Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

ZlavaDnaSuccessStory1

Zľava Dňa

ZlavaDna on päevapakkumiste veebileht, mis kajastab kohalikes ettevõtetes kasutatavaid allahinnatud kinkekaarte.

Pole paremat tunnet kui saada hea pakkumine uutele rõivastele, puhkustele või kingitustele. ZlavaDna on soodustuste ja kupongide lehekülgede seas number üks Slovakkias ja Tšehhis ning üks kiiremini kasvavatest ettevõtetest Kesk-Euroopas.

ZlavaDna lähenemine klientidele

ZlavaDna on tuntud oma uutele klientidele innovatiivse lähenemise poolest. Nad said kiiresti aru et klienditeenindus võib olla kulutõhus viis turunduseks. Parema ja kiirema klienditeeninduse tagamiseks alustas ZlavaDna LiveAgenti kasutamist 2014. aasta märtsis. Praeguseks annavad nad tööd 8-le tugiteenuse agendile, kes e-kirju ja reaalajavestlust kasutades lahendavad umbes 9000 päringut kuus.

Algupäraselt kasutasid nad Gmaili e-kirjade suhtluseks. Paljud töötajad leidsid endid uppumast sõnumitesse ja seetõttu olid nad sunnitud leidma viisi kuidas klientide e-kirju paremini hallata. Kui nende e-kirjade ja agentide arvukus samaaegselt kasvasid, oli neil vaja oma tööd lihtsustada ja vältida klientide päringutele vastamise dubleerimist. See oli aeg kui nad ütlesid AITAB Gmailile ja alustasid ringivaatamist parema lahenduse järgi.

“Me proovisime Zendeski, Freshdeski and Kayako’t, kuid nad ei suutnud võistelda LiveAgenti funktsioonide komplekti ja väga ligitõmbava hinnaga.”

Tere, see on Juraj ZlavaDna’st. Meie ettevõttes on ligikaudu 100 töötajat, 5 neist moodustavad klienditeenindusmeeskonna. ZlavaDna on päevapakkumiste veebileht, mis pakub kohalikes ettevõtetes kasutatavaid soodustusega kuponge. Pole paremat tunnet kui saada hea pakkumine mõnusale puhkusele, kingitusele või romantilisele õhtusöögile. ZlavaDna on parimate ja kiiremini kasvavate soodustuste ja kupongide veebilehtede seas Kesk-Euroopas. Klientide arvu kasvuga kaasneb suurem nõudlus parema klienditeeninduse järgi. LiveAgent aitab meil laiendada oma klienditeeninduse alaseid jõupingutusi ja kohandub meie kasvuga lihtsalt. See on meie varustus päevast päeva ja ma ei suudaks tööd ilma selleta ette kujutada. LiveAgent aitab meil saata vastuseid kiiremini ja hoida klientidele lähemale. Et saada umbkaudne ettekujutus, on alates 2010 aastast meie teenuseid kasutanud ligikaudu 1,5 miljonit klienti. Me tegeleme oma klienditeenindusmeeskonnaga üle 5000 e-kirjaga, 2000 vestlusega ja üle 1500 kõnega iga kuu. LiveAgenti abil saame jälgida iga kliendi eelneva suhtluse ajalugu. See annab meie tugimeeskonnale tähtsad ülevaated eelnevatest päringutest, millega klient silmitsi seisis ja aitab lisaks vältida korduvaid küsimusi. Seetõttu on kogu suhtlus kiirem ja kliendikogemus sujuvam. Kui vajame abi oma litsentsis millegi seadistamisel, on LiveAgenti tugiteenuse poisid alati abiks. Senimaani ei ole mul olnud midagi peale täiusliku kliendikogemuse. Partnerite ja lõpp-klientide kliendirahulolu on meie peamine prioriteet ZlavaDna’s. LiveAgent on suurepärane vahend aitamaks jõuda mõlema eesmärgini.

Zľava Dňa

Enne LiveAgenti ei kasutanud ZlavaDna ühtegi reaalajavestluse rakendust. Veebilehele reaalajavestluse nupu paigaldamise järel oli klientide küsimuste kasv märkimisväärne. Lisaks 9000-le vastatud e-kirjale kuus on nad suutelised aitama 1000+ klienti läbi reaalajavestluse.

“Olles võimeline lahendama kliendipäringuid reaalajas läbi vestluse, aitas see meil vähendada piletite osakaalu 25%.”

Täiendused ja kliendirahulolu

LiveAgent lihtsustas ZlavaDna klienditeeninduse osakonna tööd nii, et kõikidele kliendi päringutele (piletitele) vastatakse 24 tunni jooksul. “See ei oleks kindlasti võimalik ilma LiveAgentita.”

“Me saavutasime kahekohalise kasvu kliendirahulolus.”

From the support agent’s perspective

“Senimaani on kõik rahul LiveAgentiga. See võimaldab meil hinnata töövoogu rohkem läbipaistvamal viisil ja suurendab üleüldist klienditeeninduse efektiivsust.”

ZlavaDna eesmärk on lahendada pileteid veel kiiremini ja suurendada klienditeeninduse esindajate efektiivsust.

Peter Blazecka – PR & Turundusjuht @ ZlavaDna

Tagasi

Rohkem lugusid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo