Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Öelge head aega aeglasele, ebapiisavale tarkvarale

Võtke kasutusele LiveAgent ja me viime teie andmed Kayako’st üle tasuta.

  • ✓ Seadistamise tasu puudub    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Krediitkaarti ei ole vaja    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Loobute Kayako'st?

LiveAgent pakub tasuta migratsiooni Kayako platvormilt, mis viiakse täielikult läbi meie tehnilise toe meeskonna poolt. Viime üle kõik teie andmed Kayako’st LiveAgent’isse kiiresti, turvaliselt ja peale kõige – tasuta! Võtke meiega ühendust, et alustada andmete üleviimist juba täna.

Lähete üle Kayako Classic’ust? Võtke meiega ühendust ja arutage võimalusi üleminekuks meie tugitöötajatega.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kayako vs LiveAgent võrdlus

Features Liveagent Konkurent
Üldine hinnang
Üldised tarkvara hinnangud kontrollitud kasutajatelt Capterras.
4.7
Sai Capterras kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.7 punkti 5-st.
4.0
Sai Capterras kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.0 punkti 5-st.
Kasutusmugavus
Kontrollitud kasutajate hinnangud kasutusmugavuse kohta Capterras.
4.6
Hinnatud 4.6 punktiga 5-st kasutusmugavuse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
3.9
Hinnatud 3.9 punktiga 5-st kasutusmugavuse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
Klienditeenindus
Klienditoe hinnangud kontrollitud kasutajatelt Capterras.
4.7
Hinnatud 4.7 punktiga 5-st klienditeeninduse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
3.8
Hinnatud 3.8 punkti 5-st klienditeeninduse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
Raha ja väärtuse suhe
Raha ja väärtuse suhte hinnangud kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
4.7
Hinnatud 4.7 punktiga 5-st toote väärtuse ja hinna suhtest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
3.8
Hinnatud 3.8 punktiga 5-st toote väärtuse ja hinna suhtest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuu/agent Hind USA dollarites agendi kohta kuus.
$15/kuu/agent Hind USA dollarites agendi kohta kuus.
Teavitused / eskaleerimine
Teavitused ja eskalatsioonid piletitele ja SLA-dele vastavalt prioriteetsusele ja eelnevalt määratletud tingimustele.
Pakub teavitusi ja eskaleerimist.
Pakub teavitusi ja eskaleerimist.
Automatiseeritud marsruutimine
Automaatne piletite suunamine konkreetsetele osakondadele ja agentidele eelnevalt määratletud tingimuste alusel.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
Kõnekeskuse haldamine
Keskne juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Pakub kõnekeskuse haldamist.
Ootejärjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
Pakub ootejärjekordade haldamist.
Pakub ootejärjekordade haldamist.
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et saada, vastata ja kirjutada e-kirju otse tarkvarast.
Pakub e-posti haldamist.
Pakub e-posti haldamist.
Tulemuslikkuse näitajad
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie veebisaiti sirvivad või millisel veebisaidil nad on.
Pakub tulemuslikkuse näitajaid.
Pakub tulemuslikkuse näitajaid.
Kõnekeskuse haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste hoidlaid.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Pakub teadmusbaasi haldamist.
Multi-Channel communication
Ühendab mitu suhtlusliini (näiteks e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et ühtlustada kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel neile vastata piletisüsteemi tarkvarast.
Pakub mitmekanalist kommunikatsiooni.
Pakub mitmekanalist kommunikatsiooni.
Reaalajas vestlus
Platvormisisene reaalajas vestluse vidin, mida saab kasutada veebisaidil reaalaajas suhtlemiseks teie veebisaidi külastajatega.
Pakub reaalajas vestluse vidinat.
Pakub reaalajas vestluse vidinat.
Aruandlus/analüütika
Juhtpaneel analüütika jaoks, mis võimaldab kasutajatel koostada tulemuslikkuse aruandeid.
Pakub aruandlust/analüütikat.
Pakub aruandlust/analüütikat.
Iseteeninduse portaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
Pakub iseteeninduse portaali.
Pakub iseteeninduse portaali.
Teenuse taseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
Pakub teenuse taseme lepingu (SLA) haldamist.
Pakub teenuse taseme lepingu (SLA) haldamist.
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega nagu Facebook.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
Piletite haldamine
Hallake pileteid piletite ülekandmise, piletite ühendamise, jagamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamisega ja palju muuga.
Pakub piletite haldamist.
Pakub piletite haldamist.
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
Pakub töövoo haldamist.
Pakub töövoo haldamist.
Data migration from one solution to another

Jätke raske töö meile

Võtke meiega ühendust reaalajas vestluse või e-posti teel, et anda teada andmete üleviimise soovist Kayako’st LiveAgent’isse. Viime kõik teie andmed üle turvaliselt ja tasuta. Samal ajal saate istuda, puhata ja nautida tassikest kohvi.

Küsige sisseehitatud migratsioonipluginat

Kui soovite andmed üle viia Kayako’st LiveAgent’isse iseseisvalt, võtke meiega ühendust reaalajas vestluse või e-posti teel. Meie arendajad töötavad usinalt migratsioonipluginate loomisel paljude kasutajatoe lahenduste jaoks. Kayako ei ole veel nimekirjas, kuid andke meile teada, kui soovite, et see oleks teispidi!

Migrate data to LiveAgent on your own

Milliseid andmeid saan Kayako'st üle viia?

Customers icon

Inimesed

Viige hõpsasti üle agendid, admistraatorid, lõppkasutajad ja kliendid.

dollar ticket

Sildid

Viige üle kõik enda osakonna ja piletite sildid.

Email icon

Piletid

Viige üle piletid, lisad, kasutajaväljad ja piletiväljad.

Olete valmis migreeruma Kayako'st?

Allpool oleme välja toonud peamised hüved, mida meie kliendid saavad nautida, kui nad viivad oma andmed üle Kayako’st LiveAgent’isse.

Customer providing review for service on mobile phone

Silmapaistev klienditeenindus

Meie agendid on valmis abistama teid ükskõik millise murega 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Täielikult varustatud tugiteenuse lahendus

Meie tarkvara pakub üle 179 kasutajatoe funktsiooni, mis on täiendatud üle 40 integratsiooniga.

Person collecting papers into the net

Märkimisväärne kokkuhoid ja ROI (investeeringutasuvus)

LiveAgent pakub igavesti tasuta paketti, lisaks kolm muud paketti soodsa hinnaga.

Multilingual support included

Mitmed toetatud keeled

LiveAgent on saadaval 43 erineva keeletõlkes (mõned osalised) ja toetab keelele kohandatavaid vidinaid.

Viige üle oma andmed Kayako'st juba täna

LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja tagasisidestatud kasutajatoe tarkvara VKE-dele. Liituge selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ja Oxfordi Ülikool, et pakkuda oma klientidele maailmatasemel tuge.

Pilet

Pilet

Väikeettevõtetele ja professionaalsetele turundajatele

$15/kuu
Pilet

Pilet+Vestlus

Keskmise suurusega ettevõtetele ja professionaalsetele agentuuridele

$29/kuu

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

FAQ

“Kuidas

“Milliseid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo