Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
Klientidele pakutakse populaarseid klienditeeninduse tarkvarasid, nagu VoIP telefonisüsteemid ja iseteeninduse tarkvara, et parandada suhtlemiskanaleid.
LiveAgenti veebiseminar 3: Reaalajas vestlus ja vestluskutsed
LiveAgent pakub ettevõtetele reaalajas vestlusvõimalusi ja veebiseminare, et parandada klientide kaasamist ja klienditoe toiminguid. Alates vestlusvidinate konfigureerimisest kuni tervitussõnumite kujundamiseni pakub LiveAgent juhiseid kõikideks vajalikeks sammudeks.
Üksikasjalik klienditoe funktsioonide ülevaade
LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, mis aitavad ettevõtetel parandada kliendi rahulolu ja ärimõõdikuid, reageerida kiiresti kliendipäringutele ja vähendada ooteaegu.
Kuidas CSCarti poele reaalajas vestlust lisada
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust pakkuda reaalajas suhtlust ja tuge klientidele veebisaidil. Neil on mitmeid suhtluskanaleid, sealhulgas chat, kõned ja kontaktvormid. Lisaks saab kohandada vestlusnuppe.
Kuidas LiveAgentis reegleid luua
LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid ja turvalisi võimalusi piletite haldamiseks. Tarkvara parandab vastamiskiirust ja suurendab müüki.
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust luua ja kohandada reaalajas vestlusnuppe kliendisuhtluseks. Vestlusnupud on lihtsad ja võimsad tööriistad, mis aitavad tagada kiire ja isikupärastatud klienditugi.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel