Finančná Správa
2013. aasta augustis alustas Slovakkia Vabariigi finantsdirektoraat LiveAgent’i kasutamist, et pakkuda live- ja offline-abi enam kui 2 miljonile maksumaksjale. Praegu töötab seal 60 täistööajaga tugiesindajat, kes tegelevad tuhandete päringutega kuus.
Sellise suurusega valitsusasutus on suurepärane näide sellest, et LiveAgent on loodud igat liiki ettevõtete jaoks, olgu need siis ärilised, mittekaubanduslikud või riiklikud. Ka suurus ei mängi mingit rolli – olenemata sellest, kas olete ühemehe ettevõte või rahvusvaheline kontsern – LiveAgent skaleerub vastavalt teie vajadustele.
LiveAgent + Facebook
Kuigi FSSR kasutab kõige sagedamini ticketingi süsteemi ja reaalajavestluse funktsioone, on neil ühendatud ka oma Facebooki leht, et nad saaksid LiveAgent’is vastata Facebooki lehe postitustele, kommentaaridele ja sõnumitele. See loob vajalikku mugavust ja aitab nende tugiagentidel vältida tähelepanu hajumist.
“LiveAgen’tile üleminek oli suur samm edasi.”
Kommunikatsioon on nüüd isiklikum
“Üleminek LiveAgent’ile on toonud lihtsama, kiirema ja läbipaistvama suhtluse. Üks peamisi funktsioone on analüütika ja aruandlus, mis aitab meil oma eesmärke jälgida. Suhtlus meie klientidega on nüüd isiklikum, sest LiveAgent’iga saavad kliendid meie vastuseid jälgida samas kohas, mis teeb selle super mugavaks – nad ei pea oma olukorda ikka ja jälle kirjeldama, sest me juba teame seda teda….”
Mida ütlevad kliendid
Kliendid on kiiresti kohanenud uue funktsionaalsusega ja võimalusega lahendada oma küsimusi ning saada vastuseid reaalajas. Klientide päringud on tänu paremale kättesaadavusele suurenenud. LiveAgent’i tugiportaali abil saavad nad suhelda nagu tavalise e-kirja kliendiga.
“Oleme suutnud kahekordistada klientide päringute arvu, samal ajal vähendades tööaega.”