Otsite Dixa alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on parim turul olev Dixa alternatiiv

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti   
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Avastage LiveAgent – klienditeenindus rohkete funktsioonidega mis katavad mitmed kommunikatsioonikanalid ja sotsiaalmeedia. Hoidke klientidega sidet kasutades e-posti, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viberit ja sotsiaalmeediat. Uurige rohkem LiveAgentist või alustage kogemuse saamiseks 14-päevase prooviperioodiga.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?
Slido green logo

Dixa vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent Dixa
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Dixa pakub piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
Dixa pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Dixa pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
Dixa ei paku iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
Dixa pakub Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
Dixa ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
Dixa ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
Dixa ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
Dixa ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Dixa ei paku kliendifoorumit.
Automation and Rules
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Dixa pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Dixa pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Dixa pakub IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Dixa ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Dixa pakub piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Dixa pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Dixa pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Unlimited Tickets/Mails
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid Pileteid/E-kirju.
Dixa pakub piiramatuid Pileteid/E-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Dixa pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
Dixa pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Käsitsegi kliendisuhtlust läbi rohkemate kanalite

Erakordne klienditeenindus peaks tulema mitmest kliendile mugavast kohast. Õnneks saate käsitseda kvaliteetset klienditeenindust ühest piletisüsteemist. Hallake e-posti pileteid ja kõnesid, seadistage oma reaalajas vestluse vidin ja ühenduge Facebooki, Twitteri, Instagrami ja Viberiga. Kõik on ühe katuse all nagu peaks, nii et Teie agendid saavad keskenduda abistamisele ilma rakendusi vahetamata

Spetsiaalne klienditeeninduse tööriist, mis saab kõigega hakkama

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pakkuge kliendirahulolu läbi rohkemate sotsiaalmeedia kanalite

Sotsiaalmeediast on saamas paremad ja kiiremad klienditeeninduse tööriistad tugiagentidele. Seetõttu on Facebooki ja Facebook Messengeri integratsioonid ehitatud LiveAgenti, et saaksite hõlpsasti ühendada oma kontod. Sama kehtib ka Twitterile ja Instagramile. Suhelge kasutajasõbraliku piletisüsteemi kaudu, hallake oma postitusi, vastake kommentaaridele ja tehke lihtsalt ühest kohast rohkem. 

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Sotsiaalmeedia piletite haldamine ühest liidesest

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Reaalajas vestlus intuitiivsete funktsioonidega

Lahendage kliendiprobleeme kiiremini, kasutades õiget klienditeeninduse lahendust. Saage hämmastavat tagasisidet tänukõige kiiremale reaalajas vestluse vidinale turul. Reaalajas vestlus on üks parimad klienditeeninduse tööriistu ja LiveAgent toetab seda põhifunktsioonidega, et tagada sujuv kogemus. Heitke pilk reaalajas vestluse funktsioonide terviklikule nimekirjale ja vaadake, mis teeb selle kliendirahulolu jaoks suurepäraseks.

Käsitsege kliendipäringuid kiiremini, kasutades meie reaalajas vestlust

Hankige meie tugitiimilt hämmastavat klienditeenindust

Me tegeleme klientide vestlustega 24/7, et kõiki igal ajal aidata. Helistage meile, vestelge või saatke meile e-kiri when kui vajate abi probleemi lahendamisel või soovite õppida midagi uut LiveAgenti kohta. Võite konsulteerida ka meie tugiportaalidega, mis on tulvil kasulikke artikleid meie klienditeeninduse lahenduse kohta

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Säästke LiveAgentiga rohkem

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.

  • Caucasus Communications Service

    David Chandler

    Caucasus Communications Service

    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video:

Olete LiveAgentiks valmis?

Heitke pilk meie tuuri videole, et näha mida kõike LiveAgent suudab või alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga, et seda ise kogeda. Võite vaadata ka meie taskukohaseid pakettide hindu, mis sobivad igas suuruses ja valdkonnas ettevõtetele. Liituge LiveAgentiga juba täna ja parandage agendi tootlikkust meie klienditoe lahendusega

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

Mis on Dixa alternatiivid?

Dixa alternatiivide osas on palju võimalusi ja LiveAgent on üks neist. Pakume mitmekanalilist piletisüsteemi, mis haldab kõiki olulisi kliendikanaleid, mida tänapäevane klienditugi klientideni jõudmiseks vajab.

Mis teeb LiveAgentist hea Dixa alternatiivi?

LiveAgent paistab silma mitme kanalilise piletisüsteemiga. See hõlmab e-kirju, otsevestlust, telefonikõnesid, kliendiportaale ja sotsiaalmeediat - Facebooki, Instagrami ja Twitteri. Samuti saate ühendada Viberi.

Mis on LiveAgenti kui Dixa alternatiivi hüved?

LiveAgent pakub rohkem suhtluskanaleid parema hinna eest, nii et te ei pea oma eelarvet rikkuma.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo