Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ütle nägemist aeglasele, ebapiisavale tarkvarale

Tulge LiveAgent’isse ja me viime teie andmed LiveCall süsteemist üle tasuta.

  • ✓ Seadistamise tasu ei ole    
  • ✓ Klienditeenindus 24/7    
  • ✓ Me ei nõua krediitkaardi andmeid    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
migration animation
Migration background

Soovite üle minna LiveCall'ist?

Toetame teid selles! Meie tugimeeskond on valmis teid aitama andmete ülekandmisega LiveCall süsteemist LiveAgent’isse. Ja see on tasuta! Võtke ühendust meie tugimeeskonnaga ja kandke andmed üle täna.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

LiveCall vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent LiveCall
Piletisüsteem
Sisaldab haldamise tööriista, mis töötleb ja kataloogib klientide päringuid.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
LiveCall ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab paigutada mis tahes veebilehele.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
LiveCall ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks kasutades automaatset kõnede jaotamist.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
LiveCall pakub kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda ligi oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteeninduse portaali.
LiveCall ei paku iseteeninduse portaali.
Facebook
Facebook'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Facebook'i integratsiooni.
Twitter
Twitteri integratsioon, mis hangib kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integratsioon kasutajatel vastata tweetidele otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Twitter'i integratsiooni.
Instagram
Instagram'i integratsioon, mis kogub kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagram'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Instagram'i integratsiooni.
Viber
Viber'i integratsioon, mis kogub kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel vastata ja edastada Viber'i sõnumeid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber'i integratsiooni.
LiveCall ei paku Viber'i integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmusbaas, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas juhendmaterjale, KKK-d ja how-to artikleid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
LiveCall pakub teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Online arutelufoorum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
LiveCall ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Saate automatiseerida tööprotsesse, et kõrvaldada korduvaid ülesanded.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
LiveCall ei paku automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide kogum, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API-funktsioone.
LiveCall ei paku API-funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR-funktsioone.
LiveCall ei paku IVR-funktsioone.
Videokõned
Kõne koos video funktsiooniga sarnaselt Skype'i, Zoom'i või Facetime'i kõnedele.
LiveAgent pakub videokõnesid.
LiveCall ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
LiveCall ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu veebilehtede arv
Tarkvara saab kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
LiveCall ei paku piiramatut arvu veebilehtede funktsiooni.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebilehtedele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
LiveCall ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud piletid/meilid
Saate vastu võtta piiramatu arvu e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatut arvu pileteid/e-kirju.
LiveCall ei paku piiramatut arvu pileteid/e-kirju.
Piiranguteta kõne salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja taasesitage salvestust igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
LiveCall ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse 24/7, ilma et oleks piiratud esitavate päringute arv.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge.
LiveCall ei paku piiramatut 24/7 tuge.
Data migration from one solution to another

Tasuta LiveCall üleminek

Võtke meiega ühendust e-posti või reaalajas vestluse kaudu ja arutage LiveCalli’ist LiveAgent’ile üleminekut meie tugiagentidega. Saate lõõgastuda, samal ajal kui me hoolitseme teie andmete eest ja kanname need turvaliselt üle teie uuele LiveAgent-kontole.

Soovite iseseisvalt LiveAgent'isse üle minna?

Hetkel töötame LiveCall migratsiooniplugina kallal. Püsige kursis uudistega!

Migrate data to LiveAgent on your own

Milliseid andmeid saan LiveCall süsteemist üle kanda?

Customers icon

Inimesed

Kandke lihtsasti üle agendid, administraatorid, lõppkasutajad ja kliendid.

dollar ticket

Sildid

Viige üle kõik osakondade ja piletite sildid.

Email icon

Piletid

Viige üle piletid, manused, kasutajaväljad ja piletiväljad.

Olete valmis üle minema LiveCall'ist LiveAgent'isse?

Visake pilk peale hüvedele, mida saate LiveAgent’i kasutuselevõtuga

Customer providing review for service on mobile phone

Silmapaistev klienditeenindus

24/7 tugi meie agentide poolt. Oleme olemas, kui teie meid vajate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ülim kasutajatoe lahendus

Kasulikud tööriistad, enam kui 175 funktsiooni ja rohkem kui 40 integratsiooni. Meil on kõik, mida vajate.

Person collecting papers into the net

Tõstke investeeringute tootlust (ROI) ja hoidke kokku

Saate valida, kas kasutada LiveAgent’it piiramatut aega tasuta või võtta ühte meie tasulistest pakettidest.

Multilingual support included

Valige sobiv keel

Valige sobiv keel meie 43 erineva tõlke hulgast. LiveAgent toetab ka keelele kohandatavaid vidinaid.

Viige üle enda andmed LiveCall süsteemist üle täna

LiveAgent on 2020 ja 2019. aastal kõige enam arvustusi saanud ja top #1 hinnatud kasutajatoe tarkvara. Ühinege ettevõtetega nagu Huawei, BMW, Yamaha ka Oxford’i Ülikool maailmatasemel klienditoe pakkumisel teie klientidele.

Package Name

Kõik ühes

Ideaalne igas suuruses ettevõtetele ja suurkorporatsioonidele

$39 /mo

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Kuidas saab LiveCall süsteemist LiveAgent'isse üle minna?

Milliseid andmeid saab LiveCalli'st LiveAgent'isse üle viia?

Teie ettevõte saab LiveCall'ist LiveAgent'isse üle viia selliseid andmeid nagu piletid, administraatorid, agendid, klienditeave, sildid, manused ja muud.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo