Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

finančná správa

Finančná Správa

2013. aasta augustis alustas Slovakkia Vabariigi finantsdirektoraat LiveAgent’i kasutamist, et pakkuda live- ja offline-abi enam kui 2 miljonile maksumaksjale. Praegu töötab seal 60 täistööajaga tugiesindajat, kes tegelevad tuhandete päringutega kuus.

Sellise suurusega valitsusasutus on suurepärane näide sellest, et LiveAgent on loodud igat liiki ettevõtete jaoks, olgu need siis ärilised, mittekaubanduslikud või riiklikud. Ka suurus ei mängi mingit rolli – olenemata sellest, kas olete ühemehe ettevõte või rahvusvaheline kontsern – LiveAgent skaleerub vastavalt teie vajadustele.

Finančná Správa

LiveAgent + Facebook

Kuigi FSSR kasutab kõige sagedamini ticketingi süsteemi ja reaalajavestluse funktsioone, on neil ühendatud ka oma Facebooki leht, et nad saaksid LiveAgent’is vastata Facebooki lehe postitustele, kommentaaridele ja sõnumitele. See loob vajalikku mugavust ja aitab nende tugiagentidel vältida tähelepanu hajumist.

“LiveAgen’tile üleminek oli suur samm edasi.”

Kommunikatsioon on nüüd isiklikum

“Üleminek LiveAgent’ile on toonud lihtsama, kiirema ja läbipaistvama suhtluse. Üks peamisi funktsioone on analüütika ja aruandlus, mis aitab meil oma eesmärke jälgida. Suhtlus meie klientidega on nüüd isiklikum, sest LiveAgent’iga saavad kliendid meie vastuseid jälgida samas kohas, mis teeb selle super mugavaks – nad ei pea oma olukorda ikka ja jälle kirjeldama, sest me juba teame seda teda….”

Finančná Správa

Mida ütlevad kliendid

Kliendid on kiiresti kohanenud uue funktsionaalsusega ja võimalusega lahendada oma küsimusi ning saada vastuseid reaalajas. Klientide päringud on tänu paremale kättesaadavusele suurenenud. LiveAgent’i tugiportaali abil saavad nad suhelda nagu tavalise e-kirja kliendiga.

“Oleme suutnud kahekordistada klientide päringute arvu, samal ajal vähendades tööaega.”

Patricia Macikova – PR @ Slovakkia Vabariigi Finantsdirektoraat

Tagasi

Rohkem lugusid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo