Väärtuslik igas valdkonnas

Avastage kuidas LiveAgent täiendab Teie meelelahutusäri.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Suurendage propageerimist

Looge positiivne kliendikogemus, mis paneb Teie kliendid rääkima.

24%

Vähendage vastamisaegu

Parandage esmase vastamise määrasid automatiseeritud piletite marsruutimisega.

37%

Vähendage piletite mahtu

Vähendage teadmusbaasi abil tugipiletite sissevoolu.

Industry background

Klienditoe tarkvara meelelahutusvaldkonnale

Ühendage lõbusus ja produktiivsus LiveAgentiga ühte paketti. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.

Sobitage oma reaalajas vestluse vidin ja klienditoe portaal oma brändi esteetikaga meie hõlpsasti kasutatava WYSIWYG-redaktori abil.

Jälgige oma agentide toimivust, õppige reaalsetest andmetest ja rakendage muudatusi oma KPI-de saavutamiseks.

Meelitage uusi kliente ja suurendage klientide eluaegset väärtust, pakkudes unustamatuid kogemusi, mis loovad positiivse suusõnalise reklaami.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Olge premeeritud erakordse klienditeeninduse poolest

Tahtsime juba lapsepõlvest saada preemiat suurte tegude eest. Teie ja Teie agendid saate selle tunde uuesti läbi elada, A+ klienditeeninduse pakkumise eest. Koguge kõige positiivsemat tagasisidet ja võite saada isegi erimärgi – kõik koos LiveAgentiga, mis on mõeldud meelelahutustööstuse jaoks.

throphy celebration-illustration
entertainment game console-illustration

Kohandage oma teekond

Kohandage oma reaalajas vestluse akna, nupu ja teiste elementide välimust. Piiridekss on vaid Teie eelistused ja kujutlusvõimne. Meelelahutusäri jaoks mõeldud Liveagent annab Teile vabaduse valida oma suund ja asuda ainulaadsele teekonnale, kus kõik aspektid on erinevad.

Kindel valik Teie ettevõttele

Meelelahutustööstusele mõeldud LiveAgentiga pole enam vaja oma raha ja ettevõtte hea kaubamärgiga riskida. 96% rahulolumääraga, mis põhineb enam kui 15 000 sõltumatul arvustusel kõigis tööstusharudes, on sees ohutu valik Teile ja Teie ärile.

entertainment-playing automat-illustration

Säästke LiveAgentiga rohkem

Analüüsige ja võrrelge LiveAgenti erinevate klienditoe lahendustega ning valige see, millel on Teie valdkonna jaoks kõige asjakohasemad funktsioonid ja parim hind.

Üle 30 000 ettevõtte ei saa eksida

Vaadake meie edulugusid ja iseloomustusi ning uurige, kuidas saab LiveAgent suurendada Teie kliendituge ja klientide õnne.

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Miks peaks meelelahutusettevõttel olema klienditeenindustarkvara?

Teie ettevõte saab kasutada klienditeenindustarkvara suure hulga klientidega suhtlemise haldamiseks. See aitab sujuvamaks muuta klienditeenindust ja suurendab klientide kaasatust.

Miks peaks meelelahutusäri valima LiveAgenti?

LiveAgent on suurepärane kliensitugi igas suuruses ettevõtetele. See ühendab mitu kanalit üheks platvormiks. Näiteks ühendab see ühele platvormile e-posti, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi ja foorumipäringud. Seega loob see tõhusa ja mõjusa agendi töövoo.

Millised on LiveAgenti hüved meelelahutusäridele?

LiveAgent pakub meelelahutusäridele mitmeid eeliseid, näiteks klientide hoidmine, klientide rahulolu, parem tulu ja väiksemad kulud.

Related Articles to Meelelahutus
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automaatika. Parandage oma turundust LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil.

Kas vajate oma turundusmaine parandamist?

Tekst tutvustab erinevaid turundusstrateegiaid e-kaubanduse valdkonnas. Sooduskupongid ja allahindlused on tähtsad, kuid klientide veenmine ostma võib olla keeruline. Kliendirahulolu on oluline müügi ja lojaalsuse suurendamiseks ning see saavutatakse tagasiside kaudu. Viis e-kirja malli klientidele iseloomustuste taotlemiseks antakse koos üldiste nõuannetega. Proaktiivne vestlus klientidega veebisaidil võib suurendada müüki ja konversioone. LiveAgent pakub ennetavate vestluskutsete funktsiooni. Viis tõhusat toote allahindluse e-kirja malli antakse, et kliente köita. Meiliturundus on oluline osa müügiedenduskampaaniast ja seda tuleb täiustada disaini, hääletooni, sageduse ja loovusega.

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Lp - Helpcrunch Alternative 2

Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.

Otsite LivePerson`ile paremat alternatiivi? Kaaluge Liveagent`i - auhinnatud mitmekanaliline klienditoe tarkvara.

Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?

LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.

LiveAgent on võrreldes paljude teiste kasutajatoe lahendustega palju kuluefektiivsem ja sellel on enam kui 175 kasutajatoe funktsioone ja üle 40 integratsiooni. Vaadake rohkem.

Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?

LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.

Suurendage klientide seotust isikupärastatud mitmekanalilise toega. Jätke oma klientidele suurepärane tunne iga kord, kui nad Teie ettevõttega suhtlevad.

Suurendage LiveAgenti abil kaasamist

Klientide kaasamine on oluline brändi ja kliendi suhtlemise viis. Selleks tuleb arvutada ostusooritamise määrad, ostude sagedus, keskmine tellimuse väärtus ja kordusostumäär. Mitmeid viise olemas kaasamise arvutamiseks.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Otsite Heski alternatiivi?

LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo