Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

eon 1

EON

ZSE (Saksa energiakontserni E.ON liige) on juhtiv energiaettevõte alates 1922. aastast. ZSE pakub elektrienergia ja gaasi tarnimist, rajatiste hooldust ja energiatõhususe alast nõustamist.

Üleminek Avayalt LiveAgent’ile

Enne üleminekut LiveAgent’ile kasutas ZSE teist kasutajatoe tarkvara, kuid siis leidis, et see ei ole väga mugav suurema koguse sissetulevate e-kirjade lahendamiseks. Nad hakkasid otsima teistsugust – funktsioonide rikkamat lahendust. Pärast mitme kasutajatoe tarkvara testimist otsustasid nad 2014. aasta aprillis LiveAgent’i kasuks.

“Oleme nüüd võimelised pakkuma kiiret ja põhjalikku kliendituge.”

EON

Probleem: E-kirjade kaos

Saabuvate e-kirjade arvu järkjärguline suurenemine põhjustas tõsise probleemi. Kõikidele e-kirjadele oli peaaegu võimatu piisava aja jooksul vastata. LiveAgent’i ticketite jaotamise funktsioon aitab ZSE’l edastada tuhandeid ticketeid õigetele osakondadele ja kasutajatoe töötajatele. Ettevõtte 44 klienditoe esindajat suudavad nüüd vastata kõikidele klientide päringutele 24 tunni jooksul.

“LiveAgent on kiirendanud meie üldist tulemuslikkust ja aitab meil edastada koheseid vastuseid.”

EON

Täiustused

ZSE juhataja Michaela Dobosova ütleb: “LiveAgent’i üks eeliseid on see, et kasutajaliides on väga lihtne ja kasutajasõbralik. Uusi esindajaid saab kiiresti koolitada ja nad saavad kohe ise LiveAgent’iga tööle hakata. Meil õnnestus hõlpsasti luua ärieeskirju, et sorteerida tisketeid, blokeerida rämpsposti ja suurendada tõhusust, mille tulemuseks on keskmise vastamisaja vähenemine.

Lisaks e-kirjaga suhtlemisele tahtsime välja selgitada, kas reaalajavestluse (live chat) nupu lisamine meie veebisaidile suurendab klientide üldist rahulolu. Juba 1 nädal pärast kasutuselevõttu saime aru, et see oli suur samm edasi. Meie kliendid hindavad väga, et nende probleeme lahendatakse reaalajas.

Seadistuste muutmine meie eelmises kasutajatoe tarkvaras nõudis IT-osakonna sekkumist, mis aeglustas kogu protsessi. LiveAgent’iga suudame enamiku seadistustest ise teha ja kui see ei õnnestu, on nende tugimeeskond 24/7 saadaval, et meid aidata.”

 “Nüüd saame tugineda LiveAgent’i 24/7 klienditeeninduse kättesaadavusele.”

Tugiagendi vaatenurgast

Mida arvavad ZSE tugiagendid LiveAgent’ist:

  • Rakendusega töötamine on väga intuitiivne
  • Facebook’i postituste jälgimine ja neile vastamine LiveAgent’i kasutajaliideses
  • Võimalus premeerida/taastada iga ticket toob meile väärtuslikku tagasisidet

“Soovitaksin LiveAgent’it kindlasti teistele ettevõtetele.”

Michaela Dobosova – PR-juht @ ZSE (E.ON)

Tagasi

Rohkem lugusid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo