Ready2Order
  • Kasutusjuhtude stsenaariumid
  • Ready2Order

Ready2Order

LiveAgent’i ja ettevõtte Ready2Orderi lugu on peaaegu täiuslik tõestus kahe kaasaegse ja dünaamilise ettevõtte koostööst (üks neist on meie ☺). Ready2Order pakub tipptasemel ja samas lihtsasti kasutatavat pilvepõhist POS-süsteemi sadadele ettevõtetele, mille portfellis on sellised suured nimed nagu ORF, Die Presse või Der brutkasten.

Kui tegemist on müügiprotsessi ja rahaoperatsioonidega, ei ole ruumi kompromissideks. Tipptasemel klienditugi on selles valdkonnas hädavajalik a meil on hea meel, et Ready2Order on valinud LiveAgent’i oma tugiplatvormiks.

See edukas Austria ettevõte otsustas 2016. aasta esimeses kvartalis LiveAgent’i kasuks. Praegu töötab neil 30 kõrgelt kvalifitseeritud tugiagenti kes hoolitsevad enam kui 3 000 ettevõtte eest 5. erinevast riigist.

Pidage meeles, et nende klienditoe juhtumid kipuvad olema väga keerulised. See on ootuspärane, sest Ready2Order aitab oma klientidel töötada erinevate maksete ja makseprotsessoritega. Sellegipoolest suudavad suurepärased tugitöötajad igal kuul lahendada rohkem kui 1000 e-posti piletit, kusjuures klientide rahulolu on fantastilised 90% ja see määr kasvab veelgi! Lisage juurde 1200 telefonikõnet kuus ja vaadake nende tõhususe/kliendirahulolu suhtarvu laiemat perspektiivi. See on lihtsalt imetlusväärne.

Küsisime Ready2Orderi’lt, mis on muutunud pärast LiveAgent’i kasutuselevõttu.

“Meil on parem ülevaade meie e-kirjadest ja nüüd on meil olemas keskne süsteem, mis kogub kogu teavet. Samuti on kommunikatsioon palju tõhusam, ütles Christoph Schachner. Hea ülevaade sissetulevatest ja väljaminevatest e-kirjadest ning parem meeskondlik suhtlus aitavad meil vastata kõikidele päringutele 1-2 tunni jooksul, lahendada probleeme kiiresti ja olla klientidega suheldes väga sõbralik, lisas ta.”

Tavaliste e-posti funktsioonide või jagatud postkasti abil ei oleks Ready2Order kunagi suutnud saavutada sellist suurt edu kliendikogemuses. Lihtsad lahendused toimivad ja see, et need lahendused lihtsad on, ei tähenda, et nad ei võiks olla hullult võimsad.

Võimalus elada ilma e-kirjade edastamiseta, mis on jaotamise jaoks hädavajalik, on jumala saadetud.

Oleme väga uhked selle üle, et LiveAgent pakub ühelt poolt juhtkonnale suurepärast ülevaadet, kuid samas hoiab tugitöötajad rahulolevatena meie tööriista kasutamisel. Küsisime Ready2Order’i tugiagentidelt tagasisidet. Mida nad ütlevad? “See on hea tööriist ja seda on väga lihtne kasutada ja mõista.” Lihtne vastus võimsa sõnumiga. See on just see kogemus, mida me LiveAgent’it arendades taotlesime.

Kuidas on Ready2Orderi tulevikuplaanidega?

“Meie eesmärk on lahendada probleeme 30 minuti jooksul. LiveAgent aitab meil reageerimisaega parandada ja me oleme kindlad, et jõuame selleni peagi.”

Noh, kallis Ready2Order – Soovime sulle kogu maailma õnne ja hea töö jätkamist.. Oleme uhked, et meie lahendus on see, mis peaks lõpuks aitama sul edu saavutada. Meil on rõõm

Christoph Schachner – Tegevjuht @ Ready2Order

Vaadake ülejäänud lood ül

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x