Täiuslik reaalajas vestlusWordPressi lehtedele.

Täielikult kohandatav, funktsioonirikas ja hõlpsasti integreeritav mis tahes WordPressi saidiga.

  • ✓ Pole seadistamise tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Tere, mina nimi on John, kuidas saan Teid aidata?

Soovin kontrollida oma tellimuse olekut.

Pole probleemi, palun esitage mulle oma tellimuse ID.

Mu tellimuse ID on GQ34566

Funktsiooniderorhke, välkkiire reaalajas vestlus WordPressile

Tänapäeva tarbijad soovivad vastuseid kohe, ilma et peaksid helistama klienditeenindusse, ootama tunde e-kirja vastuse saamiseks või otsima iseteeninduse ressursse. Seetõttu pole reaalajas vestlus enam teeninduskanalina “tore omada” vaid pigem kohustuslik.

LiveAgenti WordPressi reaalajas vestlusega saate pakkuda kiiret kliendituge, parandada ennatlike käivitajate abil seotust ja suurendada klientide rahulolu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Reaalajas vestluse tarkvara hüved, mida ei saa eirata

Tarbijate poolt eeldatud ja eelistatud

0% 18–34-aastastest tarbijatest kasutab klienditeeninduseks regulaarselt reaalajas vestlust. 53% eelistaks kasutada veebivestlust, enne ettevõttele toe saamiseks helistamist.

Mitte ainult klienditeeninduse jaoks

85% B2B ja 74% B2C ettevõtetest kasutab reaalajas vestlus müügiks, 54% B2B ja 31% B2C sektori ettevõtetest kasutab reaalajas vestlust turunduseks.

Rohkem müüki korduvatelt klientidelt

Tarbijad ostavad rohkem brändidelt, kes pakuvad reaalajas vestlust. 52% klientidest ostab suurema tõenäosusega uuesti ettevõttelt, mis pakub reaalajas vestlust.

Kas LiveAgent on õige reaalajas vestluse pistikprogramm minu WordPressi lehele?

Kas otsite oma WordPressi veebisaidile parimat reaalajavestlust? Kuigi saadaval on sadu vestluspluginaid, arvame, et LiveAgenti reaalajas vestlus WordPressile võib olla ideaalne lahendus Teie ettevõttele, tugitiimile ja klientidele. Peamised põhjused:

real-time typing view

Avaldage muljet turu kõige kiirema reaalajas vestluse vidinaga

Kaasaegsed kliendid on kannatamatud ja ei salli ootamist. Seetõttu oleme ehitanud kõige kiirema reaalajas vestluse vidina turul, mille kuvamise kiirus veebilehel on kõigest 2.5 sekundit. Avaldage muljet oma klientidele reaalajas toe abil ning näidake neile, et hindate nende aega.

cleverness of LiveAgent

Parandage ennatliku vestluse abil seotust ja konversioone

Suurendage seotuse määra, kutsudes oma kliente või potentsiaalseid kliente kiiresti vestlema kohe, kui nad Teie veebisaidile jõuavad. Ennetavate vestluste võimaldamine hinnakujunduse ja ostukorvi lehtedel on osutunud äärmiselt tõhusaks viisiks müügi suurendamiseks ja rohkemate külastajate muutmiseks tasulisteks klientideks.

personalization features of LiveAgent

Võimaldage nutikas vestluste jaotamine saadaolevate agentide vahel

Kasutage täiustatud vestluse marsruutimise ja jaotamise võimaluse paindlikkust. Seadistage agendi prioriteedid ja määrake oma agentide maksimaalsed vestluskoormused. Parim osa? LiveAgent määrab vestlused agentidele, kes on antud klientidega varem suhelnud, et tagada kiire, täpne ja teadlik tugi.

provide help with LiveAgent

Võtke ühendust ja vestelge oma kolleegidega

LiveAgenti vestlustööriist soodustab meeskonna tõhusat koostööd. Kas pole kindel, kuidas aidata klienti, kellega vestlete? Edastage vestlus agendile, kes on abi pakkumiseks paremini varustatud, või võtke abi saamiseks koheselt ühendust oma kolleegidega sisemise vestluse kaudu. Pole vaja aega kulutada kolmada osapoole rakendustesse sisselogimiseks. 

smart and intelligent call routing by LiveAgent

Jälgige külastajate käitumist ja sekkuge õigel ajal

Võimendage oma tugiteenust reaalajas veebilehe jälgimise abil: vaadake kõiki oma lehe külastajaid, kontrollige nende veebilehel liikumist ja jälgige igal lehel veedetud aega. Seda tüüpi kontekstiteave, näiteks külastaja suunanud allikas, asukohariik või praegune ajavöönd, võivad teha Teie ennatlikud vestluskutsed isikupärasemaks.

Live chat - Proactive chat invitations

Piiluge, mida Teie kliendid trükivad

Reaalajas kirjutamise vaate abil saate tõeliselt üllata oma kliente ülikiire tugiteenusega ning panna neid tundma, nagu loeksite nende mõtteid. Vaadake mida kliendid kirjutavad enne kui nad selle Teile saadavad, ennetage nende vajadusi ning hoidke vastused valmis juba enne küsimuse esitamist.

Integreerige WordPressiga vaid sekunditega

LiveAgent loodi, et säästa Teie väärtuslikku aega. Lihtne (kopeeri ja kleebi) integreerimine ühendab Teid klientidega mõne sekundi jooksul. LiveAgent suunab uued sissetulevad vestlused teie meeskonna õigete liikmeteni ja kohandab dünaamiliselt vestluste saadavust, kui Teie agendid nende vahetuse ajal sisse ja välja logivad.

Rohkem kui lihtsalt reaalajas vestlus

LiveAgent ei ole lihtsalt reaalajas vestluse vidin, see on kõik-ühes mitmekanaliline infolaua lahendus, kuhu on pakitud üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja peaaeagu lõputud kohandamise võimalused. 

Kas vajate võimsat automatiseerimisega piletisüsteemi, virtuaalset kõnekeskust, sotsiaalmeedia tugitööriista või klientide iseteenindusportaali tarkvara? LiveAgentil on kõik olemas.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Viige oma klienditeenindus LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvaraga järgmisele tasemele

Kas otsite oma WordPressi veebisaidile tasuta vestlusriista? Alustage täisfunktsionaalse 30-päevase sekeldustevaba prooviperioodiga ja heitke pilk, et näha, kuidas kõik toimib ja teie ettevõttele kasu saab tuua. 

Segadusi tekitav allalaadimine pole vajalik, tarkvara on täiesti pilvepõhine. Või tellige hoopiski individuaalne demonstratsioon meie meeskonna liikmelt, et saada parem arusaam, miks LiveAgent on aastal 2020 enim arvustatud ja pärjatud #1 reaalajas vestluse tarkvaraks SMB-dele

LiveAgent rating live chat agent - gif
Related Articles to Reaalajas vestlus WordPressile
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x