Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Ennetavate vestluste mallid

Ennetavate vestluste mallid

Reaktiivne klienditeenindus on olnud tavapärane juba aastaid, kuid üha enam ettevõtteid kasutab ennetavamat lähenemist, mis on osutunud väga tõhusaks. Tegelikult leiti BT uuringust, et 78% tarbijatele meeldib, kui organisatsioonid märkavad, et neil on veebisaidi/tellimuse täitmisega raskusi ja võtavad nendega abi pakkumiseks ühendust. Siin tulevad abiks proaktiivsed vestluskutsed. Päästiku põhised, väga isikupärastatud ja ideaalselt ajastatud ennetavad vestluskutsed võivad parandada kasutajakogemust, tagada klientide rahulolu ja pakkuda rohkem müügivõimalusi.

Vestluskutsete galerii
Proaktiivse vestluse näide

Mis on proaktiivne vestlus

Erinevalt reaktiivsetest vestlustest algatakse ennetavaid vestlusi ettevõtte poolt (kas käsitsi või automaatselt). Automatiseeritud ennetavaid vestluskutseid saab käivitada konkreetse külastajateabe, eelmääratletud reeglite ja erinevate käitumismõõdikute põhjal, nagu parasjagu sirvitav leht, Teie saidi külastamiskordade arv ja Teie veebisaidi sirvimisele kulunud aeg ning palju muud.

Strateegilise kasutamise puhul võivad proaktiivsed vestlused aidata ehitada usaldust esmakülastajate seas, suurendada kasutajate kaasatust, suurendada kliendirahulolu (ühe uuringu kohaselt 94% klientidest, keda kutsuti ennetavalt vestlema, olid kogemusega mõnevõrra või väga rahul), vältida sostukäru hülgamist, vähendada kadumise määra, suurendada konversiooni määrasid ja keskmise tellimuse väärtust.

proaktiivne vestluskutse
Proaktiivsete vestluskutsete galerii

Proaktiivse vestluse parimad tavad

  • Andke oma külastajatele veidi aega ringi vaadata, enne kui kutsute nad vestlema – määrake õige ajastus, mis põhineb igal lehel keskmiselt veedetud ajal.
  • Tehke külastajatel ennetava vestluskutse vastuvõtmine või tagasilükkamine lihtsaks, tagamaks tunde, et nad saavad oma vestluskogemust kontrollida.
  • Ärge saatke samale sirvimisseansile mitut vestluskutset – eriti pärast seda, kui külastaja on Teie kutse juba kord tagasi lükanud.
  • Ärge käivitage igal lehel ennetavat vestlust, see võib teie külastajaid ainult ärritada – sihtige selle asemel strateegilisi lehti (nt toote-/ hinnakujundus-/ kassalehed).
  • Vältige liiga üldisi sõnumeid. Muutke oma ennetavad vestluskutsed kohandatuks, spetsiifiliseks ja asjakohaseks vastavalt sellele lehele, millel nad avanevad.
Ennetavate vestluste mallid

Ennetavate vestluste mallid erinevate stsenaariumide jaoks

Ennetavad vestluskutsed esmakülastajatele

Ennetavad vestluskutsed naasvatele külastajatele

Proaktiivsed vestluskutsed kõhklevatele külastajatele

Ennetavad vestluskutsed tootelehtedele

Ennetavad vestluskutsed hinnalehtede jaoks

Ennetavad vestluskutsed kassalehtedele

Ennetavad vestluskutsed kõrge põrkemääraga lehtede jaoks

Ennetavad vestluskutsed KKK lehtedele

Ennetavad vestluskutsed ristmüügi/ülesmüügi võimalusteks

Tööstusspetsiifiliste ennetavate vestluskutsete näited

Korduma kippuvad küsimused

Mida peaksite ennetavale reaalajas vestluse kutsele lisama?

Vestlust alustades soovite koguda kliendilt teavet, mis aitab Teil kliendi probleemi kiiresti lahendada. Lisaks soovite uuride tema tellimuse, tellimusteabe ja muu sarnase kohta. Kasutage kogu saadud teavet kliendi probleemi paremaks lahendamiseks.

Kuidas reageerida vihasele kliendile reaalajas vestluse kaudu?

Kui soovite vastata vihasele kliendile, tehke rahunemiseks paus ja kirjutage probleemi lahendamisele keskenduv vastus. Lisaks selgitage kindlasti kõiki meetmeid, mida olete võtnud nende probleemi lahendamiseks.

Kui pikk peaks olema proaktiivne reaalajas vestluse kutse?

Ennetav reaalajas vestluse kutse peaks olema lühike ja kergesti mõistetav.
Seega peaks see sisaldama 1–2 lauset.

Take advantage of our free 14-day trial.

Test all that LiveAgent has to offer, including our smart proactive live chat invitations. Deploy them based on specific action-based triggers and engage your customers today.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo