Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

huawei1

Huawei

Huawei on Hiina rahvusvaheline võrgu- ja telekommunikatsiooniseadmete ja -teenuste ettevõte, mis pakub lahendusi 170 riigis ja piirkonnas üle maailma.

Alustades professionaalsest klienditeenindusest

Juhtiva ülemaailmse IKT-lahenduste pakkujana mõistis Huawei, kui oluline on klientidega reaalajas suhtlemine. Nad hakkasid otsima kasutajatoe tarkvara koos ticketingi süsteemiga, mis suurendaks nende tugitöötajate tõhusust, pakkudes klienditeenindust reaalajavestluse kaudu. Pärast uuringuid 2013. aastal otsustasid nad LiveAgent’i kasuks.

“Võtsime kiiresti kasutusse lihtsa viisi klientide päringute jälgimiseks ja neile vastamiseks mitme digitaalse kanali kaudu.”

Huawei

Reaalajavestlus ja proaktiivsed kutsed

Huawei kasutab igapäevaselt reaalajavestlust ja vestluskutseid, mis aitab neil oma klientidega proaktiivselt suhelda. Lisaks on nad edukalt suutnud kontaktkeskusest välja viia suure osa kõnedest, mis säästab iga päev palju aega. (Reaalajavestlusega saab teenindada 3x rohkem kliente kui telefoni teel)

“Reaalajas teeninduse rakendamise abiga suutsime suurendada klientide rahulolu 29% võrra.”

LiveAgent’i rakendamisega saavutatud parandused:

  • Täiustatud veebipõhine kliendikogemus
  • Ristmüügi ja ülesmüügi konversioonimäära suurendamine
  • Kontaktkeskuse kõnede ja e-posti ticketite arvu vähendamine ja protsesside lihtsustamine
  • Reaalajas suhtlemine, et suurendada brändi lojaalsust ja usaldust

Huawei

Klientide rahulolu ja eesmärgid

Huawei hindab klientide üldist rahulolu, kasutades LiveAgent’i preemia/tagasiside funktsiooni. Nii positiivse kui ka negatiivse tagasiside saamine aitab tõsta Huawei tugiesindajate üldist kvaliteeti. See annab ülemustele ülevaate sellest, kes töötab hästi ja kes vajab rohkem koolitust. Positiivse tagasiside saamine pärast vestlussessiooni motiveerib ka nende tugitöötajaid.

Tänu Twitter’i ja Facebook’i integratsioonile saab Huawei jälgida kõikide klientide postitusi ja päringuid otse LiveAgent’is.

“Suurepärane tööriist, mis on suurendanud meie tugitöötajate tõhusust..”

Gokulnaath Gopal – Solution Manager @Huawei

Tagasi

Rohkem lugusid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo