Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
LiveAgent pakub auhindu ja märke, et motiveerida klienditoe meeskonda ning suurendada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust. See võib aidata suurendada klientide rahulolu ja ettevõtte positiivset kuvandit.
Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
"LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas ajareegleid, mis aitavad automatiseerida klienditeeninduse toiminguid. Video näitab, kuidas neid luua ja rakendada, et parandada igapäevast töökoormust."
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgent pakub mitmeid kommunikatsioonikanaleid, sealhulgas vestlus, kõned, videokõned, kontaktvormid, foorumid, tagasiside, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp ja Slack. Samuti on võimalik seadistada SLA-sid, et tagada kõrgem teenindustase ja parandada klientide rahulolu.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine aitab tagada järjepidevust ja professionaalset tooni vastustes, parandades klienditeenindust ja ajahaldust. LiveAgent pakub erinevaid integreerimisvõimalusi, mis aitavad suurendada tõhusust ja sujuvust kliendisuhtluses.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.