Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie personalibürood.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara personalitööstusele

Jõudke oma kandidaatidele lähemale LiveAgenti abil. Sorteerige oma suhtlus prioriteetide järgi ja ärge kunagi kaotage teavet kandideerijate kohta. Hallake oma kontakte ja lihtsustage oma töövoogu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist, tuvastage asjakohased müügivihjed ja muutke need sekunditega potentsiaalseteks kandidaatideks.

Olge kursis oma kandidaatidega mitmel kanalil, sh e-post, telefon, reaalajas vestlus ja sotsiaalmeedia.

Suunake iga kandidaat õigesse osakonda või agendile, olenemata sellest, millise kanali kaudu ta Teiega ühendust võtab.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Hoidke ühendust oma taotlejatega

Mis on kõigil taotlejatel ühist? Neile meeldib küsimusi esitada. Erinevad küsimused, igal ajal. Reaalajas vestlus või isegi kõnekeskus annab Teile vabaduse vastata nende vajadustele koheselt. Olge kliendikeskne ja looge lojaalne kliendibaas personalijuhtidele mõeldud LiveAgenti abil.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Püüdke rohkem müügivihjeid

Pakkuge abikätt ja juhiseid ka pärast tööaega. Rakendage oma veebisaidil LiveAgenti ja andke klientidele võimalus Teiega reaalajas ühendust võtta läbi otsevestluse. Looge ühendusi ja püüdke igal tunnil uusi müügivihjeid.

Suunake oma tulevasi töökaaslasi

Tänu personalijuhtidele mõeldud LiveAgenti võimalustele saavad Teie tulevased kliendid (või isegi töökaaslased) pöörduda õige inimese poole vastavalt vajadusele. Kas neil on konkreetne küsimus töökirjelduse, kohustuste või palga kohta? Ühendage nad personali esindajaga.

interview illustration

Läbipaistev ning taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne kasutajatoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 30-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage vastamisaegade vähendamisega juba täna!

30-päevane prooviperiood
Ei vaja krediitkaarti
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Related Articles to Personali värbamine
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Kliendiportaali tarkvara on üks parimaid mooduseid ettevõttel demonstreerida oma kliendikeskset lähenemist.

Top 25 kliendiportaali tarkvara

Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.

Kas otsite viisi, kuidas oma klientidega alati ühenduses püsida? LiveAgentiga saate muuta WhatsAppi suurepäraseks klienditeeninduskanaliks.

Kuidas kasutada klienditeeninduses WhatsAppi

WhatsApp on võimas tööriist klienditeeninduseks, võimaldades isikupärastatud suhtlust, klientide rahulolu jälgimist ja lojaalsuse suurendamist. Ettevõtted saavad luua profiile, teavitada kliente saadavusest ja integreerida platvormi oma kasutajatoe tarkvaraga. Lisaks saab WhatsAppi kasutada ka sisekommunikatsiooni vahendina, parandades töötajate kogemust.

Testige oma kirjutamise oskusi LiveAgenti tasuta kirjutamiskiiruse testiga. Saage vaid minutitega teada oma trükkimise kiirus ja jätkake tasuta harjutamist, et end veelgi arendada.

Trükkimise kiiruse test

Kiire trükkimine parandab agentide tootlikkust ja klientide rahulolu. Testige oma kirjutamiskiirust ja parandage oma tippimisoskusi meie reaalajas vestluse trükkimise kiiruse testiga.

LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%. Teie kliendid tunnevad sellest rõõmu ja teie müük kasvab. Proovige LiveAgenti juba täna.

Soovite suurendada vastamiskiirust?

Kiire reageerimine reaalajas suurendab müüki ja klientide lojaalsust. LiveAgent pakub suurepärast tuge erinevatele ettevõtetele, säästes aega ja suurendades reageerimiskiirust. Proovige kohe tasuta!

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x