Öelge head aega aeglasele, ebapiisavale tarkvarale

Võtke kasutusele LiveAgent ja me viime teie andmed Kayako’st üle tasuta.

  • ✓ Seadistamise tasu puudub
  • ✓ Klienditeenindus 24/7
  • ✓ Krediitkaarti ei ole vaja
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Loobute Kayako'st?

LiveAgent pakub tasuta migratsiooni Kayako platvormilt, mis viiakse täielikult läbi meie tehnilise toe meeskonna poolt. Viime üle kõik teie andmed Kayako’st LiveAgent’isse kiiresti, turvaliselt ja peale kõige – tasuta! Võtke meiega ühendust, et alustada andmete üleviimist juba täna.

Lähete üle Kayako Classic’ust? Võtke meiega ühendust ja arutage võimalusi üleminekuks meie tugitöötajatega.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kayako vs LiveAgent võrdlus

Features Liveagent Konkurent
Üldine hinnang
Üldised tarkvara hinnangud kontrollitud kasutajatelt Capterras.
4.7
Sai Capterras kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.7 punkti 5-st.
4.0
Sai Capterras kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.0 punkti 5-st.
Kasutusmugavus
Kontrollitud kasutajate hinnangud kasutusmugavuse kohta Capterras.
4.6
Hinnatud 4.6 punktiga 5-st kasutusmugavuse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
3.9
Hinnatud 3.9 punktiga 5-st kasutusmugavuse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
Klienditeenindus
Klienditoe hinnangud kontrollitud kasutajatelt Capterras.
4.7
Hinnatud 4.7 punktiga 5-st klienditeeninduse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
3.8
Hinnatud 3.8 punkti 5-st klienditeeninduse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
Raha ja väärtuse suhe
Raha ja väärtuse suhte hinnangud kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
4.7
Hinnatud 4.7 punktiga 5-st toote väärtuse ja hinna suhtest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
3.8
Hinnatud 3.8 punktiga 5-st toote väärtuse ja hinna suhtest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuu/agent Hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuu/agent Hind USA dollarites agendi kohta kuus.
Teavitused / eskaleerimine
Teavitused ja eskalatsioonid piletitele ja SLA-dele vastavalt prioriteetsusele ja eelnevalt määratletud tingimustele.
Pakub teavitusi ja eskaleerimist.
Pakub teavitusi ja eskaleerimist.
Automatiseeritud marsruutimine
Automaatne piletite suunamine konkreetsetele osakondadele ja agentidele eelnevalt määratletud tingimuste alusel.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Kõnekeskuse haldamine
Keskne juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Ootejärjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
Pakub ootejärjekordade haldamist.
Pakub ootejärjekordade haldamist.
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et saada, vastata ja kirjutada e-kirju otse tarkvarast.
Pakub e-posti haldamist.
Pakub e-posti haldamist.
Tulemuslikkuse näitajad
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie veebisaiti sirvivad või millisel veebisaidil nad on.
Pakub tulemuslikkuse näitajaid.
Pakub tulemuslikkuse näitajaid.
Kõnekeskuse haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste hoidlaid.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Multi-Channel communication
Ühendab mitu suhtlusliini (näiteks e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et ühtlustada kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel neile vastata piletisüsteemi tarkvarast.
Pakub mitmekanalist kommunikatsiooni.
Pakub mitmekanalist kommunikatsiooni.
Reaalajas vestlus
Platvormisisene reaalajas vestluse vidin, mida saab kasutada veebisaidil reaalaajas suhtlemiseks teie veebisaidi külastajatega.
Pakub reaalajas vestluse vidinat.
Pakub reaalajas vestluse vidinat.
Aruandlus/analüütika
Juhtpaneel analüütika jaoks, mis võimaldab kasutajatel koostada tulemuslikkuse aruandeid.
Pakub aruandlust/analüütikat.
Pakub aruandlust/analüütikat.
Iseteeninduse portaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
Pakub iseteeninduse portaali.
Pakub iseteeninduse portaali.
Teenuse taseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
Pakub teenuse taseme lepingu (SLA) haldamist.
Pakub teenuse taseme lepingu (SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega nagu Facebook.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Piletite haldamine
Hallake pileteid piletite ülekandmise, piletite ühendamise, jagamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamisega ja palju muuga.
Pakub piletite haldamist.
Pakub piletite haldamist.
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pakub töövoo haldamist.
Pakub töövoo haldamist.
Data migration from one solution to another

Jätke raske töö meile

Võtke meiega ühendust reaalajas vestluse või e-posti teel, et anda teada andmete üleviimise soovist Kayako’st LiveAgent’isse. Viime kõik teie andmed üle turvaliselt ja tasuta. Samal ajal saate istuda, puhata ja nautida tassikest kohvi.

Viige oma andmed hõlpsasti üle meie pluginaga

Kui soovite andmed üle viia Kayako’st LiveAgent’isse iseseisvalt, võtke meiega ühendust reaalajas vestluse või e-posti teel. Saame teile näidata, kuidas meie migratsiooniplugin töötab ja millist tüüpi andmeid saab see teie jaoks üle viia. Saate seda ka ise proovida meie tarkvara pluginate sektsioonis.

Migrate data to LiveAgent on your own

Milliseid andmeid saan Kayako'st üle viia?

Inimesed

Viige hõpsasti üle agendid, admistraatorid, lõppkasutajad ja kliendid.

Sildid

Viige üle kõik enda osakonna ja piletite sildid.

Piletid

Viige üle piletid, lisad, kasutajaväljad ja piletiväljad.

Olete valmis migreeruma Kayako'st?

Allpool oleme välja toonud peamised hüved, mida meie kliendid saavad nautida, kui nad viivad oma andmed üle Kayako’st LiveAgent’isse.

Customer providing review for service on mobile phone

Silmapaistev klienditeenindus

Meie agendid on valmis abistama teid ükskõik millise murega 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Täielikult varustatud tugiteenuse lahendus

Meie tarkvara pakub üle 179 kasutajatoe funktsiooni, mis on täiendatud üle 40 integratsiooniga.

Person collecting papers into the net

Märkimisväärne kokkuhoid ja ROI (investeeringutasuvus)

LiveAgent pakub igavesti tasuta paketti, lisaks kolm muud paketti soodsa hinnaga.

Multilingual support in LiveAgent

Mitmed toetatud keeled

LiveAgent on saadaval 43 erineva keeletõlkes (mõned osalised) ja toetab keelele kohandatavaid vidinaid.

Viige üle oma andmed Kayako'st juba täna

LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja tagasisidestatud kasutajatoe tarkvara VKE-dele. Liituge selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ja Oxfordi Ülikool, et pakkuda oma klientidele maailmatasemel tuge.

30 päeva tasuta prooviperiood
Krediitkaarti pole vaja
ja palju muud
$9 kuu

Small business

  • Piiramatu sedelite ajalugu
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 kuu

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 kuu

Tasuta

  • 7 päevane piletite ajalugu
  • 1 e-posti aadress
  • 1 vestlusnupp
  • 1 contact form

Kolite mõnest teisest kasutajatoe tarkvarast?

Viige üle oma andmed tasuta mõnelt allpool nimetatud kasutajatoe tarkvara lahenduse pakkujalt. Tehke üleminek juba täna. Me toetame teid.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Üleminek Kayako platvormilt
Kasutage meie väga konverteerivaid uuendamise e-posti malle juhisena oma isiklike mallide koostamiseks, mis on osa Teie uuendamise kampaaniatest.

Uuendamise e-posti mallid

Artikkel pakub 10 uuendamise e-posti malli, erinevaid uuenduste meeldetuletusmeilide strateegiaid ning soovitusi efektiivsete e-kirjade koostamiseks klientide lojaalsuse säilitamiseks.

Pakkuge koronaviiruse ajal suurepärast klienditeenindust, kaitstes samal ajal oma töötajaid. Kasutage kaugtööd toetavaid klienditoe lahendusi.

Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?

Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.

Liveagent on VKE-de jaoks enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks 2019. ja 2020. aastal. Suured ettevõtted saavad oma reaalajas trükkimisvaate funktsiooniga sageli oma investeeringutasuvuse LiveAgentilt kiiresti kätte.

Klienditoe tarkvara suurettevõtetele

Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x