Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

RefresherSuccessStory 1

Refresher

Elustiil. Mood. Tehnoloogia. Muusika. Kõik, mis on trendikas ja mida millenniumilapsed armastavad, on leitav ühelt Slovakkia kõige külastatavamalt veebisaidilt. Lisaks on see projekt olnud seni nii edukas, et hiljuti laienes see ka Tšehhi Vabariiki. Peaksite minema kaugele, et leida keegi, kes poleks kuulnud Refresherist – peamisest veebisaidist – kus saate teada, “mis on moes”. Võite küsida, milleks neil on vaja kasutajatoe tarkvara?

Kujutage ette olukorda, kus teil on vaja hallata tervet toimetajate staapi, mis kajastab kõike alates Kanye Westi uuest albumist kuni 10 kõige huvitavama faktini Pablo Escobari kohta kuni 2016. aasta parimate tossude väljalaskmiseni. Lisage sellele veel turundusäri ja disainijutt ja juba näete, kuidas teie e-posti kliendist saab hallamatu segadus. See on just see hetk, kus LiveAgent päeva päästmiseks kõigi oma funktsioonidega sekkub.

Refresher otsustas 2015. aasta alguses LiveAgent’i täielikult üle võtta. Nad otsisid lahendust, mis aitaks tõhustada kogu kommunikatsiooni, pidades silmas tõhusust. Võrreldes sellega, et kümned inimesed tegutsevad ühe ühise postkastiga, osutus LiveAgent jumala saadetuks. Refresher’i meeskond suutis vähendada oma tugitöötajate arvu 14-lt kõigest 5 agendile.

Refresher

See tulemus tundub veelgi imetlusväärsem, kui vaadata suuremat pilti. Kogu Refresheri tugimeeskond suudab nüüd vastata ja lahendada rohkem kui 1700 ticketit kuus.

Lisaks paremale suhtlusele toimetuse meeskonnas kasutatakse LiveAgent’it ka suhtlemiseks reklaamijatega. Nende turundusosakond saab nüüd praktiliselt kohe vastata ticketitele ning seda aitab ka see, et kogu kliendiga suhtlemise ajalugu on vaid ühe klõpsu kaugusel. See on toonud kaasa tulude tohutu kasvu.

“Meile meeldib LiveAgent’i puhul paindlikkus ticketitele vastamisel ja palju parem suhtlus meie meeskonnas.”

Refresher

Mis on pärast LiveAgent’i kasutuselevõttu muutunud?

Taustal töötavad automatiseerimisreeglid aitasid Refresher’i meeskonnal edastada ticketid kohe ja ilma täiendava vaevata õige inimese kätte. Väga kasulik on neile ka ticketite käsitsi määramine meeskonnaliikmetele. LiveAgent aitab Refresher’il filtreerida olulist ärikommunikatsiooni kogukonna sõnumitest. See saavutatakse jällegi võimsate taustal töötavate automatiseerimisalgoritmide abil. Otseühendus kogukonna poolt Facebook’is ja Twitter’is või e-posti teel loodud suminatega ja veel tähtsamate tuluvoogude, st reklaamiandjate vahel oli võtmetähtsusega püsiva kasvu saavutamiseks.

Milline on siis LiveAgent’i peamine kasu teie ettevõttele? “Ma peaksin ennast kordama, kuid ma ei saa piisavalt rõhutada, kui palju kiiremaks, paindlikumaks ja korrastatumaks on meie suhtlus muutunud.” Gabor Boros. “Kui ma küsisin oma agentidelt, kuidas nad suhtuvad LiveAgent’iga töötamisse, oli nende vastus lühike: Äge!”

Gabor Boros – CEO @ Refresher

Tagasi

Rohkem lugusid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo