LiveAgent pakub tasuta migratsiooni Kayako platvormilt, mis viiakse täielikult läbi meie tehnilise toe meeskonna poolt. Viime üle kõik teie andmed Kayako’st LiveAgent’isse kiiresti, turvaliselt ja peale kõige – tasuta! Võtke meiega ühendust, et alustada andmete üleviimist juba täna.
Lähete üle Kayako Classic’ust? Võtke meiega ühendust ja arutage võimalusi üleminekuks meie tugitöötajatega.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Features | Liveagent
Proovige parimat iseteeninduse lahenduse alternatiivi tasuta! Krediitkaarti ei ole vaja.
|
Konkurent
|
---|---|---|
Üldine hinnang
Üldised tarkvara hinnangud kontrollitud kasutajatelt Capterras.
|
4.7
Sai Capterras kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.7 punkti 5-st.
|
4.0
Sai Capterras kontrollitud kasutajatelt üldhinnangu 4.0 punkti 5-st.
|
Kasutusmugavus
Kontrollitud kasutajate hinnangud kasutusmugavuse kohta Capterras.
|
4.6
Hinnatud 4.6 punktiga 5-st kasutusmugavuse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
|
3.9
Hinnatud 3.9 punktiga 5-st kasutusmugavuse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
|
Klienditeenindus
Klienditoe hinnangud kontrollitud kasutajatelt Capterras.
|
4.7
Hinnatud 4.7 punktiga 5-st klienditeeninduse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
|
3.8
Hinnatud 3.8 punkti 5-st klienditeeninduse eest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
|
Raha ja väärtuse suhe
Raha ja väärtuse suhte hinnangud kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
|
4.7
Hinnatud 4.7 punktiga 5-st toote väärtuse ja hinna suhtest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
|
3.8
Hinnatud 3.8 punktiga 5-st toote väärtuse ja hinna suhtest kontrollitud kasutajate poolt Capterras.
|
Hind
Tarkvara hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$15/kuu/agent
Hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
$15/kuu/agent
Hind USA dollarites agendi kohta kuus.
|
Teavitused / eskaleerimine
Teavitused ja eskalatsioonid piletitele ja SLA-dele vastavalt prioriteetsusele ja eelnevalt määratletud tingimustele.
|
Pakub teavitusi ja eskaleerimist.
|
Pakub teavitusi ja eskaleerimist.
|
Automatiseeritud marsruutimine
Automaatne piletite suunamine konkreetsetele osakondadele ja agentidele eelnevalt määratletud tingimuste alusel.
|
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Pakub automatiseeritud marsruutimist.
|
Kõnekeskuse haldamine
Keskne juhtpaneel kõnede tegemiseks, vastuvõtmiseks ja haldamiseks.
|
Pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Pakub kõnekeskuse haldamist.
|
Ootejärjekorra haldamine
Süsteem, mida kasutatakse kõnejärjekordade haldamiseks.
|
Pakub ootejärjekordade haldamist.
|
Pakub ootejärjekordade haldamist.
|
E-posti haldamine
Võimalus ühendada piletisüsteemi tarkvara mitme e-posti aadressiga, et saada, vastata ja kirjutada e-kirju otse tarkvarast.
|
Pakub e-posti haldamist.
|
Pakub e-posti haldamist.
|
Tulemuslikkuse näitajad
Jälgige oma veebisaidi külastajate käitumist. Vaadake, kui kaua nad teie veebisaiti sirvivad või millisel veebisaidil nad on.
|
Pakub tulemuslikkuse näitajaid.
|
Pakub tulemuslikkuse näitajaid.
|
Kõnekeskuse haldamine
Funktsioon, mis võimaldab kasutajatel luua ja hallata põhjalikke teadmiste hoidlaid.
|
Pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Pakub teadmusbaasi haldamist.
|
Multi-Channel communication
Ühendab mitu suhtlusliini (näiteks e-post, reaalajas vestlus, kõnekeskus või sotsiaalmeedia), et ühtlustada kõik sõnumid ja võimaldada kasutajatel neile vastata piletisüsteemi tarkvarast.
|
Pakub mitmekanalist kommunikatsiooni.
|
Pakub mitmekanalist kommunikatsiooni.
|
Reaalajas vestlus
Platvormisisene reaalajas vestluse vidin, mida saab kasutada veebisaidil reaalaajas suhtlemiseks teie veebisaidi külastajatega.
|
Pakub reaalajas vestluse vidinat.
|
Pakub reaalajas vestluse vidinat.
|
Aruandlus/analüütika
Juhtpaneel analüütika jaoks, mis võimaldab kasutajatel koostada tulemuslikkuse aruandeid.
|
Pakub aruandlust/analüütikat.
|
Pakub aruandlust/analüütikat.
|
Iseteeninduse portaal
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
|
Pakub iseteeninduse portaali.
|
Pakub iseteeninduse portaali.
|
Teenuse taseme lepingu (SLA) haldamine
Funktsioon, mis võimaldab teil hallata ja jälgida SLA logisid, SLA vastavust ja muud.
|
Pakub teenuse taseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Pakub teenuse taseme lepingu (SLA) haldamist.
|
Sotsiaalmeedia integratsioon
Integratsioonid populaarsete sotsiaalvõrgustikega nagu Facebook.
|
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
|
Pakub sotsiaalmeedia integratsiooni.
|
Piletite haldamine
Hallake pileteid piletite ülekandmise, piletite ühendamise, jagamise, rämpspostiks märkimise, edasilükkamisega ja palju muuga.
|
Pakub piletite haldamist.
|
Pakub piletite haldamist.
|
Töövoo haldamine
Automatiseerimise reeglid, mida saab rakendada klienditoe protsesside kiirendamiseks.
|
Pakub töövoo haldamist.
|
Pakub töövoo haldamist.
|
Võtke meiega ühendust reaalajas vestluse või e-posti teel, et anda teada andmete üleviimise soovist Kayako’st LiveAgent’isse. Viime kõik teie andmed üle turvaliselt ja tasuta. Samal ajal saate istuda, puhata ja nautida tassikest kohvi.
Kui soovite andmed üle viia Kayako’st LiveAgent’isse iseseisvalt, võtke meiega ühendust reaalajas vestluse või e-posti teel. Saame teile näidata, kuidas meie migratsiooniplugin töötab ja millist tüüpi andmeid saab see teie jaoks üle viia. Saate seda ka ise proovida meie tarkvara pluginate sektsioonis.
Allpool oleme välja toonud peamised hüved, mida meie kliendid saavad nautida, kui nad viivad oma andmed üle Kayako’st LiveAgent’isse.
Meie agendid on valmis abistama teid ükskõik millise murega 24/7.
Meie tarkvara pakub üle 179 kasutajatoe funktsiooni, mis on täiendatud üle 40 integratsiooniga.
LiveAgent pakub igavesti tasuta paketti, lisaks kolm muud paketti soodsa hinnaga.
LiveAgent on saadaval 43 erineva keeletõlkes (mõned osalised) ja toetab keelele kohandatavaid vidinaid.
LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja tagasisidestatud kasutajatoe tarkvara VKE-dele. Liituge selliste ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ja Oxfordi Ülikool, et pakkuda oma klientidele maailmatasemel tuge.
Most Popular
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Viige üle oma andmed tasuta mõnelt allpool nimetatud kasutajatoe tarkvara lahenduse pakkujalt. Tehke üleminek juba täna. Me toetame teid.
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Kundede mõistmine on oluline ettevõtte edu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kujutlusvõime ja empaatiavõime aitavad kliendikeskset lähenemist luua.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel