ManyChat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on ManyChat?
Facebook ja Messenger muutuvad üha populaarsemaks klienditeeninduse kanaliks. ManyChat on teenus, mis lubab ettevõtetel luua sõnumite saatmiseks ja Facebook Messengeri jaoks juturoboteid. Roboteid saab kasutada müügiks, turunduseks ja klienditeeninduse automatiseerimiseks ja lihtsamaks käsitlemiseks paljude ettevõtete jaoks.
Kuidas seda kasutada?
Koos ManyChatiga saate oma vastuseid Facebook Messengeris ja SMS-ides hõlpsamalt automatiseerida ning lihtsasti toime tulla korduma kippuvate küsimustega. Saate hoida silma peal uutel klientidel, ostudel, tellimustel ja siltidel. Samuti võite käsitsi saata sõnumeid ja Messengeri tekste, saata sisu, tühistada ja lisada klientide tellimusi, hallata silte ja otsida inimesi.
Hüved
- Jälgige Facebook Messengeri vestlusi või sõnumeid ühest lahendusest
- Saatke ja vastake sõnumitele, edastage sisu
- Facebook Messengeri vestluse toimingute teavitused Teie LiveAgenti juhtpaneelis
- Sujuv töövoog Facebookiga
Kuidas integreerida ManyChat LiveAgenti kasutades Zapieri
Järgige seda juhist, et sujuvalt ühendada ManyChati Facebooki ja Messengeri võimalused. Zapieri abil saate nende kahe rakenduse ühendamiseks valida Messengeri või muud käivitajad ja parandada oma klienditeeninduse ja Facebook Messengeri töövoogu.
Kahe rakenduse integreerimise protsess ei vaja kodeerimiskogemust ja seda saab teha mõne minutiga. Zapier seletab ja juhendab Teid läbi kõikide sammude protsessi vältel. Esimene samm on logida Zapieri kontole. Konto puudumise korral saate selle siin lingil luua. Seejärel jätkake LiveAgent + ManyChat integreerimise lehele.
Kerige lehel alla ja Te peaksite nägema Käivitaja ja Toimingu sektsiooni. Käivitaja töötab Teie poolt valitud toimingu käivitajana. See tähendab, et kui midagi toimub ühes tarkvaras, aktiveerib käivitaja toimingu teises rakenduses. Käivitajaid ja toimingud saab tarkvarade vahel (või isegi tarkvara sees) seadistada mõlemat pidi.
Valige millist käivitajat ja toimingut soovite seadistada. Saate igal ajal integreerida tarkvara rohkemate käivitajate ja toimingutega. Näitena valisime ManyChati käivitaja “Uus märgistatud kasutaja” ja LiveAgenti toimingu “Loo vestlus”. Iga kasutaja keda märgitakse Facebookis käivitab vestluse toimingu Teie klienditoes. Saate vajaduse korral luua veel ühendusi, seega valige neist üks ja vajutage sinisele nupule Ühendage LiveAgent + ManyChat.
Avaneb Teie ManyChati käivitaja konfiguratsioon. Peate valima oma konto ja täitma vajalikud andmed, et kindlustada käivitaja töötamine. Kui olete valmis, soovitame Teil käivitajat testida.
Kui olete lõpetanud ManyChatiga, jääb Teil üle seadistada toiming. Täitke kindlasti kohustuslikud väljad. Juhul kui soovite toimingut veelgi täpsustada, on võimalus täita ka mittevajalikud väljad.
Nüüd jääb Teil üle teha viimane test, et näha kas integratsioon toimib. Juhul kui tekib probleeme, pakub Zapier selle lahendamiseks mugavat tõrkeotsingu juhendit. Kui test on edukas, on Teie integratsioon valmis ja Te saate seda reaalajas katsetada.
Frequently Asked Questions
Mis on ManyChat?
ManyChat on platvorm, mis võimaldab Facebooki lehe jaoks luua juturobiti, et aidata Teie ettevõttel suurendada müüki, ROI-d ja lõppkokkuvõttes müügitulu .
Kuidas integreerida ManyChat LiveAgenti?
Logige oma Zapieri kontole ja navigeerige lehele Zapier - LiveAgent + ManyChat. Valige toiming > Ühendage. Täitke vajalik informatsioon > Testige ja kasutage koheselt.
Sotsiaalmeedia on oluline klientidega suhtlemise vahend nii B2B kui B2C tööstustes. LiveAgent pakub integreerimist nii Facebooki kui Twitteri ning sotsiaalmeedia haldamise kontrollnimekirja, mis aitab ettevõtetel oma kontosid seadistada. Sotsiaalne tugi on oluline mainekujunduse ja klientide rahulolu seisukohalt e-kaubandusettevõtetele. Õige sisu loomine klientidele võimaldab kogukonna loomist, mis viib lojaalsuse ja müügi kasvuni.
The text describes various customer service software tools offered by LiveAgent, including VoIP phone systems, self-service software, complaint management systems, and email management systems. The company provides sales contacts, demos, and newsletters, while also emphasizing its commitment to security and privacy policies. The text concludes with an offer to schedule a one-on-one call to explore the potential benefits of LiveAgent's services.
Tekst räägib teabevahetusest telefoniseadmete ja -vahetuskeskuste vahel ning tutvustab erinevaid telefoniteenuseid ja -süsteeme, mida pakuvad ettevõtted nagu TeleCube ja VoipTel International LiveAgent. Samuti mainitakse nende partnerlust ning võimalust integreerida teenuseid kõnekeskustes. Tekst sisaldab ka installiprotseduuri nende teenuste kasutamiseks ning mainib, et ettevõte kasutab küpsiseid.
The importance of social media customer service is highlighted in this text, with integration tools like Instagram and Viber being useful for marketing campaigns. A checklist is provided for managing social media, including interacting with influencers, creating content, and setting goals. The LiveAgent platform is recommended for managing social media customer service. Overall, social media is important for all generations and industries, with B2B companies being active on LinkedIn.