Otsite Dixa alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on parim turul olev Dixa alternatiiv

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Avastage LiveAgent – rohkete funktsioonidega klienditoe tarkvara, mis suudab katta mitmeid kommunikatsioonikanaleid ja sotsiaalmeedia. Hoidke klientidega sidet kasutades e-posti, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viberit ja sotsiaalmeediat. Uurige rohkem LiveAgentist või alustage kogemuse saamiseks 14-päevase prooviperioodiga.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Dixa vs LiveAgent lühidalt

FunktsioonidLiveAgentDixa
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah✅Jah
Iseteenindus✅Jah❌Ei
Facebook✅Jah✅Jah
Twitter✅Jah❌Ei
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah✅Jah
Teadmusbaas✅Jah❌Ei
Kliendifoorum✅Jah❌Ei
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah✅Jah
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah✅Jah
Videokõned✅Jah❌No
Piiramatu ajalugu✅Jah✅Jah
Piiramatu arv veebilehti✅Jah✅Jah
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah✅Jah
Piiramatu arv kirju/pileteid✅Jah✅Jah
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah✅Jah
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
Reports in Help desk software - LiveAgent

Käsitsegi kliendisuhtlust läbi rohkemate kanalite

Erakordne klienditeenindus peaks tulema mitmest kliendile mugavast kohast. Õnneks saate käsitseda kvaliteetset klienditeenindust ühest piletisüsteemist. Hallake e-posti pileteid ja kõnesid, seadistage oma reaalajas vestluse vidin ja ühenduge Facebooki, Twitteri, Instagrami ja Viberiga. Kõik on ühe katuse all nagu peaks, nii et Teie agendid saavad keskenduda abistamisele ilma rakendusi vahetamata. 

Spetsiaalne klienditeeninduse tööriist, mis saab kõigega hakkama

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pakkuge kliendirahulolu läbi rohkemate sotsiaalmeedia kanalite

Sotsiaalmeediast on saamas paremad ja kiiremad klienditeeninduse tööriistad tugiagentidele. Seetõttu on Facebooki ja Facebook Messengeri integratsioonid ehitatud LiveAgenti, et saaksite hõlpsasti ühendada oma kontod. Sama kehtib ka Twitterile ja Instagramile. Suhelge kasutajasõbraliku piletisüsteemi kaudu, hallake oma postitusi, vastake kommentaaridele ja tehke lihtsalt ühest kohast rohkem. 

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Sotsiaalmeedia piletite haldamine ühest liidesest

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Reaalajas vestlus intuitiivsete funktsioonidega

Lahendage kliendiprobleeme kiiremini, kasutades õiget klienditeeninduse lahendust. Saage hämmastavat tagasisidet tänukõige kiiremale reaalajas vestluse vidinale turul. Reaalajas vestlus on üks parimad klienditeeninduse tööriistu ja LiveAgent toetab seda põhifunktsioonidega, et tagada sujuv kogemus. Heitke pilk reaalajas vestluse funktsioonide terviklikule nimekirjale ja vaadake, mis teeb selle kliendirahulolu jaoks suurepäraseks.

Käsitsege kliendipäringuid kiiremini, kasutades meie reaalajas vestlust

Hankige meie tugitiimilt hämmastavat klienditeenindust

Me tegeleme klientide vestlustega 24/7, et kõiki igal ajal aidata. Helistage meile, vestelge või saatke meile e-kiri kui vajate abi probleemi lahendamisel või soovite õppida midagi uut LiveAgenti kohta. Võite konsulteerida ka meie tugiportaalidega, mis on tulvil meie klienditeeninduse lahenduse kasulikke artikleid. 

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Säästke LiveAgentiga rohkem

Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, et pakkuda parimat klienditeenindust meie klientidele.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Olete LiveAgentiks valmis?

Heitke pilk meie tuuri videole, et näha mida kõike LiveAgent suudab või alustage tasuta 14-päevase prooviperioodiga, et seda ise kogeda. Võite vaadata ka meie taskukohaseid pakettide hindu, mis sobivad igas suuruses ja valdkonnas ettevõtetele. Liituge LiveAgentiga juba täna ja parandage agendi tootlikkust meie klienditoe lahendusega. 

Related Articles to Dixa alternatiiv
Te ei pea muretsema mitme vastuse saatmise pärast. LiveAgent näitab teile, kes piletit vaatab ning vastab, millega välditakse agentide kokkupõrget.

Agentide kokkupõrke tuvastus

LiveAgent pakub kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara, sealhulgas suhtluskanalite mitmekesisust, mis parandab rahulolu ja vähendab ooteaegu.

Reaalajas vestlus on suurepärane võimalus sõlmida rohkem tehinguid reaalajas vestluse abil. Makrotoimingud on kiire viis klientide vajadustele vastamiseks.

Makrod

Makrod on oluline element ettevõtete klienditoe töövoo ratsionaliseerimisel. LiveAgent pakub tasuta prooviperioodi ning #1 kasutajatoe tarkvara VKE-dele. Makrod aitavad säästa aega ja anda kiireid ning järjepidevaid vastuseid, ning LiveAgent pakub makrosid.

Looge lõbus töökoht ja premeerige oma agente nende tehtud ülesannete või toimingute eest preemiate ja märkidega. Hankige omale need kõik peale negatiivsete!

Preemiad ja märgid

Preemiad ja märgid motiveerivad klienditoe agentide tõhusust. LiveAgent pakub erinevaid märke, mis aitavad jälgida ja premeerida parimaid tulemusi. Try it for free today!

Tutvuge meie valikuga turu parimatest reaalajas vestluse tarkvaradest. Valige oma veebisaidi jaoks ideaalne otsevestluse tarkvara ja tõstke oma klienditeeninduse tase kuuni!

Reaalajas vestluse tarkvara

Tekst räägib isotoonide kasutamisest farmaatsiatööstuses ja tõstab esile küsimusi tsivilisatsiooni tuleviku kohta. Samuti rõhutab see kultuuri ja ühiskonna olulisust. Lisaks tutvustatakse LiveAgenti tarkvara, mis aitab parandada klienditeenindust ja suurendada müüki.

Ajareeglite fuktsioon hoolitseb teie ajakava, automaatsete vastuste, ülesannete ja palju muu eest. Määrake aeg ja ajareegel, mis käivitavad teie valitud tegevuse.

Ajareeglid

LiveAgent pakub mitmeid suhtlusvorme ja tarkvaralahendusi, sealhulgas ajareegleid, mis võimaldavad automatiseerida ülesandeid ja parandada klienditeenindust. Peter Komornik, CEO, rõhutab, et LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, pakkudes erakordset teenindust klientidele. Lisaks on võimalik seadistada ka käivituspõhiseid automatiseerimise reegleid ja SLA reegleid.

Määrake oma järjekorra maksimaalne pikkus ja välistage klientide frustratsiooni. Maksimaalne järjekorra pikkus peidab Teie veebist vestlusnupu, kuni järjekord väheneb.

Maksimaalne järjekorra pikkus

LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas reaalajas vestluse maksimaalne järjekorra pikkus, mis parandab klientide rahulolu ja vähendab ülekoormust. Lisaks saab ettevõte hallata agentide vahetusi ja igapäevast tööd. Try it for free!

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x