Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Küllalt Teie kasutajatoe tarkvarast?

Avastage miks LiveAgent on parim CallPage’i alternatiiv turul.

  • ✓ Pole seadistamise tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Meie kliendid
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite alternatiivi CallPage'ile?

Kas otsite klientide haldamise tarkvara, millel on rohkem tööriistu? LiveAgent on suurepärane alternatiiv, kui soovite saada rohkem võimalusi oma klientidega suhtlemiseks ja seda õiglase hinna eest.

Pakume Teile enamat kui ainult Teie virtuaalset kõnekeskust. E-posti kontod, kiireim reaalajas vestluse vidin, sotsiaalmeedia tugi ja Teie enda teadmistebaas. Ja kõik see on mõistliku hinna eest!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Kõned on kõigest üks klientide kasutatavatest kanalitest.
Pange LiveAgentiga kõik ühe katuse alla.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke LiveAgentiga eohkem

CallPage vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent CallPage
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
CallPage ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
CallPage ei paku reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
LiveAgent pakub kõnekeskust Kõikehõlmavas paketis hinnaga $39/agent/kuus.
CallPage pakub kõnkekeskust paketis hinnaga $53/agent/kuus.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindust.
CallPage ei paku iseteenindust.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
CallPage ei paku Facebooki integratsiooni.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
CallPage ei paku Twitteri integratsiooni.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
CallPage ei paku Instagrami integratsiooni.
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
CallPage ei paku Viberi integratsiooni.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
CallPage ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
CallPage ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
CallPage pakub automatiseerimist ja reegleid paketis hinnaga umbes $53/agent/kuus.
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
LiveAgent pakub API funktsioone Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
CallPage pakub API funktsioone umbes $53/agent/kuus.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
LiveAgent pakub IVR funktsioone Kõikehõlmavas paketis hinnaga $39/agent/kuus.
CallPage pakub IVR funktsioone paketis hinnaga $53/agent/kuus.
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
CallPage ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- neid saab igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
CallPage ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
CallPage ei paku piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
CallPage ei paku piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatud e-kirjad/piletid
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
LiveAgent pakub piiramatuid e-kirju/pileteid.
CallPage ei paku piiramatuid pileteid/e-kirju.
Unlimited Call Recording
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnesalvestust.
CallPage ei paku piiramatut kõnesalvestust.
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
LiveAgent pakub ööpäevaringset tuge.
CallPage ei paku ööpäevaringset tuge.
Person deciding between two solutions

Usaldusväärne CallPage'i alternatiiv

LiveAgent pakub Teile palju enamat kui lihtsalt kõnekeskust. E-posti kontode, sotsiaalmeedia toe, teadmistebaasi ja turu kiireima reaalajas vestluse vidina abil hõlmab Teie klienditeenindus enim kasutatud suhtluskanaleid. LiveAgent pakub klientidele klienditoe osas palju soovitud mugavust.

Kõik on lihtsalt taskukohane. Pakume Teile kolme hinnakava, mis hõlmavad kõiki funktsioone, mida vajate parima klienditeeninduse pakkumiseks ilma eelarvet rikkumata.

Kõnekeskuse tugi

Just nii, lisaks kõigile suurepärastele tööriistadele ja funktsioonidele pakub LiveAgent Teile ka võimalust luua oma virtuaalse kõnekeskuse. Selleks ei ole vaja erivarustust ja seadistamine võtab vaid mõne minuti. Soovi korral saate ühendada oma brauseri, telefoni või muu seadme, see on Teie valik.

Kolmanda osapoole pakkujaid pole vaja. LiveAgent kannab kõige eest koolt.

Voice and video calls supported

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Phone icon

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele muudele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integreerimist. Seadistamine on kiire ja lihtne!

Group 370 icon

Palju funktsioone

Üle 180 funktsiooni, mis muudavad Teie töövoo lihtsamaks ja nauditavamaks.

Money Bag

Taskukohased hinnad

LiveAgent pakub mõistliku hinna eest palju. Valige üks meie kolmest tasulisest plaanist või valige eraldi funktsioonid, et kohandada oma kliendituge.

Ready to switch to LiveAgent

Paistke silma kiireima reaalajas vestlusega

Klienditugi ei tähenda enam ainult telefonikõnesid. Enamiku klientide jaoks on suhtluskanaliks e-kirjad, sotsiaalmeedia ja veebisaitide reaalajas vestluse vidinad.

LiveAgent hõlmab kõiki neid ja sellel on turu kiireim reaalajas vestluse vidin, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. Sellest kiiremaks enam ei saa.

Valmis saama rohkem vähema eest?

CallPage teeb oma tööd hästi, kuid mõistame, et soovite võibolla midagi muud. Hankige rohkem tööriistu, funktsioone ja integratsioone odavama hinna eest. LiveAgent pakub Teile kolme funktsiooniderohket hinnakava, mis ei riku Teie eelarvet.

Kui soovite midagi lisaks, saate alati osta eraldi funktsioone ilma kallima plaani eest maksmata. Vaadake meie plaane allpool.

Do more customer support for less money

Vaadake mida ütlevad teised ettevõtted LiveAgenti kohta

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

You Will Be in Good Hands!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milline on hea alternatiiv CallPage'ile?

LiveAgent on suurepärane alternatiiv CallPage'ile. See pakub laia valikut kõnekeskuse funktsioone, mis aitavad Teil klientidele parimat tuge pakkuda. LiveAgent pakub ka mitme kanaliga piletisüsteemi, mis haldab suurt hulka sidekanaleid.

Kas LiveAgent sisaldab kõnekeskust?

Jah, LiveAgentil on mitme kanaliga piletisüsteem, mis sisaldab ka kõnekeskuse funktsioone. Saate helistada ja kõnedele vastata tarkvara kaudu või ühendada riistvara.

Millised on LiveAgenti eelised CallPage'i alternatiivina?

Üks olulisemaid eeliseid on mitme kanaliga piletisüsteem, mis hõlmab e-kirju, reaalajas vestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viberit, Facebooki, Twitterit ja Instagrami.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo