Areto Systems
  • Kasutusjuhtude stsenaariumid
  • Areto Systems

Areto System

Me oleme leidnud ennast olukorrast, mis oli korraga nii meeldiv kui ka väljakutsuv. Meie ettevõte kasvas kiiresti ja me pidime omale personali värbama lisaks, sest üha rohkem ja rohkem nõudmisi ning müüki tuli juurde. Me katsusime sellega toime tulla kasutades emaili, kuid see oli ausalt öeldes võimatu. LiveAgent tuli meie juurde päästjana (naer), ütles Justin Farrugia.

Me oleme leidnud ennast olukorrast, mis oli korraga nii meeldiv kui ka väljakutsuv. Meie ettevõte kasvas kiiresti ja me pidime omale personali värbama lisaks, sest üha rohkem ja rohkem nõudmisi ning müüki tuli juurde. Me katsusime sellega toime tulla kasutades emaili, kuid see oli ausalt öeldes võimatu. LiveAgent tuli meie juurde päästjana (naer), ütles Justin Farrugia.

Finantsmaailmas on õigete meetmete ja suurepärase kliendikogemuse pakkumine eriti raske. Sellegipoolest, ettevõtetele nagu Areto Systems, meeldivad suured väljakutsed. Alates eelmisest aastast on nad valinud LiveAgenti oma peamiseks tugiteenuse tööriistaks ainult ühe sihiga mõtetes – jõuda täiuslikule teenindusele nii lähedale kui võimalik. Spoilerihoiatus: See õnnestus neil.

Areto Systems suudab hakkama saada kõigi oma tugiteenuste vajadustega kõigest 3 agendist koosneva personaliga. Toome veelkord välja, et ettevõte töötab rahandusäri väga tundlikul alal. Areto tugiteenuse spetsialistid on võimelised lahendama rohkem kui 300 keerulist piletit kuus, samal ajal teenindades kliente rohkem kui 140 riigist/strong>. Usaldus, lojaalsus ja rahulolu on kolm korda tähtsamad kui mängus on raha. Areto Systems särab neil vaieldamatult kõige tähtsamatel aladel klientide rahulolu tasemega üle 99%.

“LiveAgent annab meile rohkem kontrolli ja üleüldise kasvu kõige organiseerituna hoidmisel. Efektiivne piletite suunamine ja seetõttu tõhusam ressursside haldamine on samuti olulised faktorid. Aruandlusvõimalused, osakonna funktsioon ja lihtne automatiseerimine on kui jumala kingitus meile.”

Daamid ja härrad Aretos armastavad kui järele jääb tühi taldrik pärast iga tööpäeva.

“Me vastame kõigile päringutele paari tunni jooksul ja meil ei jää päeva lõpuks ühtegi vastamata müügipiletit, lisas Justin Farrugia.”

Kokkuvõtteks, me küsisime Areto käest millised on nende eesmärgid klienditeenindusele.

“Me tahame olla reageerimisvõime poolest nii efektiivsed kui võimalik, sest me oleme teadlikud, et olles reageeriv ja efektiivne, paneb see klienti end vabalt tundma. LiveAgent aitab meil saavutada soovitud tõhususe taset, et väikse meeskonnaga tuua kiire teenindus paljude klientideni.”

Soovime teile kogu maailma õnne. Edasi, Areto!

Justin Farrugia – Tegevdirektor @ Areto Systems

Vaadake ülejäänud lood ül

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x