Pakkuge parimat kliendikogemust meie iseteeninduseks loodud kliendiportaaliga. Parandage oma klienditoe agentide igapäevast rutiini ja pakkuge iseteeninduse võimalustega hämmastavat kasutuskogemust. Kasutage LiveAgenti teadmusbaasi tööriistu ja pakkuge igale kliendile asjakohaseid artikleid, juhendeid ja muud kasulikku teavet. Proovige meie teadmusbaasi platvormi juba täna ja vaadake, kuidas see teie kliendituge parendada suudab.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Sõnumite eelvaated
Teadmusbaas on platvorm, kus klienditoe esindajad saavad klientidega artikleid jagada. Platvorm toimib institutsionaalsete teadmiste ühtse ja hõlpsasti juurdepääsetava allikana. Teadmusbaas on osa iseteeninduslikust kliendiportaalist. Teie kliendid saavad sirvida teie teadmusbaasi ja iseteenindusportaali sisu, et leida foorumitest nõuandeid või jagada oma teadmisi teiste klientidega.
00:00/05:06
Teadmusbaasi tarkvara
Teadmusbaas on tavaliselt varustatud intuitiivse liidese, rikkaliku tekstiredaktoriga ja muude oluliste funktsioonidega, mis aitavad agentidel oma klientide jaoks sisu ette valmistada. Nutikate teadmusbaasi funktsioonide hulka kuuluvad mitme keele tugi, võimas otsingumootor, kohandatud teemad, aruteluruumid ja muud olulised funktsioonid. LiveAgenti tasuta teadmusbaasi tarkvara abil saab teie tugimeeskond keskenduda kriitilistele probleemidele, selle asemel et tegeleda korduvate päringutega.
Parandage oma teadmiste haldamist ja andke asjakohaseid vastuseid kõigile, kes otsivad suurepäraseid klienditeeninduskogemusi.
Meie intuitiivne teadmusbaasi tarkvara aitab teil hallata ettevõtte teadmisi ja muuta need igale kliendile kättesaadavaks. Lahendage klientide probleeme ja klienditoe pileteid jagades teadmisi ning keskenduge pakilisematele probleemidele.
Vaid mõned näited sellest, mida teie agendid saavad kasutada:
Meie teadmusbaasi tarkvara aitab vähendada teie piletite mahtu, pakkudes kõigile klientidele iseteenindusplatvormi. Pakkuge ühest kohast veelgi kiiremaid vastuseid, õpetlikku sisu ja teadmiste artikleid, et muuta kliendid õnnelikumaks.
Mõned näited sellest, mida teie kliendid saavad:
Pakkuge küsimustele lihtsad vastused ja lühendage vastamisaega. Meie tööriistaga kaasnevad mitut tüüpi teadmusbaasid,
otsingufunktsioonid ja meeskonnatöö tööriistad.
Sisuhaldus
Meie What-you-see-on-what-you-get (WYSIWYG) redaktor aitab teil luua artikleid, juhendeid, juhiseid ja teabelõike, mis aitavad teil kasvatada oma teadmiste keskust. Meie kauni redaltpro abil on teadmiste jagamine lihtne. Vormindage oma tekste, lisage pilte või kasutage muid teie käsutuses olevaid täiustatud funktsioone. WYSIWYG toimib ka märgistuskeele redaktorina, nii et saate kohandatud kujunduse loomiseks kasutada ka HTML-i või CSS-i.
Külastajate jälgimine
LiveAgenti foorum on teie teadmusbaasi platvormi lahutamatu osa. Iga klient või klienditoe meeskonnaliige võib osaleda foorumivestluses. Üheskoos on võimalik teha probleemidele tõrkeotsingut, ettepanekuid ja leida probleemidele lahendusi. Võite kasutada ka sisefoorumeid ja teha sisemise teadmusbaasi probleemide lahendamisel koostööd, kasutades vaid üht teadmusbaasi lahendust.
Õnnelikumad kliendid
Klientide tagasiside kogumine ja soovituste lugemine parandab nii teie teadmusbaasi kui ka teie ettevõtet. See võib aidata teil täiendada õpetlikku sisu ja luua paremaid suhteid klientidega, lugedes ja vastates nende soovitustele. Pakkuge oma klientidele võimalust muudatuste soovitamiseks või uute ideede pakkumiseks. Lisage ja kohandage tagasiside nuppu oma maitse järgi.
Täiustatud otsing
Teie kliendid saavad kasutada otsinguriba, et aidata teie teadmusbaasist kiiresti vastuseid või konkreetseid teemasid leida. Meie võimsa otsingumootori ribaga on meie teadmiste haldamise tarkvara kasutamine imelihtne, eriti kui sisu on palju. Lihtsa otsingufunktsiooni pakkumisega saate aidata klientidel otsida teadmiste artikleid ja vähendada levinumate probleemide puhul tugipiletite arvu.
Intuitiivne liides
Tõhusa teadmusbaasi omamine seisneb klientide abistamises asjakohase sisuga. Siiski ei tohiks unustada ka oma töötajaid. Kasutajasõbraliku juhtpaneeli olemasolu teadmiste haldamise tööriistas on veel üks oluline funktsioon, mis võib sageli tähelepanuta jääda. LiveAgenti liides võimaldab teie agentidel luua uusi artikleid vähese koolitusajaga või isegi ilma selleta. Kas olete valmis seda proovima? Proovige tasuta demo ja vaadake ise.
Lihtne korrapärastamine
Veebipõhise teadmusbaasi tarkvaralahenduse loomise eesmärk on see, et see oleks hõlpsasti otsitav. Mida rohkem sisu teie ettevõte loob, seda kaootilisemaks võib see minna. Selle tulemusel võimaldab LiveAgent luua oma klientidele kategooriaid, et nad ei eksleks teie sisusse. Looge erinevaid kategooriaid kõige levinumate teemade jaoks ja jagage õpetlikku sisu oma äranägemise järgi.
Ülemaailmne ulatus
LiveAgenti teadmusbaasi lahendus on suurepärane viis ööpäevaringse iseteeninduse pakkumiseks mitmes riigis. Teie ettevõte peab looma vaid olulisi artikleid ja pakkuma neid keeltes, mida teie kliendid vajavad. See lahendus võib parandada kliendikogemust ja seega ka klientide rahulolu. Looge iga keele jaoks kategooria, et värskendada oma teadmusebaasi sisu uute vaatajaskondade jaoks.
Mitu teadmusbaasi
Mitme teadmusbaasi tugi on väga kasulik, kui teie ettevõte müüb mitut toodet, kaubamärki või pakub mitut sõltumatut teenust. Üks LiveAgenti konto annab teile võimaluse luua piiramatul hulgal teadmusbaase, millest igaühel on oma ainulaadne disain, sätted ja sisu. Pakkuge oma klientidele suurepäraseid juhendeid nende soovitud teadmistega.
Kasutusjuhendid
Kirjutage põhjalikke artikleid, mis on täis kasulikku teavet, ning hoidke need korrastatuna ja hõlpsasti leitavatena. LiveAgenti WYSIWYG redaktoriga on artiklite kirjutamine imelihtne. Jagage teadmisi ja võimaldage oma klientidel ise lahendusi leida. Kas soovite oma klienditoe meeskonnaliikmeid koolitada? Sisemise teadmusbaasi artiklid võivad olla õppematerjalideks ja aidata teie agentidel probleeme kiiremini lahendada.
Failide tugi
Kas soovite oma kirjalikke teadmisi manuste abil täiendada? Lisage pilte, ekraanipilte, fotosid, helifaile (nt salvestisi) või isegi videofaile ning manustage videoid muudest teenustest, nagu näiteks YouTube. Manused aitavad teie artikleid paremini mõista ja lugeda või isegi meelelahutuslikumaks muuta. Lisage oma juhenditele videoõpetusi ja demosid või kasutage samm-sammuliste juhendite loomiseks toote ekraanipilte.
Proovige 14 päevase prooviperioodi jooksul kõike meie pakutavat
Teie tunnete oma kliente kõige paremini. Pakkuge neile vajalikku teavet ja keskenduge nende rahulolule.
Hästi kirjutatud teadmusbaasi artikkel pakub teie klientidele kiireimat abi. Koostage, kujundage ja redigeerige kõiki teadmusbaasi artikleid WYSIWYG-redaktoriga.
Eksinud kliendid võivad teie juurest lahkuda. Selle vältimiseks looge oma tugiportaali KKK-de (korduma kippuvad küsimused) jaotisi ja tehnilisi tootejuhendeid.
Kas soovite pakkuda suurepärast klienditeenindust, kasutades piiratud ressursse? Vähendage sissetulevate e-kirjade ja vestluste koormust, luues omale teadmusbaasi.
Täiustage oma ettevõtte kõiki olulisi aspekte ja alustage klientide ootuste ületamist õige teadmusbaasi lahendusega
Saavutage konkurentsieelis
Enamik ettevõtteid keskendub oma klienditeeninduse meeskondadega rangelt otsesele toele. Kasutage teadmusbaasi haldamise tarkvara ja pakkuge klientide iseteeninduseks õigeid ressursse.
1%
ettevõtetest kasutab teadmusbaasi
Ärge koonerdage iseteenindusega ja saavutage oma teadmusbaasi abil konkurentsieelis. Pakkuge oma klientidele usaldusväärset eneseabi võimalust
Vastake ootustele
Kliendid ootavad asjakohaseid vastuseid, ilma et oleks vaja klienditoe meeskonnaga ühendust võtta. Meie otsingu funktsioon aitab teil pakkuda koheseid vastuseid ja vähendada kliendipäringute arvu.
66%
klientidest eelistab iseteenindust
Enamik kliente püüab enne klienditoe poole pöördumist oma probleemid ise lahendada. Parandage nende rahulolu, pakkudes võimsaid eneseabitööriistu.
Kasvatage klientide lojaalsust
Enamik teadmusbaasi külastajaid muutuvad tänu rohketele teadmusbaasi artiklitele maksvateks klientideks. Laiendage oma kliendibaasi tõhusa teadmusbaasi tarkvaraga.
90%
klientidest tulevad teadmusbaasidest
Teabebaasi artiklid aitavad teil tänu kasulikele ja asjatundlikele nõuannetele hankida rohkem kliente ja suurendada klientide hoidmist
Valige õige hinna eest suurepäraste vestlusvõimalustega tarkvara. Säästke meie hinnakalkulaatoriga raha ja hankige vestluse funktsioonidele parim
väärtus.
Valisime oma hinnaplaanidesse funktsioone hoolikalt, et saaksite valida kõige soodsama paketi parima hinnaga. Makske ainult selle eest, mida kasutate, ilma eelarvet lõhki ajamata.
Most Popular
Kui teil on küsimusi, on meil vastuseid. Vaadake klienditoe hinnakalkulaatori kõige sagedasemaid küsimusi.
Teadmusbaasi tööriistad võimaldavad teie klientidel leida vastuseid oma küsimustele ilma klienditoe meeskonnaga ühendust võtmata. Teadmusbaasid leiate ettevõtte veebisaidilt KKK-de, foorumite või õpetlike artiklite kujul.
Teadmusbaasi haldus on kliendiportaali sarnane tarkvara, mis on loodud andmebaaside haldamiseks ja kasutajate toetamiseks. Teadmusbaasid pakuvad artikleid, foorumeid ja KKK-sid.
Teadmusbaasi loomine algab otsustamisest, millist teavet soovite lisada. Pärast seda peate valima oma esimese artikli ülesehituse ja alustama selle kirjutamist. Muutke oma sisu kasutajasõbralikuks, lisades ekraanipilte või videoõpetusi. Kaasake KKK-sid ja foorumeid. Avaldage oma teadmusbaas ja hankige kasutajatelt tagasisidet ja soovitusi, et näha, mida on vaja veel lisada.
Teadmistebaasi tarkvara on osa keerukast kasutajatoe lahendusest. See on teie veebisaidi külastajate/klientide iseteeninduse vorm. Lisaks saab teie ettevõte kliendikogemuse maksimeerimiseks luua artikleid, foorumeid ja soovituste tahvleid.
Iga kontoga on kaasas tasuta kliendiportaali/teadmusbaasi näide, mida saate oma eelistuste põhjal täielikult kohandada. Kohandamiseks minge jaotisse Kliendiportaal> Üldine> Seaded.
Teadmusbaasid on olulised, kuna need vähendavad klienditeenindajate töökoormust ja säästavad klientide aega. Selle asemel, et võtta ühendust ettevõtetega ja oodata vastust, leiavad kliendid vajaliku vastuse kohe veebist, ilma et peaksid kellegagi ühendust võtma. See teeb kliendisuhtluse tarkvarast väärtusliku investeeringu.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel