Become one with your team with Collaboration tools. Collaboration tools come either natively or via our integrations for various applications and software. LiveAgent comes packed with tools such as split tickets, tags, notes, internal tickets and much more. You can always take it a step further and integrate applications like Slack to further increase your workflow. Get creative and find out what you and your team need to do a better job.
Koostöövahendid on olulised ühtseks töövooks erinevate meeskondade sees või vahel. Need aitavad Teil hoolitseda suhtlemise, piletite lahendamise ja palju muu eest. Need on eriti kasulikud meeskondades, kes töötavad kodukontorites või erinevates riikides, kuid isegi koos töötavad meeskonnad saavad sellest palju kasu ning parandavad oma töövoogu.
Collaboration tools come with LiveAgent but you can take it a step further with applications of various kind. Integrate Slack with LiveAgent to allow for better communication, take care of your email automation further with ActiveCampaign or even add some simple social media support with Instagram or Facebook. The choice is yours.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
LiveAgent | Kiire klienditoe tarkvara ülevaade
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub integratsiooni erinevate suhtluskanalite ja automatiseeritud funktsioonidega. See võimaldab ettevõtetel hallata kliendisuhtlust ühest kohast, parandades kvaliteeti ja efektiivsust.
Kuidas seadistada LiveAgentis auhindu ja märke
Klienditoe meeskonna motiveerimiseks võib kasutada preemiaid ja märke ning see võib positiivselt mõjutada probleemide lahendamise kiirust ja täpsust, mis omakorda suurendab klientide rahulolu.
Kuidas LiveAgentis vestluskutseid luua
Vestlusnupud LiveAgentis võimaldavad pakkuda klientidele reaalajas suhtlust ja tuge, suurendades müüki ja lojaalsust. Video selgitab, kuidas neid luua ja kohandada.
Kuidas LiveAgentis osakondi luua
LiveAgenti erinevad osakonnad parandavad klientide rahulolu, korraldades päringuid ja hallates töökoormust nende suunamise kaudu õigesse osakonda.