Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie personalibürood.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara personalitööstusele

Jõudke oma kandidaatidele lähemale LiveAgenti abil. Sorteerige oma suhtlus prioriteetide järgi ja ärge kunagi kaotage teavet kandideerijate kohta. Hallake oma kontakte ja lihtsustage oma töövoogu.

Jälgige oma veebisaidi külastaja käitumist, tuvastage asjakohased müügivihjed ja muutke need sekunditega potentsiaalseteks kandidaatideks.

Olge kursis oma kandidaatidega mitmel kanalil, sh e-post, telefon, reaalajas vestlus ja sotsiaalmeedia.

Suunake iga kandidaat õigesse osakonda või agendile, olenemata sellest, millise kanali kaudu ta Teiega ühendust võtab.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Hoidke ühendust oma taotlejatega

Mis on kõigil taotlejatel ühist? Neile meeldib küsimusi esitada. Erinevad küsimused, igal ajal. Reaalajas vestlus või isegi kõnekeskus annab Teile vabaduse vastata nende vajadustele koheselt. Olge kliendikeskne ja looge lojaalne kliendibaas personalijuhtidele mõeldud LiveAgenti abil.

recruitment-illustration
resumes-illustration

Püüdke rohkem müügivihjeid

Pakkuge abikätt ja juhiseid ka pärast tööaega. Rakendage oma veebisaidil LiveAgenti ja andke klientidele võimalus Teiega reaalajas ühendust võtta läbi otsevestluse. Looge ühendusi ja püüdke igal tunnil uusi müügivihjeid.

Suunake oma tulevasi töökaaslasi

Tänu personalijuhtidele mõeldud LiveAgenti võimalustele saavad Teie tulevased kliendid (või isegi töökaaslased) pöörduda õige inimese poole vastavalt vajadusele. Kas neil on konkreetne küsimus töökirjelduse, kohustuste või palga kohta? Ühendage nad personali esindajaga.

interview illustration

Läbipaistev ning taskukohane hinnakujundus

Hankige meie professionaalne kasutajatoe lahendus kindla igakuise hinnaga, ilma varjatud tasude ja pikaajaliste kohustusteta. Registreeruge 14-päevaseks tasuta prooviperioodiks, et saada täielik juurdepääs kõigile saadaolevatele funktsioonidele.

Milleks oodata? Alustage vastamisaegade vähendamisega juba täna!

$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Miks peaks personalibürool olema klienditoe tarkvara?

Help desk tarkvara võimaldab Teie ettevõttel koheselt tegeleda klientide muredega, arendada uusi kliendisuhteid ja sujuvamaks muuta kogu tugiprotsessi.

Miks peaks Teie personalibüroo valima klienditoe tarkvaraks LiveAgenti?

Kui Teie personalibüroo soovib oma kliente klienditoe tarkvara või piletisüsteemi abil hallata, võib LiveAgent olla hea valik. LiveAgent on pilvepõhine klienditoe tarkvara, mis on spetsiaalselt loodud klienditoe päringute tõhusaks haldamiseks.

Kuidas saab teie personalifirma LiveAgentist kasu?

LiveAgenti valimine oma klienditoe tarkvaraks võib säästa Teie raha, kuna see on kulutõhus ja usaldusväärne lahendus klienditoe pakkumiseks.

Related Articles to Personali värbamine
Suurepärase klienditeeninduse loomiseks peate rakendama klienditeeninduse teooriat. Uurige rohkem oluliste põhimõtete kohta.

Klienditeeninduse teooria

Suurepärase klienditeeninduse loomiseks peate rakendama klienditeeninduse teooriat. Uurige rohkem oluliste põhimõtete kohta.

LiveAgenti veebikülastajate funktsiooniga on lihtne näha, kes Teie veebisaiti sirvib. See jälgib kõiki veebisaidil olevaid inimesi ja seda, millist lehte nad vaatavad.

Veebikülastajad

LiveAgenti veebikülastajate funktsiooniga on lihtne näha, kes Teie veebisaiti sirvib. See jälgib kõiki veebisaidil olevaid inimesi ja seda, millist lehte nad vaatavad.

Küsige klientidelt tagasisidet nagu professionaal LiveAgenti tagasiside e-kirja mallide abil. Meie 9 ainulaadset malli on kasutusvalmis.

Tagasiside e-kirja mallid

Enamus kliente ei usu, et kaubamärgid premeerivad piisavalt. Tagasiside e-kiri võimaldab klienditoe lahendusi ja väärtuslikku teavet. Kliendiportaali kasutamise lihtsustamiseks on soovitatav saata klientidele tagasiside e-kirju. Pakutud on erinevaid tagasiside e-kirja malle. Kliendiportaalile sobiva tagasiside e-kirja malli valimisel on oluline olla sobivas toonis ja isikupärastada sõnum kliendi väärtustamiseks.

70% ülemaailmsest tööjõust töötab vähemalt kord nädalas eemalt, leiab IWG. Kohapealne meeskond võib aga olla uue toote suurepäraseks muutmisel otsustava tähtsusega.

Kohapealne või kaugtöö klienditeenindus

70% ülemaailmsest tööjõust töötab vähemalt kord nädalas eemalt, leiab IWG. Kohapealne meeskond võib aga olla uue toote suurepäraseks muutmisel otsustava tähtsusega.

Lisage manuseid oma teadmistebaasi aktiklitele. Proovige LiveAgent`i funkstiooni - artikli manused. Lugege rohkem artiklist nüüd.

Artiklite manused

LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.

Järjekord on põhimõtteliselt Teie klienditoe meeskonna postkast. Enamik klienditeenindusplatvorme võimaldab piletijärjekorda filtreerida kindlatesse vaadetesse.

Klienditeeninduse järjekord

LiveAgent pakub mitmesuguseid tarkvaralahendusi, mis hõlmavad klientide klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Nad pakuvad ka partnerprogrammi ja koolitust. LiveAgenti veebisait sisaldab dokumendid ja demo. Kui soovite nende teenuseid proovida, saate tasuta prooviperioodi. Täisversioon on saadaval müügi kontaktide kaudu. Kõik nende teenused ja tegevused on kaitstud privaatsuspoliitika ja GDPR-ga.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo