Nutricia
  • Kasutusjuhtude stsenaariumid
  • Nutricia

Nutricia

Olenemata sellest, kui suur või väike on teie ettevõte, peaks klientide rahulolu olema teie prioriteet number 1. Selleks, et pakkuda tipptaset, on teil vaja õiget tööriista. Tänu laiale tootevalikule ja suurepärasele hinna ja kvaliteedi suhtele võib LiveAgent olla just see lahendus, mida olete otsinud. Meie kasutajatoe lahenduse abil saate oma mängu tõhustada ja liikuda hoopis teise liigasse sellistes valdkondades nagu kliendirahulolu määr, tugiagentide tõhusus ja isegi tegevuskulude kokkuhoid.

Te ei pea palkama kümneid agente, et olla parim selles, mida teete. Õige lahenduse rakendamine võib olla mängu muutja, kuid ärge meie sõna nii lihtsalt usaldage. Näitame teile reaalse näite põhjal, kuidas LiveAgent võib teie äri muuta. Lugege ja saate teada, kuidas ettevõte nimega Nutricia näitab teistele, mida suurepärane tugi tegelikult tähendab.

Nutricia kohta

Tugiliinil vastutavad suhtluse eest toitumisterapeudid, imetamisnõustajad, meditsiiniõed ja teised lastehoiu valdkonna eksperdid. Oleme uhked selle üle, et nad usaldavad LiveAgent’it kui kasutajatoe lahendust. Praegu kasutab Nutricia LiveAgent’it, et pakkuda oma veebisaitide Nutriklub ja Klub maminek kasutajatele keerulist ja koolitatud tuge kahes riigis.

Ajad muutuvad

Nutricia kasutab LiveAgent’it alates 2014. aasta kevadest. Enne seda lootsid nad ainult sisemisele e-posti lahendusele ja ühele tasuta reaalajas vestluse tarkvara pakkumisele. Ettevõte sai peagi aru, et see ei ole õige viis edasi liikuda ja et nad peavad oma tegevust tõhustama.

“Tarkvara, mida kasutasime enne LiveAgent’it, ei sobinud meile enam. Me vajasime selliseid funktsioone nagu vestlusülesanded, automaatne suunamine ja keerukas analüütika. Meie tasuta lahendus ei vastanud meie töö ulatusele ja saadud päringute mahule,” ütles Lukas Mitas Nutriciast. “Otsisime mõistliku hinna ja jõudluse suhtega tööriista, mis suudaks meie töömahuga toime tulla,” lisas Lukas Mitas.

“LiveAgendi valimine aitas ettevõttel liikuda edasi sellistes valdkondades nagu tõhusus ja klientide rahulolu.”

Mis on samuti oluline – online-toe kasutamine aitab neil kulusid kokku hoida, sest nad vähendavad tõhusalt oma kõnekeskuse töömahtu, mis on palju kallim võrreldes online-toe lahendustega.

Nutricia kasutab LiveAgent’it praegu 2 riigis. Nad kasutavad oma reaalajatoes “vaid” 5 tipptasemel eksperti toitumisvaldkonnast.

Efektiivsuse suurendamine ei tähenda tingimata, et teenuse kvaliteet väheneb. Nutricia klientide rahulolu on kahtlemata suurenenud. Pidage meeles, et nende tugiteenus on väga spetsiifiline – kaalul on meie laste tervis, seega ei ole siin absoluutselt ruumi kompromissideks.

Õppekõver? Milline õppekõver?

Hoolimata keerulistest funktsioonidest on LiveAgent’it siiski väga lihtne kasutada.

“LiveAgentiga harjumine on olnud imelihtne.”

Meie agendid on õppinud tarkvara kasutama väga kiiresti. Ka teiste inimeste õpetamine, kellel on juurdepääs LiveAgent’ile, on olnud väga sujuv,” ütles Lukas Mitas. “Administraatorina töötades pean rõhutama suurepäraseid ja põhjalikke analüüsifunktsioone, mida LiveAgent pakub,” lisas ta.

Lukas Mitas – Digital Specialist @ Nutricia

Vaadake ülejäänud lood ül

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x