Contrado
  • Kasutusjuhtude stsenaariumid
  • Contrado

Contrado

Ettevõtetele meeldib LiveAgent’it proovile panna. Suur e-kaubanduse ettevõtte nagu Contrado ja tema tütarettevõte Bags Of Love vajasid usaldusväärset platvormi, mis suudaks nende klientidega sammu pidada. Just seda nad leidsid LiveAgent’is.

LiveAgent’i juurutamine algas 2016. aasta septembris. Contrado ees seisev väljakutse oli tohutu: Kuidas saavad 12 tugiagenti tõhusalt teenindada nende suurt kliendibaasi, mis koosneb peaaegu 228 000 (!) ettevõttest ja kliendist? Kõlab võimatult? Ei ole. Vaatame tegelikke näitajaid ja tõestame teile, et kontseptsioon töötab.

Contrado on tegutsenud alates 2002. aastast. Oma 14-aastase tegevuse jooksul on nad laienenud 9 erinevasse riiki. Tuletame meelde, et Contrado kasutab ainult ühte LiveAgent’i instantsi, et neid kõiki katta. Contrado suurepärane tugiteenus on võimeline lahendama 8000 piletit kuus. See arv muutub veelgi uskumatumaks, kui panna see konteksti – peamiseks tugikanaliks on neil vana hea telefon. Iga kuu tegelevad agendid pea 3 000 kõnega. Kuna nad ilmselt armastavad väljakutseid, siis lisage sellele veel üle 3800 reaalajas vestlust sama perioodi jooksul.

“Asjaolud, et meie tooted (isikupärastatud kangastrükk, rõivad ja muud esemed nagu tekid või padjad) on kõik käsitsi valmistatud, eristab meid teistest tänu meie ettevõtte kvaliteetele tööle ja iga töötaja panustatud hoolsusele. Käsitöö ei ole UK-s tänapäeval enam tavaline. Meie kliendid ei oota mitte ainult suurepäraseid tooteid, vaid ka head tuge. See on koht, kus meie klienditoe meeskond saab särada. Meil on 12-töötajast koosnev meeskond ja me toetame 18 veebisaiti 9 riigis. Meil on vaja tõsta kontaktite arvu mitte ainult müügi suurendamiseks, vaid ka selleks, et pakkuda parimat võimalikku müügieelset ja -järgset teenindust ning tagada klientide lojaalsus pikema aja jooksul.”

Loomulikult on olemas kvantiteet, kuid kuidas on kõige tähtsamaga – kliendikogemusega? Võite olla kindel, et kvaliteet on tagatud iga töökoormuse puhul. Contrado klientide rahulolu määr on 97% ja see kasvab veelgi, sest nad on võtnud oma peamise ja ainsa tugivahendina kasutusele LiveAgent’i. Outlook ei olnud neile lihtsalt enam piisav ☺ Täiesti arusaadav, kui meilt küsite.

“E-kirjade haldamine on oluliselt paranenud. Me kasutasime juba varem teisi vestlussüsteeme ja saime kontrollida kõnesid, kuid e-kirju hallati Outlook’is, mis ei olnud väga mugav klienditoe vahend. Samuti ei olnud võimalik mõõta agentide produktiivsust. Agentide jälgimine on nüüd konkreetsem ja sihipärasem, keskendudes produktiivsusele ja teeninduskvaliteedi parandamisele,” ütles Gwennael Houdayer.

Contrado Statistics

Mis on muutunud peale LiveAgent’i kasutuselevõtmist? Millised funktsioonid meeldivad teile enim?

“Peamiseks eesmärgiks oli meetodite ühtlustamine kontaktide loomiseks. Samuti on paranenud agentide produktiivsus, kuna kõikide tööd kontrollitakse põhjalikult”, ütles Gwennael.

Kuidas on konkreetsete funktsioonidega?

“Integratsioon Facebook’i ja Twitter’iga on suurepärane! Meil on 13 veebilehte enam kui 9 riigis ja nüüd saame ühes kohas hõlpsasti vastata kõikidele Facebook’i ja Twitter’i sõnumitele. Meile meeldib ka täiustatud aruandlus nagu analüütika ülevaade (Analytics overview), tulemuslikkuse aruanded (Performance reports), agentide aruanded (Agent reports) ja agentide edetabel (agents ranking). Meie tugipersonalile meeldivad ettemääratud sõnumid (canned messages).”

Ärgem unustagem võimsat automatiseerimest seoses teenustasemeleppega (SLA)/Reeglitega, mis võimaldab teavitada agendi premeerimise või noomimise kohta. See on eriti hea funktsioon, mis võimaldab meil kogu aeg oma teenindustaset parandada.

Contrado jagas organisatsiooni osakondadeks vastavalt nende veebisaitidele ja keeltele:

Uute protsesside ja kvaliteedikontrolli rakendamine kipub töötajaid närviliseks tegema. Muutused ei ole kunagi lihtsad, seega küsisime: Kuidas sujus kasutuselevõtt?

“Kogu tiim kohanes LiveAgent’iga üllatavalt hästi ja kiiresti. See tööriist on tõesti hästi välja töötatud ja võimaldab meil hallata vestlusi, e-posti ja telefonikõnesid ühes kohas ja üheansa ticketingi haldamise vahendiga, mis teeb tiimi jaoks lihtsaks selliste ülesannete automatiseerimist nagu sildistamine, määramine, lahendamine jne. Oleme lihtsalt paremad ja kiiremad.”

Gwennael Houdayer – kliendikogemuse juht @ Contrado Imaging Ltd

Vaadake ülejäänud lood ül

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x