Aquasprouts
  • Kasutusjuhtude stsenaariumid
  • Aquasprouts

AquaSprouts

AquaSprouts eksisteerib, et luua kõigile kättesaadavat innovatsiooni ja põnevust akvapoonikas. Me usume, et akvapoonika võib olla tuleviku toidusüsteemide nurgakiviks, vähendades reostust ja võimaldades kõigil toota omale ja oma kogukondadele puhast tervislikku toitu. Teame, et haridus ja praktiline juurdepääs on uue tehnoloogia edu võtmed. AquaSprouts on meiega olnud alates 2015. aasta novembrist ja neil töötab täiskoormusel 5 tugiteenuse agenti, pakkudes väärtuslikku abinõu klientidele rohkem kui kümnest riigist

Kliendi rahulolumäär 96.5% on igati muljetavaldav. See number särab isegi rohkem võttes arvesse, et AquaSprouti tugiteenuse personal lahendab iga kuu rohkem kui 500 keerulist päringut.Mis puutub tugiteenuse kanalitesse, siis vana hea e-post on just see, millele “roheline” ettevõte enamjaolt toetub. 

Sellegipoolest ei ignoreeri nad reaalajavestlusega kaasnevaid reaalajas kommunikatsiooni hüvesid. Lisaks oma suurepärasele emaili toele, töötavad agendid läbi üle 100 vestluse sessiooni. LiveAgent ei ole esimene klienditoe tarkvara mida Aquasprouts on kasutanud. Ettevõte kasutas enne meie platvormile migreerumist turuliidrit ZenDeski. See väike fakt teeb veelgi põnevamaks nende lõpliku otsuse tugineda vaid LiveAgentile.

Me tunneme väga uhkust, kui taastuvenergia valdkonnas töötavad ettevõtted valivad meie lahenduse. Planeet Maa ja seega kogu inimrasssi aitamine on üllas eesmärk, mille nimel tuleks võidelda ilma kompromisside ja kahetsusteta.

Tihtipeale loevad ainult väikesed asjad. Meie klient AquaSprouts näitab kogu maailmale, et miski nii lihtne nagu oma akvaariumi ja kalade eest hoolitsemine, mängib maailmas olulist rolli. AquaSprouts näitab ainulaadset vaatenurka akvaariumile kõikjal – kodus, kontoris või isegi klassiruumis.

“Me ehitasime oma edu täieliku kogemuse pakkumisele. Meie suurim pingutus on hoida kliendid rahul. Seda ei ole võimalik teha ilma hiilgava klienditoe lahenduseta, nagu meie armastatud LiveAgent.”

Mis on muutunud pärast LiveAgenti kasutuselevõttu?

Noo, kes oleks rohkem kvalifitseeritud vastama sellele küsimusele, kui AquaSprouti klienditeeninduse juht ise?.. “Kõik on ühes kohas! Eelnevalt tuli meil kasutada mitut rakendust või maksta juurde integratsioonide eest. LiveAgent lubab meil anda parimat võimalikku klienditeenindust, ilma et peaks panka lõhki ajama või ohverdama esmatähtsaid tööriistu.”

“Me oleme ka kaldunud rohkem andma LiveAgenti kontosid müügiagentidele ja personali liikmetele, sest uute kasutajate lisamine on väga taskukohane. Meeskond kasutab ka sisemisi pileteid, et töötada paremini kaugete liikmetega.”

Milliseid funktsionaalsusi naudivad nad kõige enam?

LiveAgenti juures on palju meeldivat, aga et nimetada mõned enimkasutatud, siis nendeks on:

  • Piiramatu e-posti käitlemine / maskeerimine
  • Täielikult kohandatud CSS-i teadmusbaas
  • Reaalajavestlus + kohandatud vestluse kastikesed/nupud
  • Video/häälvestlus otse saidilt
  • Kasutajate foorumid – Sotsiaalmeedia käsitlemine
  • Tugimeeskond on silmapaistev

“Saame hõlpsasti püsida iga suhtluskanali tipus otse ühelt ekraanilt. Me oleme kõikjal kus meie kliendid on! Tõi välja Jack Ikard.”

Klienditeeninduse juhi sõnul on LiveAgentist saanud oluline vara. “Me ei suuda mõelda paremast kasutajatoe tarkvarast, millel on NII PALJU omadusi ühe lihtsasti arusaadava hinnaga.”

Aga õppimiskõver? Kui raske oli harjuda LiveAgentiga?

“Imelihtne! Ei olnud mingit õppimiskõverat, kõik on paigutatud väga loogiliselt.”

Viimaks, kuid mitte vähem: Miks alustasite LiveAgenti kasutamist?

“Sest meie tasuta alustusaasta plaan Zendeskiga oli lõppemas ja me olime sihikindlad leidma tarkvara mis võimaldaks meil saada võimalikult palju täie raha eest. LiveAgent täitis kõik kriteeriumid.”

Pragmaatiline ja eelarveteadlik osutus õigeks valikuks. Lõpetuseks lubage lisada mõtlemiseks üks punkt. Vaatamata klienditeeninduse armastatud brändide turundusjõule, võib alternatiivi kasuks otsustamine olla parim, mis teha saate.

See ei tähenda, et peate leppima halvema tootega. Vaid tegelikkuses hoopis vastupidi – parim valik Teile võib väga vabalt olla see peidetud aare, mille Te leiate klikkides kolmandale lingile Google Otsingu järjekorras, mitte esimesele.

Jack Ikard – Klienditeeninduse juht @AquaSprouts

Vaadake ülejäänud lood ül

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x