Pakkuge oma klientidele koheseid vastuseid

Looge hämmastavaid teadmiste hoidlaid ja KKK-sid.

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Knowledge base background
Knowledge base software animation
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Looge hämmastavaid teadmiste hoidlaid ja KKK-sid.
Slido green logo

Teadmusbaasi tarkvara paremaks iseteeninduseks

Pakkuge parimat kliendikogemust meie iseteeninduseks loodud kliendiportaaliga. Parandage oma klienditoe agentide igapäevast rutiini ja pakkuge iseteeninduse võimalustega hämmastavat kasutuskogemust. Kasutage LiveAgenti teadmusbaasi tööriistu ja pakkuge igale kliendile asjakohaseid artikleid, juhendeid ja muud kasulikku teavet. Proovige meie teadmusbaasi platvormi juba täna ja vaadake, kuidas see teie kliendituge parendada suudab.

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Sõnumite eelvaated

Teadmusbaas on platvorm, kus klienditoe esindajad saavad klientidega artikleid jagada. Platvorm toimib institutsionaalsete teadmiste ühtse ja hõlpsasti juurdepääsetava allikana. Teadmusbaas on osa iseteeninduslikust kliendiportaalist. Teie kliendid saavad sirvida teie teadmusbaasi ja iseteenindusportaali sisu, et leida foorumitest nõuandeid või jagada oma teadmisi teiste klientidega.

Message sneak-peeks

Teadmusbaas /
Kliendiportaali Demo

00:00/05:06

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Teadmusbaasi tarkvara

Teadmusbaas on tavaliselt varustatud intuitiivse liidese, rikkaliku tekstiredaktoriga ja muude oluliste funktsioonidega, mis aitavad agentidel oma klientide jaoks sisu ette valmistada. Nutikate teadmusbaasi funktsioonide hulka kuuluvad mitme keele tugi, võimas otsingumootor, kohandatud teemad, aruteluruumid ja muud olulised funktsioonid. LiveAgenti tasuta teadmusbaasi tarkvara abil saab teie tugimeeskond keskenduda kriitilistele probleemidele, selle asemel et tegeleda korduvate päringutega.

  • Kergesti juurdepääsetavad teadmusebaasi artiklid kõigile klientidele
  • Usaldusväärne teadmiste haldamine ühes klienditoe lahenduses

Knowledge base management

Parandage oma teadmiste haldamist ja andke asjakohaseid vastuseid kõigile, kes otsivad suurepäraseid klienditeeninduskogemusi.

Lets talk

Teadmusbaasi haldamine klienditoe meeskondadele

Meie intuitiivne teadmusbaasi tarkvara aitab teil hallata ettevõtte teadmisi ja muuta need igale kliendile kättesaadavaks. Lahendage klientide probleeme ja klienditoe pileteid jagades teadmisi ning keskenduge pakilisematele probleemidele.

Vaid mõned näited sellest, mida teie agendid saavad kasutada:

  • Kirjutada ja esitada klientidele üksikasjalikke artikleid meie WYSIWYG-redaktoriga
  • Väliseid ja sisemisi teadmusbaase teadmiste jagamiseks
  • Kohandatavaid teemasid ja kaunist liidest oma teadmiste keskusele
Parem kliendikogemus teadmusbaasiga

Veebipõhine teadmusbaas kliendiportaali osana

Pakkuge küsimustele lihtsad vastused ja lühendage vastamisaega. Meie tööriistaga kaasnevad mitut tüüpi teadmusbaasid,
otsingufunktsioonid ja meeskonnatöö tööriistad.

Sisuhaldus

Meie What-you-see-on-what-you-get (WYSIWYG) redaktor aitab teil luua artikleid, juhendeid, juhiseid ja teabelõike, mis aitavad teil kasvatada oma teadmiste keskust. Meie kauni redaltpro abil on teadmiste jagamine lihtne. Vormindage oma tekste, lisage pilte või kasutage muid teie käsutuses olevaid täiustatud funktsioone. WYSIWYG toimib ka märgistuskeele redaktorina, nii et saate kohandatud kujunduse loomiseks kasutada ka HTML-i või CSS-i.

  • Kasutage meie WYSIWYG redaktorit oma õpetliku sisu kirjutamiseks
  • Kasutage oma artiklite täiustamiseks HTML-i või CSS-i
Content management

Külastajate jälgimine

LiveAgenti foorum on teie teadmusbaasi platvormi lahutamatu osa. Iga klient või klienditoe meeskonnaliige võib osaleda foorumivestluses. Üheskoos on võimalik teha probleemidele tõrkeotsingut, ettepanekuid ja leida probleemidele lahendusi. Võite kasutada ka sisefoorumeid ja teha sisemise teadmusbaasi probleemide lahendamisel koostööd, kasutades vaid üht teadmusbaasi lahendust.

  • Looge kliendisuhteid läbi klienditoe foorumi
  • Koostöö klientide ja kolleegidega ühes ja samas kohas

Õnnelikumad kliendid

Klientide tagasiside kogumine ja soovituste lugemine parandab nii teie teadmusbaasi kui ka teie ettevõtet. See võib aidata teil täiendada õpetlikku sisu ja luua paremaid suhteid klientidega, lugedes ja vastates nende soovitustele. Pakkuge oma klientidele võimalust muudatuste soovitamiseks või uute ideede pakkumiseks. Lisage ja kohandage tagasiside nuppu oma maitse järgi.

  • Koguge tagasisidet ja soovitusi ühe nupuga
  • Parandage suhteid, kuulates klientide soovitusi
Happier customers

Täiustatud otsing

Teie kliendid saavad kasutada otsinguriba, et aidata teie teadmusbaasist kiiresti vastuseid või konkreetseid teemasid leida. Meie võimsa otsingumootori ribaga on meie teadmiste haldamise tarkvara kasutamine imelihtne, eriti kui sisu on palju. Lihtsa otsingufunktsiooni pakkumisega saate aidata klientidel otsida teadmiste artikleid ja vähendada levinumate probleemide puhul tugipiletite arvu.

  • Täpsem otsinguvidin, mis aitab klientidel vastuseid leida
  • Kiirem probleemide lahendamine ja õnnelikumad kliendid

Intuitiivne liides

Kasutajasõbralik juhtpaneel

Tõhusa teadmusbaasi omamine seisneb klientide abistamises asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. Kasutajasõbraliku juhtpaneeli olemasolu teadmiste haldamise tööriistas on veel üks oluline funktsioon, mis võib sageli tähelepanuta jääda. LiveAgenti liides võimaldab teie agentidel luua uusi artikleid vähese koolitusajaga või isegi ilma selleta. Kas olete valmis seda proovima? Proovige tasuta demo ja vaadake ise.

  • Intuitiivne ja lihtsasti navigeeritav liides
  • Lihtne kasutada ka ilma õppimise ja kogemuseta
Intuitive interface

Lihtne korrapärastamine

Kategooriad

Veebipõhise teadmusbaasi tarkvaralahenduse loomise eesmärk on see, et see oleks hõlpsasti otsitav. Mida rohkem sisu teie ettevõte loob, seda kaootilisemaks võib see minna. Selle tulemusel võimaldab LiveAgent luua oma klientidele kategooriaid, et nad ei eksleks teie sisusse. Looge erinevaid kategooriaid kõige levinumate teemade jaoks ja jagage õpetlikku sisu oma äranägemise järgi.

  • Täiendage teadmiste jagamist kategooriatega
  • Muutke oma artiklid asjakohaste teemade abil kergesti leitavaks

Ülemaailmne ulatus

LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane viis ööpäevaringse iseteeninduse pakkumiseks mitmes riigis. Teie ettevõte peab looma vaid olulisi artikleid ja pakkuma neid keeltes, mida teie kliendid vajavad. See lahendus võib parandada kliendikogemust ja seega ka klientide rahulolu. Looge iga keele jaoks kategooria, et värskendada oma teadmusebaasi sisu uute vaatajaskondade jaoks.

  • Looge teadmusbaasi sisu mitme keele jaoks
  • Jõudke oma avaliku teadmusbaasiga suurema publikuni/li>
Worldwide reach

Mitu teadmusbaasi

Mitme teadmusbaasi tugi on väga kasulik, kui teie ettevõte müüb mitut toodet, kaubamärki või pakub mitut sõltumatut teenust. Üks LiveAgenti konto annab teile võimaluse luua piiramatul hulgal teadmusbaase, millest igaühel on oma ainulaadne disain, sätted ja sisu. Pakkuge oma klientidele suurepäraseid juhendeid nende soovitud teadmistega.

  • Hallake mitut välist teadmusbaasi
  • Looge oma agentidele mitu erinevat privaatset teadmusbaasi

Kasutusjuhendid

Artiklid

Kirjutage põhjalikke artikleid, mis on täis kasulikku teavet, ning hoidke need korrastatuna ja hõlpsasti leitavatena. LiveAgenti WYSIWYG redaktoriga on artiklite kirjutamine imelihtne. Jagage teadmisi ja võimaldage oma klientidel ise lahendusi leida. Kas soovite oma klienditoe meeskonnaliikmeid koolitada? Sisemise teadmusbaasi artiklid võivad olla õppematerjalideks ja aidata teie agentidel probleeme kiiremini lahendada.

  • Kirjutage probleemide lahendamiseks põhjalikke artikleid ja juhendeid
  • Harige oma klienditoe meeskondi ja tehke neist eksperdid
User manuals

Failide tugi

Kas soovite oma kirjalikke teadmisi manuste abil täiendada? Lisage pilte, ekraanipilte, fotosid, helifaile (nt salvestisi) või isegi videofaile ning manustage videoid muudest teenustest, nagu näiteks YouTube. Manused aitavad teie artikleid paremini mõista ja lugeda või isegi meelelahutuslikumaks muuta. Lisage oma juhenditele videoõpetusi ja demosid või kasutage samm-sammuliste juhendite loomiseks toote ekraanipilte.

  • Lisage oma artiklitele kõiki olulisi manusetüüpe
  • Täiendage oma artikleid piltide, videote või helisalvestistega
Medal

Alustage LiveAgenti kasutamist juba täna!

Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat

  • ✓ Puudub seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 Klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal

Sujuvad tööprotsessid
koos teadmusbaasi platvormiga

Teie tunnete oma kliente kõige paremini. Pakkuge neile vajalikku teavet ja keskenduge nende rahulolule.

Clock icon

Abi otsivad rahutud kliendid

Hästi kirjutatud teadmusbaasi artikkel pakub teie klientidele kiireimat abi. Koostage, kujundage ja redigeerige kõiki teadmusbaasi artikleid WYSIWYG-redaktoriga.

Abi otsivad rahutud kliendid

Eksinud ja segaduses kliendid

Eksinud kliendid võivad teie juurest lahkuda. Selle vältimiseks looge oma tugiportaali KKK-de (korduma kippuvad küsimused) jaotisi ja tehnilisi tootejuhendeid.

Eksinud ja segaduses kliendid

Ülekoormatud klienditugi

Kas soovite pakkuda suurepärast klienditeenindust, kasutades piiratud ressursse? Vähendage sissetulevate e-kirjade ja vestluste koormust, luues omale teadmusbaasi.

Täienege paindliku teadmiste haldamise tarkvaraga

Täiustage oma ettevõtte kõiki olulisi aspekte ja alustage klientide ootuste ületamist õige teadmusbaasi lahendusega

Saavutage konkurentsieelis

Enamik ettevõtteid keskendub oma klienditeeninduse meeskondadega rangelt otsesele toele. Kasutage teadmusbaasi haldamise tarkvara ja pakkuge klientide iseteeninduseks õigeid ressursse.

  • Saavutage fantastilise teadmusbaasi toega konkurentsieelis
  • Täiendage oma ettevõtet parema klienditeenindusega
Chart

1%

ettevõtetest kasutab teadmusbaasi

Ärge koonerdage iseteenindusega ja saavutage oma teadmusbaasi abil konkurentsieelis. Pakkuge oma klientidele usaldusväärset eneseabi võimalust

Vastake ootustele

Kliendid ootavad asjakohaseid vastuseid, ilma et oleks vaja klienditoe meeskonnaga ühendust võtta. Meie otsingu funktsioon aitab teil pakkuda koheseid vastuseid ja vähendada kliendipäringute arvu.

  • Suurendage teadmusbaasi abil kliendirahulolu
  • Pakkuge koheseid vastuseid ja vähendage piletite määra
Chart

66%

klientidest eelistab iseteenindust

Enamik kliente püüab enne klienditoe poole pöördumist oma probleemid ise lahendada. Parandage nende rahulolu, pakkudes võimsaid eneseabitööriistu.

Kasvatage klientide lojaalsust

Enamik teadmusbaasi külastajaid muutuvad tänu rohketele teadmusbaasi artiklitele maksvateks klientideks. Laiendage oma kliendibaasi tõhusa teadmusbaasi tarkvaraga.

  • Meelitage informatiivse sisu abil rohkem kliente
  • Suurendage investeeringutasuvust ja tulusid
Chart

90%

klientidest tulevad teadmusbaasidest

Teabebaasi artiklid aitavad teil tänu kasulikele ja asjatundlikele nõuannetele hankida rohkem kliente ja suurendada klientide hoidmist

Säästke reaalajs vestluse teenuselt rohkem

Valige õige hinna eest suurepäraste vestlusvõimalustega tarkvara. Säästke meie hinnakalkulaatoriga raha ja hankige vestluse funktsioonidele parim
väärtus.

Iseloomustused

Hankige LiveAgent
ja liituge 7000 õnneliku kliendiga

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.

7 või 30 päevane prooviperiood 
7 päeva tasuta prooviperioodi tavalise meiliga või 30 päeva ettevõtte meiliga
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Kui teil on küsimusi, on meil vastuseid. Vaadake klienditoe hinnakalkulaatori kõige sagedasemaid küsimusi.

Mis on teadmusbaasi tööriistad

Teadmusbaasi tööriistad võimaldavad teie klientidel leida vastuseid oma küsimustele ilma klienditoe meeskonnaga ühendust võtmata. Teadmusbaasid leiate ettevõtte veebisaidilt KKK-de, foorumite või õpetlike artiklite kujul.

Mis on teadmusbaasi haldus?

Teadmusbaasi haldus on kliendiportaali sarnane tarkvara, mis on loodud andmebaaside haldamiseks ja kasutajate toetamiseks. Teadmusbaasid pakuvad artikleid, foorumeid ja KKK-sid.

Kuidas luua teadmusbaasi?

Teadmusbaasi loomine algab otsustamisest, millist teavet soovite lisada. Pärast seda peate valima oma esimese artikli ülesehituse ja alustama selle kirjutamist. Muutke oma sisu kasutajasõbralikuks, lisades ekraanipilte või videoõpetusi. Kaasake KKK-sid ja foorumeid. Avaldage oma teadmusbaas ja hankige kasutajatelt tagasisidet ja soovitusi, et näha, mida on vaja veel lisada.

Mis on teadmusbaasi tarkvara?

Teadmistebaasi tarkvara on osa keerukast kasutajatoe lahendusest. See on teie veebisaidi külastajate/klientide iseteeninduse vorm. Lisaks saab teie ettevõte kliendikogemuse maksimeerimiseks luua artikleid, foorumeid ja soovituste tahvleid.

Kuidas LiveAgentis teadmusbaasi platvormi luua?

Iga kontoga on kaasas tasuta kliendiportaali/teadmusbaasi näide, mida saate oma eelistuste põhjal täielikult kohandada. Kohandamiseks minge jaotisse Kliendiportaal> Üldine> Seaded.

Miks on teadmusbaas oluline?

Teadmusbaasid on olulised, kuna need vähendavad klienditeenindajate töökoormust ja säästavad klientide aega. Selle asemel, et võtta ühendust ettevõtetega ja oodata vastust, leiavad kliendid vajaliku vastuse kohe veebist, ilma et peaksid kellegagi ühendust võtma. See teeb kliendisuhtluse tarkvarast väärtusliku investeeringu.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
Seotud RessursidTeadmusbaasi tarkvara

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo