Enamus kliente ei usu, et kaubamärgid premeerivad piisavalt. Tagasiside e-kiri võimaldab klienditoe lahendusi ja väärtuslikku teavet. Kliendiportaali kasutamise lihtsustamiseks on soovitatav saata klientidele tagasiside e-kirju. Pakutud on erinevaid tagasiside e-kirja malle. Kliendiportaalile sobiva tagasiside e-kirja malli valimisel on oluline olla sobivas toonis ja isikupärastada sõnum kliendi väärtustamiseks.
Kohapealne või kaugtöö klienditeenindus
70% ülemaailmsest tööjõust töötab vähemalt kord nädalas eemalt, leiab IWG. Kohapealne meeskond võib aga olla uue toote suurepäraseks muutmisel otsustava tähtsusega.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda paremat klienditeenindust. Lisaks on võimalik lihtsalt lisada manuseid artiklitele ja luua oma kliendikogukond. Tasuta prooviversioonid ja mitmed erinevad võimalused muudavad LiveAgenti atraktiivseks valikuks ettevõtetele.
LiveAgent pakub mitmesuguseid tarkvaralahendusi, mis hõlmavad klientide klienditeeninduse tarkvara, VoIP telefonisüsteeme, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteeme. Nad pakuvad ka partnerprogrammi ja koolitust. LiveAgenti veebisait sisaldab dokumendid ja demo. Kui soovite nende teenuseid proovida, saate tasuta prooviperioodi. Täisversioon on saadaval müügi kontaktide kaudu. Kõik nende teenused ja tegevused on kaitstud privaatsuspoliitika ja GDPR-ga.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel