk
All British Casino
Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
Sissy Böttcher
Study Portals
Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
Peter Koning
TypoAssassin
Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
Aranzazu F
Factorchic
Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
Martin Drugaj
Atomer
Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
Ivan Golubović
AVMarket
See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
Alexandra Danišová
Nay
Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
David Chandler
Volterman
Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
David Chandler
Caucasus Communications Service
See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Heitke pilk meie tuuri videole, et näha mida kõike LiveAgent suudab või alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga, et seda ise kogeda. Võite vaadata ka meie taskukohaseid pakettide hindu, mis sobivad igas suuruses ja valdkonnas ettevõtetele. Liituge LiveAgentiga juba täna ja parandage agendi tootlikkust meie klienditoe lahendusega.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Suurendage müüki ja parandage kliendirahulolu vestluskutsete loomise ja isikupärase toe abil LiveAgenti tarkvaraga. Proovige uut funktsiooni!
Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub klientidele mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks, sealhulgas reegleid ja vestluskutseid. Soovitatav tarkvara.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallid säästavad aega ja energiat, tagades vastuste järjepidevuse ja ühtse professionaalse tooni, ning aitavad parandada klienditeenindust.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel